** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu

katso liitettä 10895

Tässä uusi ketjumme kauniille syyskuulle. Laitathan tässä kuussa yksärit päivityksistä ja uusien ilmoittautumisesta Commanderille!

********* Meitä on 99 helmistä !!!!!*********


Nimi~~LA ~~synnytyssairaala~~ikä~~Monesko
______________________________________________________

24.1
Kääkkis.......PHKS.........27v........ 3..........poikalupaus!

26.1.
Missah........PHKS.........25v.........2 .

31.1.
carkey......OYS........23v.......1.

1.2.
Happihyppy.....OYS.......39v..........3.
Jane23.............TAYS.......23v....... ...1......poikalupaus!
Lulu88.............LKS..........21v..........1.
Tytti85.............KYS..........25v...........1....poikalupaus!

2.2.
Hipsuli.............OYS..........26v.... ......3.
baby butterfly...JS.............20v.........2 .
Minnis75..........NKL............34v.... .....1......poikalupaus!

3.2.
pirpana2011...OYS........20v.........1.
neuroni79.......?.............?......... ..3.
Hellu83.........TAYS........27.........2........poikalupaus!

4.2.
Blue76............?...............34.... ....2.
piia123............?................?... ......?
wippii..............KSKS.........26v........1.
Kultatiuku.........PKKS.........34v........4.

5.2.
memorium.......?.................?. .......3.
Miukkari.........HYS.............31v.... ..1.
Juhannuslikka..Kät/H..........28v........1.
tikru1983........KOS...........26v...... ..2.....tyttölupaus!

6.2.
Huppistakeikkaa..HYS......26v.........2.
Henkari............?.................?.. .........?
pummmmkin....?...............27v........ .2.

7.2.
Ninnu83.........LS...............26v.... .....1.

8.2.
Kärppänä heinälatoon....TAYS.......?........2.........poikalupaus!

9.2.
niiskuliini.........KOKS..........25v... .....1.
Rae34.............NKL............34v.... .....1......poikalupaus!
Tytöt0406........LS.............28v.... ......3......tyttölupaus!
Sinizii..............NKL............25v. .........1.
Kati-79...........SatKS..........31v......... .4.

10.2.
Emppu19.........?.................?..... ........?
Lilo...................?................ .?..............5.
Murmeliina80.....?...............?...... .........?
VaniljaRose......OYS...........21v...... ......1.

12.2.
kalaäiti...........?................... .?...........tyttölupaus!
Anlini............VAS.................26 v..........2.
Repa...........KOKS...............30v... ........2.......poikalupaus!
Kitrus..........KYS..................31v ...........1.......poikalupaus!
Neppari........LPKS..............32v.... ........3.
Pauliis.........K-PKS..............22v............1......tyttölupaus!
masukki83...LKS.................27v............1.

13.2.
nelli86.............PHKS..........24v.........1.....poikalupaus!
vm70................NKL...........39v.........2.

14.2.
Merve..................V KS........24v..........1.
Amos82................KYS.........28v..........1.
Ainoska................???............?.............2.

15.2.
Wendy79......L-PKS.............31v.........1.
Neitiniisku.........OYS...........26v... ......4.

16.2.
commander77..KYS.............33v........ ..3.
illusia85.............?................. ..?.............2.
Murmeli11......KHKS...............22v... .......1....tyttölupaus!
mimmu21.......PHKS...............21v.... ......2.
Murunmami.....EKSS...............23v.... .....1.
Hilppa86.........OYS.................24v ..........1.
Omron...........K-HKS................27v.........2.
Dahlia79.............LS................. 30v.........1.

18.2.
Mömö......................?........... .........?.............3.
Sanuliini.................OYS........... ...26v...........2.
tattoomama..........NKL...............29 v............2.
Hempukka87........SeKS.............23v.. ..........1.
Sipe81.................. K-PKS.......... 29v.............2.

19.2.
Siukuki............?.................... .29v.............1.
Mauu...............KYS................25 v..............2.
LoruLiisa..........OYS................27 v..............2.
NinniNuppunen....?..............27v..... ...........4.

