Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *



Meitä on nyt 98 odottajaa joista 4 odottaa kaksosia!

LA
NIMIMERKKI / IKÄ / MONESKO / SYNNYTYSSAIRAALA

30.6
Lillis85 / 26 / ensimmäinen / KHKS

1.7
bellissima / 33 / kolmas
Jessina / 25 / kolmas / tyks
Mincha / 25 / toinen / K-HKS
emiliainen / 18 / kolmas / SeKS
Nicci / 31 / ensimmäiset / KYS KAKSOSET
Minix / Toinen / LKS
Mandarii / 22 / ensimmäinen / TAYS

2.7
Pipsa79 / 33 / ensimmäinen / TAYS
Iitula / 35 / kolmas / PKKS
Pesco / 24 / toinen / SatKS

3.7
Olumpia / 18 / Ensimmäinen / KOS
sovereign / 21 / ensimmäinen / Kaks

4.7
roosakaisa / 35 / kolmas / PKKS
appelsiini88 / 24 / toinen
Iinukka / 36 / kolmas / K-SKS
identity / 27 / ensimmäinen / KOKS
zi / 26 / toinen / TAYS
Liitunen / 22 / ensimmäinen
Minsku<3 / 28 / viides / Oys
HeavyMetalMama-77 / 35 / kolmas

5.7
Alabama / 30 / kolmas / SeKS
~Emmuli~ / 29 / kuudes / EKKS
pikkukirppu / 31 / toinen / OYS
Stella77 / 35v. / ensimmäinen / Oys
sofie99 / 29 / toinen / KOS
moonflower / 25 / ensimmäiset / OYS KAKSOSET
Viola77 / 34 / ensimmäinen / JS*

6.7
Henkari / 23 / kolmas / k-hks
Nasulais / 30 / ensimmäinen
tiikkonen / 25 / toinen / EKKS

7.7
invia84 / 28 / kolmas
Häivähdys / 30 / kolmas / k-sks
Kauris-82 / 29 / toinen / PKKS
tartsu74 / 38 / toinen

8.7
Roosakerttu / 31 / toinen / TAYS
omppunen / 26 / neljäs / TAYS
nuu / 29 / kolmas / LKS
Varpu13 / 31 / ensimmäinen / PS

9.7
piuu / 30 / viides / OAS
Taivaanrannan maalari / 21 / ensimmäinen / LKS
Mindela / 28 / kolmas / Kaks
Sointu85 / 5 / Koks
terp / 28 / kolmas / TYKS

10.7
Jomi / 26 / toinen / KYS
Lalleri / 27 /ensimmäinen / OYS
nannamamma / 26 / toinen / KOS
inq / 23 / ensimmäinen / TYKS

11.7
MaisaV / 35 / ensimmäinen / KOKS

12.7
vipe- / 22 / ensimmäinen / NKL
Korvenkumma / 28 / toinen / PKKS
Juulitar / 29 / toinen
nuunuu84 / 28 / toinen / K-SKS
Tanni_84 / kolmas / LS

13.7
Mehiläinen83 / 29 / toinen / KOS

14.7
Äitikissa / 32 / kolmas / TYKS
juhannuslikka / 30 / toinen / KOS
Äidin onni / kolmas / SatKs
HannaKat / 32 / toinen / EKKS
Lumikki87 / 25 / ensimmäinen / PKKS

15.7
Kafka
Onnellinen79 / neljäs /
Pikku-Saara / 30 / toinen / JS
Gaia / 30 / ensimmäinen
suolainen / 26 / toinen ja kolmas KAKSOSET

16.7
Ennanniina / 27 / toinen ja kolmas KAKSOSET

17.7
nanna_ / 21 / toinen /
Sude81 / 30 / ensimmäinen / LKS

18.7
CirsiJanita / 21 / ensimmäinen / KAKS
Ruttu / 33 / neljäs / TAYS
Madagascar / 30 / toinen / JS

19.7
Unno / 25 / toinen / NKL
Mosmos / 23 / ensimmäinen / TAYS
Vienda /28 / ensimmäinen / TAYS
Taksu / kolmas / LS
MrsO / 30 / viides / Oys
Gilraen84 / ensimmäinen
jennimarika / 22 / ensimmäinen / LPKS

