Heinäkuiset 2019

Voi äh, olisin ny malttanu vielä! 3+ tulos tulee yleensä kun hedelmöitymisestä on yli kolme viikkoa eli raskausviikot on yli 5. Nyt tosiaan 5+1 ja SORRUIN tekemään jo testin vaikka piti odottaa loppuviikkoon... 2-3 tuli vielä. Äh! Mulla on nyt ihan ok varma olo tilanteesta, mut eniten harmittaa kun menin jo tuhlaamaan digin. Pakko se on tilata uus kahden pakkaus. Ei tuu muuten mielenrauhaa...:rolleyes:
Mulla viime raskaudessa noi digit näytti mitä sattuu, joskus 6+ viikolla näytti jotain just 1-2 viikkoa ja olin varma et pieleen meni, mutta parin päivän päästä ultrassa kaikki kuitenkin hyvin, ja raskaus meni normaalisti:)
 
Moi,

Näyttää siltä, että meille on tulossa myös heinävauva. Ikää on 32. Lapsia ennestään 10/06, 9/17. Kierto on vaihdellut, koska imetän vielä nuorempaa. LA olisi todennäköisesti jossain 5-10.7 välillä. Oletan, että lätkäisevät sen 28 kierron mukaan joten papereihin tulisi varmaan 3.7.

Hieman on pöllähtänyt olo, mutta toisaalta ihana ajatus, että meille tuleekin vielä vauva
 
Saapi nähdä. Ei tämä vuoto vielä kunnolliseksi ole yltynyt, mutta eihän tässä ole kulunut kuin muutama tunti. On kuin punaista vettä jota tulee lähinnä vain kun käy vessassa. Mutta näin ne aikaiset keskenmenot ovat mulla ennenkin alkaneet, jossain vaiheessa sitten on paikat auenneet ja alkanut kunnon vuoto hyytymineen.
 
Pahoittelut vuodosta @KevätTähti :unsure: Toivotaan kuitenkin parasta, tsemppiä!

Mukavasti tullut taas uusia, onnittelut plussista! :love:

Itsellä tänään 5+6 menossa. Tänään ensimmäistä kertaa sellaista aaltoilevaa ällötysoloa. Eilen illalla nukkumaan mennessä oli tosi inhottavaa tunnetta alavatsalla. Rintojen turvotusta lukuunottamatta muuten melko oireetonta on ollut kylläo_O
 
@pillipöllö ihan noita samoja pc ja kokeilin rfsunkin mutta ne on kyl ihan susia.. ja se ihan eka oli apteekin ultra johon viime tiistaina sain sen hailuran haamun. Eka haamulainen pc tuli keskiviikkona ja perjantaina näkyi jo vähän selvemmin ja nyt tänä aamuna tuollainen viiva millainen bissaman 3+6 pc näyttää. Laitanpa kuvan tänne kunhan otan niistä kaikista yhteisen. Toki ne on nyt kuivia mutta kuitenkin :)
 
Eli ylhäältä alas ke,to,pe,su ja nyt alin tältä aamulta. Onhan niissä siis huomattava ero jo kun itsekin katsoo tota riviä :oops: mutta ehkä kun oon tehnyt parikin välillä päivässä ja jos vähän näyttää vaaleampaa nii säikähdän. Tarkoitushan niitä ei olisi tehdä kahta päivässä ja vertailla, hullu mikä hullu :LOL:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: iK
Hyvin vahvistuu papupata12 :)
Neuvolaan varasin ajan, sain se jo kahden viikon päähän (vaikka kerroin kyllä ettei kiirettä mun mielestä ole (y)) ja siellä lasketaan nyt edellisten kuukautisten, ei kierron mukaan. Eli olisin viikkoa edellä, tänään 5+4 ja la 4.7. Mä menen kyllä itse kierron ja ovulaation mukaan. Varmistunee sitten niskapoimu-ultrassa varmaan viimeistään. Periaatteessa voisi olla mahdollista myös aiempi ajankohta, viime kiertoa ehdittiin kahdesti hyödyntää, viikko oli väliä. :rolleyes:
 
Jännitynyt hei täältä pohjoisesta:p
Kesästä asti on täällä kuumoteltu ensimmäistä raskautta ja vihdoin ne menkat ei pilannutkaan kuukautta. Perjantaina testasin ekan kerran ja tänään uudestaan, hyvin oli viivat tummunut Tänään olis suurinpiirtein päivät 4+4 eli jos kaikki menee hyvin heinäkuussa saatais nuppu tähän perheeseen❤

