Helmet 2008 ***syksy 2009***

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Joululahjoja?!! Syyskuussa?! :eek: Hullujako ootte? :xmas: Mä alan miettimään niitä ehkä joskus marraskuussa, mutta yleensä hankin tai väsään ne vasta joskus joulukuun puolenvälin jälkeen. :xmas:
:LOL: :LOL:

Öööö...en tunnusta! :xmas: :LOL:
En ole kyllä uhrannut joululle tai joulunlahjoille ajatustakaan...Ajatukset on olleet aika lailla kuukauden päässä odottavassa töihinpaluussa. :whistle: Ja lasten toppavaatteissa! :xmas: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Joululahjoista tuli mieleen miehen synttärit...täyttää tässä kuussa 40v eikä mulla ole hajuakaan, mitä ostaisin lahjaks :eek: Nyt vinkkejä otetaan avosylin vastaan!!!
Vie miehes syömään ravinteliin :D

Lahjaksi suosittelen vaik vaik vaik *ei mitään ideoita*....

taskukello? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Joululahjoja?!! Syyskuussa?! :eek: Hullujako ootte? :xmas: Mä alan miettimään niitä ehkä joskus marraskuussa, mutta yleensä hankin tai väsään ne vasta joskus joulukuun puolenvälin jälkeen. :xmas:
Vaikka miettimisen aloittaisi tammikuussa ei se silti tunnu koskaan helpottavan joulukuun stressiä. Minulla on se ongelma, että kun esim. näen jotain söpöä ( = lasten vaatteita), joka on "pakko saada", niin sen voi hyvällä omalla tunnolla ostaa omille tai kavereiden lapsille lahjaksi. Samoin meille tulee lähinnä miehen kisamenestyksestä riippuen kesän aikana enemmän tai vähemmän kaikkea tavaraa, joista suurin osa menee osastoon lahjaksi. Niinpä kaikkien lahjojen mietintä on jatkuvasti käynnissä. Tavallaan tykkään todella miettiä kaikkia lahjoja, mutta silti erityisesti jouluna siitä tulee myös stressi :saint: :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja verkkis:
Joululahjoista tuli mieleen miehen synttärit...täyttää tässä kuussa 40v eikä mulla ole hajuakaan, mitä ostaisin lahjaks :eek: Nyt vinkkejä otetaan avosylin vastaan!!!
Mä yritän keksiä miehelle 30 v lahjaa ja tähän astisia vaihtoehtoja olisivat jousipyssy, ilmakivääri tai joku korjailtava mopon/skootterinraato. :D Enemmän ilahtuisi varmaan moottorikelkasta tai mönkijästä mutta katsotaan nyt tärppääkö lotossa lauantaina. :whistle:

Meillä on nukuttaminen ja nukkuminen ihan pyllystä nykyisin, pipoa kiristää niin ettei viitsi edes avautua. |O
 
Joululahjoista me tehtiin muutama vuosi takaperin sellainen ratkaisu että lahjoja hankitaan vain lapsille. Omille tietysti sekä ystävien ja tuttavien lapsille. Mutta aikuisille ihmisille ei hankita. Ja tiedotettiin tietty eteenpäin että meille jos haluaa jotain hankkia, niin vaan noille alaikäisille. Helpotti kummasti joulustressi. :whistle: Ja nyt pystyy panostamaan niihin hankittaviin lahjoihinkin enemmän. Äkkiseltään laskien seitsemän lasta olisi tänä vuonna lahjottavana, ensi vuoden puolella syntyy näillä näkymin ainakin pari lisää. :heart: :heart:

Paitsi yksi lapseton aikuispariskunta on jotka kuitenkin muksuille jotain tuo, niin heille jotain sitten mietitään... ajattelin kutoa heille lapaset. :D Voisi just jouluksi ehtiä jos heti aloittaisi. :LOL:
 
Okei okei, uskotaan... :LOL:

