Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

heipparallaa ja tervetuloa uusille :wave: Lista päivitetty :)

tanni Kannattaa varmaan neuvolasta kysystä tosta liikunnasta.. Sen verran ainakin muistelen, että jossain vaiheessa tuli liikunnan suhteen jonkinlainen sykeraja vastaan. Toikin kannattaa tarkistaa etten ihan omiani höpötä :LOL:

raskausajan syömisestä ja syömisestä yleensäkin.. Mä en ole kovin tarkka siitä mitä pistän suuhuni :D Nyt ajattelin tsempata itteeni ja yrittää mahdollisimman paljon jättää herkuttelut väliin, kun ei kiinnostaisi tällä kertaa sitä yli 20kiloa kerätä.. Toi mun mieheni ei paljoa auta asiassa, kun just kanto kaupasta valkosuklaalevyn ja juusto naksupussin.. :headwall: vaikka viimeksi tänään keskusteltiin aiheesta...

omenankukka mulla oli tossa muutama viikko sitten just tollasa paineentunnetta ja ehkä jopa vähän kipuakin kohdunsuulla useampana päivänä, mutta nyt ei ole vähään aikaan ollut. Muutenkin nuo menkkamaiset vatsakrampitkin on helpottanut.. Toivottavasti sullakin helpottaa tuo paineentunne :)

).( pahaa oloa tulee ja menee, välillä enemmän, välillä vähemmän. Nyt on parina päivänä ruoka maistunut paremmin kuin pitkään aikaan, mutta kaikki ruuanhajut kuitenkin tekee pahaa.. :/ Väsymyskin on ollut aikamoista. Tänään pitkästä aikaa nukuin päikkäritkin esikoisen kanssa.
 
Voi Nicci mitä uutisia, ihanaa! :heart:

Tervetuloa uusille!

Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa kamppaileville. Itsellä on pahoinvointi pysynyt vielä siedettävissä rajoissa. Hajuaisti toimii kuin vainukoiralla - yleensä tämä yliaktiivinen aistiherkkyys laukaisee etovan olon. Tissit on aremmat kuin muina päivinä. Väsymys on melkoista jo...
 
Mistäs tuo yksityisempi ryhmä löytyy? Täällä siis erittäin epäluuloinen odottaja jolla la olis 28.7 Ei oireita, ei vaivoja, ainoastaan menkat myöhässä. Tänää on 4+1 ja odotan koko aika että milloin menkat alkaa, ja vessassa tulee rampattua senkin takia useasti kun tuntuu että nyt viimmeistään alkaa menkat että tuleeko tahroja paperiin vai ei.
 
BDU
Onnea Nicci!

Pumpula76, tuolla kerhon puolella on tämän pinon oma ryhmä johon voi laittaa liittymispyynnön ja henkari sitten hyväksyy sen.

Tänä aamuna oli ekan kerran paha olo! En ois uskonu et joskus hymyilen itsekseni tällaselle asialle :LOL: Tosin hyvin pärjään ilmankin mutta tuntuipa jotenkin ihanan konkreettiselta raskaus oireelta.. Menin siis sängystä suoraan suihkuun tyhjällä vatsalla ja siitä se tais tulla. Heti kun söi niin helpotti :)

BDU ja ötökkä 5+2
 
Kerhoon liittyvä ohjeistus löytyy nyt etusivun ensimmäisestä viestistä. Tässä sama vielä tähän:

Hellemasuilla on myös oma kerho! Kaikki kerhot - Kaksplus <- kerhot löytyvät tuolta. Kerhon sisältöä ei näe ulkopuoliset ja sinne pääsee vain ylläpitäjän hyväksynnällä. Kerhon jäsenet toivovat, että kaikki kerhon jäsenet olisivat aktiivisia kirjoittajia eli ns. taustailijoita ei kerhoon haluta, koska sielä keskustelu on henkikohtaisempaa kuin täällä. Eli jos haluat kerhooon toivomme, että olisit myös aktiivinen kirjoittaja

Lisään vielä, että tuolla säännöllä ei ole tarkoitus syrjiä ketään, vaan sillä on tarkoitus antaa tietynlaista suojaa kerhon jäsenille, jotka siellä kertoo henkilökohtaisemmista asioistaan.. Eli jos tiedät, että et aio kirjoittaa kerhossa aktiivisesti, niin ei kannata liittyä. :)
 
suuret onnittelut nicci!

