Heinäkuiset 2018

Ikäeroa tulee sisaruksille noin 3v 3kk jos kaikki menee hyvin. :)
Oireita ei ole vieläkään oikeastaan mitään, ehkä normaalia enemmän väsyttää ja tuntuu että ruuansulatus on täysin pysähtynyt. Esikoisestakaan ei kyllä muuta oiretta oikeastaan ollut kun valtava väsymys joskus ennen rv 12, sekin sitten helpotti :) Pahoinvointia oli ehkä muutamana aamuna, ainoa kerta kun silloin oksensin oli sokerirasituksen jälkeen. Yhhh, siihenkin riemuun joutuu taas heti alkupuolella odotusta :sick:
 
Mietin jos varaisin varhaisultran ensi viikon perjantaille, jolloin viikkoja on 6+5. Tai heti sitä seuraavan viikon alkuun. Haluan varmistua, että kaikki on hyvin, niin sitten voipi jo ehkä jollekin tästä salaisuudesta kertoa.

5+4
 
Heippa uusi ilmoittautuisi mukaan. Tein testin tänä aamuna vaikka menkat pitäs alkaa vasta sunnuntaina ja haalea selvästi näkyvä plussa tuli. Tämä olisi meidän 5 lapsonen jos kaikki menee hyvin. Meillä miehen kanssa geenipoikkeamat joiden takia 3enkelipoikaa näin 4 elävän lapsen lisäksi. Ylimmääräisiä ultria siis tiedossa. En saa tietoja punaiseksi kun kännykällä olen mutta minulle voi laittaa tiedot.
La16.7/tiukuliina89/viides/k-hks
 
  • Tykkää
Reactions: ladygreen
Vitsit kuinka monella on jo aika pian varhaisultra. Mä jouduin aikataulullisista haasteista venyttämään ultra ajan 7+4 päiville, vaikka olisin halunnut mennä aikaisemmin. Noh, ei auta muu kuin odotella :rolleyes:

Mulla ollut nyt muutamana päivänä sellaista etovaa oloa. Tuntuu kuin kurkussa olisi oksennus ja sellainen vellova ja huono olo. :sick: Vaikea tuijottaa konetta töissä kun joutuu puhaltelemaan vähän väliä. Saa nähdä mihin tämä kehkeytyy..

Mitä olette ajatelleet kertomisesta ja sen ajankohdasta?

5+4
 
Tervetuloa mukaan @Tiukuliina89 :)

@ladygreen sinulla on varmasti ihanteellinen ajankohta ultralle, tuolloin sykekin jo pitäisi näkyä :) Itsellä huolettaa, näkyykö ensi viikolla vielä mitään.. Harmittaa, jos tulee ultrasta vain lisää huolta :unsure: Mutta en jaksanut np-ultraankaan odotella.

En osaa sanoa, milloin tästä uskaltautuisi kertomaan. Vaikkakin on varmasti iloinen uutinen läheisille :)
 
uip
Tiukuliina89: Onnea plussasta!

Itse ajattelin varata ultran viikoille 7+ jotta syke näkyisi. Kauhean malttamattomasti jo odotan ultraa! En kyllä pystyisi odottamaan kunnalliseen saakka. Olisi hirveää hautoa tuulimunaa turhaan pakko saada mielenrauha.
 
Meille tulis ikäeroksi 1v6kk jos kaikki putkeen menee. Hiukan jännittää pieni ikäero, mutta toisaalta alusta asti näin haluttiin. :)

Varhaisultra täälläkin 16.11 rv7+1, sykkeen toivottavasti luulis näkyvän.

Tänään piti napata digi apteekista samalla kun hain antibioottikuurin itselleni, ja tottakai se piti heti tehdä. Olin ihan vasma että päiväpissistä tulee se 2-3, mutta tulikin 3+. o_O No, onhan se mitä pitikin. (y)
Ja jospa alkaisi viimein tämä tauti kaikkine tulehduksineen helpottaa tuon kuurin myötä.

Ja uusille onnea plussasta! :)



5+2
 
Meille tulis ikäeroksi 1v6kk jos kaikki putkeen menee. Hiukan jännittää pieni ikäero, mutta toisaalta alusta asti näin haluttiin. :)

Varhaisultra täälläkin 16.11 rv7+1, sykkeen toivottavasti luulis näkyvän.

Tänään piti napata digi apteekista samalla kun hain antibioottikuurin itselleni, ja tottakai se piti heti tehdä. Olin ihan vasma että päiväpissistä tulee se 2-3, mutta tulikin 3+. o_O No, onhan se mitä pitikin. (y)
Ja jospa alkaisi viimein tämä tauti kaikkine tulehduksineen helpottaa tuon kuurin myötä.

Ja uusille onnea plussasta! :)



5+2
Jee :love: mä tein kans äsken päivä pissasta ja vihdoin tuli 3+ :) Ehkä nyt vois lopettaa testailun :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Miiiii
Heippa kaikille heinäkuisille!
Täälläkin plussattu jo pari viikkoa sitten, mutta himmailtu hiukkasen oireiden vähyyden takia. Nyt kuitenkin turvottaa, huonoa oloa kolmatta päivää ja rinnatkin kipeät, joten hiukan turvallisemmalla mielellä.
Meillä on ennestään neljä lasta, iät 10, 8, 6 ja 3. Luulin jo päättäneeni, että enempää ei tulisi, mutta niin vain tuttu vauvakuume vei voiton. :D
Keskenmenojakin on koettu useita vuosien varrella, joten ihan kannat ei vielä ole katossa, ennenkuin nt-ultrassa käyty. Varhaisultraan tuskin menen, luotan että oireet kertovat onko vauva vielä matkassa vai ei. Minulla keskenmenot on aina todettu siitä, kun oireet ovat loppuneet kuin seinään.

Kukkamekko/1.7./viides/TYKS
 
  • Tykkää
Reactions: charleene
Ihanaa, lisää heinäkuisia, onnea kaikille :)

Mulla on nyt parina päivänä ollut iltaturvotusta alavatsalla ja jos ruokailuväli venyy liian pitkäksi, niin tulee etovaa oloa. Ei muuta edelleenkään :D

Ps. Huomasin tuolta aloituksesta, että mulla lukee vahingossa tays kun pitäis olla tyks :oops:

5+2
 
@Neasyos vaihdettu tyksiin :)

Miula on aamusta heti kun herää niin hetki huono olo. Sen jälkeen ei mitään. Jännää. (n) Mutta toisaalta ei haittaa yhtään ettei olekkaan huono olo, kerkiää vielä tulla. Nyt on tässä hetkessä riittävästi tässä flunssassa.


5+3
 
Heippa kaikki!

Täällä yksi tänään plussannut yhden tytön äiti joka innoissaan ensimmäistä kertaa liittymässä ryhmään kun en esikoisen aikana sitä tajunnut Toivottavasti mahdun vielä sinne facebookinkin ryhmään Laitan siis viestiä!

Mutta siis tietoja
La 11.7
Pilkku&papu / 29/ toinen/ HYS
 
Apua, mitkä äitiaivot minulla! Ikä siis 30 eikä 29, pikkasen nää vuodet menee nopsaan kun ei pysy menossa mukana

Onko täällä muita täysin oireettomia? Nyt laskurin mukaan 4+3 ja olin lähes varma että testi olisi näyttänyt negatiivista kun ei mitään poikkeavaa. Näin oli kyllä esikoisenkin kanssa, mutta silti mietin pitäiskö sitä varata aikaa varhaisultraan..
 

Yhteistyössä