Heinäkuun hellemasut 2013 * Joulukuussa *

Itun emo toivottavasti vuoto on harmitonta :hug:

Voi ei omenankukka olen pahoillani keskenmenosta :'(

Na-nulle onnea hyvistä varhaisultra kuulumisista.. :heart:

roosakaisalle jaksamista sen pahoinvoinnin kanssa

Pe Tervetuloa, onko tietoa lasketusta ajasta, että saan laitettua sut tonne listalle oikeaan paikkaan? :) Nyt laitan sut kohtaa la ei vielä tiedossa.

).( tänään oli se kauan odotettu np-ultra ja niinhän siinä kävi nii kun olin ajatellut eli laskettu aika on myöhemmin mitä neuvola laski. Neuvolan mukaan olisi pitänyt viikkoja olla 12+1 mutta pikkunen vastasi kokoa 10+5 laskettu aika onkin siis 10.7. :) niskaturvotus oli 0,9mm ja kaikki muutenkin hyvin. :heart:

Lista päivitetty :)
 
Viimeksi muokattu:
Omenankukka, en sua ihan heti poistanu kerhosta, myönnän että saatoin ehkä hieman hätiköidä mutta mainitsit täällä ensimmäisen kerran lauantaina keskenmenostasi mutta jostain kumman syystä poistit sen viestin ja luin samana päivänä toisesta ketjusta keskenmenostasi.. Olen todella pahoillani keskenmenosasi..
 
No minut saapi poistaa kerhosta ja taaltakin.

Sama mohkale se siellakin oli, mutta ei enaa kehittynyt. Kooltaan n. 7 viikkoa. Oma gyne sanoi, etta oli saanut postia lapsettomyysklinikalta etta mahdollinen keskenmeno tulossa. Sanoi, etteivat siella klinalla tahtoneet mua huolestuttaa, mutta kylla ne mun mielesta vahan harhaankin johtivat.

Pettymyksen paalle viela se pelko, ettei taa vuoda ite luonnollisesti pois vaan pitaa alkaa haatamaan ja puhuivat kaavinnasta - sita en halua! Se on tassa minun tilanteessani aika tarkeeta, koska en voi lahtea matkalle ennenkuin kaikki on vuotanut pois. Pettymyksen kanssa olis parempi tulla toimeen. Yritan lohduttaa itseani silla, etta luonto hoitaa heikot pois ja lisaks saan huolettomammin matkustaa. Ja syoda ja juoda mita vaan.

Silti, olo on kuin olisi vedetty matto alta.

Kaikki rakkaiksi kayneille mammoille ikeen hyvaa odotusta ja paljon tarrasukkia kaikille - kylla ne turvallisemmat viikot on ihan kohta jo kasilla :) Ja me tullaan hitaasti ja varmasti uudella yrityksella perassa.
 
Voi kurja :( , Omenankukka ja Iitun emo, pahoittelut ja :hug:

Itsekin jännityksellä odotan 28.pv olevaa np-ultraa, että onko tuolla vielä kaikki hyvin, kun oli parisen viikkoa sitten se runsaampi vuoto, joka silloin tarkistettiin ja kaikki oli kuitenkin hyvin ja nyt vielä tuli ruskeaa pari päivää ja pahoinvointi ja hekotuskin vähän nyt samaan aikaan helpotti.. Mulla on kuitenkin aikasemmissa kolmessa raskaudessa se pahoinvointi kestäny n. puoleenväliin asti vähän vaihdellen, mut ei se vieläkään kokonaan ole poistunut.

Nannamammalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :heart:
Toivottavasti muiltakin tulee hyviä uutisia ja saisi jo loppua ne huonot uutiset!

