Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

Me ainakin otetaan läppäri matkaan. Haa! Voi tulla tänne kirjoittamaan että NYT! Tai sitten vaan koittaa pelata. "ei mulla ole aikaa synnyttää kun pitää kehittää tätä kaupunkia". Olen siis pelannut erästä kaupunkipeliä tässä raskauden aikana. Saisko sillä mielen pois kivuista :D Tuskin toimii mutta hyvä vitsi.

Tuo laitejuttu, jännä vempele. Eli idea siinä että sitä suurennetaan pumppaamalla. Sama jos käyttäis liudan dildoja edeten aina suurempaan ja suurempaan. :D:D:D
 
Tasan 4 vk laskettuun aikaan, alkaa olo tukaloitumaan pikkuhiljaa. Öisin nään hyvin outoja synnytysunia. Päivät hurahtaa eteenpäin, tuntuu et ihan pienestä tekemisestä saa kokopäiväksi ohjelmaa :)

Eilen selvittelin noita isyyden tunnustamisen liittyviä juttuja, aika monimutkaselta vaikutti.

Rumpali 35+4
 
Mä justiinsa mietin, että pitäiskö ehdottaa miehelle, että karataan vaivihkaa naimisiin eikä kerrota kelleen. Ihan vaan jotta säästyis tuolta isyyden tunnustamiselta. :D
No ehkei sentään. Jos nyt kiltisti vaan hoidetaan sekin byrokratian kiemura pois alta sitten kun sen aika on.

Mä olen tänään pessyt taas vauvanvaatteita urakalla, vielä jää huomiselle pari koneellista ja sitten olisi _kaikki_ tekstiilit pestynä. Vihdoinkin!
Vielä kun tietäisi mihin laittaa kaikki vauvanhuoneessa olevat ylimääräiset roinat (miehen kitaroita, pari pyykkitelinettä jne..). Mä niiiiiin kovin odotan, että saadaan joskus tämä tölli rempattua myyntikuntoon ja päästäisiin etsimään fiksummalla pohjaratkaisulla olevaa taloa (säilytystilaa täytyy olla reilusti, kun nykyisessä talossa sitä on todella huonosti).

Olen nyt pari päivää miettinyt, että haluaisin jo päästä synnyttämään. Ei millään jaksaisi odottaa näitä viimeisiä jäljelläolevia viikkoja. Toki vauvan itsensä kannalta on parempi pysytellä kyydissä vielä sen pari-kolme viikkoa. :)
 
miss_piggy
Käytiin tutustumassa synnärille. Oli ihan mielenkiintoista ja näki ne synnytyssalitkin. Ei ollut edes mitenkään liian sairaalamainen se huone, vaan aika kodikas :) Tietää vähän mitä odottaa kun tulee aika lähteä :D

35+6
 
En oo ees aatellu tuota isyyden tunnistusta :D No äkkiäkös sen käy hoitamassa :) Tänään neuvola pitkästä aikaa. Kaikki oli hyvin ja mikä parasta paino oli noussut vain 1kg 6vkon aikana :) Neuvolan puntarilla painoa tullut 3kg :D Wuhuu... No mulla kyllä tätä painoa ennestäänkin, mutta pysynyt hyvin kurissa! Seuraavaksi sit lääkäri 2vkon päästä :)
 
Mullaki oli jossai välissä pissassa protskut plussalla, mut ei ollu enää ku iha kunnon pissinäytteen labraan kävin heittämässä. Kuulema runsas valkovuotoki voi sen plussatuloksen antaa, jos vaikka vähä jää huonosti pestyä paikat jne :D
 
miss_piggy
Neuvolassa usein on pissassa ne protskut plussalla ja viimeks mulle sanottiin että se on ihan normaalia. Ei tarkota kuitenkaan että olis mikään tulehdus tms välttämättä. Ja täällä ei ainakaan edes tartte pestä paikkoja ennen tuota neuvolan pissanäytettä, eri asia sitten kun vie labraan näytteen.
 