20.2.
Donnarosa.........?................27v.. ...............1.
Aapelikaapeli...OYS..............35v.... .............?......poikalupaus!
TalvenTaika....KYS................?..... .......1.

21.2.
tillukas.........TYKS................30v ................2......tyttölupaus!

22.2.
kaksplus 5.....TYKS........29v....5............tyttölupaus!
Kätsy........KOS/NKL..............22v.........1.
Anlini..............?................... ..26v.........2.
Travellers Palm...?.................?.............?
Pokemoni.......KYS................24v... ........1.
Seepia...........Kät................... 33v..........2.

23.2.
Essi81.............?.................... ..?............?
Sera83...............NKL/LS.........27v..........2.
Maariana83........SatKS...........27v..:.......3.
Tuuti85...............KYS.................25v............1.

24.2.
Cattius...........HYS.................?. .............1.
Von Lin Lin.....HYS.................31v......... ..2.

25.2.
Kilu09.............LPKS................2 5v...........1.
Parka.............RAS................... 19v..........1.
Happynow......SKS..................23v.. ........1.

26.2.
Hiq................TYKS................ ..26v........2.
Sike...............LKS................ ...30v..........1.
Auneliini.........LKS................... 27v......... 2.
Adalmis......... OYS................. 24v..........1.
May85..............?.................... .?.............2.

27.2.
Wc Ankka......LPKS..................33v.... .......2.
Sasuma..........VKS...................20 v...........1.

28.2.
Nourahia......NKL....................32 v ........2.
kukkanen1984....HYS...................26 v.........2.

29.2.
Ralliperuna..........?.................. 22v...............2.
Anna31...........VAS.................31v ..............1.
Agisiiri.............?.................. ...?..................1.

3.3.
Naneni...........KOS................26v. ..........1.

****************************************

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


*******************

Surun kohdanneet ystävämme

Onnellinen x5
NoBlood
Sisko tai veli
Scala
Opaali78
Neiti-81
Ruttuinen Rusina
Riinu
Nepula
Tömpsis
Barbamama35

*******************

Tässä linkit vanhoihin keskusteluihin:

ensimmäinen http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1745772-helmikuun-hehkeat-2011-a/
kesäkuu http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1754957-helmikuun-hehkeat-2011-kesakuu/
heinäkuu http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1772971-helmikuun-hehkeat-2011-heinakuu/
elokuu http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1801414-helmikuun-hehkeat-2011-elokuu/
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Tässä siis uusi aloituksemme. Työstän vielä tuota listaa, tällä palstalla ei kaikki toimikaan samalla tavalla kuin muualla, joten testailen vielä... Laittakaa yksärit päivityksistä tässä kuussa siis minulle.

Commander ja papunen
 
Minun kohdalla ainakin tiedot ok! Kiitoksia Commander uudesta pinosta :)

Kaksplusviis pitää kyl sit käydä kokeilemassa vaunuja, koska itsekkin ajattelin niitä paljon käytellä :)

Liikkeitä odotellessa :heart:
Happynow ja muru 14+6 :heart:
 
Kiitoksia uudesta syyskuun pinosta :)

Eilen EHKÄ tunsin ensimmäiset liikkeet. Eripuolilla mahaa tuntui sellaisia skumpan kuplia, vaikee selittää. Illalla niitä ei sitten enää tuntunukaan, ainoastaan päivällä töissä.

