Heinäkuun hellevauvat 2017

Elwiira
mä tein testiä jo aiemmin mutta se oli nega. Oireiden perusteella tein sen, ei ollu menkatkaan vielä myöhässä. Mä oisinkin voinu siks mennä tonne kuumeilijoihin mut en huomannu tai tajunnu sitä.

Tänään alkoikin vuoto sitten. Olipa rankat pms-oireet, huhhuh. Uutta yritystä vaan sitten.

Voikaa hyvin kaikki!
 
Heippa!
Varovaisesti mukana! Ensimmäinen lapsi haaveissani.

Omien laskujen mukaan 4+6, hcg tänään 1466.

Aiemmin ollut yksi kohdunulkoinen, niin olen varpaillani vielä.
16. päivä varhaisultra, jos sillon kaikki hyvin, niin uskallan iloita enemmän.

Vähän etova olo, tissit ollu kipeenä jo viikon, oikeestaan plussasta asti, joka löytyi ekan kerran 2.11.

Heinäkuun puolessa välissä olis la, mutta odottelen siitäkin parempaa arviota :)

Faceen tuun mielelläni mukaan, jos tää nyt on siellä missä pitääkin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Marjiss ja Fatima82
Moi! Hyppään mukaan! :) Plussasin eilen, ja varmaan noin heinäkuun puoliväliin sijoittuu LA. Varmaksi en osaa sanoa, mutta epäilisin että nyt mennään n. 4+0. FB ryhmään voisin tulla parin viikon päästä kun pahoinvoinnit alkaa :ROFLMAO: Ettei vaan mee kesken taas... Oli siis keväällä keskeytynyt keskenmeno 9. viikolla (sykkeen toteamisen jälkeen).

Voi laittaa vaikka listalle näin:
18.7./Sissiko./27/toinen

Tarkennetaan LA:ta sitten kun tiedän paremmin :)
 
8.7./elinaako/24/LKS/1.lapsi

Mieki voisin uskaltautua mukaan. :D Meille on tulossa yllätysvauva, meidän ensimmäinen, jonka LA olisi ilmeisesti 8.7. Mulla vaan epäilyttää, että olisi ollut valemenkat lokakuussa, kun ne oli niin kummallisen lyhyet ja olemattomat. Nyt olisi siis viikkoja 5+2, jos kuitenkin lokakuun mukaan mennään.

Mulla on alavatsalla ihan hirveä turvotus iltaisin, niinku ois pidemmälläkin raskaana, mutta aamuksi se aina katoaa. :D Tissit on vähän arat ja kireän tuntuiset myös. Vähän äklö olo voi olla, jos ei ole muistanut syödä riittävän usein, mutta ei mitään ihmeellistä noin muuten.
 
Kai sitä uskaltaa nyt kirjottaa! Eilen plussasin ja netistä laskurilla laskettu aika olisi 12.7.2017. Jännittää ja pelottaa kovasti, että meneekö kaikki hyvin. Rinnat on ollu viikon verran tosi arat, pahaa oloa pukkaa aaltoilen pitkin päivää, kylmä ja väsyttää jne. :D fb-ryhmä kiinnostaa, laitoin jo viestiä.

12.7./auringonlapsi92/24/VKS/1. lapsi
 
7.7./ idasofiia/ 24/ Satks/ 2. lapsi

Heips! Saako varovasti liittyä mukaan?
Täällä ollaan riemunsekaisin mielin, testiin pärähti tosi vahva plussa!
Oli kp. 41, enkä ollut uskaltanut testata aiemmin (PCO, epäsäännöllinen kierto luomuna, Clomit apuna), koska pelkäsin sitä negaa - pelko olikin turhaa <3

Täällä siis nyt rv. 5+6, täysin oireetta!
Viime raskaudessa tähän aikaan oli järjetön turvotus ja etovaa oloa läpi päivän :rolleyes:
 

Attachments

Vitsit kun tänne on niin paljon hankalampaa kirjoitella kuin faceen ja jotenkin vaikeampaa hahmottaa kuka on kuka, mutta en taida vielä rohjeta faceryhmään, jos siellä tuleekin tuttuja vastaan.. Kun ei oo meinattu puhua tästä ennen kuin ollaan huomattavasti selvemmillä vesillä.. :-/ Koitan nyt lukea viestejä läpi ja vähän "tutustua" ihmisiin. :) Montako teitä facessa jo on?
 