Mullakin oli kerran protskut plussalla neuvolassa. Olin lähtiissäni käynyt kotona pissalla ja tietenkin siellä neuvolassa piti sitten tiristää sitä pissaa purkkiin :D Jos joutuu kovasti tiristämään/paikkoja ei ole pesty niin saattaa näkyä protskut juurikin valkovuodon takia. No tänään sitten kotona lähtiissä pesasin paikat ja en käyny vessassa niin pissa oli puhdas. Aika jännä, että tuollainenkin vaikuttaa. Tulihan silloin "turha" reissu labraan kun ne plussalla oli, mutta hyvähän se on tutkia kaiken varalta.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Juu. Olin tyrmässä niistä tutkimuksista, otettiin sikiön syke, liike ja supistuskäyrää. 20min siinä huminassa sai tipan linssiin. Neuvolaan mennessä peseydyn kotona kun matkaa autolla huimat 2km. mulla on kiva neuvolatäti :heart:
 
Ajatella... Kohta meillä kaikilla on pieni vauva tai vauvat!

Muistui mieleen viime toukokuu, kun kävin katsomassa serkun 3 viikkoista vauvaa. 1kk ennen raskautumista. Pitelin vauvaa olkaa vasten ja ihmettelin miksi se on niin hankalaa.. Vauva kun valui aina alas. (syynä mahan puuttuminen) ja mulla kävi vauvaa sääliksi, kovat olkapäät :p Raskaus mukavasti pehmentää vai mitä.

Eikä kannata mainita, että päihitin juuri mieheni puntarilla. :|
 
Poksista 35+0!

|O Olipahan vaikea yö. Uni ei meinannut millään tulla, sitten kun nukahti, heräilin tuon tuosta. Joskus kolmelta yöllä lyllersin olohuoneen sohvalle pyörittelemään peukaloitani ja mies tuli pian kyselemään vointia (reppana hyppii varpaillaan kun malttamattomana jo odottelee synnytyksen alkamista :LOL: ). Hetken siinä sitten tuittuilin unettomuutta itsekseni ja leuka kohti rintaa möngin takaisin sänkyyn pötköttelemään. Jossain vaiheessa (neljän jälkeen) nukahdin ja näin jotain karmeaa unta siitä miten meille tunkeutui joku mies ja varasti mennessään ties mitä. Kuuden jälkeen mies sitten kävi herättämässä ennen töihinlähtöään. Nyt yritän pysyä hereillä, mutta pakko varmaan pian antaa periksi ja ottaa pienet unoset.

Olo on jotenkin levoton. Vauva riehui yöllä mahassa ja sama meno on jatkunut nyt läpi aamun. Voisi Ensiokin hetkeksi rauhoittua niin mammakin saisi levättyä. :)

Mulle on alkanut tulla sellainen fiilis, ettei tuo kaveri viihdy mahassa laskettuun aikaan asti. Kun nyt muutaman viikon vielä malttaisi kuitenkin viipyä ja vahvistua. Kolmen viikon kuluttua voi sitten ihan mielellään ryhtyä siirtymään tälle puolen.
 
Mulle oma neuvolantäti anto ohjeeks et ei tarvii pestä ennen tikkunäytettä, kaverille taas oli toinen täti sanonu et pestään.. oon tyytyny kompromissii ja pessy ennen lähtöä "pahimmat" pois :D

Minusta tuntuu, että tuo vauva ois vähä laskeutunu. Pää tuntuu jo melko alhaalla, mut ehkä elättelen turhia toiveita.. Eilen huomaamatta tuli kokeiltua se kolmen S:n konsti eikä sillä saatu kyllä aikaseks ku 1 pieni supistus :D

Vaatteet sain vihdoin järjesteltyä hoitopöydän laatikoihin ja sairaalakassistakin uupuu vaan vauvan kotiutusvaatteet ja ne perhanan imetysliivit..
 

Yhteistyössä