Minnis ja Dude 18+0
 
Kiitos Commander uudesta pinosta :flower:

Liikkeitä odotellaan täälläkin, ei ole kuulunut mitään sitten sunnuntain :) Äh mikä sadeilma, väsyttää ihan tuhottomasti, vaikka eilen pidinkin vapaapäivän ja kävin virkistäytymässä shoppailun merkeissä. Vielä kolme päivää pitäisi jaksaa, plus ensi viikolla puoli päivää, sitten pääsee lomalle hetkeksi! :)
Otin tänään kuvan masusta (viikottainen rutiini, tosin kuva on vielä kamerassa), on se vaan niin tyhmää kun masu on ihan pieni aamuisin :D Iltaisin sit ollaanki jo kunnon pallona. No, eiköhän siitä masusta pääse nauttimaan ihan kyllästymiseen asti :D

pokemoni & myttynen 15+1
 
Kyllä todella alkoi syyskuisesti tämä aamu; nukuttiin pommiin koko sakki, mies myöhästyi töistä ja lapset hoidosta. Onneksi mulla ei ollut tälle aamulle mitään tarkkaa työaikaa, teen aamupäivät hommia kotona, joten ei tarvitse kenellekään selitellä. Ja vettä tulee taivaan täydeltä, mutta jostain syystä tämä sadeilma piristää minua. Omituista!

Pokemoni: Kyllä, odotapa viikkoja 34+ niin kyllä alkaa masu kyllästyttää. Luultavasti. Ekassa raskaudessa ei mua kyllä kyllästyttänyt, mutta toisessa hieman, kun oli niin vaikeaa hoitaa esikoista kössiksen kanssa.

Ajattelin soitella parit työpuhelut ja lähteä sitten käymään kaupungilla. Esikoiselle pitää käydä ostamassa syyspipo, hukkasi eilen ainoan sopivan. Ja jos sitä pikkuisen kurkkaisi taas noita vauvanvaatteita, vaikka en luultavasti mitään vielä ostakaan.

Ihanaa syyskuuta kaikille!

Commander ja papunen 15+6
 
Kiitokset uudesta pinosta ja hyvää syyskuuta =)

Vauvakirjallisuutta ei ole tässä raskaudessa tullut luettua. Esikoista odottaessani luinkin kaiken mahdollisen mitä käsiini sain..

Nyt on suurin osa porukoista jo tietoisia odotuksesta täällä töissä, ei tarvii pömppistä piilotella ;)
 
Korkaanpa minäkin pikaisesti syyskuun pinon :)

Eilen sai mies kerrottua äidilleen vauvasta, joten nyt meillä vihdoin tietää kaikki kaverit sekä suku. Odotin jotenkin nihkeämpää vastaanottoa anopilta, mutta oli se sentään onnitellut ;)

Huomenna sitten eka lääkärineuvola, jospa kuulis ensimmäistä kertaa sydänäänetkin..
Edelleen aamupahoinvointi jatkuu, kummallista! :headwall:

Mutta nyt ansaitun vapaapäivän viettoon!

neitiniisku ja pienistäpienin 16+1
 
Hei!

Olen käynyt silloin tällöin lukemassa kuulumisianne ja jännännyt kannassanne. Meillä on laskettu aika helmikuun 9., joten viikkoja nyt 17+0. Ensimmäistä kertaa olen raskaana, joten kysyisin kokeneemmilta neuvoa seuraavaan:

Viime yönä heräsin viiltävään kipuun alavatsassa (enemmän oikealla puolella). Sitä kesti jonkun viisitoista minuuttia, ei pidempään, mutta kyllä säikäytti. Kipu oli erilaista, mitä olen koskaan kokenut, ei menkkamaista vaan paljon "viiltävämpää". Mitään vuotoa ei ole tullut.
Osaako kukaan sanoa mistä tämä voisi johtua? Kyllä oli yöllä ahdistunut olo!

Ja liikkeistä: Monet ovat ilmeisesti jo tunteneet pienokaisensa liikkeet, mutta täällä ei vielä mitää :( Johtuukohan kokemattomuudesta, kun ei osaa oikeita asioita kuunnella, vai voiko liikkeet alkaa tuntu vasta myöhemmin?

T:TP
 
Kiitos uudesta pinosta :kiss:

Travetuloa helmikuisiin Travellers palm:) viiltokipuja voi olla noista viikoista jonkun aikaa eteenpäin koska kohtu kasvaa.. Mutta jos on kestänyt vartin niin en osaa sanoa mitä vois olla.. Kannattaa ehkä varmistella jos vielä tulee toiste:) mut vois kuvitella et jtn normaali kipuja..