20.7
BDU / 25 / ensimmäinen / OYS
alanna / 30 / neljäs / K-SKS
marleena-84 / 28 / toinen / K-SKS
AnnaNanna / 31 / ensimmäinen
dada / 26 / toinen / KOS

21.7
Mangrovekana / 25 / kolmas / NKL

22.7
yuliaana /18 / ensimmäinen / LPKS
Ilyana / 20 / toinen / SAS

23.7
Eveliima / 28 / toinen / KYS
Mertsi92 / 20 / ensimmäinen / OYS
Na-nu / 24 / ensimmäinen / KYS
Pe / 28 / neljäs

24.7
eläväinen / 19 / ensimmäinen / TAYS
Kathrine / 31 / toinen / NKL

25.7
Karoliina87 / 25 / toinen / JS

26.7
tintti78 / neljäs / TAYS

27.7
Nappi06 / 35 / toinen / TAYS

28.7
coffeetogo / 32 v. / toinen / KoKS

29.7
Emmylou / 37 / toinen / KOS

30.7
Vaniljainen / 26 / toinen / K-SKS
Nuura / 33 / ensimmäinen / NKL

31.7

LA ei tiedossa vielä
Vanilja87 / 25 / toinen / TAYS
Dinskunen / 33 / Ensimmäinen
Crassula / 33 / toinen

Hellemasuilla on myös oma kerho! Kaikki kerhot - Kaksplus <- kerhot löytyvät tuolta. Kerhon sisältöä ei näe ulkopuoliset ja sinne pääsee vain ylläpitäjän hyväksynnällä. Kerhon jäsenet toivovat, että kaikki kerhon jäsenet olisivat aktiivisia kirjoittajia eli ns. taustailijoita ei kerhoon haluta, koska sielä keskustelu on henkikohtaisempaa kuin täällä. Eli jos haluat kerhooon toivomme, että olisit myös aktiivinen kirjoittaja

SYNNYTYSSAIRAALAT

JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
IAS = Iisalmen aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kymenlaakson Keskussairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala

PÄIVITYSPYYNNÖT PUNAISELLA TAI MUUTEN VAAN MUUSTA TEKSTISTÄ EROTTUVASTI!!

Edelliset keskustelut:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2202073-vauva-heinakuussa-2013-onko-viela-muita/

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2203574-heinakuun-hellemasut-2013-marraskuussa/
 
Viimeksi muokattu:
Uusi pino korkattu, kiitos Nannamamma :wave:

Tänään on ollut vähemmän oireeton päivä (pitäisikös huolestua?)... Aamulla oli aamupäivään asti etova olo ja väsymys iskee pitkin päivää, muttei suuresti..
Voi kun ihmisen täytyy olla tällainen ressipeppu.

Ilyana & Goa 7+0 (6+4)
 
Jokohan uskaltautuisi..:) elikkäs juuri sopivasti joulukuun alun kynnyksellä uusi hellemasu ilmoittautuisi joukkoonne:

tartsu74/38v/toinen/LA 7.7.2013 (värejä en nyt näytä tekstiin saavan ja jotenkin näkymä muutoinkin jostain syystä epätavanomainen)

ar ultrassa rv7+4 käyty jolloin tavoitettu viikkoja vastaava hippunen kera reippaiden sydämen sykkeiden:)
 
Moikka kaikki,
ma kavin tanaan siella ar-ultrassa ja siella nakyi alkio tai se ruskuaispussi, kiinnittyneena taakse ja ylos, eli ihan oikeeseen kohtaan kuulemma, muttei ollut syketta - viela. Lekuri sanoi, etta tulet takaisin viikon paasta, ettei ole mitaan syyta viela miksi sita syketta ei silloin nakyisi. Talla viikolla kuulemma VOI kuulua syke, muttei kaikilla viela kuitenkaan. Onks kellaan koekmusta vastaavasta (uudelleensynnyttajat)?
Sama lekuri myos sanoi, etta ei ne mun verikoe arvotolleet olleet niinkaan matalat (kun vertasi viikkoihin ja paiviin). Oli siis ihan sita mielta, etta kumminpain vain voin olla kallellani ens perjantaina.

