Heinäkuiset 2019

Joko löytyy muita plussanneita? :love:


HEINÄKUISTEN LISTA :

Eli kaikki laittaisivat listalle haluamansa tiedot itsestään värillä (helpompi huomata viestien joukosta):
Nimimerkki / monesko lapsi / laskettu aika / missä synnytys

Neer / esikoinen / LA 1.7.
johannaaa/toinen/1.7/LS
Kuumeilija90 / 1.lapsi / LA 2.7. / PKSSK
Ananasbananas/1.lapsi/LA 2.7.
Dejavu / Esikoinen / La 2.7.
Miibe/2. lapsi/la 2.7.?/TYKS
Justiina1929 / kolmas / 3.7 ? / KYS
Tassu86/3.lapsi/3.7/TYKS
Pikkupikku / 2. lapsi / 4.7
viskula/kolmas lapsi/ la 5.7? / en tiedä
Medvind / kolmas / 5.7 / NKL
jasmina4 / 4.lapsi/ la 5.7.
Kolmonen3 / 3 / 5.7 / Jorvi
iK / toinen lapsi / la ehkä 6.7/ SEKS
Pillipöllö / viides / 7.7. / HYS
Pähkinäpuu / kolmas lapsi / LA 7.7. / OYS
Viizplus/7.7./Tays
L.i.l.y. 2 lapsi, NKL la 7.7.
Pirtsakka89 esikoinen / LA8.7./ OYS
Minttust/1.lapsi/LA 8.7?/SATKS
Amado / 1. lapsi / LA 9.7. / OYS
PalomaP / 3. lapsi / LA 9.7. / NKL
Kakolukia/ensimmäinen/kai 9.7/Tyks
rasula/ neljäs/ 10.7/ L-PKS
Eufemia / kuudes lapsi / la 11.7/ OYS
Bissama / viides / la 11.7. / LS
Bassets / 7. / 11.7 / SATKS
Vmi89 / kolmas / 11.7 / HUS
valloitus./1.lapsi/la 11.7./OYS
Alviita/2.lapsi/la ehkä 11.7./NKL
Papupata12/4.lapsi/la12.7
Orvokki90 / ensimmäinen / 12.7. / NKL
Kafi / 2. lapsi / LA 14.7.
Sarianne81/6 lapsi/La 15.7/TAYS
Poppy Honey / 2. lapsi (4. raskaus) / 15.7.2019 / NKL
Marikaa86/esikoinen/16.7/P-HKS
Dams / esikoinen / 16.7. / HYS
Me-Mi / 3. lapsi / LA 18.7
Lyro / 2. lapsi / la 18.7. / K-HKS
Clothball/ 1. lapsi /LA 19.7./ SEKS
Marlen/2./la 21.7./TAYS
kindermaxi/4.lapsi/la 22.7./TAYS
Jaana230/1.lapsi/22.7./KOKS
RiinaK./2.lapsi/22.7/SEKS
Magdaaa / 1. / 22.7. / NKL
Gerathem / 1. lapsi / la ehkä 24.7/ SEKS
Falisa/2. Lapsi/La 24.7.
Popsuli/toinen lapsi/25.7/KOKS
Asmi/2/27.7./P-HKS
Cloudy / viides / 27.7? / P-HKS tai KOKS
Lasithuurussa / 1. lapsi / la 28.7. / OYS
Papu19/esikoinen/la 28.7/ HYS
Luumupuu_/esikoinen/la 28.7./TAYS
kisulimisuli/neljäs/28.7/koks
Sk88/viides/28.7/SEKS
Tirppaa-/ 1./ 28.7 / VKS
Nuri / ensimmäinen / 30.7. / TAYS tai K-HKS
SaraHelmiina / 2. / 31.7. / K-SKS
H_M_P/neljäs/2.8.??/P-KKS