Kaveri kerto että laitoksella oli nainen joka odotti kolmansia kaksosia!hurjaa :)

Mies sai hakea mulle sipsiä ja dippiä eilen..iski niin himo..en oo voinu hillitä syömistäni yhtään!Karjalanpiirakat on kans yperhyviä.Yks päivä teki mieli kunnon hampurilaista :D saas nähä tuleeko nyt enemmän ku se 13 kg..
 
Hei Hellemasut!

Täällä on alkanu etova olo nostaa päätään, ensin oli vain iltaisin aaltoilevaa pahaa oloa mutta nyt on myös aamuisin.. Kaikki ruoat menee vielä hyvin ja kahvi. Tuntuu kuin olis krapulamainen olo aina välillä. Esikoisesta ei ollu pahaa oloa joten nyt mielenkiinnolla odotan mihin tää tästä muuttuu :)

Kuntosalilla kävijät huom Onko tietoa, mitä liikkeitä täytyy välttää kuntosalilla? Mietin että kun teen alakropan, niin voinko käyttää takareisikonetta, jossa seisten työnnetään jalkaa taakse painoa vastaan, ja siinähän maha painaa tukea. Vatsalihasten tekemisestä muistan ettei niitä suositeltu suoria vatsalihaksia siis..

Muille kerrotaan raskaudesta varmaan vasta ultran jälkeen, lähimmälle ystävälle paljastin jo nyt koska hänen työpaikan jatko riippuu tästä minun raskaudesta..

Karoliina 5+4
 
Hellurei,

taustatietojani vähän laittelen.

Olen siis kohta 30 vuotta täyttävä ensiodottaja. Asumme avopuolisoni kanssa kerrostalokaksiossa kera koiran. Raskaus tuli vähän yllätyksenä, sillä ehkäisyn jätimme pois keväällä 2010. Mitään tätä ennen ei ole kuulunut, siksi olikin mukava yllätys, että toinen ilmoitti tulostaan. Oltiin jo asennoiduttu, ettemme välttämättä lasta saakaan (tämähän ei ole tosiaan vieläkään poissuljettua).

Ensimmäisiä oireita oli rintojen arkuus (minkä oletin olevan vihje alkavista kuukautisista), lievä pahoinvointi, viluisuus ja pieni huippaus. Myöskin alavatsan nipistelyä on ollut tässä jo pidempään. Mitään mielihaluja ei ole ollut.

Asiasta kertominen olisi mukavinta tehdä niin, että itse olisi täysin varma, että siellä joku oikeasti kasvaa ja kehittyy, mutta ystäväporukan reissusta johtuen minun täytyy kertoa heille jo näin aikaisessa vaiheessa. Onneksi porukassa on toinenkin raskaana oleva, joten ihan yksin en mehulinjalla tule olemaan. Mutta onhan tämä jännää jo päästää suustaan lause, että olen raskaana... Apua ;)
Vanhemmille en tiedä milloin kertoisi ja miten. Sisaruksillani on lapsia, nuorin on seitsemän, että tämmöistä uutta aaltoa täällä aloitellaan.

Neuvolaan olen varmaan ensimmäistä kertaa yhteyksissä joulukuun puolella. Päällimmäisenä huolenaiheenani on oma ylipaino ja siitä saan varmaan kuulla myös neuvolassa.

Tämmöistä täällä

-Gaia-
 
Heippa,

Huomiseen alkuraskauden ultraan tuntuu olevan ikuisuus. Oon pari päivää ihan levottomana tunnustellut vointia ja huolettaa kun on niin oireeton olo.. Viime viikolla oli parina aamuna oksentamiseen asti johtavaa pahoinvointia mutta sitten yks kaks ei mitään. Tissitkään ei tunnu niin pingottuneilta kuin alussa. Onko teistä syystä huoleen? Olen siis viikolla 7+3

Tietty tää on ihan jossittelua eikä mikään voi varmistaa paremminkin kuin huominen ultra. Kyselen silti josko teillä muilla olis ollu samanlaista oireiden vähyyttä/loppumista. Oon tietty gooogletellutki ja samanlaista on ollu monilla ja silti kaikki hyvin. Oireet on monilla vaihdellu. Toki myös keskenmonoja toisilla.

Äh miks pitää stressata kun vois vaan olla Onnellinen raskaudesta :)

Kaikkea hyvää teille kaikille :heart:
 
Täällä jännätään muutaman tunnin päästä olevaa ultraa..... Aiemmassa uä.ssä ei vielä sykettä nähty. Tää odotus on aivan kamalaa :O Toivottavasti siellä on kaikki hyvin. Oireet ainakin on vahvat, nyt alkoi kolmas viikko pahoinvoinnin kanssa....