Nyt ei siis auta kuin odotella (ja siinahan ma olen NIIIIIN hyva). Mutta hyva fiilis mulla on, jotenkin tuntuu, etta kylla siella jotain rytmikasta nakyy ens pe ;)
Mutta naulataan se LA vasta sitten kun syke on kuultu.

Itun emo (6+4 - sahlasin aikasemmissa arvioissa) ja salaperainen mytty kuvaruudussa.
 
Viimeksi muokattu:
Jee Joulukuu!! <3
Tänne ei mitään uutuuksia kuulu,samaa pahoinvointia ja väsymystä :) Mies jo äsken sanoikin että näytän siltä kuin olisin panttivankina kotona,ja peili toistaa saman. Naama kalpea ja meikitön (yleensä meikkaan joka pvä) silmänaluset mustat,hiuksissa monen sentin juurikasvu ja ne vielä aamuisessa asennossa,päällä yökkärit edelleen :D Voi elämä,kyllä mä huomenna uhmaan oloa ja lähden jossain käymään etten höperry kotiin. Mies on vaan huolissaan <3
Hieman ollut viiltelyä ja jos kauan makaa vatsallaan niin alkaa vatsaa jomottaan menkkamaisesti. Oisko viiltelyt kohdun kasvukipuja.. Myös välillä tulee paineen tunne kohtuun?? ei kai nyt vielä voi supistuksia olla.. Mulla oli aiemminkin näitä tuntemuksia.


*Piuu&Masukki 8+3* :heart:
 
Iitun emo minulla vähän sama tilanne kuin sinulle (kirjoitin siitä aikaisemmin viikolla). Kävin siis ke ar-ultrassa kun kuukautisten mukaan piti olla viikkoja kasassa 6+6. No ultrassa näkyi alkio oikeassa paikassa ja kaikki muukin näytti olevaan mallillaan paitsi että alkio oli kooltaan 6+2 ja sykettä ei näkynyt. Nyt vain odotellaan malttamattomina ensi viikon ti kun on uusinta ultra. Tämä on varmaan pisin viikko ikinä! Tsemppiä sinne myös odotteluun ja toivotaan että ensi viikolla molemmille tulee hyviä uutisia!

Niin ja siis esikoisen kanssa kävin ultrassa 6+6 ja silloin alkio vastasi viikkoja 6+4 ja syke sykki vimmatusti, siksi tässä nyt vähän mietityttää että miksi nyt ei vielä näkynyt...
 
Viimeksi muokattu:
Itun emo ja Kaneli83: Tsemppiä odotteluun, varmasti tulee olemaan pitkä viikko. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Ja kiitos Nannamammalle uudesta pinosta. Tosin tuskin täällä kauaa enää olen.. Tein tänä aamuna uuden digitestin ja edelleen näyttää vaan raskaana 1-2, eli kyllä tämä raskaus taitaa päättyä nyt ikävästi. :'(
 
Aurelia83 Mitkä viikot siulla pitäs nyt olla? Aika omituista kyllä,siun kannattaa varmaa pian olla yhteydessä neuvolaan ja kysyä asiasta ja josko pääsisit ultraan asian varmistamaan. Tsemppiä ja toivotaan kovasti että vauva on ja pysyy matkassa mukana.

Ite tein edellisessä raskaudessa lukuisia testejä ja vielä 10+ tein vahvan testin ja huokailin helpotuksesta,seuraavana päivänä selvis että vauvan kehitys oli loppunut jo paljon aijemmin mutta testitnäyttää vahvaa plussaa kun ei oo mitään pois tullu,siks en ite tee testejä (vaikka ekalla viikolla usean teinkin)myöhemmillä viikoilla...pettymys on niin valtavan suuri (tapahtuu se km millä viikolla tahansa). Tarkotukseni ei oo loukata tai pelotella ketään todellakaan.

Nannanmammalle Kiitos uudesta pinosta,vihdoinkin joulukuu...kohta ollaa vuodessa 2013 ja sit tulee HEINÄKUUkin :heart:.

Kerhon puolelle jo kirjoitinkin että olen järkyttynyt tuosta toissapäiväisestä terveydenhoitajan surmasta omalla kylällä....tai tapahtu se missä vaan niin se on järkytys...mutta olen niin surullinen vaikka en tuntenut kumpaakaan osapuolta ja mietin vaan että mikä saa ihmisen tekemään noin julmasti....hyi kamala!!
Kerhon puolelle kirjoitinkin omannavan kuulumiset!