Synnytyssairaalat:
E-KKS: Etelä-Karjalan keskussairaala, Lappeenranta
HYS: Hyvinkään aluesairaala
JS: Jorvin sairaala, Espoo
KAKS: Kainuun keskussairaala
K-HKS: Kanta-Hämeen keskussairaala, HML
K-PKS: Keski-Pohjanmaan keskussairaala
KOKS: Kymenlaakson keskussairaala, Kotka
K-SKS: Keski-Suomen keskussairaala, Jyväskylä
KYS: Kuopion yliopistollinen sairaala
LKS: Lapin keskussairaala
L-PKS: Länsi-Pohjan keskussairaala
LS: Lohjan sairaala
MKS: Mikkelin keskussairaala
NKL: Naistenklinikka, Helsinki
OAS: Oulaskankaan sairaala, Oulainen
OYS: Oulun yliopistollinen sairaala
P-HKS: Päijät-Hämeen keskussairaala, Lahti
P-KKS: Pohjois-Karjalan keskussairaala, Joensuu
SATKS: Satakunnan keskussairaala, Pori
SEKS: Seinäjoen keskussairaala
TAYS: Tampereen yliopistollinen sairaala
TYKS: Turun yliopistollinen keskussairaala
VKS: Vaasan keskussairaala
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pähkinäpuu
Hei, täällä Pähkinäpuu! Tänään kp12 ja tänä aamuna sain haamuplussan. Tosin olin jo aika varma raskaudesta kun oli niin selvät merkit. Teen kuitenkin vielä uudestaankin. Nyt pitäisi viikot siis olla 3+5.

Haluatteko kertoa vähän itsestänne? Minä olen 31-vuotias täältä aika pohjoisesta. Perheeseen kuuluu miehen lisäksi 2,5v. poika ja 1,5v. tyttö, sekä muutama pieni lemmikki. Mulla tuli heti alaselkä niin kipeeksi , pitäis varmaan alkaa käyttää jotain tukivyötä tms.
 
Olen 34.v kahden lapsen äiti Etelä Suomesta. Esikoinen syntynyt 9/14 ja kuopus 10/16. Esikoinen sai alkunsa kierrosta mikä alkoi 11.12 ja kuopus 11.1, joten lasketutajat oli 17.9 ja 17.10. Osasi kuopuksen kohdalla vähän ennakoida milloin tapahtuu mitäkin, nyt on ihan hakoteillä. Jännää kahden syksy lapsen jälkeen saada toivottavasti kesä vauva.
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinäpuu
iK
Varovainen heilutus! :) Ihanaa kun oli ketju!

Voitaisiinko tehdä ensimmäiseen viestiin listaus kesäkuisten tapaan? Olisko @pikkupikku mahdollisuutta päivittää? :)

Eli kaikki laittaisivat itsestään värillä (että näkyy):

Nimimerkki / monesko lapsi / laskettu aika / missä synnytys

Listaus sitten lasketun ajan mukaan järjestyksessä. :barefoot:

Täällä siis iK / toinen lapsi / la ehkä 6.7/ SEKS

Tosi jännää ja pelottavaa! Ihanaa oli saada plussa, vielä pitäs ostaa kans joku digi varmistamaan. Nyt oon vaan epätoivoisesti tuijotellut pc:n vahvistumista..:LOL:
 
iK
@pikkupikku Jee!:)

Meille tuli just kaks kissanpentua ja mä oon hulluna lukenut kaiken toksoplasmoosista. :rolleyes: Oon vähän taipuvainen katastrofiajatteluun. Nyt oon jo rauhoittunut ja todennut että aika epätodennäköistä että näistä saisin. Joka tapauksessa seuraavat 9kk hysteeristä käsienpesua..
 
@pikkupikku Jee!:)

Meille tuli just kaks kissanpentua ja mä oon hulluna lukenut kaiken toksoplasmoosista. :rolleyes: Oon vähän taipuvainen katastrofiajatteluun. Nyt oon jo rauhoittunut ja todennut että aika epätodennäköistä että näistä saisin. Joka tapauksessa seuraavat 9kk hysteeristä käsienpesua..
Meillä oli kans esikoisen odotuksen aikana kissanpentu. Ostin kertishanskoja sillon, ei maksa paljoa jossain Tokmannilla, ja ei tarvinnut niin hysteerisesti pestä käsiä ja kynnenalusia :D
 
  • Tykkää
Reactions: iK
iK
Millaisia oireita teillä on nyt ollut? Mulla lähinnä alavatsan nippailua ja tosi hassun tuntuista kutitusta, ihan kuin pieniä ilmakuplia olisi sisällä. :love:

Esikoisesta en muista olleen oikein mitään oireita hetkeen. Ei varmaan ainakaan plussaan mennessä, jonka senkin sain kun päätin testata menkkojen ollessa päivän myöhässä. En muista että olis ollut mitään sitä ennen... Tätä koitan itselleni hokea kun mietin miksei oo yhtään vaikka tissit kipeät. Totuus on ettei ne tainnut olla esikoisestakaan ikinä!!
 
iK
@Pompulam Mä oon kyllä ajatellut! Esikoisen kohdalla aikanaan perustettiin just tätä kautta. Niin että yksi teki suljetun ja salaisen ryhmän. Hänelle jokainen laittoi oman nimensä että pystyy etsiä fb ja lisätä kaveriksi. Sitten voi poistaa kavereista kun on lisätty ryhmään. Ryhmää ei pysty löytää tai nähdä muut.

Ehkä ite vielä pienen hetken ootan varmistelua ennen ryhmää. Mutta pian vois!
 
Mä oon halukas fb-ryhmään, oon niissä aina aktiivisempi kuin täällä :D Kunhan on just salattu, en haluu paljastaa tätä vielä tutuille! Ylläpitäjäksi en tällä kertaa ala, kuopuksen aikana näin hirveen vaivan ryhmän perustamisesta ja jäsenten hyväksymisestä jne. Sit siellä tulikin yks mun mielestä turha riita, eräs jäsen perusti uuden ryhmän ja aktiivisin pikkuporukka siirtyi sinne. Jäi tosi kakka maku suuhun :poop: Mut ehdottomasti oon tulossa fb-ryhmään. Esikoisen fb-ryhmä on edelleen vuosia myöhemmin tosi aktiivinen ja tärkeä osa mun elämää :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam
@iK mulla ei oireita, paitsi nenä tukossa! :D no en tiiä onko tää vaan nyt joku outo flunssa, mut muistan miten mulla on aiempien lasten odotusaikana ollut aina maatessa nenä tukossa. On muuten tosi ärsyttävää nukkua :D Muuten oon ollut oireeton pientä satunnaista jomottelua pois lukien. Olin tosin jo viime viikon sunnuntaina varma, että olen raskaana, vaikkei testissä silloin vielä näkynytkään. Jotenkin tuntui vaan siltä :D
 
  • Tykkää
Reactions: iK
FB-ryhmälle peukut. Edellisen lapsen aikana siirryin sinne ja edelleen siellä höpistään. Esikoisen aikana pysyttelinvail turvallisesti täällä Kaksplussan puolella, mutta kehenkään en ole enää yhteydessä, vaikka olis ollut kiva. Harmittaa kun en silloin mennyt siihen FB-ryhmään vaikka se perustettiin.

Mulla on oireita: väsyttää, ihan hullua huimausta, nipistystä munasarjoissa ja menkkamaista jomotusta kohdussa, alaselkäkipua välillä, nenä vuotaa! Ja mulla on jo nyt maha turvonneempi ja vähä pullahtanut! Huoh. Mulla on kyllä aina iso maha raskauksissa. Onko muilla? Ehkä tunteet myös vähän enemmän pinnassa niin hyvässä kuin pahassa. Niin ja palelee hrrrr. Onneks ei oo pahoinvointia, ainakaan vielä. Voi kun ei tuliskaan! Millon se yleensä alkoikaan?

Tänään rv4 tasan <3
 
@pikkupikku Jee!:)

Meille tuli just kaks kissanpentua ja mä oon hulluna lukenut kaiken toksoplasmoosista. :rolleyes: Oon vähän taipuvainen katastrofiajatteluun. Nyt oon jo rauhoittunut ja todennut että aika epätodennäköistä että näistä saisin. Joka tapauksessa seuraavat 9kk hysteeristä käsienpesua..
Meillä on aina ollut kissoja, siis jokaisen raskauden kohdalla. Oon ihan normaalisti siivonnut laatikot ja pessyt vaan kädet sen jälkeen kuten normaalistikin. Tosi pieni mahdollisuus saada siitä mitään, varsinkin jos on sisäkissoja :)
 
  • Tykkää
Reactions: iK

Yhteistyössä