Minix 7+5 :heart:
 
Viola77 ja Minix: Hurjasti tsemppiä ultriin! Toivotaan että pikkuisilla on kaikki hyvin :heart:

Tervetuloa uusille! :wave:

Olen huomaamatta alkanut pistämään silmälle vähänkin vieraissa paikoissa vessojen sijainnit :D Varsinkin töissä, kun välillä käydään eri paikoissa syömässä, on pakko tarkistaa mistä löytyy lähin vessa jos paha olo yllättää. Vielä olen selvinnyt vain pienellä etovalla ololla. En tiedä mitä sanoisin työkavereille, jos kesken lounaan syöksyisin vessaan, ja sieltä sitten hoipertelisin takaisin... :confused:

Äitillekin teki mieli eilen kertoa raskaudesta, kun olimme siellä käymässä. Yritän todella pinnistellä ensin siihen ar-ultraan! Tekisi mieli kuuluttaa asiasta koko maailmalle :ashamed: Varsinkin esikoiselle :heart:

Madagascar 5+2
 
Täällä on peukut pystyssä kaikille, joilla ultra tulossa!! :)


Siis miten niinkin yksinkertainen asia kun ruokakaupassa käynti saa aikaseksi niin hirveen pahoinvoinnin, että saa siellä salaa hyllyjen välissä nieleskellä.. Johtuu varmaan tästä hajuherkkyydestä, kun tuntuu, että heti jo kaupan ovella iskee kaikki hajut vastaan.. :(
 
Moikka kaikki,
olen toista (toivottavasti) odottava yli kolmekymppinen aiti. Meilla on juuri kolme vuotta tayttanyt isosisko ehdokas ja tata mahdollista myttya ollaan odotettu puolisentoista vuotta, niinkuin ekaakin. Eli toivotaan toivotaan! Hassua, etta kavin juuri ennen tata mahdollista raskautumistani siina operaatiossa missa varjoaineella testataan onko tuubit tukossa. Sen kivuliaan toimenpiteen mukaan kaikki oli ok, mutta laakari (aloimme juuri kayda lapsettomuuslekurilla) “varoitteli” etta monesti kay niin, etta taman operaation jalkeen kaykin juuri niin, etta pamahtaakin paksuksi. Toivottavasti nain siis kavi.

Olisin kaiken jarjen mukaan rv:lla 6 tasan tanaan ja yhden haamuplussan ottanut. Ajattelin odottaa viela paivan tai kaksi ja tehda sitten seuraavan.

Jos naita nyt oireiksi voi kutsua: mankkamaiset tosi valjut kouraisut valilla mahassa, isohkompi rihtavarustus, tosi lieva allotys aamulla tai paivallakin (menee ohi hetkessa) ja vilun varistykset. Ai niin, ja paansarky! Se on varmaan se ainut joka on vahva ja usein lasna :)

Piti viela lisata jalkikateen, etta nivuskipukin yrittaa painaa paalle.

Pyydan anteeksi a ja o pisteiden puuttumista – asun perheeni kanssa ulkomailla (Euroopassa) ja koneestani puuttuu aakkoset ja olen niita liian laiska copypastaamaan.

Toivotaan, etta mulla ja kaikilla muillakin on syyta pysya ryhmassa :)

Nyt apteekin kautta testin ostoon ja huomenaamulla lirittelemaan - viimeksi mentin samalla lailla, viikolla kuusi silloin hokasin olevani raskaana ja testeja meni kaksi..
 
Viimeksi muokattu:
Yksi möhömaha liittyy mukaan odottelemaan! Olen ensimmäistä kertaa raskaana, ja täytyy kyllä sanoa, että monien teistä jutut kuulostaa ihan heprealta! Ihme koodikieltä ja lyhenteitä, huhhuh. :D Mutta en jaksa stressata, uskon että kaikki menee oman raskauteni kohdalla niin kuin on mennäkseen. Ensimmäinen neuvolakäynti on varattu 29.11., joten josko siellä jotain selviäisi. Laskettua aikaa en osaa vielä sanoa, jossain heinäkuun alkupäivinä se on... Mutta mukaan siis ilmottautuu:

Lalleri/27/ensimmäinen/OYS
 
Tsemppiä ultriin Viola77 ja Minix!!! Toivottavasti saatte iloisia uutisia!