Nyt menen kyllä oikeastikin, tuo kuopus alkaa kuitenkin kohta huutelemaan niin jos ehtisi vaikka iltapalaa ensin... olisi jumalattoman hyvää puolukka-toskatorttua tuolla keittiössä... :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hissukka:
Joululahjoista me tehtiin muutama vuosi takaperin sellainen ratkaisu että lahjoja hankitaan vain lapsille. Omille tietysti sekä ystävien ja tuttavien lapsille. Mutta aikuisille ihmisille ei hankita. Ja tiedotettiin tietty eteenpäin että meille jos haluaa jotain hankkia, niin vaan noille alaikäisille. Helpotti kummasti joulustressi. :whistle: Ja nyt pystyy panostamaan niihin hankittaviin lahjoihinkin enemmän. Äkkiseltään laskien seitsemän lasta olisi tänä vuonna lahjottavana, ensi vuoden puolella syntyy näillä näkymin ainakin pari lisää. :heart: :heart:

Paitsi yksi lapseton aikuispariskunta on jotka kuitenkin muksuille jotain tuo, niin heille jotain sitten mietitään... ajattelin kutoa heille lapaset. :D Voisi just jouluksi ehtiä jos heti aloittaisi. :LOL:
Meillä on itseasiassa ajatuksissa ensi jouluna kokeilla myös tätä. =) Totesin jälleen viime joulun jälkeen, että hirveää höösäystä hankkia lahjoja aikuisille ihmisille, joilla kuitenkin on kaikkea. :eek: Päänsä saa puhki miettiä että jotain järkevää keksii ja sit samat kamat saa joulun jälkeen puolta halvemmalla. :kieh: Ollaan tästä jo mun äidin kanssa puhuttu ja se oli kyllä samoilla linjoilla, lapsille kyllä ostetaan, mut ajateltiin että jos panostettais aikuisten lahjojen sijaan enempi tunnelman luomiseen ja olemiseen. Saa nähdä nyt meneekö läpi, itse voisin kyllä kokeilla-jos niitä omia lahjoja nyt sitten tulis kauhea ikävä, mitä en kyllä usko, niin ainahan sitä voi sitten seuraavana vuonna palata lahjahässäkkään! :D
 
Samoilla linjoilla muiden mammojen kanssa. Lahjoja lapsille! :flower:

...tosin jos joku lapseton pariskunta (tai lapset jo isoja) tuo meidän lapsille lahjan niin on se kiva kun on esim. joku pieni joulupaketti antaa mukaan. Esim. pieni kori jossa pientä naposteltavaa tms. =)

Ne lapselliset jotka meille tuo paketteja on jo huomioitu siinä vaiheessa. Niistä ei siis pulmaa =)
 
Ostattekolasten kummeillejoululahjat?
Jos ostatte,niin ostaisitteko juui heillevaikka ei kummeja oliskaan?

Meilläon myös sovittu, että VAIN LAPSILLE....mutta sitteon ksi lapsetonpariskunta...he tekee lahjalistaa aina jne jne....ostaavat meillekin vaikka on sovittu, ettei osteta.....ovat meidän 2 lapsen kummeja ja ostaavat vain näille kummilapsille sekä mulleja miehelle.....ja odottaavat että me ostetaan heille.....vaikka ollaan sovittu ettei osteta eikäme todellakaan heiltäodoteta/halutamitään.....jotenkin asittaa tuommonen :snotty:
Munmielestäolisivat sitten vaikka laittamattakelleen....tai laittasivatkoko peheelle... :/
Tänä jouluna EN laita heille mitään...katsotaanmitätulee....jakn heiltäkinne lahjat on...hmmm...no-ei-ehkä-sitä-mitä-tarvis :xmas: :xmas:

Vähänvaikee tätätilannetta selittää,mut josjok nappas kiinni wat aimiin :D
 
Joululahjoja :xmas:
Jotain on tullut mietittyä, mutta sillä asteella on ja varmaan sinne loka-marraskuulle asti :D
Kummilapset,kummit ja isovanhemmat tulee lahjottua. Ja jotain ostan omille siskoilleni. Ja totta kai poju ja mies :heart:

Just tultiin neuvolasta ja hyvät mitat tuli :heart: 13,2kg ja 85,3cm :heart:

Nyt leikiskeleen ja kohta syömään :p
 

Yhteistyössä