***Helmikuun Helmet 2008*** vko 13

Iltoja

Huh mikä päivä. Neiti päätti ruveta kiljumaan 6 aikaan aamulla. Puoli 9 oli hänen neuvolansa. Ja nyt kiljunut koko illan... :headwall: tää mami on hiukan väsyny. (isukki töissä;)

Neiti oli 11 kg 79cm ja pipo 49 ikää 1v1kk :D

Masussa riehutaan ja supistuksia satelee... :kieh:



Raahaudun sohvalle neitikin hiljeni pari minsaa sitten. :)
 
pilvipouta Meillä se on ihan naamasta kiinni kelle kiukutellaan ja kelle ei.... Ainakin tuntuu siltä. Isiä halitaan ja suukotellaan äitiä läimitään avarilla poskiin ja kiukutellaan joka asiasta!!! :headwall: :headwall: :headwall: hermo menee... :LOL: :LOL: :LOL:
 
ja juu tänään sai piikin ja neuvolasta käskettiin antamaan maitoa et voidaan uudestaan valvoa viikkotolkulla mut et varmistetaan onko maitoallergiaa... prkl sanon minä... senhän sais selville verikokeista!!! nyt sit valvotaan taas...

Päivän aikana neiti saa liian vähän kalsiumia joten en sit tiedä jos on jotain kipuja kun kasvaa aika kovaa vauhtia...

taas on mentävä neiti repii kannettavaa lattialle... :kieh: :kieh: :kieh:
 
Hello :wave:

Jepsun perheelle onnittelut miehen vakkaripaikasta :flower:

Niisku-Rouvan typyllä hyvät mitat. Ja koitahan ottaa iisisti, eikös sen masukin vielä muutama viikko ois hyvä olla sisuksissa vahvistumassa :whistle:

PP, meillä kitistään ja vingutaan harva se päivä taas. Nyt ei saa hampaitakaan harjata ja poika puree :eek: joten hampaita veikkaan tulevan. Suuhun ei ollut mitään asiaa sormeaan tunkea, niin kova purasu oli heti vastassa. Viime yönä poika myös itkeskeli pitkästä aikaa, rauhoittui kyllä pureskelemalla tuttiaan :/
 
Vielä kysytkin PP :kieh:
Musta tuntu tänään että pimahdan kun poika KILJUI KOKO AJAN!!!

Ja mä olen jo ihan kyllästynyt tuohon osoittelemiseen. Koko ajan sormi ojossa jotain vailla |O

No, me ollaan molemmat oltu tänää väsyjä, huomenna paremmalla mielellä-toivottavasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niisku-Rouva:
ja juu tänään sai piikin ja neuvolasta käskettiin antamaan maitoa et voidaan uudestaan valvoa viikkotolkulla mut et varmistetaan onko maitoallergiaa... prkl sanon minä... senhän sais selville verikokeista!!! nyt sit valvotaan taas...
Tuo altistus on parempi keino saada allergiat selville. Ja jos teillä on ollu maito nyt pois, ja otat sen uudelleen käyttöön, niin nopeastihan sä huomaat tuleeko oireita vai ei :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kristelle:
Ai juu, Helmiksen prinssille onnittelut :D :flower: Mä unohdin lähes kaiken, kun oli miljoona sivua luettavana :whistle:
Uusi ennätys näemmä! ;) :LOL:

No melkein! ;) Ei vaan ole ollut taas aikaa kävästä, niin yli kymmenen sivua kerrallaan vie jo aikaa, eikä mun aivokapasiteetti jaksa muistaa montaa asiaa :whistle: =)
 
Niin... mulla vaan alkaa olemaan voimat ihan loppu... :ashamed:

Ja neukkutäti haluaa tarkasti tietää tuleeko hapanmaitotuotteista kanssa. Siis ei olla annettu neidille mitään viiliä tai juggeja. Ja sillon kun maitoa annettiin me valvottiin 1kk verran ja käveltiin ympäri kämppää neiti sylissä...

Nyt kun on jo tätä vatsaa niin alkaa olemaan vaivalloista.

Itkettää kaikki kun ei pysty mitään tekee tuntuu siltä.

Pelottaa tuleva synnytys. Vauva pt ja istukka edessä ei voi kääntää omasta mielestä. Maanantaina neuvola ja sieltä lähetteen kanssa tyksiin. :/ Kuvataan ja mittaillaan mut en suostu alakautta synnyttämään kun veikkaan tämän vauvan olevan isompi. Vatsanympäryksen mittasin just ni huiteli 124cm :eek:

Hei onko jollain täällä kestot käytössä??? Mä kun olen aloittelija. Kiva innostua vasta toisen lapsen kohdalla tästä. No olen aina vapaa ajallani kun ei ole ollut muuta ni vääntänyt neidille kestoja. Mukavaa puuhaa.... Mitäs kestoja teillä muilla käytössä? Teettekö itse??? miten toimii parhaiten??? :whistle:

N-r +neiti 1v +pp 33+2 :heart: Vielä olis hetki toisen nyytin tuloon.... jännää.
 
No mutta niisku eihän teidän nyt heti sitä oo pakko uudestaan kokeilla! Kokeilet sitten vähän myöhemmin :hug: ja vaikka eka niillä hapanmaitotuotteilla, koska maha kestää yleensä paremmin niitä. Ja voithan pelata vielä varman päälle jo kokeilla laktoositontakin =)

mutta muista antaa kalsiumia sitten jossain muodossa :wave:
 
PP meillä oli kitinävaihe, mut ei kestäny kauaa. Jotenkin aattelin et pahenee kun hoito alkaa mut herra on ollu kun aurinko hoidon jälkeen :whistle: No, tuleehan noita raivareita, mut paljon touhuu tyytyväisenäkin. Ei oo semmosta kokopäivän (tai illan) tyytymättömyyttä.
 
Onnittelut Jepsun miehelle :flower: ja :hug: Niisku-Rouvalle.

Meillä myös tyttö kitissyt normaalia enemmän, mutta voi johtua oksennustaudista. Tänään myös huomasimme, että 2 uutta hammasta oli puhjennut. Ruokailut ovat kurjimpia, kun se on pelkkää kitinää ja saa yrittää montaa sorttia, jos joku maistuisi.

Tänään tyttö innostui ekaa kertaa kävelemisen opettelemisesta ja "ennätys" on nyt 12 askelta. Ja tietysti juuri kun isi on reissussa :whistle:
 

Yhteistyössä