Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

Mukla nukuin kyllä tosiaan hyvin katkonausesti koko yön.. Alkuyöstä ihan omien kolotusteni takia pyörin ja veskissä ravasin, sitten kuopus kömpi taas viereen joskus 1-2 välillä ja nukkui niin levottomasti etten mäkään siinä saanut oikein nukutuksi :(
Paineet oli tuossa 13:00 aikaan 152/81 joten ei paniikkia (y) Ja tosiaan onneksi pissa oli puhdas ja itsellä ihan hyvä olo
 
Mukla nukuin kyllä tosiaan hyvin katkonausesti koko yön.. Alkuyöstä ihan omien kolotusteni takia pyörin ja veskissä ravasin, sitten kuopus kömpi taas viereen joskus 1-2 välillä ja nukkui niin levottomasti etten mäkään siinä saanut oikein nukutuksi :(
Paineet oli tuossa 13:00 aikaan 152/81 joten ei paniikkia (y) Ja tosiaan onneksi pissa oli puhdas ja itsellä ihan hyvä olo
Kohtalotoveri täällä! Mullahan oli myös viimeksi nlassa paineet aika lailla samoilla linjoilla. Mä oon toki mittaillu niitä kotona muutenki ku kärsin valkotakkiverenpaineesta :/ mut tämän lisäks oli pamahtanu kilo viikossa turvotusta.. Mut täällä terkka ei ollu erityisen huolissaan, koska jos nyt myrkytystä lykkäis nii synnytyshän siihen on ainoa lääke, ja näillä viikoilla ei sen suhteen ongelmaa :) Eli tarkkailla vaan tuleeko muita oireita ja tarv. sitte synnärille vaan!
 
Neuvolauutisia.
Vauva on vielä sen verran ylhäällä että saa hyvinkin odotella siihen asti, että aletaan pihalle hätyyttelemään. Vettä on todella paljon eli jos sattuu vedet meneen, ni saman tien makuuasentoon ja pikapikaa lanssilla sairaalaan. Huomenna sitten taas polille.. vois jo tulla pihalle, mutta ei ole mitään siihen viittaavaa tuntemuksia. Liikkuminen on vauvalla vähentynyt todella paljon, niin onneksi pääsi tänään kuulemaan sydänäänet. ❤❤ Alkoi jo huolestuttaan.
 
Nopea päivitys ruokailurumban keskeltä! Meidän tyttö syntyi sektiolla tiistaina, 2660 gr ja 49 cm. Pienin pieni hän on. <3 Ollaan ihan lääpällään. Koska paino laski vielä kun eilen tarkastettiin, ollaan nyt syöttämässä häntä parin tunnein välein mun vähäisillä maidoilla ja sitten pullosta korviketta päälle. Pikku hiljaa opetellaan näitä perustoimintoja...

En saanut luettua aiempia viestejä eli palaan niihin, kunhan päästään ehkä viikonloppuna kotiin ja paremman netin äärelle!
 
Onnea Vagabondalle vauvasta! :love:

Kachi täällä kans on niin selkeästi vähentynyt /muuttunut tuo vauvan liikkuminen että välillä tosissaan huolestuu. Liikelaskentaa vaan jos tuntuu siltä, ja tosiaan onneksi pääsee välillä nekin sydänäänet kuuntelemaan (y)

Mittasin paineet nyt taas illalla ja oli 129/77 :) Toivottavasti tosiaan oli ihan vain siitä huonosti nukutusta yöstä aamuiset korkeet lukemat. Hyvä että sain tuon mittarin niin ei tartte suotta olla huolissaan
 
Vagabonda onnea oikein paljon!❤

Teza ihanaa että saat vauvan tänään syliin!❤

Mukla toivottavasti nyt ei menisi sinne ya kontrolliin vaan ymmärtäisi tulla itse. ❤
Toivon mukaan nukuit edes kohtuullisesti!

Vuohenkello meillä kanat ei suostunut itse hautomaan. Minkä rotuisia teidän kanat on?

Haasu hyvä että paineet menossa alaspäin! Tosiaan huonosti nukuttu yö varmasti vaikuttanut..tosin eikös lähestyvä synnytyskin nosta paineita? :)

Kachi täällä ainakin liikkeet muuttunut loppua kohden. Toki möngertää riittävästi mutta tosiaan jos vähänkään huolestuttaa niin sairaalaan. Missä apu lähellä.

Anteeksi jos jonkun asia jäi kommentoimatta. Ihme että muistin noinkin paljon.. :D

Eilen sitä samaa supparointia. Siivoilin vähän ym. Yöllä heräsin kipeisiin supistuksiin vaihteeksi. No..tässä vieläkin...:(

Tänään sairaalaan aika. Sanoinkin miehelle eilen että jos noi kärvistelyt ei ole mitään tuolla tehnyt niin varmaan epätoivo alkaa tulemaan. Jospa sisätutkimus antaisi vauhtia synnytykseen! Kyllä mä taidan laukun ottaa varmuuden vuoksi mukaan.