Omppunen ja Mytty 10+1 - 11+0
 
Itun emo ja omenankukka syvät pahoitteluni :( :hug: :flower:


Ja taas kun täältä lukee toisten kurjia ja huonoja uutisia, niin on itse tulossa kertomaan niitä toisenlaisia.... Toivottavasti ette pahastu.
Meilläkin siis np-ultra nyt takana päin, ja aamulla polilla masusta löytyi kovin liikkuvainen ja vilkutteleva pikkuinen :heart: Viikot vastasi 12+0 ja LA siirtyy 1.7.2013 :)
 
Poistin viestini, kun tuntui niin kurjalta, kun keskenmenoviestiä ei kukaan pahoitellut vaan eräät vain pahoittelivat huonoja olojaan. Osanotto toki huonovointisuudesta kärsiville, vaikka itse mieluusti kärsisin vaikka mitä, jos se auttaisi välttymään keskenmenoilta. Enkä siinä surussani heti sinne kerhoon jaksanut/muistanut kommentoida. Tuntui vaan aika tylyltä se erottaminen, ihan kuin olisi jotain intressiä kerhoa vakoilla.
 
Itun emolle pahoittelut, täälläkin toivottiin, että kaikki olisi kuitenkin vielä kääntynyt parhain päin :(

Omenankukalle myös osanottoni, vaikkakin hieman myöhässä. Mä olen itsekin kertaalleen kertonut keskenmenosta palstalle ja tiedän miltä tuntuu, kun itselle niin suuri ja kamala asia ohitetaan niin helposti olankohautuksella. En usko, että kellään rehellisesti oli tarkoituksena olla töykeä, vaan minä ainakin koen hieman vaikeana ilmaista vilpittömiä pahoitteluja netissä, varsinkin aiheesta, joka itseäkin pelottaa niin kovin tällä hetkellä. Keskenmenon kokeneelle harvat sanat oikeasti lohduttavat, ja yrittäessään lohduttaa on vahingossa myös helppo loukata. Toivon kaikkea hyvää sulle, ja kaikille muille samassa tilanteessa oleville! :flower:
 
Itun Emo ja Omenankukka, olen tosi pahoillani teidän puolesta :hug: Vaikea löytää sanoja tällaiseen, muuta kuin että kaikelle on syynsä ja varmasti tulette saamaan vielä pienet nyyttinne, vaikka nyt tuntuisikin tosi pahalta. Paljon voimia teille!
 
Viimeksi muokattu:
Iitun emo ja Omenankukka, olen niin pahoillani puolestanne, ei löydy sanoja :(

Toivottavasti tässä alkaisi vähitellen olla tämän pinon huonot uutiset, tuntuu että jotenkin tosi paljon on ollut huonoa onnea, en aiemmista pinoistani muista näin montaa poistunutta :(

Henkari, pääsiskö sinne kerhoon jossain vaiheessa? oon varmaan 2 viikkoa sitten laittanut pyyntöä jo vähintään, ei edelleenkään kuitenkaan pääsyä
 
Omenankukka ja Iitun emo :hug:

Harmi jos sinulla Omenankukka on tullut semmoinen olo että keskenmenosi on jäänyt huomioimatta. Jokainen tämmöinen suru uutinen koskettaa varmasti meitä jokaista. Sanojahan ei ole muuta kun jollakin tavalla ajatuksissa myötäelämistä. Toivon kaikille surunkohdanneille voimia ja onnea tulevaisuuten! :heart:

roosakaisa ja "viljami" ?11+4?
 
Omenankukka Jotenkii muistelen että olisin pahoitellut keskenmenoasi,voi olla myös niin että on mennyt täysin ohi ja jos niin on käynyt olen syvästi pahoillani myös siitä mutta ennenkaikkea keskenmenostasi :hug:.

Itun emo pahoitteluni sinulle :hug:.
 
