Helmet 2008 ***syksy 2009***

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Mummo viettää uutta nuoruuttaan... :xmas: Totesi vaan päivää myöhemmin että, ette vahvistanut edellispäivänä että tarviitte sen auton... :xmas:
Potkismummo on kyllä melkoinen tapaus! :whistle: :LOL:
Laitanko tulemaan? :xmas: :LOL:

*muoks. mä voisin vaihtaa sen vaikka autoon! ;)
Kiitos vaan tarjouksesta *kumartaa* mut kyllä mä tällä kertaa taidan tyytyä ihan näihin meidän mummoihin! :LOL: :LOL:
 
Ai joo...mummoista puheenollen...tänäänkun olispitäny lähtäeskailaista hakemaan, ni htäkkiä,ku salamakikkaaltataivaaltaalko tulemaan vettä KAATAMALLA!! Siisaivan törkeenä!
Jamun olis enidin kanssapitäny lähtää jätkää hakemaan fillarilla....
No,soitin mmmolle ettäossillä eioo mitään, et viittisk...no mnihän se...sen verran, ettänaamansa näytti, ettätulin Kallea hakemaan.....ja jätkäottifillain telineestäja polkikotiin,mummolähtiautolla takaskotio....huvittavaa!! :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Koskahan tääunivelkahellittää :snotty: Toivottavasti ennen töihinmenoo...
Ei koskaan. Mulla ainakaan. :xmas: *muoks* Nyt aloitin vielä opinnot työn ohessa, joten jatkossa lienee unta entistä vähemmän. Tai ehkä nyt kuitenkin palstailua entistä vähemmän. :LOL:
Liittyy kerhoon "valvoo aina ja ikuisesti yönsä" :kieh:

Hittolainen kun tähän koneelle ei enää ehdi pysähtymään :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Koskahan tääunivelkahellittää :snotty: Toivottavasti ennen töihinmenoo...
Ei koskaan. Mulla ainakaan. :xmas: *muoks* Nyt aloitin vielä opinnot työn ohessa, joten jatkossa lienee unta entistä vähemmän. Tai ehkä nyt kuitenkin palstailua entistä vähemmän. :LOL:
No mieny lähinnä takotin tätä joka on nytparin päivän aikana tullu....se nomaali velka kllä on ja pysyy :D :LOL:
Nytaletaan tässälisävelassaollao voiton puolella :D
 
:hug: valvojille ja sairastajille.

Itse sain yhden lisäpäivän armoa töihin menosta, kun pojan märkärupi (jos se nyt sitten edes on sitä ) paheni viikonloppuna ja päiväkotiin ei ole asiaa ainakaan ennen torstaita. Jäin sitten vielä tänään kotiin, mies tai mummi on huomenna lasten kanssa. Huomenna toivottavasti selviää onko se jotain muuta kuin märkärupea ja koska sinne päiväkotiin saa taas mennä. Että hyvin lähti työura käyntiin. Sitten syksyn flunssia odotellessa (joilta olemme nyt säästyneet, kun olemme lähinnä olleet kotona ja kotipihalla karanteenissa).

Pitäisi kai pikkuhiljaa selvittää löytyykö huomiseksi jotain päälle pantavaa. Taitaa olla tarjolla aika lailla samat vaatteet kuin silloin, kun viimeksi töissä olin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja metu77:
Pitäisi kai pikkuhiljaa selvittää löytyykö huomiseksi jotain päälle pantavaa. Taitaa olla tarjolla aika lailla samat vaatteet kuin silloin, kun viimeksi töissä olin :/
´Peesi...josne mahtuu :LOL: :LOL: :LOL:
Tosin sanoin kyllä,et pain viikon päästä kän pait uudet farkut ostamassa =)
 
Mua NIIN nyppii taastoi eskarikuskaus :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Sen s**tanan takia taas tänään yli tunnin pidin neitiäväkisin hereillä, et eskarin täditnäkee mun naaman, ettäoon hakemassa jätkää |O |O |O
Miksi,oimiksi josvanhemmat kijottaa lupalapun, niinei saa kulkea yksin!!!! |O :headwall: :headwall: Tää klo 13 on niin pllstä oleva aika kuin olla saattaa....
Yhen äidin kanssasiinä puhuttiin (sillä ei oo näitä päiväunisia...),ettäjos hän omaa hakiessaottas nimellisesti meijänki pojan vastaan.... :/
 
Aah mikä rauha! Mies lähti viemään lapsia mummolaan jo nyt, kun ovat sitten huomisen siellä hoidossa. Ei tarvitse aamulla herätellä lapsia aikaisin, niin kaikkien hermot lepäävät - paitsi ehkä mummin, jos tyttö tyypilliseen mummolatyyliin herää jo klo 6. Mutta huomenna se on siis tosiaan minunkin mentävä töihin :eek:

Joululahjoja on toki järkevä miettiä hyvissä ajoin. Meillä on aina paljon valokuviin liittyviä juttuja ja ne vievät oman aikansa. Juuri eilen päivä meni siihen, kun kävin alkuvuoden kuvat läpi tilaamista varten. Sieltä tulee tavallisia kuvia + suurennoksia aika moneen paikkaan sitten jouluksi. Ehkä vielä ennen joulua tulee tehtyä pienempi tilaus syys- marraskuun kuvista. Kesäkuussa sain tehtyä valokuvakirjat isovanhemmille juuri joulua ajatellen. Muutenkin noille isovanhemmille olisi vaikka mitä, muut (esim. omat sisarukset) ovatkin suurempi ongelma. Muutamaan paikkaan keräsimme mustikoita "joululahjaksi". Mutta ihan sellaista itse tehtävää/askarreltavaa en kyllä tähän hätään keksi. Viime vuonnahan oli täällä monella se tyynyliinabuumi (tyynyliinoja lasten käsien/jalkojen kuvilla) ja ne varmaankin olivat mieluisia saajilleen.
 

Yhteistyössä