Heinäkuun hellevauvat 2017

Huomenta! Mulla oli vähän sama ajatus että vasta varhaisultran jälkeen tulisin FB ryhmään. Näin viime yönä untakin etä verta alkoi valumaan :unsure: En tiedä miksi sitä toisella kertaa pelkää enemmän.

Mutta juuri kun valitin ettei oireita ole niin johan taas eilen illalla tuntui niin raskaalta; tissit oli painavat ja arat ja vatsa nippaili. Kävin myös klo 21 nukkumaan eikä auttanut yhtään eli väsymys on aikamoista.

Pissasin myös huvikseni ovistestiin johon toisaan tuli reippaasti kontrolliviivaa vahvempi viiva. Käyn tänään ostamassa lisää testejä jotta jaksan odottaa sinne ultraan. :ROFLMAO:
 
Heippa Hei. Täällä myös yksi aamulla uskaltanut vihdoin plussaamaan. Viikkoja tosiaan siis jo kasassa kai 5+6. Pelon sekaisin tuntein mennään, koska alkuvuodesta oli keskenmeno viikoilla 11+jotain. Ja siitä leikkaukseen ison kystan takia. Joten jäljellä enää 1 munasarja.

Ensimmäistä siis odotellaan täälläkin tulevaksi. Pahaolo ja ruokahaluttomuus nostaa pahasti päätään ja alavatsan "vihlaisut" tiedä sitten onko hyvää kipua. Mutta ekasta ei ollut kipuja laisinkaan niin nautitaan nyt. :'D ja siis olen kohta 22 vuotias. Ja mies on 21.

Voisin minäkin faceen liittyä kun saan jotenkin yksityisviestin lähetettyä. Vertaistuki Ois kivaa. :)
 
Moikka! Vihdoin uskallaudun minäkin mukaan! :) eli omien laskujen ja oletusten mukaan nyt mulla olis rv 6+6.. mulla ollu vähä haasteita menkoista mitää selkoo ottaa kun vasta alkoivat meidän toisen vauvan jälkeen kierto tasaantumaan nii siksi laskettu aika ei ole mulle ollenkaa varmaa.. eli kolmatta lasta odotellaan! <3 salainen facebook ryhmä kuulostaa kivalle! Mitä kautta sinne pääsisi liittymään? Anteeks varmaa ootte siit kirjotelleet mut em malttanu enää ootella millo voin tänne viestiä laittaa :D
 
NoBlood ymmärrän hyvinkin mitä pääsi sisällä liikkuu. Täällä tehty tätä lasta kolme vuotta ja tähän asti tuloksena ollut vain yksi kohdunulkoinen.
Se kun ajatukset pyörii kokoajan sen vauvan ympärillä mitä ei ole.
Varjostaa oikeesti elämää.
Nyt kun taas toivo on herättänyt niin pelko on valtava.
Ja mitään et voi asian hyväksi tehdä.
Toivon kovasti onnea, että lopputulos on nyt onnellinen! Koita vaan jaksaa! (helposti sanottu)
 
Heips kaikki, täällä yksi odottaja lisää :)

8.7.2017/sandem/26v/3 lapsi/TYKS

Eli kolmas lapsi, herranjestas :D Kotoa löytyy kohta 4v poika ja 1v9kk tyttö. Varsinaista pahoinvointia ei ole näkynyt, eikä kyllä kummastakaan edellisestäkään ollut, mutta tää väsymys. Siis ihan älytöntä. Nukahtelen kirjaimellisesti pystyyn :D Nyt on viikkoja 6+3. Neuvolaan soittelin viime viikolla, eka käynti ensi viikolla. Facebook ryhmään olisin halukas myöskin, helpompi aina siellä on kirjoittaa kun täällä :)
 
Hellou! Täällä yksi odottaja lisää! :)

2 positiivista testiä tehty, oireet havaittu todellakin, rinnat mielettömän kipeät ja väsymystä, samalla myös unettomuutta varmaan sekin jännitykseen ja stressiin liittyvää! Rv5 tienoilla pitäs olla, ja la 19.7 tienoihin! Ensimmäistä odotan ja tunteet todella sekaisin, sillä mies sit jätti päivä sen jälkeen kun kerroin! Abortin hän halusi, mutta olen erimieltä asiasta vaikkakin tunteet myllertävät ties missä! o_O

Jos jokin fb ryhmä löytyy mihin saa liittyä, liittyisin mielelläni! :LOL:
 
Onnea uusille odottajille taas! Hienoa kun porukka kasvaa :) Toivotaan, että mahdollisimman moni saisi käärön syliin kesällä.
Mulla ollut tällä viikolla pahoinvoinnin lisäksi päänsärkyä iltaisin, eilen oli vatsan puolella menkkajomoja ja hitusen myös alaselkäsärkyä. Pelon sekaiset tunteet tietysti, onko kaikki hyvin kun on noita jomoja ja kipuja, vaikka tiedän että ne voi just kasi-ysiviikoilla johtua kohdun kasvuspurtista. Silti pelottaa, kyllä se vaan keskenmeno sellaisen pysyvän jäljen jättää..
Tänään pitäis soitella äippäpolille nt-ultra aikaa, tietysti voi yrittää kinuta varhaisultraakin pelkoihin vedoten, mutten usko että saa mitään ylimääräistä ultraa (ei ilman kunnon kipuja tai vuotoja).

Tsemppiä kaikille!
 
