Heinäkuiset 2019

Mulla alko ensimmäiset oireet (rintojen aristus) viikkoa ennen menkkojen arvioitua alkamispäivää ja melko nopeasti mukaan tuli ihan jäätävä väsymys ja jatkuva palelu. Jonkinlaista menkkamaista kipua tulee lyhyinä noin minuutin kestävinä pätkinä pitkin päivää. Pahoinvintia ei oo vielä oikeastaan ollut, sitä kauhulla vain odottelen :D

Epätietoisuus kävi sietämättömäksi ja oli nyt pakko varata se varhaisultra, eka raskaus kun on kyseessä, niin täytyy nyt joku varmistus saada! ;D Uskaltaa vähän varmemmin jo riemuita ja kertoa sitten muillekin ehkä, mikäli kaikki siis on hyvin.

Dams 5+1
 
Tämä viikko on ollut väsymyksen kannalta todella haastava. Päivät on ihan rättipoikki ja iltaisin on turha kuvitella valvovansa yhdeksää pidempään.:sleep::sleep: Muutamana yönä olen herännyt pahoinvointiin, mutta ei onneksi ole tarvinnut oksentaa. Tänään aamulla vatsa myös tosi turvonneelta tuntui. Outoa, kun samaan aikaan ei meinaa sisäistää tätä raskautta ollenkaan ja sitten toisaalta on vaikka mitä oireita.o_O

Tsemppiä ultraan @jammaillen (y) Tule kertomaan ultrakuulumisia tänne:)

Ananasbananas 7+0
 
  • Tykkää
Reactions: jammaillen
Huh, mua kanssa on alkanut väsyttää. Töissä haukottelen koko ajan ja yks työkaveri jo katsoi tänään mua pitkään. Tuumasi mulle maanantaina että eihän oo vauva tulossa kun on jtn vauvoista puhunut. Ei siinä muuten mitään mut en vielä sillon edes tiennyt että odotan :LOL:

Myös jos menee liian pitkäksi ruoka väli nii tulee huono olo :sick: ja sit tekee mieli koko ajan jtn suolaista :p
 
Mulla onneks varhaisultra on jo maanantaina. Vähän jännittää, jotenkin ei oo nii luottavainen mieli kun ekalla. Ehkä ajattelee et voiko olla nii hyvä tuuri että toisenkin kohdalla on kaikki hyvin :unsure:

Hitsi ku meinaa koko ajan kertoa ihmisille, vaikka pitää olla vielä pitkään ihan hiljaa :ROFLMAO: toiselle työkaverille ajattelin kertoa tiistaina jos kaikki on hyvin. Ihan myös sen takia että tulee vaikka pahoinvointia töissä o_O tai joudun äkillisesti jäämään kotiin :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Alviita ja Amado
@ananasbananas tsemppiä ultraan!! (y) Tuu kertomaan sitten miten meni :)

Mie oon nyt vähän kahden vaiheilla, että kertoisinko raskaudesta äidille huomenna. Meillä on siis äiti-tyttö -päivä, mennään syömään ym. niin tosi vaikea piilotella siellä tätä. Kuitenkin harvassa ravintolassa mainitaan listassa, onko maitotuotteet pastoroituja, vaikka aika pitkälti Suomessa varmasti ne onkin. En silti haluaisi ottaa riskejä.. Ja myös hankala selittää, miksi en ota vaikka viiniä. Jotenkin on semmonen tunne, että jos selittäisi lääkekuurista, niin äiti arvais ite jo siitä :LOL: Ehkäpä siis kerron, että jos kaikki menee hyvin niin hänestä tulee ensi kesänä mummo... :love: Odottanut varmasti jo kauan lapsenlapsia, mutta onneksi ei ole painostanut :love: Riskiviikoilla vielä mennään ja ultrakin ois vasta n. 5 viikon päästä, niin mitä tahansa voi vielä tapahtua ja sehän tässä onkin se pelottava puoli.

Oireet taas vaihtelee, eilen ei ollutkaan illalla niin väsynyt olo kuin yleensä. Taitaa vaan jotkut hajut ja ruoat herkistää vasta nyt! Eilen työpaikan kahviautomaatin kahvi haisi kollegan kupissa niin pahalle, että oli ihan hilkulla, ettei tullut kunnon yökkäysrefleksiä keskellä isoa porukkaa :LOL::whistle:

Kuumeilija90, 7+3
 
Tein tänään esikoisen raskaudesta kaappiin jääneen digitestin ja 3+ tuli Samoilla viikoilla tuli esikoisestakin, silloin kulutin noita digitestejä ihan urakalla Mieli tekis varata varhaisultra, esikoisesta kävin malttamattomana kahdesti ennen np-ultraa.