Täällä huonovointisuus senkun jatkuu... Kaikki hajut etovat ja kaupassa käyntikin meinaa olla tuskaa, kun ohikävelevät ihmisiet haisevat kuka miltäkin :LOL: Rintojen arkuuskin jatkuu ja suorastaan pahenee. Ne taitaa jo turvotakin, kun alkaa liivit kiristää. Olen kuitenkin päättänyt, etten osat yhtä ainutta juttua tähän raskauteen liittyen, enkä kerro tästä enää kenellekään ennenkuin käyn siellä ultrassa uudestaan viikon päästä keskiviikkona. Niin reilusti on oireita, että tavallaan olen aika luottavainen tällä hetkellä sen ultran ja sikiöpussin suhteen, mutta ei kai ne oireet takaa kuitenkaan mitään... Menisi nyt tämä aika nopeasti ja olisi jo se 28. päivä!!

Hemu ja Tiitiäinen 6+4
 
Ultrassa kaikki hyvin! Mikä ihana helpotus! Tätskä laittoi ultran mahan päälle ja heti ruutuun tuli se meidän pieni, jolla sydän pamppas :heart: Miten onkaan voinut toinen muuttua muutamassa viikossa noin paljon? :)

Minix ja viikkojaan vastaava mini 7+5 :)
 
  • Tykkää
Reactions: roosakaisa
Heippa heinäkuun hellemasut. Täällä jo tovin odotuksestaan tiennyt, mutta vähän niin kuin varmuutta odotellut odottaja:

Blanca /+30/kolmas/ LA 11.7.

Tätä ihanaa odotusta odotettu jo aika kauan (elämäntilanne), ei tosin yritetty, kuin yksi kierto, ennen kuin onnistui. Ja oireet aivan täsmälleen samanlaiset, kuin edellisissä odotuksissa. Pahoinvointi alkoi tällä viikolla ja vie väsymyksen kanssa minulta kaikki voimat. Hieman pelottaa miten jaksan nää 4 viikkoa, ennen kuin helpottaa. Edellisissä loppui siinä kymppiviikon aikaan pahoinvointi ja väsy, ja olotila oli mahtava. Sitä odotellessa. Mutta kuuluuhan tämäkin asiaan :)

Ollaan kanssa mieheni kanssa työelämässä kiinni ja lapsetkin juuri päässeet päiväkotirytmiin. Tosin ihanaa jäädä muutaman työvuoden jälkeen taas kotiin hoitamaan lapsia.

Tsemppiä ar-ultriin. Meillä mennään varmaan vasta kauas keskusairaalaan np-ultraan sitten joskus.

Voimia ja jaksamisia kaikille!

Blanca 6+5
 
Tervetuloa uusille! :wave: lista päivitetty! :)

Itun emo Laita ittestäs jotain tietoja esim. la jos haluut ittesi tonne etusivun listalle.. :)

Lalleri Lisäsin sut etusivun listaan kohtaa la ei vielä tiedossa, päivitetään se sitten kun tiedät.. :)

Minix Ihanaa!! onnea kovasti! :heart:
 
BDU
Ihanaa Minix! :heart:

Ja tervetuloa uudet! :)

Oletteko muuten jo miettineet nimiä tuleville toukille? Me ollaan puhuttu niistä jo moneen otteeseen ja mulla on itellä ainaki muutama ihan selvä suosikki ainakin tytölle :) En tiiä miks, mutta musta tuntuu että saatais tyttö. Siitä seuraavaan arvuutteluun, eli kumpaa luulette odottavanne / kumpaa toivotte? Meille on ihan sama kumpi tulee, mutta minä tosiaan luulen et tyttö. Mies taas on ihan varma et tulee poika :) Aiotaan myös selvittää asia jahka mahdollista.

BDU ja ötökkä 5+3
 
Onnea kaikille hyviä ultra uutisia saaneille! :flower:

Ja tervetuloa uudemmille.

Eilisestä iltavuorosta selvitty ja yllätys yllätys, töissä ei tullutkaan huonoa oloa tms. iltaa kohden vaan kaikki oireet pysyi tipotiessään. Olin jopa pirteämpi kuin kotona iltaisin... Niin ne työt vaan pitää ajatukset poissa omasta navasta. Tänään ois taas iltavuoro ja toiveikkaasti suhtaudun, että oireet pysyisi poissa tänäänkin töissä, niin ei joudu kenellekään niitä selittelemään. Toisaalta taas oireettomuus saa vähän säpsähtämään ja miettimään onko kaikki kunnossa... Koskaan sitä ei kai ole tyytyväinen. Huominen aamuvuoroon pomppaaminen vähän jännittää kun oon normaalistikin tosi väsy kun meen illasta aamuun niin hirvittää kuinkahan nyt käy kun muutenkin tuntuu väsyttävän...

