Helmet 2008 ***syksy 2009***

Jaffe Vähän meni ohi... :xmas: *ei varmaan yllätys*

Viime jouluna muistettiin pojan kummeja pojan ½-vuotis kuvalla. Luulen että ensi jouluksi teen pienet korit, joihin todella laitan jotain naposteltavaa (hintaa tulee noin 10 euroa kpl). Kori per kummiperhe.

Itse kummina ostan joululahjat kummilapsille sekä myös olen muistanut toisen kummilapseni pikkuveljeä aina jollakin pienellä paketilla. Tosin lapset vielä luulevat lahjojen tulevan joulupukilta, että en tiiä maksaako vaivaa... No, kummilapsen vanhemmat ainakin tietävät että molemmat lapset on huomioitu =) . Myös kummilasten vanhemmille pieni muistaminen...vaikka tuo korisysteemi ja joulukortti siihen roikkumaan :D.

*muoks. joulukori korvaa joulukukan :)
 
Eka työpäivä takana ja vielä hengissä. Oli kyllä ankeaa herätä aamulla, mutta työpäivä meni nopeasti, kun oli kiirettä ja hommia koko päivän. Hyvä että ehdin edes selvitellä kaikkien tarvittavien ohjelmien umpeutuneita käyttäjätunnuksia ja unohtuneita salasanoja itselleni. Ehkä huomenna jo helpottaa.

Huomenna olisi lapsilla ensimmäinen kunnon hoitopäivä. Saa nähdä miten menee.

Meillä on tapana antaa lahjoja aikuisillekin (isovanhemmat, sisarukset, omat ja lasten kummit ja on siellä jotain omia/miehen tätejä ja setiäkin :whistle: ) Nyt vasta muistin, että juuri tuolle tätiosastolle teimme viime vuonna sellaiset piparilevyistä kootut laatikot, jotka täytimme karkeilla. Aika paljon on tosiaan noihin valokuviin liittyviä juttuja, paitsi lähipiirille vielä jotain muutakin.
 
Voi juma, tuo yks heräs ennen viittä ja kun huomasin, ettei enää suostu nukkumaan nostin sen pois sängystä. Ja mitä herra tekee?! kävelee jääkaapille ja vaatii ruokaa :LOL: Nyt on menny lihasosepurkki ja jogurtti ja yhä vain on vailla jotain :eek: Tainnu olla eilen huonon syömisen päivä...

Ja mua väsyttäis vielä, ihan pahaa tekee herätä näin aikusten |O
Onneks menin eilen(kin) kymmeneltä nukkumaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Helmis08:
Voi juma, tuo yks heräs ennen viittä ja kun huomasin, ettei enää suostu nukkumaan nostin sen pois sängystä. Ja mitä herra tekee?! kävelee jääkaapille ja vaatii ruokaa Nyt on menny lihasosepurkki ja jogurtti ja yhä vain on vailla jotain Tainnu olla eilen huonon syömisen päivä...

Ja mua väsyttäis vielä, ihan pahaa tekee herätä näin aikusten |O
Onneks menin eilen(kin) kymmeneltä nukkumaan
Helmeri Kova oli nälkä pojalla! :D Hyvin tiesi sitten mistä sitä ruokaa löytyy... =)

Joo, täällä myös toinen joka meni eilen kympiltä nukkumaan. Vieläkin väsyttää, en ymmärrä miksi väsyttää... :eek:
 
Aika nuutunut olo, on taas ollut katkonaisemman unen kausi ja sen kyllä huomaa kun väsyttää niin että pahaa tekee... :whistle: Päikkäreille ei viitsi käydä kun niiden jälkeen oon kuuppa ihan sekasin iltaan asti, nukkumaan vois tietty mennä illlalla aikasemmin-toisaalta mun on ihan turha mennä kymmeneltä sänkyyn kun sit pyörisin siellä helposti toista tuntia ennenkuin sais unta...Mut eiköhän tää taas tästä. =)

Me ollaan muistettu lasten kummeja jouluna. Toisina kummeina on molemmilla mun veli avovaimoineen ja heille ostettais ja he ostavat meille vaikka eivät kummeja oliskaan. Pojan toinen kummipari on miehen serkku vaimoineen ja tytyllä puolestaan ystäväpariskunta ja heille ei ostettais jos eivät kummeja olis. Ja ollaan heille sanottu, että eivät osta meille mitään, vaan muistavat ainoastaan lapsia-halutaan opettaa lapsille, että kummius on vastavuoroista ja koska lapsilla on kummit jotka muistaa lasta, niin myös lapset muistavat kummejaan jollain pienellä. =)
 