Huii täälä esikoistaan odottava. Alussa ollaan ja raskausviikkojen laskeminen vaikeaa, sillä olen lokakuun alussa jättänyt e-pillerit pois ja ensimmäisen haalean (mutta näkyvän) plussan tein jo ti 8.11. Viimeksi kun olen ollut ilman pilsuja, kierto meni sekaisin, joten tässäkin tapauksessa omasta kierrosta ei harmainta aavistustakaan. Päätelmieni mukaan olisin mahdollisesti rv 5 ja LA menee varmaan sinne heinäkuulle :)

Ensimmäinen neuvola 5.12. ja ei malttaisi odottaa :)

Fb-ryhmään olisin halukas myös tulemaan, jos on varmaa, ettei tämä näy millään muotoa ulkopuolisille.
 
Moi :)

Täältäkin tulisi uusi keskustelija mukaan. Ensimmäistä odotellaan ja LA ei ole kovin selvä mutta varmaankin jotain 16.-17.7. Noita päiviä näyttikin olevan aika monella :) Vertaistukea kaipaa kovastikkin. Alkuvaiheessa on ollut oireita välillä paljonkin ja välillä hermoja kiristävästi olo tuntuu ihan normaalilta. Ensimmäinen neuvola varattu parin viikon päähän ja vähän mietin pitäisikö varata vielä se varhaisultra-aikakin.

Laitan myös Facebookista viestiä. Omat tiedot tässä:

17.7.2016/karvaturri/35v/1. lapsi
 
Heippa!
Hyvin epävarmoin ja pelokkain mielin itsekkin tänne haluaisin liittyä... Toive vauvasta on kuitenkin kova! <3
La olisi noin. 14.7.2017 mikäli yhtään osaan arvioida. Viimeiset menkat 8.10, eroaa kuitenkin monen teidän laskennasta sillä huomenna pitäisi itsellä viikkoja olla 6+1??Huomenna varhaisultra, sillä vuotoja ja kipuja on ollut riittämiin. Nyt täytyy vaan toivoa. :oops:

Elviira28/14.7.2017/JS, LS tai NKL/ 3.lapsi
 
Moi kaikille :)

Ehkäpä minäkin uskallan liittyä tällä puolelle. La 4.7. Ensimmäinen yhteinen lapsi. Edellisestä liitosta on kaksi lähes teini-ikäistä lasta.

Alkuraskauden ultrassa käyty ja sydän sykki vimmatusti. Meillä on takana nelisen vuotta yritystä, jonka aikana on tehty laparoskopia ja 2 x ivf/icsi-hoitoa + useampi PAS. Tämä kyydissä oleva kaveri sai alkunsa tuoresiirrosta ja pakkaseen jäi odottamaan yksi blasto.

Tällä hetkellä faceryhmä tuntuu vielä kaukaiselta ajatukselta, mutta katotaan myöhemmin.

4.7.2017 / Yrittäjä J / 38v / KYS / 3. lapsi
 
elviira28: Kävin tästä raskaudesta varhaisultrassa menkoista laskettuna 6+4 ja syke näkyi ja alkio vastasi viikkoja. Edellisessä, myöhemmin keskenmenneestä raskaudesta syke näkyi 6+2 ja alkio vastasi tuolloin myös viikkoja.
Jostain luin, että melkein vasta 7+ viikolla kannattaisi käydä varhaisultrassa, sillon näkyy jo paremmin. Mutta jos kierto on säännöllinen tai tietää varmasti, koska ovulaatio on ollut, niin sitten sykkeen pitäisi 6+ viikolla näkyä.
 
Ihanaa, kun täällä on niin monta samassa vaiheessa olevia, vaikka niin eri elämänvaiheessa olevia. Vertaistukea kaipaankin, kun kyseessä on oma ensimmäinen raskaus vasta.

Minä ja mieheni ei maltettais odottaa yhtään. Toivotaan, että kaikki vaan menee toivotusti.

Kyttäilen tässä koko ajan, että milloin minut olisi lisätty tuohon fb ryhmään! Kuumeisesti odottelen :)

7/2017 / shamaani / 24v / HYS / 1. lapsi
 
Kurkistelemassa ja liittymässä seuraan. :)

Tein eilen positiivisen testin ja tänään toisen. LA olisi 24.7 ja toinen tulossa. Ennestään meillä on 1,5v lapsi. Olen vielä kotona hoitovapaalla, mutta palaamassa töihin joulukuun alussa. Ensimmäisestä en raskautunut luomusti ja ajattelin että mahdollinen pikku kakkonen sitten myös siten. Mutta päätettiin kuitenkin tjottailla (esikoisen yritysaika oli meille henkisesti raskasta ja toiveissa olisi ettei samanlaista tarvitsisi kokea, joten haluttiin antaa luomuraskautumiselle mahdollisuus vaikka vielä ei ollutkaan ihan toiveissa) ja tosi nopeasti tämä plussa sitten tuli ja olo on onnellinen, mutta pöllämystynyt. Kovin pitkäksi aikaa en siis ehdi välissä töihin, joten jännittää jo etukäteen mitä ne töissä sanovat kun tulen pitkän poissaolon jälkeen kääntymään. Mitään raskausoireita pientä kuvotusta lukuunottamatta ei vielä ole.

Tässä tiedot 24.7/ Johka / 29 / KOS / 2.

Muoks, Fb-ryhmään voisin minäkin tulla.
 
26.7/hitvetti/27/4/Kys
täällä odotellaan kanssa hellevaavia☺ vanhimmat lapset 10, 8 ja 5.. varhaisuä vasta joulukuun puolella jollon la varmistuu kunnolla.. pahoinvointia löytyyrinnat äly kipeet ja jonkun sortin kasvukipu piikkejä on jo..
 

Yhteistyössä