Oon huomannut että pienetkin asiat tuppaa nyt ärsyttämään ja tekee mieli tiuskia kaikille, jos vähänkin syytä.. :snotty: Toisaalta taas oon kasvattanut itselleni lehmän hermot joissain kohdin ja hymyilen vaan tyynesti niissä kohdin kun normaalisti meinaa kiristää ja saatan jotain sanoa.

Nimistä onhan noita nimi ajatuksia ollut kun on yritystä takana, vielä ei vain kauheesti uskalla asiaa miettiä tarkemmin. Esikon aikana nimiehdotusten keksiminen oli aika helppoa ja miehen kanssa oltiin aika samoilla linjoilla niistä. Tällä kertaa jos sinne asti päästään, niin varmaan mietitään vielä vähän tarkemmin mitä nimiä kummankin suvussa on ollut ja harkitaan olisiko joku niistä sellainen, että halutaan jatkaa perinnettä... No, aika näyttää.

Kyllä on odottavan aika pitkä kun oottelee ekaa neuvolaa... ja siellä ei ees tehdä muuta kuin kartoitellaan elämäntilannetta ja jutustellaan neuvolatädin kanssa... siitä joutuu vielä odottelemaan tovin lisää ennen kuin pääsee ultraan ja näkemään onko tyyppi matkassa ja kaikki ok... oon tosi huono odottamaan. kaiken pitäisi tapahtua tyyliin heti...

Marleena ja tyyppi 5+3
 
Minixille onnea ultrakuulumisista!

Mäkin niin oisin halunnu alkuraskauden ultraan (itse maksettuna), mutta mies vähän toppuuttelee, että kyllä jaksetaan odottaa, sille rahalle on muuta käyttöä. Meillä ei ole mitään keskenmeno historiaa, niin ei sen puolesta ole syytä. Ekasta käytiin ja tokasta ei. En kyllä yhtään tajua miten olen voinut odottaa niin kauan!

Mulla on ekaan neuvolaan tasan kaksi viikkoa, ei kuunnella sydänääniä vielä (jos ei kuulukaan, niin ei tarvi turhaan mamman hermostua). Odotan neuvolaa jo senkin takia, jos vaikka neuvolantäti kokeilee kohtua, jos se vaikka olisi jo kasvanut jonkin verran (kolmas kun tulossa) niin saisi siitä vähän jotain osviittaa ehkä :confused: Mulla viikot silloin noin 7+5.

Mites uudelleensynnyttäneet, koska kohtu teillä pullahtanut niin, että tunnette sen häpyluun yllä? Mua niin harmittaa, kun en löydä kakkosen aikaista neuvolakirjaa, kirjottelin sinne kaikkea ja kaikki tapahtui kyllä nopeemmin kun ekaa odottaessa, siis mahan kasvu + liikkeet..

Kuntosalilla käynnistä joku kyseli, mä näkisin sen niin, että tässä vaiheessa kun kohtu suojassa vielä, niin ei syytä rajoittaa liikkeitä muuten vielä. Ei tietenkään mitään maksimitreenejä ehkä kannata vetää :mad: Vatsalihaksista luin että niitä voi tehdä, kunnes vatsapalat alkaa erota ja siirtyä sivuun toisistaan kohdun kasvaessa. Eli istumaannousut voi jättää silloin pois tai miten niitä nyt tottunut tekemään. Kylkiä voi tehdä ja syviä lihaksia. Myös alaselän lihaksia olisi tärkeä tehdä, säästyy suuremmilta selkäsäryiltä toivon mukaan :)
Mä ajattelin jo nyt jättää selänojennukset vatsalla makuulla pois ja tehdä siihen vaihtoehtoisen liikkeen, maastaveto joko käsipainot kädessä tai kahvakuula. Mä treenaan kotona lihaskuntoa, koska aika ei oikein riitä salille asti, niin jossain se sit on tehtävä. Päätin meinaan, että tässä raskaudessa en todellakaan jää sohvalle makaamaan niinkuin kahdessa edellisessä! Niistä on vieläkin jäljellä 5kg, mutta kunto paljon parempi kuin koskaan (jaksoin juosta jo 10km :D ) Toivon siis välttyväni liitoskivuilta, kakkosella mulla oli niitä jonkun verran.

tanni_84 ja ylläri 5+5
 
Tervetulotoivotukset uusille odottajille! :flower: Onnea hyvistä uutisista ultrassa käyneille!