Jospa tänään lisää siivoilua ennen sairaalaan menoa..vaikka eipä kai ne sieltä ulos tule millään kikalla jos eivät ole valmiita.

Jaksamisia kaikille! ❤

Theran rv39+5
 
Onkos Mukla lähtenyt eilisten synttäreiden kunniaksi synnärille? :)

Vagabonda onnittelut pikkuisesta tytöstä! :love:Noin pieneen ei paljon maitoa mahdukaan ensimmäisinä päivinä ja maidonnousu voi ottaa muutaman päivän. Ihokontakti houkuttelee pikkuisia maitobaarille ja edistää myös maidonnousua. Hyviä vinkkejä löytyy fb:n Imetyksen tuki ry:n ryhmässä, jos kaipailee vinkkejä asiaan.:)

Theran toivotaan että sielläkin alkaisi vähitellen supistelu tuottaa tulosta!
Kyselit kanoista; meillä on suomalaisia maatiaisia tyrnävänkantaa. Niillä on oikein hyvät haudonta- ja emovaistot. Joskus liiankin kanssa!:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Voi kachi parkaa :cry: tiedän ettei ole mitään sanoja mitkä sinua lohduttais tällä hetkellä. .Otan osaa suruunne ja tuntuu puolestasi tosi pahalta.

Lisään vielä nopeasti mejän kuulumiset..Meille syntyi pieni poika tänään ennen puoltapäivää. 3560gr ja 51cm.
Tuntuu hullulta nyt laittaa ilouutinen kun toisilla isoin suru ikinä..
Mukla ja poika kohta 5h
 
@Mukla Oikein paljon onnea pienestä!❤

Aika hiljaiseksi veti suru uutiset :( Sitä surun määrää ei voi kuvitella..

Omaa napaa nopeasti.. Vaikka tuntuukin tökeröltä toisen surun ollessa pahin..:(

Sairaalassa käytiin kääntymässä. Paino arvio 3,7kg. Ballongia tiistai aamuna laitellaan.
 
  • Tykkää
Reactions: maria1985
Muklalle onnittelut :love:

Ei minun mielestä kenenkään tartte tuntee huonoa omaatuntoa siitä että kumminkin iloitaan ihanista vauvoista ja jatketaan onnellista loppuraskautta , vaikka nyt todella surullisia uutisia tänne saatiinkin...

Minäkin pikaisesti omaa napaa: niin kovasti hingun synnyttämään, että oon siivonnut tänään oikein urakalla, just tulin saunasta ja jos vielä sen yhden ässän tässä illan päälle :whistle: Tällä hetkellä saaliiksi on saatu vain kamala päänsärky ja mittasin paineet 157/90 ... Seurataan, seurataan. . Aamulla oli tosi hyvät paineet 124/73
 
Tuhannet kiitokset teille kaikille onnitteluista ♡♡
Mie heräsin viime yönä neljältä napakkaan supistukseen. Ne oli siitä sitten epäsäännöllisen säännöllisiä sen aamuyön.
Puoli 8 alko lapsivettä tulla ja 9 jälkeen oltiin sairaalassa. Poika syntyi 11.34 että nopea oli. Ilokaasu ja spinaali kivunlievityksenä.
Tässä nopeasti vähän synnytys kertomusta.
Palataan asiaan:)
 
Nopea päivitys ruokailurumban keskeltä! Meidän tyttö syntyi sektiolla tiistaina, 2660 gr ja 49 cm. Pienin pieni hän on. <3 Ollaan ihan lääpällään. Koska paino laski vielä kun eilen tarkastettiin, ollaan nyt syöttämässä häntä parin tunnein välein mun vähäisillä maidoilla ja sitten pullosta korviketta päälle. Pikku hiljaa opetellaan näitä perustoimintoja...

En saanut luettua aiempia viestejä eli palaan niihin, kunhan päästään ehkä viikonloppuna kotiin ja paremman netin äärelle!
Pahin mahdollinen sitten tapahtui Mut voi poistaa listoilta.. Ja v****u eilen oli kaikki vielä hyvin
Voi ei Kachi
 
Onnea Mukla ja Vagabonda. :LOL:
Meille syntyi pieni poika 2815g ja 49cm aamulla. Sektio oli nopea prosessi. Yllättävän hyvin on itselläkin mennyt. Juuri sain pojan eka kerran tissille. (y) Verikokeita on otettu koska vähän alakantissa on happi ja aineenvaihdunta, sekä verensokerit. Vielä illasta otetaan verikokeet ja jos ne on mennyt huonommaksi niin keskolaan hetkeksi.
 

Yhteistyössä