Poppy Honey 5+5
 
  • Tykkää
Reactions: Amado
Mulla on huomenna työpaikan pikkujoulut. Ajattelin autolla mennä silleen, ettei kukaan tiedä tai huomaa :D En viitsi keksiä mitään antibioottikuuri keissiä yms. Julkiset kulkee niin huonosti meille kotiin. Jos näen vanhaa työkaveria/hyvää ystävää, niin ajattelin hänelle kertoa.

Alviita 6+1
 
Täällä kans aamulla vika testi tehty ja se 3+ sinne pärähti, kuten odotinkin! Nyt ei voi kun luottaa ja odottaa! Oireet varsin vähäiset edelleen, vähän etovaa oloa hetkittäin.

Marlen 5+0
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iK
iK
@kindermaxi Tervetuloa!

@Hipsuli90 Mä miellän ryhmän kyllä suljettuna ja salaisena myös oikeassa elämässä. Ei tietysti voi kenenkään puolesta puhua, mutta kukaan ei tällä hetkellä varmasti halua ulkopuolisten tietävän, eli kaikki on samassa veneessä.

@Appelsiiniomena Suljetaan viimeistään kun kaikkien heinäkuulle la olevien Np-ultrat on olleet tai jos ryhmä sitä ennenkovin paisuu. On puhuttu noin 80hlö mutta ei mitään lukkoon lyötyä. Nyt on 33. :)
 
@jammaillen ja @ananasbananas onnea ihanista ultrauutisista:love::love:

@Kuumeilija90 kerroitko äidillesi? Millaisen reaktion sait?:)

Varasin varhaisultran muutaman viikon päähän, jolloin viikkoja on 7+3. Jännittää kamalasti :eek: Koen olevani ihan oireeton, kun esikoisen raskaudesta tuttuja kipuja ei ole ollenkaan. Toisaalta oon voinut huonosti kaikki iltapäivät tällä viikolla. En vaan ole ihan varma johtuuko se raskaudesta vai tästä flunssasta, joka ei vain ota parantuakseen:confused:

Kafi 5+6
 
Heippa!
Ensimmäisen todella vaaleen testin tein torstaina ja perjantaina tuli selkeä viiva vaikka haalea olikin ja tänään tuli digitaalisella 2-3. Kaikki termit on vielä uusia enkä niitä ymmärrä mutta raskauslaskurin mukaan olisi viikot 4+3, ja menkat on itsellä epäsäännölliset joten se hankaloittaa!
Oireina on ollut vatsassa pientä menkkamaista jomotusta reilun vuorokauden ajan. Ja rinnat on hieman arkana. Niin jännittävää!
Voisin myös fb ryhmään liittyä vaikka vielä aikaista onkin mutta kiva päästä jakamaan ajatuksia muiden samassa tilanteessa olevien kanssa.

Gerathem / 1. lapsi / la ehkä 24.7/ SEKS
 
Heippa täällä tänään plussa ja la olisi 21.7. Millään ei meinaa uskoa tätä todeksi. Pieniä oireita on. Hajut tuntuu voimakkaammin, närästää ja välillä pientä ällötystä. Jännitän mihin pahoinvointi yltyy, koska se ollut voimakasta aiemmista raskauksista. Meille olisi siis 4. Tulossa. Nuorin täytti juuri 5 ja tätä plussaa on nyt jonkin aikaa jo toivottu. Mielelläni tulisin mukaan fb ryhmään :)
 
Apua apua apua, VIHDOIN meillä on taas plussa testissä :eek::love::love:

Esikoinen on 1v 11kk, tässä välissä ei ole ollut ehkäisyä käytössä. Yksi alkanut raskaus, joka päättyi keskenmenoon. Ja nyt vihdoin on taas se kaivattu plussa testissä!

Rv tänään 5+3 ja la 18.7. Haluaisin mukaan fb ryhmään!

Lyro / 2. lapsi / la 18.7. / K-HKS
 
Minä täältä myös varovasti ilmottautuisin heinäkuisiin :love: Ensimmäinen tuloillaan, tuossa kesällä olin kertaalleen raskaana, mutta se päättyi varhaiseen keskenmenoon 6+2. Silloin viivat olivat haaleita, taisin tehdä negan vielä kp27/31 ja haalean plussan kp35/31.
Nyt testasin hetken mielijohteesta kp25/31 illalla parin tunnin pidättelyllä, ja selkeä viiva tuli! Kp30 tein vielä toisen, ja siinä jo kunnon leffaviivat :LOL:

Tällä hetkellä PregLifen ja muutaman muun laskurin mukaan la 28.7., eli voi kääntyä kyllä elokuunkin puolelle. Viikkoja tänään 4+0. Voisin toistaiseksi ainakin hengailla tässä pinossa, faceen en vieläkesäisen kokemuksen vuoksi uskalla.

Eli Lasithuurussa / 1. lapsi / la 28.7. / OYS
 

Yhteistyössä