Oon lueskellut näitä teidän juttuja ja kokenut helpotusta etten ole yksin näiden neuroosieni kanssa;) Viime perjantain plussasta lähtien olo on ollu kuitenki ihmeen tyyni vaikka tottakai jännittää. Hirveesti ei oo oireita muutakuin juuri tuota monien kokemaa mahakipua, välillä vihlasee nii ettei pystyssä pysy. Nälkä ja jano on myös melkeen koko ajan!
Saa nähdä miten kaikki sujuu, ajattelin katsella vielä ensi viikkoon ennenkuin soitan neuvolaan... Vai pitäisiköhän aijemmin?

valloitus./1.lapsi/la 11.7./OYS
 
  • Tykkää
Reactions: iK
Hmm.. olisinkohan mä ihan kauhea jos yrittäisin samaa verukkeella että ku oli se keskenmeno ja sen jälkeen ei ole tullut kunnollisia menkkoja niin en kyllä yhtään tiedä kiertoa :whistle: :LOL: tai tulihan mulle semmosen 4päivän niukat ja varmasti oli vaan sen keskenmeno jne vuodon takia niukat. ku siinä oli sitä vuotelua yhteensä varmaan 15päivää kun keskenmeno vuoto ja sitä ennen ne 9päivän menkat joidenka jälkeen tein sillon testin kun ihmetytti ne vuodot jne..eli jos tollein yhteensä on yli kaks viikkoa vuotanut siinä elo-syyskuun vaihteessa, niin jännä homma, että edelliset menkat oli niin niukat että pärjäs pelkällä pikkuhousun suojalla :D

Oi oi kyllä tekisi mieli yrittää päästä sillein ultraan :rolleyes::oops:mut sitten taas en oo oikein hyvä tommosessa:unsure: tulee jotenki ikävä olo että "tuhlaan" heidän resursseja "turhaan" jos joku ymmärtää mitä tarkotan :D ja en ajattele muista niin :LOL: mut itteään aina pitää "syyllistää" jos sortuu tommosiin :whistle: :D:D voi se silti olla että kysäsen oisko mahdollista vai mennäänkö niiden niukkojen menkkojen mukaan :whistle: vaikka mulle on tyypillistä vuotaa aina joka raskaudessa jonnekin 15viikolle asti ja ne tietää sen neuvolassa nii voihan se olla että haluavat itse sit tarkastaa :rolleyes:
Siis joo, tiedän tämän olon! Koska mulla on kans pieni syyllisyys siitä, että ees ajattelen ns. keplottelevani itelleni sen ylimääräisen ultran :D:unsure: en oo vielä malttanut varata.
 
Digi antoi aamulla viikot 2-3 niinkuin vähän ounastelinkin. Tänään viikot kuukautisten mukaan 5+1 mutta luultavasti ovulaation mukaan pari pv. Vähemmän. Nyt alkaa itsellä piinaavimmat päivät. Keskenmenoni ovat tulleet varhain. 5+4 ja 5+6. Keskeytynyt huomattiin vasta vk. 11 mutta sekin oli oikeasti keskeytynyt jo 5+6 Niinpä jos tämä viikko selvitään ilman vuotoja niin uskallan vasta hengittää..
 
Uskaliaasti jo ajattelin tänne kuikuilla. Marlen/2./la 21.7./TAYS

Meillä takana nt-ultrassa todettu tuulimuna elokuussa, joten varovaisesti toiveikkaana tässä kohden. Toisaalta aika rauhallinen mieli. Tänään siis cb herkällä hento viiva tikkuun piirtynyt. Fb-ryhmä vois mahdollisesti myöhemmin kiinnostaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam
Moikka kaikille! Täällä ois yksi plussannut mukaan heinäkuisiin. Ikää on 32v ja lapsia ennestään 3. Tämä tuleva vauva olisi siis järjestyksessään 4. ja ns yllätys-vauva. Menkkojen mukaan viikkoja ois nyt 5+3 mut epäilen että ovis oli myöhemmin joten saa nähä.. En oo vielä soitellu neuvolaan, jotenkin vielä niin pöllähtänyt tästä uutisesta! Raskausoireina on tähän asti ollut aivan järkyttävän kipeet/arat nännit ja vihlaisuja ja sellaista hipsuttelua alavatsalla. Eli tiivistettynä: jasmina4 / 4.lapsi/ la 5.7.
 