*Omenankukka* ja Iitun emo Pahoittelut menetyksistä :(

En muista mitä juuri luin vaikka luin viestiketjua taaksepäin.. Täällä pahoinvointi on paljon helpotanut,enää aamuisin ja päivällä jos ei syö etoo :) Väsymyskin helpottanut mutta unirytmi mennyt aivan päälleen! Valvon siis myöhään,herään aamulla laittaan lapsia hoitoon ja menen takaisin nukkumaan,päivään asti |O Niin ärsyttää kun en saa sitä normaaliksi! Joulua odotetaan kovasti vaikka suvussa hieman vastoinkäymisiä ollut ja kaikkien Joulu fiilis ei ole korkealla.. Mutta Lasten takia Pidetään ihana Joulu <3 Repäisy kipuja on ollut jo jonkun aikaa,varsinkin kun sängyssä vaihtaa asentoa.. Hengästyminen on myös jotain aivan hirvittävää! Samoten huimaus. Vatsakumpu on alhaalta pyöristynyt palloksi :heart:
Raskauteni on kaikkien tiedossa :)

Huomenna poksuuu 11+0:heart:

*piuu&kippura 10+6* :heart:
 
Hellou, täällä oisi myös yksi halukas mukaantulija.. Ikää 21 vuotta, esikoista odotellaan avopuolison kanssa :) Laskettu aika 3.7.2013. Tähän asti kaikki menny hyvin, pahhoinvointi oli vaan niin sietämätöntä että piti hakia lääkärin apua mutta kyllä sekin sitten on näköjään helpottanut :) Viime viikolla ultrailtiin, silloin oli 10+6 tarkalleen ja hirmuinen riehuminen kävi massussa! Torstaina np-ultraan.


sovereign/21/ensimmäinen/Kaks
 
Viimeksi muokattu:
Omenankukka, mä en ole sitä kyseistä viestiä edes bongannut kun en ole joka päivä tätä lukenut oman oloni vuoksi, olen pahoillani puolestasi! Toivottavasti yritys lopulta tuottaa tulosta ja kaikki menisi sitten paremmin. :hug:

Nää vikat päivät ennen lomaa... pitkiä, pitkiä. Mulla on paha taipumus ns. polttaa kynttilää molemmista päistä, ja olen sitä taas tehnyt tässä syksyn aikana. Pohdin tässä, pitäisikö asia kuitenkin ottaa tänään puheeksi esim. koulun terkkarin kanssa, mutta toisaalta en haluaisi parin päivän takia alkaa ruikuttamaan. Noh, näkee sitten.

Mukavaa päivää kaikille! :)
 
Omenankukalle ja Iitun emolle iso :hug: Tosi kurjia uutisia :'(

Heti perään laitan kuitenkin hyviä uutisia eiliseltä np-ultrakäynniltä. Kaikki oli oikein hyvin, siellä se pikkuinen moikkaili ja venytteli. Tais just heräillä päikkäreiltä ;)
Niskaturvotusta oli 0,9 eli ei syytä huoleen vaikka kätilö muistuttikin ettei mikään ole varmaa ennen veriseulatulosta. Ärsyttävää oottaa sellasia tuloksia kun on jo ihan fiiliksissä pikkusen näkemisestä. Ultrattiin mahan päältä ja saatiin mukaan ihania joulukorttikuvia :)

Onnittelut myös muille hyviä ultrauutisia saaneille!

Muutenkin olo on jo huomattavasti parempi ja suorastaan energinen. Ihan ohjekirjojen mukaan menee mun vointi näköjään.

Ihanaa joulunodotusta kaikille :heart:

Viola 11+3 LA 5.7.
 
Viimeksi muokattu:
Omenankukalle ja Iitun emolle suurimmat pahoitteluni. :'( :hug: Ei löydy sanoja, en pysty kuvittelemaan edes lähellekään, millainen tuska tuossa tilanteessa on ja toivon vain, että molemmat pääsette pian uuteen yritykseen ja viimein loppuun asti.