Täällä vauvaa polskii kivasti jo päivittäin.. Eilen töissä tuntu kun olis kuperkeikkaa vetäny :D
Ja yritimpä eilen sitte töihin lähtiessäni tunkea farkkuja päälle.. (kaikki venyviä) mut ei menny mitkään :D tai joo meni mut kiinni ei mee vaikka mitä yrittäis.. ja niitä on aika reippaasti tuolla kaapissa.. Oon nyt käyttänyt vaan legginssejä pitkien neuleiden + huppareiden kanssa mut nyt alkaa oleen viileää ja olis kiva laittaa takkiakin päälle.. Ei muuta kun housu ostoksille viikonloppuna :D
Muuten tänne kuuluu aivan loistavaa.. Mies sai aivan mielettömän hyvän + hyväpalkkaisen työn:)
Eli hyvin pärjätään kun jään kodinhoidontuelle, kun oon sitäkin jo tässä ehtinyt ressailla:D
Nyt odottelua enää alle 2vk rakenneultraan:) Jei.. Onneks vielä ens tiistaina neuvola ni aikakin menee kivasti:)
Jane & Viltsu 18+1
 
Travellers palm: Meillä on laskettuaika samana päivänä enkä mäkään ole tuntenut mitään liikkeitä. En edes hyvällä mielikuvituksella vaikka joka välissä ja eri asennoissa niitä yritän kuulostella.:D Kaipa ne sieltä ilmaantuu aikanaan sitten. :)

Alkaa aika käydä pitkäksi tässä lepäillessä. Oon nyt ottanut vakavissani ohjeen rauhallisesta oleilusta, vaikka yleensä saikulla saatan voinnin mukaan puuhastella sitä ja tätä, mutta nyt kun ei olekaan pelkästään oma vointi kyseessä ni ajatukset on vähän erilaiset.. Mutta ei ole kipuja tms ja vuotokin on loppunut lukuunottamatta ajoittaista rusehtavaa vuotoa, jonka oletan olevan se hyytymän jämä mikä näkyi ultrassa kohdunsuun vieressä. Perjantaina mennään mun vanhempien luokse, ni on ihan mukavaa vaihtelua siihen et on 3 päivää hengannut käytännössä itsensä kanssa.:D

Kiitos Commanderille uudesta pinosta ja janelle onnea onnenpotkusta miehen työpaikan kanssa! :)
 
Heippatihei!

Kiitokset commander uudesta pinosta...toivottavasti nuo pikkuseikat selviää, mutta paljon on tullut muutoksia udistuksen myötä.

Meillä kiirettä pitää töiden, harrastusten ja rempan suhteen ja siihen kaikki vanhempainillat yms päälle niin huhheijaa...sit pitäis kuitenkin pystyä huilaamaan, kun supistukset vaan pahenee joten yhtälö ei ole kovin helppo.

Vaunuja olen netistä katellut ja kerran käynyt liikkeessä katsomassa. Mutta pitää vielä käydä ihan ajan kanssa ilman lapsia, koska edellisistä vaunuista opin sen, etten halua mitään matalaa mallia. Vaunut ei myöskään saa painaa kauheasti, kun niitä itse joudun välillä nostelemaan ja työntöaisa pitää olla säädettävissä :D Hinnat pomppii edullisesta törkeän kalliisiin, mutta tällä kertaa yritän saada ostettua vaunut käytännöllisyyden enkä hinnan mukaan...

Vauva liikkuu ihan jatkuvalla syötöllä ja se on aivan mahtava tunne :heart: Suppareiden aikaan aina hirvittää miten siellä voidaan, mutta toistaiseksi kaikki hyvin!