Ja jee myrsky on hellittänyt ja lunta tullut....ihanaaaa :heart:.

~Emmuli~&pikkuinen 9+1 :heart:
 
Kiitos uudesta pinosta minunkin puolestani! :)

Äkkiä sitä tippuu kärryiltä kun eilisen päivän kärvistelin migreenin kourissa enkä harkinnutkaan kuulumisien tsekkaamista. Toivottavasti kaikilla on kaikki hyvin ja niille joita huolettaa, kovasti tsempityksiä meikäläisen suunnalta!

Helsingissä tuli sitten lunta oikein kunnolla, ja lisää alkoi juuri tulemaan, ei taida olla mustasta joulusta pelkoa :D

Vielä muutama päivä ultraan, jee :heart:
 
Heipähei kaikille ja mahtavaa joulukuun ensimmäistä päivää! :wave:

Olipa mahtava käydä kävelylenkillä koiran kanssa tuolla ulkosalla. Koira nautti ja minäkin! =) Tosin paljon kivempi olisi ollut jos mies olisi päässyt mukaan, mutta kun töihin pitää mennä... Pitkästä aikaa olo on ihan ookoo. Ei edes nukuttanut eikä ollut zombiemainen olo. Ihmetyttää että humpsis vaan, pahan olon tunnekin on kadonnut... Mutta kaipa se hyvää vaan meinaa... onhan noita viikkojakin jopa 9+2

21.12 pääsee ekaan ultraan... jännittää niin hurjasti että mitähän siellä on vai onko mitään...

Emmuli, oot siis Lappeenrannasta? Minäkin asuin tän vuoden alkupuoliskon siellä. Tykkäsin! =) Mutta tosi hurja ja kurja juttu tuo terveydenhoitajan 'tapaus' siellä...

Kuinka moni teistä on liittynyt sinne fb:n Heinäkuun Hellemasut- ryhmään? Itse olen siellä, kannattaa liittyä sinnekin! =)

Kaikille tasapuolisesti ihania pakkaspäiviä ja hyvää oloa toivotan! :hug:
 
Huomentaaaa!!! :wave:

Toivottavasti alkaisi jo noi huonot uutiset riittää tässäkin ryhmässä! :( niin paljon niitä jo tullut.

Itun emolle ja Kanelille kovasti tsemppiä odotteluun ja epätietoisuuteen.

Mä tonne kerhon puolelle jo kirjottelinkin, että naapurit varmaan ihmettelee, että mikä tota akkaa vaivaa, kun oon neuvolapäivästä lähtien joku 5 x päivässä juossut postilaatikolla kattoo, että joko olisi kutsu tullut np-ultraan.. miten niin oon kärsimätön.. :LOL: nojoo.. lähinnä sen takia olisi kiva saada se aika jo, että vois alkaa siksi aikaa järkkää esikoisen hoitoa, kun mies haluaa tulla mukaan.. :) Mun äiti on onneksi jo luvannut hoitaa poikaa sen aikaa, mutta kun sen tarvii sitten kesken työpäivän tulla..

Ainiin Tartsulle tervetuloa! lisäsin sut listalle :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Aurelia83, toivottavasti tilanteesi selkiytyisi pian! :hug: Voimia :heart:

Täällä ikkunoita myöten paikat lumessa - ihanan talvinen maisema näin joulukuun alkajaisiksi :xmas:

Itu emolle ja Kanelille tsemppiä odotteluun!

Mangrovekana, minä päivänä sulla on ultra? :) Itselläni maanantaina... Kaksi yötä... Hui!


Uusi oire - kylmä ja viluisuus. Hyi kun voi kylmätä koko ajan. Pahoinvointi on vähän helpannut - aamulla herätessä tosin oli tosi tunkkanen ja öklö olo. :x
 
Kaneli - niinpa tosiaan, kohtalotoverihan sa oot. Ma en edes kysnyt tuosta koosta, sanoi vaan, etta hyvin voi tasta kehittya.
Mulla on tulossa kova viikko toissa ja muutenkin - pitkia paivia taynna hommaa - joten toivon, etta se auttaa pitamaan mut jarjissani taman jossittelun kanssa. Edelleenkaan en aio vaipua epatoivoon! Ja Kaneli, ala liiaksi vertaile esikoiseen (toitotan tata itelleni kans), koska (ja nyt kaikki yhdessa): "jokainen raskaus on erilainen".
Sinun tiistaisi on mun valietappini - ilmoittelehan sitten! Ja kiitos kaikille tsempityksista! :)
 