Oltiin tuossa anoppilassa viikonloppu, joten ei tullut palstailtua sinä aikana. Muutenkin tuntuu, että aika on niin kortilla, ettei tänne meinaa ehtiä millään. Tai sitten kun ehtii, niin kohta tulee keskeytys tuon pienen touhumiehen toimesta enkä enää muista, mitä olin kirjoittamassa :D

Elämäntilanteesta olitte keskustelleet. Me muutettiin juuri isompaan asuntoon. Nyt siis asutaan rt-kolmiossa vuokralla ja tilaa on ihan mukavasti toisellekin lapselle. Esikoinen on 10 kuukautta. Minä olen hoitovapaalla ja mies on tällä hetkellä työtön, jatkaa mahdollisesti syksyllä opiskeluja. Eli rahatilanne ei ainakaan kovin häävi ole, mutta vähemmälläkin on opittu tulemaan toimeen. Naimisissa ollaan oltu reilut kolme vuotta. Kaksi koiraakin pyörii jaloissa, joskin miehen allergia on alkanut oirehtia melko pahasti enkä tiedä miten tässä vielä käy :(

Pieniä ällötyksen aaltoja on tullut päivittäin perjantaista saakka. Ei mitään suurempaa vielä, mutta otan tämän öklötyksen kiitollisena vastaan. On muuten välillä tosi epäuskoinen olo koko raskauden suhteen. Toisinaan ehdin unohtaakin koko asian. Toisaalta tuntuu, että maha pömpöttää jo hieman normaalia enemmän, mutta turvotustahan tuo on tietysti.

Välillä vähän jännittää jo synnytyskin, vaikka se tosi kaukana vielä on eikä ole mitenkään varmaa, että sinne saakka edes päästään. Esikoinen syntyi suunnitellulla sektiolla perätilan vuoksi, joten mulla ei ole mitään käsitystä synnytyssupistuksista tms. Kaikki on sen suhteen siis aivan uutta. Toivon kovasti, että voisin synnyttää alateitse, vaikka se ajatus välillä pelottaakin. Esikoisen kohdalla lääkäri ei oikein suositellut alatiesynnytystä, koska päänympärys oli sen verran iso, että perätilasynnytys olisi hänen mukaansa ollut "vähän tylsä juttu" :LOL: Enkä muutenkaan innostunut pt-synnytyksestä. Jos tämä pikkukakkonenkin päättää kääntyä perätilaan, niin olen melko varma, että valitsen sektion siinäkin tapauksessa.

Nyt täytyy taas rientää. Hyviä vointeja kaikille!

Jomi & Taimi 6+6
 
Noista nimivaihtoehdoista kun puhuitte niin itsellä on vahva tunne, että poikahan sieltä tulee. Ja nimiäkin jo päässäni olen pyöritellyt ja miehen kanssakin niistä ollaan keskusteltu, mut alkaa tuntua että erilinjoilla ollaan näissä nimiasioissa. Kaikki, joista itse pitäisin ovat miehen mielestä ''outoja'' :D
Mut onneksi tässä on aikaa päästä siitäkin asiasta yhteisymmärrykseen.
Meillä mies ei missään nimessä halua tietää kumpi sieltä tulee ja haluaa, että se säilyy synnytykseen saakka salaisena.. mutmut, itsellä olis kova halu saada tietää kumpaa odottaa ja vähän valmiiksi katsella vaatteita (muitakin kuin neutraalin sävyisiä). En sit tiedä mitä tehdään kun toinen haluis tietää ja toinen ei.. Jos joskus menen yksin ultraan niin varmaan en malta pitää suutani kiinni ja kysäisen vaivihkaa, mut en kerro miehelle mitään koko asiasta :ashamed:
 
MaisaV/LA 11.7/35/ensimmäinen/KOKS

Minä liityn tänne myös :wave:
Nyt töissä vähän kiirusta, mutta kerron itsestäni ja elämäntilanteestani ja etenkin odotetusta matkustajasta paremmalla ajalla (kotona, ei töissä) lisää.
 

Yhteistyössä