Mami ja Nasu 17+0 POKSPOKS :D
 
Repa: Ok, selvä. :) Täällä meidän pikkukylässä ei oel sellaisia isoja ostoskeskuksia, joten en osannut ajatella asiaa niin. :) Painavahan se kaukalo kyllä on, mutta me ollaan vaan vauvan kanssa käyty ruokakaupassa, joten sinne ostoskärryyn olen laittanut aina sen kaukalon. :)

Jos menis tästä tekemään täytekakkua. Mun vauva ei enää ole vauva, vaan huomenna hänestä tulee 1 vuotias miehenalku! Niisk. :':)heart::LOL:
 
Moiks,

Kiitokset uudesta pinosta tosiaan, on tossa päivittämisessä varmasti oma hommansa.

Kesälomat on nyt lusittu ja töihin palattu. Pikkunenki meni takasin päiväkotiin kuukauden tauon jälkeen. Vähän oli itkeskelly aamulla ku mies oli vieny sitä mutta hyvin oli silti päivä menny.

Olen nyt lukenut nuita Leena Lehtolaisen kirjoja, dekkareita siis. Ei ole tullut luettua vielä vauvakirjallisuutta. Vaunujen osto on myös täällä edessä, samoin hoitopöydän ja turvakaukalon. En ole vielä jaksanut ajatella vaunujen ostoa, ehtiihän tuota vielä, se on sitten taas oma stressinsä. :)

Täällä tuntunut mahassa semmoista painon tunnetta ja ihme muljuntaa. Ne toistuu päivittäin joten uskon kyllä niiden olevan liikkeitä. Ovat kyllä sitten ihan eri tuntoisia kuin eka liikkeet esikoisesta. silloin tuntui siltä kuin joku olisi pikkusella vanupuikolla tökkinyt sisältäpäin tai niinku just toi kalan pyrstön hipaisu.

Terkuin Sanuli ja öttiäinen 15+5
 
Hipshei!

Kirjotinpa vahingossa vielä tuonne elokuun puolelle. Sieltä oli se mun eilinen viesti jotenki kadonnu tai sit se ei koskaan mennykään sinne :p. Yritin kuitenkin niitä paria nettisivua laittaa, joista olin vaunuja kattellu. Ne oli sellaset ku kidsroom.de ja babyonlineshop.de. Ekasta sai valittua englanninkin, mut toisesta ei saanu ku saksan kielen. Ihan selkeät sivut kuitenkin ja päättelemällä pysty melko hyvin navigoimaan. Vaunujen speksejä varten käytin sit google kääntäjää, joka on mitä on, mut kyllä siitä tekstistä enemmän sai selvää kuitenkin kuin jos se olisi sitä saksaa yrittäny tavata :p.

Eilen oli tosi tympee repäsykipu töissä huhkiessa ja tänään on iskiasta kolottanu koko päivän. Saapa nähdä kuinka pitkään pystyy nostelemaan lapsia töissä. Oon ihan poikki kun meillä on alottanu hirveen monta uutta lasta. Tuntuu, että täytyy koko ajan toimia ihan ylienergialla, ettei jokainen lapsi huutais keuhkojaan puhki. Onneks huomenna on jo torstai!

Adalmis ja möttönen 14+4
 
Kiitokset uudesta pinosta!

Me mennään miehen kanssa parin-kolmen viikon päästä kattelemaan vaunuja, kaukaloita yms. Kaukalo ja pinnasänky ajateltiin laittaa ostoslistalle heti jos vain löytyy mieluiset :)

Kuvittelenko mä, vai voinko mä jo tuntea liikkeitä ensi synnyttäjänä..? :O ..kun välillä tuntuu semmosia kummallisia muljahduksia ja vihlaisuja..

Sasuma ja taapero 14+3
 
Heippa pitkästä aikaa tännekin!