Viimeksi muokattu:
Huh, paljo huonoja uutisia tuol edellises pinos. Järkyttävää myös toi terveydenhoitajan uutinen, ihmeelliseks on maailma menny :/

En ole pitkään aikaan kirjotellu tänne yleiselle puolelle, mut pikakertauksena siis: Neuvolas käyty, ajat ultraan, labroihi ja lääkärille ois nyt varattuna. Oireet on hyvin vähäiset, pientä tissien turvotusta, mahan turvotusta ja pientä pahoinvointia (johtuen varmaan flunssan aiheuttamasta limaisuudesta). Edellinen raskaus oli myös hyvi vähä oireinen, mut silti pistää välillä mietityttämään. Ultraa ois vielä kolme viikkoa!! Miten mä jaksan odottaa, kun koko ajan saa lukea muiden käyneen jo! Olen kärsimätön!

Äitiysvaatteita en ole vielä kattonu, varmaan sitte tammikuusta lähtien housut menee vaihtoon.. Mahtuukoha noi kolme vuotta vanhat äitiysfarkut... hmmm...

Jouluverhoit ois tarkotus tänää saada vaihdetuksi, kattoo saanko aikaseksi :D Pientä laiskuutta ilmassa..

Mincha & Nyyrikki2 9+5
 
Emmuli: Kyllä mulla viikkoja on jo 5+3 eli pitäisi testinkin näyttää jo paljon enemmän kuin 1-2. Pitää maanantaina soittaa neuvolaan, että pääsis verikokeessa käymään. Toiveet on kyllä jo hävinneet. Kiitos tsempeistä.

Kiitos myös Ilyanalle.
 
HeavyMetaMama Joo,lappeenrannastapa minä,aina asunu ja aina tuun luultavasti asumaan :D. Viihdyn kyllä hyvin mutta en tiiä miten viihtysin muualla kun en oo kokeillut,himottas kyllä muuttaa joskus johonki kauas pois mutta lasten koulujen ym vuoksi se on jäänyt vaan ajatukseen...ja meillä molemmilla on työpaikat täällä.
Sie siis viihdyit? Missäpäin asuit täällä?

Aurelia Kunpa kaikki vaan olis hyvin :heart:.
 
Jee Joulukuu!! <3
Tänne ei mitään uutuuksia kuulu,samaa pahoinvointia ja väsymystä :) Mies jo äsken sanoikin että näytän siltä kuin olisin panttivankina kotona,ja peili toistaa saman. Naama kalpea ja meikitön (yleensä meikkaan joka pvä) silmänaluset mustat,hiuksissa monen sentin juurikasvu ja ne vielä aamuisessa asennossa,päällä yökkärit edelleen :D Voi elämä,kyllä mä huomenna uhmaan oloa ja lähden jossain käymään etten höperry kotiin. Mies on vaan huolissaan <3
Hieman ollut viiltelyä ja jos kauan makaa vatsallaan niin alkaa vatsaa jomottaan menkkamaisesti. Oisko viiltelyt kohdun kasvukipuja.. Myös välillä tulee paineen tunne kohtuun?? ei kai nyt vielä voi supistuksia olla.. Mulla oli aiemminkin näitä tuntemuksia.


*Piuu&Masukki 8+3* :heart:
Hienoa, täällä onkin jo joulukuun pino!

Täällä vähän ristiriitaiset fiilikset. Torstaina kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin, viikot vastasi hedelmöittymisajankohtaa ja syke näkyi:heart:

MUTTA nyt parina päivänä olen tuntenut supistuksia. Eniten huolestuttaa se, kun viime raskaudessa supistukset alkoivat joskus 8-9 viikon aikoihin ja sittenhän se olikin mennyt kesken suunnilleen noilla viikoilla, mutta huomattiin vasta 12+ viikolla. Toisaalta tämä Piiu:n kommentti vähän lohdutti, josko niitä supistuksia voisi kuitenkin olla ihan normaalistikin.. Onko teillä muilla ollut jo supistuksi? Minulla ne ainakin tuntuu ihan vaan kovettumisena/ painon tunteena kohdun kohdalla. Mutta kun ennenkin niitä on ollut jo suht aikaisilta viikoilta lähtien niin melkein satavarma olen, että nämä ovat kyllä supistuksia eivätkä mitään muuta.

