Hei te yli 30v äidiksi tulleet!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun ei ainakaan ole tarkoitus saada nuoria mammoja huonoon valoon.
Mutta tuo aloitus ja ensimmäinen lause sai niskakarvat pystyyn, etenkin sana AINA.
Ja aloitushan meni näin:
"Miksi te yli 30v äidiksi tulleet perustelette lastentekoikäänne aina sillä että "juoksut on juostu ja baarit sekä viinakset koettu"."
 
öhö
miksi ihmeessä tarvii edes perustella miksi on tehnyt lapsia oli ikä mikä tahansa? mä olen saanut ekan lapsen 19v ja toisen 33v ihan olen päässyt baareissa käymään ei lapset ole este ....
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja öhö;27381125:
miksi ihmeessä tarvii edes perustella miksi on tehnyt lapsia oli ikä mikä tahansa? mä olen saanut ekan lapsen 19v ja toisen 33v ihan olen päässyt baareissa käymään ei lapset ole este ....
Sehän se monesti on, että nuoret vanhemmat ei ymmärrä, että lapset todellakin pitäis olla edes jonkinlainen este baarielämälle. Vanhemmiten sen tajuaa ja näin jää lapsillekin enemmän aikaa :)
 
hahahh
[QUOTE="vieras";27381362]Sehän se monesti on, että nuoret vanhemmat ei ymmärrä, että lapset todellakin pitäis olla edes jonkinlainen este baarielämälle. Vanhemmiten sen tajuaa ja näin jää lapsillekin enemmän aikaa :)[/QUOTE]

Varmasyi onkin, mutta ei täysi este todellakaan. Ei tarvitsekaan olla. :) Sen me hyvin olemme sisäistäneet. :D Sorry. ;)
 
huoooh
[QUOTE="vieras";27381362]Sehän se monesti on, että nuoret vanhemmat ei ymmärrä, että lapset todellakin pitäis olla edes jonkinlainen este baarielämälle. Vanhemmiten sen tajuaa ja näin jää lapsillekin enemmän aikaa :)[/QUOTE]

Höpö höpö. Eiköhän tämä riipu siitä kuinka paljon sitä ennen lapsia käytiin. :)
Jos paljon, pitää vähentää. Ja jos harvoin, ei tarvitse vähentää yhtään. Silloin ei ole mitään estettä. Täyttä estettä lapsista ei kannata kehittää, ihan oman mielenterveudenkin kannalta jos tykkää mennä. :O Ei minkään ikäisen.
 
"vieras"
Höpö höpö. Eiköhän tämä riipu siitä kuinka paljon sitä ennen lapsia käytiin. :)
Jos paljon, pitää vähentää. Ja jos harvoin, ei tarvitse vähentää yhtään. Silloin ei ole mitään estettä. Täyttä estettä lapsista ei kannata kehittää, ihan oman mielenterveudenkin kannalta jos tykkää mennä. :O Ei minkään ikäisen.
En sitä sanonutkaan. Mutta harvemmin näkee yli 30-vuotiaita vanhempia heittämässä teini-corollalla pillurallia marketin pihalla illalla yhdentoista aikaan lapset kyydissä? Siinä kohtaa tulee mieleen, että ei ole lapset tajunneet, että elämää kannattaa edes jotenkin muuttaa, kun lapsia tulee perheeseen.
 

Yhteistyössä