Täällä on jäljellä enää hirveä keskenmenon pelko. Kuulin, että äidilläni on ollut KOLME keskenmenoa viikoilla 11-13 ja yksi viikolla 20! Jotenkin ajattelin olevani jo hyvälläkin mallilla tässä odotuksessa mutta äh, eihän nämä viikot takaa vielä yhtään mitään. :'( En jaksa kyllä yhtään nyt edes yrittää nauttia tästä tai jutella mistään vauvajutuista, kattellaan sitten joskus helmikuussa, jos sinne asti päästään.

Hyviä vointeja kaikille ja hyvää joulua!

Ahdistunut Vienda 9+4
 
Viimeksi muokattu:
Omenankukka ja Itun emo, isot pahoittelut menetyksistä. Ei ole sanoja.. Tsemppiä tulevaan! :hug:

Minä juuri poistuin kerhosta, kun tuntui että en ehdi koskaan lukemaan tai kirjoittelemaan, ja sit kun oli vielä kaksi paikkaa jonne olisi pitänyt ehtiä eli kerho ja pino, niin tuli vaan stressiä enkä kirjoitellut minnekään! :O Kokeilen nyt siis saisinko jotenkuten pysyttyä aktiivisena täällä julkipinon puolella..

Tajusin juuri että mulla ei ole vielä mitään konkreettista todistusta raskaudesta niiden kahden puikkotestin lisäksi jotka tein noin kuukausi sitten.. verikokeissa kävin reilu viikko sitten, ja siellä otettiin HGC mutta en ole hakenut tuloksia vielä. No oloista voi jo jotain päätellä, siis etovaa oloa on ollut paljonkin ja sitä kuuluisaa väsymystä. Mutta mutta... huomenna on ar-ultra! Voi että jännittää.. Onkohan kaikki hyvin? Huomenna se selviää.

Anteeksi kun en juuri kommentoi muiden juttuja, en ole siis käynyt edes lukemassa pinoa viime aikoina. :ashamed: Täytyy koittaa käydä edes suunnilleen päivittäin niin pysyy paremmin kärryillä.

Pahoinvoinnista: Onko muilla ollut samaa kuin mulla, että joinakin päivinä olo saattaa olla tosi huono koko ajan (en ole oksentanut, mutta ei ole kaukanakaan ollut), mutta sitten saattaa olla välissä parempia päiviä jolloin huono olo on vain aavistus, tai tulee vaan jos esim. verensokerit pääsee liian alhaalle? nyt viikonloppuna meni kaksi päiväää ettei ollut juuri ollenkaan huono olo, ja eilen illalla tuli taas. Ihmetyttää.. ja pelottaa hiukan, ettei vain olisi merkki raskaushormonin laskusta? Viikkoja kuitenkin vasta 8+5, eli ei kai etomisen vielä pitäisi loppuakaan? Toki jokainen raskaus on erilainen ja oireetkin vaihtelee hirmuna.. hiukan silti huolestuttaa.
 
Itun emo ja Omenankukka, pahoittelut menetyksen johdosta :hug: Itse en ole käynyt koko viikonloppuna kerhossa tai tässä pinossa, joten minulta on mennyt ihan ohi Omenankukan viesti.

Itsekin keskenmenon kokeneena tiedän, että mitkään sanat siinä tilanteessa ei auta :( joistain jopa hyvää tarkoittavista kommenteista voi tulla paha mieli (kuten äitini totesi että luonto karsii sairaat ja vammaiset pois, kun sain km:n). Siksi minun on todella vaikea kirjoittaa mitään näin surullisten uutisten jälkeen. Tuntuu jotenkin typerältä tulla perässä valittamaan jostain huonosta olosta tai väsymyksestä :ashamed: Siksi voikin olla että en pysty kirjoittamaan mitään, vaikka tosiasiassa en voi olankohautuksella sivuutta edes ventovieraiden tuskaa. Vain keskenmenon kokenut voi tietää miltä se tuntuu. Kuten Itun emo kirjoitti, se on kuin matto vedettäisiin jalkojen alta.
 

Yhteistyössä