Onnellinen79 7+5
 
Nannamamma
Ma en hei muuten vielakaan ole paassyt kerhoon osalliseksi vaikka pistin sinne pyynnon? Tapahtuuko siella mitaan vai oonko ma jaahylla siihen asti kun sykkeet nakyy? :)

Varmaan joku viikko pistin pyynnon?
 
Viimeksi muokattu:
Onnellinen79 Voi Ei,nyt mulle tuli paniikin poikanen.. Pahoittelut keskenmenostasi,toivottavasti kummallakaan ei nyt siitä ole kyse.. Mulla tuntuu nää supistukset vain makoillessa vatsallaan ja ihan siis kivuttomia mutta melkeenpä tunnistettavissa supistukseksi paineen takia..

Jee,mä sain lähdettyä tänään miehen ja muksujen mukaan kauppaan! Hieman jalat huoju ja oksetti mutta piristi päästä pois neljän seinän sisältä :)

Ihanata viikonlopppua kaikille!

"piuu&Masukki 8+4* :heart:
 
Onnellinen79 Voi Ei,nyt mulle tuli paniikin poikanen.. Pahoittelut keskenmenostasi,toivottavasti kummallakaan ei nyt siitä ole kyse.. Mulla tuntuu nää supistukset vain makoillessa vatsallaan ja ihan siis kivuttomia mutta melkeenpä tunnistettavissa supistukseksi paineen takia..

Jee,mä sain lähdettyä tänään miehen ja muksujen mukaan kauppaan! Hieman jalat huoju ja oksetti mutta piristi päästä pois neljän seinän sisältä :)

Ihanata viikonlopppua kaikille!

"piuu&Masukki 8+4* :heart:

Piiu: Mä oon kyllä luottavainen sun raskauden suhteen, eikös sulla oo aika vetämätön ja pahoinvoiva olo ollu=) Nyt oon tässä yrittäny kaivella mieleen, että miten se oli esikoisen aikaan. Kävin silloin jumpissa ja muistan jo heti alkuraskaudessa, että jumpissa käymisessä tuli joku outo paineen tunne alamahaan. En kyllä enää yhtään muista viikkoja, mutta urheilun taisin lopettaa joskus 14-15 viikon paikkeilla melkeinpä kokonaan.

Eipä muuta tällä kertaa:)
 
Ihanaa, jo joulukuu!

Täällä alkaa paha olo vähän vähentyä. Iltaisin sitä vielä esiintyy mutta tuntuu, että paljon helpommalla pääsen nyt kuin esim. 2 vkoa sitten. Työpaikan pikkujouluissa kävin ja helposti onnistui, kun lähdin kuskiksi, eli kukaan ei kysellyt mitään. Tosin mun toiveet pitää tää salassa jouluun asti ovat varmaan vähän liioitellut, koska vatsa on alkanut turvota siihen malliin, että kohta joku kysyy taatusti. Eikä tätä pömppöä voi enää sisäänkään vetää koko päivää!

Vielä olisi pari viikkoa aikaa np-ultraan. Vähän kyllä jännittää sen hematooman puolesta, mutta sanokaahan nyt fiksummat, että jos se hematooma olisi alkanut kasvaa / aiheuttaisi pikkuiselle jotain peruuttamatonta, niin kai mä myös vuotaisin??

bellissima ja toukkanen 9+6
 
Anteeksi, kun tuppauden tuolta Elokuun puolelta, mutta halusin tulla sanomaan Kaneli83:lle että älä vielä murehdi, omasta esikoisestani näin sykkeen vasta viikolla 9, vaikka koko olikin ihan viikkojen mukainen. Ja ravasin vko 3 viikolle 9 sairaalalla ultrassa joka viikko rajujen vatsakipujen takia. Aika on pitkä ja piinaava, koita keksiä jotain tekemistä, jotta aika menisi nopeammin. Tsemppiä :heart:
 

Yhteistyössä