  • Tykkää
Reactions: Pompulam
@jammaillen joo siis ihan samat ajatukset sen ultran kans :D

Täällä noita oireita ei ole,eilen ei edes väsyttänyt o_O tikkuja ei ole enää ja koko aika tässä mietin että ajanko kohta kauppaan ja haen vaiko en. Kun eilen en tarkoituksella kauppareissulla niitä ottanut mukaan ja tänään ei olisi edes tarvetta ajella sinne :ROFLMAO: :whistle: tässä vaiheessa aina yleensä tissit/nännit on ollu kipeät niin nyt ei mitään. Toki imetyksen olen lopettanut "vasta" 2-3kk sitten että liekkö sillä merkitystä,en tiedä. Menkkakipuja on kyllä melkein koko ajan ja kokoaika pelottaa että se vuoto alkaa :oops: kamalaa stressiä kokoajan.. :unsure: joka raskaus olen miettinyt että nyt mä nautin tästä ja jokaisesta päivästä raskaana, enkä vaan odota lopputulosta vaikka se on kaikkein paras hetki:love::love: mutta olisihan se ihana joskus nauttia ihan raskaudestakin pelkäämättä joka viikko jotakin mitä voi sattua jne.. mä oon vaan niin kamala stressaaja. Vitsit kun osaisi nyt nauttia näistä alku hetkistäkin ihan täysillä ja jos menee kesken niin yleensä silloin niissä on ollut joku vika ja parempi niin.olisi ainakin osannut nauttia siihen asti, eikä vaan pelätä :oops: mutta minkäs tekee kun kokoaika pelottaa että entä jos (n)
 
Argh voihan oireettomat päivät! Joo ei pitäisi stressata niistä vaan ennemminkin nauttia, mutta kylläpä helposti käy huolestuttamaan. Joinain päivinä ollut koko päivän etova olo ja tissejä puristaa, mutta nyt kun oireita ei paljoa ole niin jänskättää onko kaikki hyvin. Eilen ja tänään ollut myös sellainen olo, että vaikea uskoa, että raskaana olisin. En tiedä mistä se epäusko kumpuaa (n) 1,5 vuotta kun on tullut haaveiltua vauvasta niin vaikea uskoa, että kaikki menisi jotenkin nyt nappiin, kun tosiaan ei yhtään plussaa ole ennen tullut.
"Onneksi" en taida olla ainoa mahdollinen höperehtijä ryhmässä :D kiitokset siis vertaistuesta leidit! :p
 
Kiva huomata, ettei ole yksin näiden ajatusten kanssa!:) Itse myös melkein päivittäin pohdin, että onkohan kaikki ok, koska oireita on niin vähän. Pahoinvoinnitkin ovat olleet niin hetkellisiä, eikä läheskään päivittäin.

Meillä huomenna varhaisultra ja jotenkin yritän alitajuisesti psyykata itseäni siihen, jos tuleekin huonoja uutisia. En ole normaalisti tällainen stressaaja ja 1,5 vuoden yrityksen aikana en ikinä olisi uskonut, että plussan saatua aika menee tähän ihmettelyyn ja stressaamiseen. Pitäisi osata vain nauttia, helppoa eikö ;)
 
Minäkin voisin liittyä mukaan :) Tänne olisi tulossa toinen lapsi ja la olisi ilmeisesti 6.7.
Itselläni ei oikein muuta oiretta ole kun sellainen jännä paineen tunne mahassa, etenkin iltaisin (n) ja lisäksi väsymystä. Saas nähdä miten on vaikka parin viikon päästä, esikoista odottaessani oli nimittäin kova pahoinvointi alkuun ja muutenkin koko raskaus aika hankala. Eli pitäisi tosiaan nyt vaan osata nauttia, mutta samaistun niin teihin keitä oireettomuus meinaa huolettaa
Kuinkas moni oli menossa varhaisultraan?:)
 
iK
Ihanan lohduttavas että muilla on samoja ajatuksia! Mä en yhtään näin päivisin huomaisi olevani raskaana, koska oireita ei oikein ole. Eilen illalla etoi ja tuntuu että maha enemmän turvotti mutta voin myös kuvitella...

Koitan lohduttautua sillä että vaikka olis kuinka oireita, voi silti olla tuulimuna yms, ja toisinpäin. Ja sillä ettei esikoisestakaan tainnut juuri mitään olla. Olin tosiaan kirjannut ett viikot 9-12 oli iltaisin huono olo ja tajuton väsy. Se oli kyllä järkkyä. Mutta ehkei sitä ennen ollut mitään.....?!?

Vielä: katoin esikoisen ajalta mahakuvia niin vko 9 ei kyllä näy miiiiiiitääääääään. Ehkä joskus vko18 alkanut vähän näkyä. :D

Varhaisultra mulla viikoilla 7+2, eli vielä melkein 2vko..
 
Mä oon nukkunut melkein koko päivän :sleep: , vatsassa pyörii niin meditoin huonon olon noin pois. Eikä kyllä silmätkään pysy auki. Nyt muksut tulleet kerhosta ja kouluista ja jytä päällä, illalla taas peiton alle torkkumaan. :barefoot:

Käyn tuolla ekassa neuvolassa 2vk päästä ja mahdollisesti sitten varaan varhaisultran, luulisi niihin aikoja saavan, varsinkin kun pääsee mihin aikaan vaan päivästä.
 

Yhteistyössä