Olen täysin pudonnut kärryiltä tämän ketjun tapahtumista, monta kertaa aloin loman jälkeen lukea sivuja, mutta tekstiä oli niin monta sivua että en koskaan ehtinyt lukea kuin muutamia viestejä, töissäkin on lomalta palattuani ollut niin kiire, ettei ole jäänyt omille asioille juurikaan aikaa - pahasti työ haittaa elämää :)

Liikkeistä on ollut puhetta, olen nyt viikon ajan tuntenut sellaista jännää "hiplausta" ja välillä pientä "tökkimistä", neuvolassa sanoi että voi hyvin olla liikkeitä vaikka ensikertalainen olenkin, alkoi siis tuntua viikolla 16+. Lasken edelleen viikot ultran mukaan, vaikka LA:a ei muutettukaan vaikka heitti melkein viikolla koko ultrassa. En tajunnut edes kysyä ultrassa, kun ei sanonut mitään ja sitten neuvolatäti sanoi että he eivät muuta jos sairaalassa ei muutettu... Ärsyttää, sillä on sitten loppupäässä iso merkitys jos menee paljon yli. No sitä on kai turha vielä murehtia!

Vaunuja katseltiin muutama viikko sitten kun osuttiin ison vauvaliikkeen lähelle, päätettiin poiketa sisään haaveilemaan :) Mitään ei tosin vielä ostettu, mutta vähän sain suuntaa mitä on tarjolla ja mitä ehkä haluaisin. Vähän pitää autonkin mukaan vaunut ostaa, mies tosin on miettinyt maasturiin vaihtamista, mutta ei se paljon mua arjessa auttaisi, jollei sitten vaihdettais autoja :) Mullakin tosin 5-ovinen, mutta takaluukku ei ole mikään järjettömän suuri, jollei sitten käännä takapenkkiä alas.

Travellers palm kyseli viiltävästä kivusta. Kannattaa varmaan ottaa neuvolassa puheeksi, mutta mulle siellä sanottiin että alavatsassa ja nivusissa tuntuva repivä ja viiltävä kipu on normaalia. Tosin tuo 15min kesto tuntuu kyllä aika pitkältä, mulla ne on lähinnä ollut äkillisiä ohimeneviä kipuja. Mutta sellaista repivää kiristävää tunnetta on navan ympärillä ollut nyt muutaman päivän ja kävin tänään lääkärissä, mutta sekin kuulemma normaalia. Tää on just niin ärsyttävää kun ei voi ekakertalaisena tietää mikä on normaalia!

Yritän jatkossa lukea vähän useammin jos vaikka pysyisi paremmin kärryillä =)

Rae 17+3
 
Merkkaan vaan, kun esikoinen kiukuttelee, ettei tule lukemisesta mitään.

Kaukalosta matkarattaissa kommentoisin, että se on aika kätsyä, jos auton parkkipaikka ei ole ihan oven edessä. Kaukalo kun painaa n 5 kg ja siihen vielä vauva max 13kg, niin kyllä siinä on kantamista. Tönäämällä kärryjä pääsee helpommalla.
 
Travellers palm,Luulen et kasvukipuja...kesto kuulostaa kyllä pitkältä...otitko ihan aikaa vai oliko arvio? Joskus tuntuu itestä pidemmältä kun on epämukava tunne. Voihan se olla ettei oikeesti ollut niin kauaa... Mut oli miten oli,luulen että varsin normaalia. Mulla on ollu jos mitä kolotusta.
Liikkeet tunsin esikoisesta vasta rv 18+ ja sillonkin sellasta epämäärästä muljuamista,kunnolla alkovat sit muistaakseni vasta rv20 tietämillä. Jos istukka on edessä,sekin vaikuttaa kovasti siihen ettei tunne niin herkästi. Vielä ei ole sen suhteen kiirus:)

Täällä liikkeet senkun voimistuu,alan epäillä vahvasti et istukka takana. Ihana kyllä et tuntuu:)

Repa ja säynävä 16+4
 
Repa: Olet oikeassa, aika saattoi tuntua pidemmälle kuin se oikeasti olikaan. Kelloa en katsonut, mutta kyllä se joka tapauksessa oli melko pitkään jatkuvaa. Huomenna on onneksi neuvola niin pääsee asiasta keskustelemaan ammattilaisen kanssa.
Ja kyllä kai niitä liikkeitäkin malttaa vielä hetken odottamaan, vaikka vaikeaa se onkin. Taitaa tosiaan olla todella paljon vaihtelu odottajien ja odotusten välillä missä vaiheessa alkaa tuntua.
Kiitos neuvoista Repa :)
 