SEE
Moikka. Jos pitkästä aikaa kirjoittaisi meidän perheen kuulumisia. Kesä mennyt meidän perheellä merellä, kaikki miehen lomat ollaan seilailtu ympärinsä ja Poju uinut ihan mahdotto masti. On kyllä sellainen vesipeto ettei vedestä pysty poissa pitämään kun sen äärellä ollaan. Muutenkin kaikki täällä hyvin. Pieni mies puhuu pälppättää ihan mahdottomasti ja arki helpottunut tuon puhumisen myötä tosi paljon kun osaa ilmaista itseään. Kertoo koska on jano, nälkä pissa tai kakka tullut. Potalle ei kyllä suostu vaikka ilmoittaa etukäteen että kakka tulee mutta kun potalle vie niin ei suosutu istumaan alas. No kerkeehän sen oppimaan. Syö itse ja kun nukutaa niin menee sänkynsä ääreen ja sanoo "ukkumaan", sinne kun ukon nostaa niin nukahtaa saman tien. Vetelee keskimäärin 3 tunnin päikkäreitä ja 11 h yöunia. Mutta kun hereillä ollaan niin sata lasissa mennään.

Täällä oma masu kasvaa ja raskausviikkoja on jo kasassa mukavat 23. Toinen poika meille on tulossa ja laskettuaika on 3.1.2010. Kotona olen edelleen enkä tässä välissä ole töihin lähdössäkään enkä olisi siis ilman tätä raskauttakaan vielä 1 vuoteen mennytkään. Lastenhuoneiden remppa meneillään ja yritetään täsääs syyskuun aikana saada kaikki valmiiksi uutta tulokasta varten ettei tarvi sitten enää ison mahan kanssa stressata onko kaikki valmiina.

Mukavaa syksyn jatkoa T:SEE
 
Poitsu oli aika hellyyttävä kun lähdettiin hoidosta. Paikalla oli 3 hoitajaa, pyysin että käy sanomassa heipat kaikille. Kahdelle kävi vilkuttamassa huoneen ovelta ja omalle hoitajalleen meni antamaan halin ja pusun :heart: Tais olla hoitajakin otettu, kun lähdimme eteiseen kävi muille hehkuttamassa että *piip* kävi antamassa pusun kun lähti :D

Täytyy varmaan vähän lueskella mitä ootte kirjotellu... Nyt mulla on iltasin aikaa (ellen jumitu kattoo telkkaa) kun mies on viikonlopun pois :D
 
Millaset kengät kannattais ostaa näin syksyksi? :attn: Siis pihaleikkeihin yms.? Pojalle on ostettuna kävelykengät, siis sellaset "paremmat" kengät, joilla mennään kauppaan, kylään yms, mutta ei niitä raaski tonne pihaleikkeihin laittaa. Tukevat kuitenkin pitäis kenkien kai olla, koska poju on vasta reilu 3kk kävellyt ja ei ole vielä niin kovin "luontevaa" tuo meno ainakaan epätasaisessa maastossa. Auttakaas nyt kokeneemmat! :wave: =) Niin ja siis kumisaappaat meillä on, mut nyt olis tarvetta "kuivankelinkengille"....
 
:wave:

Onpas täällä tänä iltana hiljaista kun mä tänne kurkin :/

Onnea SEE! :flower:

Kengistä Meil on jätkäl Adidaksen Superstarit käytössä nyt. Mennää niillä ja saappailla.. Tosin ehkä ostan noihin märempiin ei saapaskeleihin jotkut ihan tavalliset lenkkarit, saa nähdä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Meilläkin olisi sellaiset supersöpöt pinkit Superstarit, viime jouluna lahjaksi saadut, mutta ovat kokoa 21 ja armottoman isot. Toivottavasti ei jää vallan pitämättä. :/
Meil on mustat valkosilla raidoilla, samanlaiset kun mulla :D Likalla on sitte semmoset valkoset tossut mustilla raidoilla :D Jätkän omat on tarraversiot, musta ne on ollu tosi hyvät kengät =)
 

Yhteistyössä