Mä soittelin neuvolaan kun viikkoja oli 6+. En hätäillyt heti soittoa, koska on pieni paikkakunta niin neuvolaan saa helposti aikoja ja tiesin ajan menevän kummiski 8+ viikoille. Neuvola on reilun kahden viikon päästä siis, sillon 9+ viikot. Ultra-ajan soittelen ens viikolla jos saisin lomaviikolle ni ei tartteis töihin keksiä mitään 'hammaslääkäri' -poissaolo syytä :D En aio kertoa töissä raskaudesta ennen kun nt-ultra on käyty..
Mäkään en ole faceen vielä mennyt, enkä haluakaan ennen ultraa. Sen jälkeen voi tulla ulos kaapista :D Kiva olis jos täälläkin vielä keskustelut jatkuis..
 
Täällä sai neuvola-ajan vasta kun viikkoja on jo 11. Ilmeisesti sinne ei aiemmin pääsekään. Vähän olin yllättynyt, kun on kuitenkin ensimmäinen raskaus ja kauheasti kysymyksiä :D Olisin odottanut, että olisi ollut vähän aiemmin jo joku käynti.

Aateltiin pitää koko asia omana tietonamme sinne ensimmäiseen ultraan asti, jos vaan pystytään.
 
Miten onkaan niin pelottavaa pissata tikkuun mutta tein sen vihdoin tänään ja jo ekoilla pisaroilla siihen pärähti kaksi viivaa.. Kyllä sen oikeastaan tiesinkin jo oireista. Alavatsa vihloo, on turvonnut, hajut tekee pahaa, pää särkee, yököttää ja väsyttää koko ajan :sick:
 
Uskaltaiskohan sitä jo tulla tänne kurkkimaan :) Plussattu toissapäivänä ja yllätys oli kun luulin että ajoitukset meni tässäkin kierrossa pieleen miehen töiden takia. Mutta plussahan sieltä tuli :love: On tämä taas niin jännää! Yhtään keskenmenoa ei ole taustalla niin saa nähdä voiko tämä viideskin raskaus mennä hyvin mutta päivä kerrallaan.
20.7/32v/oys/5
 
  • Tykkää
Reactions: Marjiss
Hei vaan! Täällä yksi yhä "shokissa" oleva Äiti, joka teki tänä aamuna Plussan kaapissa lojuneella testillä, kun tuntui tämä kummallinen väsymystila jotenkin tutulta. Minipillerit olleet käytössä, mutta edellisen kierron aikana jäi yksi pilleri välistä, ja nähtävästi sekin riittänee.

Laskureiden mukaan LA olisi 23.7.2017. Tänään lampsin ostamaan digitestin.

Miehelle infottu kalareissuun Tästä "ylläristä" ja shokissa ollaan varmasti sielläkin.
Tilanne siis se, että meillä suunnitelmissa ollut saada minun opintoni loppuun (ammatinvaihtaja), ja sitten keskittyä töihin, kahden lapsen kasvatuksen ohella.
Meillä ennestään siis tytöt 8/12 ja 9/14.
-KapuH
 
Olipas kovasti uusia plussalaisia päivitettävänä! Tervetuloa taas kaikille uusille ja onnea odotukseen! :)

Teris voihan suru... kovasti jaksamista ja voimia sinne :(

Faceryhmässä taitaa tällä hetkellä olla n. 30 jäsentä. :rolleyes:
 

Yhteistyössä