Heinäkuun hellevauvat 2017

En vissii osannu käyttää tätä elikkä täällä kans odotellaan hellevauvaa. La olis 26.7 mut tääkin varmistuu suuntaa tai toiseen vasta varhaisuässä joulukuun alussa. meillä ennestään kolme lasta; 10, 8 ja 5 vuotiaat. 26.7/hitvetti/27/Kys/4
 
Onnea taas tuhannesti kaikille uusille plussanneille! :)

Sain päivitettyä listaa. Täällä pahaolo ja oksentelu vie voimia ja välillä meneekin sitten pari päivää, ettei voimat riitä edes koneella istumiseen.

Face-ryhmä alkaa pursuta yli äyräittensä. Koska lisää plussalaisia edelleen tulee, mikä on upeaa, niin oisi mukava jos joku aktiivinen ja innokas joka ei vielä ole face-ryhmässä perustaisi toisen! Facessa on kuitenkin kivempi, että porukka pysyy jotakuinkin hallittavan kokoisena, jotta tutustuminen on jotenkin mahdollista. Löytyisikö täältä ylläpitäjää toiselle ryhmälle? :geek:
 
Heipsan!
Saiskos mukaan liittyä yksi ensikertalainen?
Eilen tuli tunne että entä jos.... Ja testi näytti heti vahvaa plussaa.
Vähän reilu kolme vuotta yritystä takana enkä kertaakaan aikasemmin oo plussaa testiin saanu, kyllähän siinä itku pääsi ;)
Muok. Laskurin mukaan siis olis nyt rv. 4+4. Myöhemminhän se selviää.
Ajattelin käydä maanantaina ostamassa clearbluen digitestin viikkonäytöllä ihan mielenkiinnosta :D

25.7./Heinis2017/26/OYS/1
 
Kaikki jotka vielä FB-ryhmään haluaa niin tämä päivä olis aikaa ennen kun ryhmä suljetaan. Jäseniä jo nyt niin paljon! Tänne tulee koko ajan lisää väkeä joten uskon että toisenkin Heinäkuisten ryhmän saisi vielä perustettua :)

Laittakaa mulle pyyntöä jos kuitenkin tuonen alkuperäiseen ryhmään vielä haluatte
 
Kaikki jotka vielä FB-ryhmään haluaa niin tämä päivä olis aikaa ennen kun ryhmä suljetaan. Jäseniä jo nyt niin paljon! Tänne tulee koko ajan lisää väkeä joten uskon että toisenkin Heinäkuisten ryhmän saisi vielä perustettua :)

Laittakaa mulle pyyntöä jos kuitenkin tuonen alkuperäiseen ryhmään vielä haluatte
laitoin sulle viestiä! Toivoisin kovasti pääseväni vielä tuohon alkuperäiseen ryhmään :)
 
Voi ei, mäkin haluisin tuohon ekaan fb-ryhmään kun siellä on suurimmalla osalla la kuun alusta. Uudessa ryhmässä varmaan enempi loppukuusta. En vaan tiedä miten uskaltaisin?! Meinaan käydä vielä ultrassa omaan piikkiin ennen meidän lomareissua, ei kyllä psyyke kestä odotella ulkomaan reissun jälkeen olevaa ultraa. Varaisin kyl paikan fb:stä
 
Voi ei, mäkin haluisin tuohon ekaan fb-ryhmään kun siellä on suurimmalla osalla la kuun alusta. Uudessa ryhmässä varmaan enempi loppukuusta. En vaan tiedä miten uskaltaisin?! Meinaan käydä vielä ultrassa omaan piikkiin ennen meidän lomareissua, ei kyllä psyyke kestä odotella ulkomaan reissun jälkeen olevaa ultraa. Varaisin kyl paikan fb:stä
Rohkeesti mukaan vaan :love:
 
16.7/heinämama89/27v/Esikoinen/TYKS

Hei kaikille!Täällä ilmoittautuu esikoistaan odottava 6+0 raskausviikkoa aloitteleva elokuun lopussa avioitunut nainen. Lapsi oli toiveissa häiden jälkeen, ja toisella kierrolla tulikin kovin odotettu plussa. Tänään alkoi pahoinvointi kunnolla, ja tuli halailtua ensimmäisen kerran kaakelia. Toivottavasti tästä ei tule joka päiväinen ongelma. Rinnat on olleet myös todella arat plussauksesta asti. Ensimmäinen neuvola on varattu 8.12, jännittävää!Olen kiinnostunut liittymään facebookryhmään. Olisi kiva olla ryhmässä jossa on la kuun puolivälissä niin kuin minulla.
 
Viimeksi muokattu:
Mä haluaisin kanssa mukaan Fb-ryhmään mutta en ole saanut vastausta yksityisviesteihini, jotka oon laittanut henkilöille jotka ovat kirjoittaneet että he voivat lisätä ryhmään :(

Raskausoireina voisin mainita pistelyn alamasussa vasemmalla puolella, jota on ollut joka päivä plussan jälkeen. Onko muilla pistelyä? Ja sitten sitä pientä etomista.

Tänään hurjat 5+0 :)
 
Ja jos joku haluaa niin voisin perustaa pääkaupunkiseudun heinäkuisten Fb-ryhmän? Laittakaa yksityisviestiä jos on kiinnostusta sellaiseen. Esikoisen pk-seudun äitejä ollaan paljon nähty livenä vauvojen synnyttyä ja sieltä on tullut muutama todella läheinen ihana uusi ystävä sekä paljon vertaistukea vauva-arkeen :)
 
Täällä tuorehko toista kertaa plussannut! Olisin myös kiinnostunut fb-ryhmästä. Harmi jos toinen ryhmä menee maantietellisesti :/

La täsmentynee, hieman haparoiva arvio pitkän vaihtelevan kierron vuoksi.

25.7. / tiiiira / 28 / OYS / toinen
 
Onnea uusille heinäkuisille :)

Huomasin juuri että elokuisetkin jo perustettu!! Miten voi olla kun nämä viikot menee niin hitaasti :D

Hirveä turvotus mahassa ja nyt alkanut närästää. Muuten ei mitään oiretta. Niinkuin ei raskaana olisikaan. Mitään neuvolaakaan en ole vielä varannut, ehkä ensiviikolla... Ja mietin menisinkö varhaisultraan vai ei. Pitkä aika kyllä odottaa tammikuuhun jos silloin olisi np-ultra.

5+5<3
 

Yhteistyössä