Travellers palm mulla oli tytön odotusaikana ihme viiltokipuja mahassa, mut vähän semmosia koko mahan lävistäviä tuntemuksia. En muista, kuinka pitkään kerrallaan kestivät. Kun tytöstä juoksin vähän väliä lääkärillä muutenkin, kysyin sitten noistakin kerran ja mulle sanottiin, että mahassa on niin paljon erilaisia hermosyitä, et kun maha kasvaa, niin siitä nuo viiltotuntemukset. :) Kysyisin sinuna vielä neuvolasta, mut mäkin uskoisin, että ihan normaalia on.

(.) Meillä ei vielä hankintoja ole tehty (edes kunnolla ajateltu tehdä :D), mut ostettavaa on oikeestaan se sitteri ja kaukalo. Tuplat ehtii sit keväälläkin ja vaatteita en osta ennen kuin tiedän sukupuolen. Jos synnytykseen asti pysyy salassa, niin voi olla, että jonkun nutun ostan, mut muuten en. :D Jos sit onkin poika, pitää lähettää tuo ukko kaupoilla sillä aikaa, kun ollaan synnärillä (meillä on vaan tytön vaatteita).

Ainiin ja uus pumppu pitää kyllä hankkia heti jo laitokselle mukaan otettavaksi. :) Edellisen kulutin kirjaimellisesti loppuun.

Liikkeitä toukkikselta irtoaa ihan kivasti. Päivittäin ja monta kertaa päivässä. :)

T. Kärppä ja toukkis 17+1
 
Viimeksi muokattu:
Travellers palm tervetuloa mukaan :)

täällä ei muuta ku 15+0 poks :heart: Ainiin ja nyt kun koeaika on loppu niin piti laittaa facebookkiin ultrakuva niin nyt minunkin kaikki ystävät tietävät :heart:

Yötyössä kukkuva happynow :heart:
 
Täällä sairastelu jatkuu. Nyt oksenteluvuorossa 5 v ja 3 v:lläkin koskee mahaan, eli eiköhän hänkin kohta aloita :( Tällä viikolla siis huimat 1 päivä töissä... No, onneksi kirjoitustöitä saa tehtyä vaikka lapset onkin kotona, ettei tipu ihan aikataulusta. Tosin itselläkin on taas vähän huono olo, saa nähdä alanko taas oksentaa...

Mulla on myös noita vihlomiskipuja,mutta ei nyt noin pitkiä, vaan sellaisia hetkellisiä. Mutta ei siis varmaan mitään huolestuttavaa.

Commander ja papunen 16+0 POKS!
 
Commanderille perheineen paranemisia!

Täälläkin on hankinnat tekemättä, yhden paidan ja kolme bodya olen ostanut :D Äiti on ostanut kirpparilta jo vaikka mitä, kestovaippoja ja vaatteita. Vaunut ja pinnasänky saadaan työkaverilta joten ne ei tarvitse kuin hakea, onneksi. Eipä tässä vielä mikään kiire ole, kunhan syksyn menot matkusteluineen helpottaa, nini ehkä sitten pysähdytään miettimään ja aletaan tehdä hankintoja, ettei kaikki tulisi sitten kerralla maksettavaksi.

Adalmikselle voimia!

janelle oikein paljon onnea miehen työpaikasta, mahtavaa! :)

ON: ei mitään, liikkeitä odottelen innolla! Mieskin tulee vihdoin huomenna illalla kotiin, on ollut tosi omituinen viikko olla yksin kotona. Lenssua pukkaa edelleen vähän päälle, ja laiskottaa. Ei ole edes venyttelyihin jaksanut mennä. Hyi minua!

pokemoni & myttynen 15+2
 

Yhteistyössä