** Helmikuun Helmet** tammikuu

Huhhuh. Nyt oon 12tuntia kärvistellyt suppareiden kanssa. Tulee sellaset 7 vähintään tunnissa. Nyt tosin on tahti kiivastunut, eli niitä tulee sellasen 3-6min välein. SATTUU! :headwall:

Alettiin sairaalakassia pakata tossa äsken myös, tai miekkonen alkoi, ja nyt se syö ihan siltä varalta että jos jäädään sairaalaan.. Aion mennä sinne nimittäin kyllä, jos nää nyt ei ihmeellisesti lopu, en kestä muuten..

Viikkoja mulla on nyt vasta 35+6, mutta toisaalta, on sekin jo aika paljon. Eikös Kiinillä ollut vähemmän, ja silti Arthur voi hyvin? Meillä on myös ihan tiedossa, että syntyy etuaikaan luultavasti, näillä gastroskiisitapauksilla on tapana se..

Huh. Ei jaksa edes kommentoida mitään. Paitsi Kiinin peräpuikot kuulostavat kovin hauskoilta, nauran niille tässä suppareiden välissä.
Mies ihmettelee ku naiset puhuu näin ronskeja juttuja.. :LOL:
 
huomenta :wave:

civindal: Onnea ja tsemppiä kovasti matkaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin niin sinulla kuin vauvalla! Tulehan kertomaan kuulumisia, kun ehdit ja jaksat! :hug: :heart:

Kiin: :LOL: :LOL: Sori. :LOL: Ihmettelen vaan, että, miks hel*tissä peräpuikkoihin pannaan mentholia? :/

Täällä on tosiaan herätty jo. Kello on soittamassa puol kasilta, kun aamulla on neuvola, mutta eipähän tässä oo muutamiin viikkoihin paljon herätyskelloa tarvinnu... :whistle: Nää aamun tunnit on aika tylsiä... Ei jaksa lukea vielä Hesaria, eikä mitään muutakaan, ei viitti vielä syödä aamupalaa, eikä aamuteeveekään ala vasta kun kuudelta... Kertokaas jotain hyviä nettisivuja, missä vois viettää aikaa. Ei jaksa aina tota Mitäs nyt? -palstaakaan lueskella tai Facebookissa roikkua... Ketkä teistä muuten käyttää Facebookia? Voishan sitä nimittäin Nassukirjassakin viestitellä joskus... :/

Ehkä mä meen kattelemaan nettikauppoihin, siis ihan vaan kattelemaan... :whistle:
 
Ai niin, piti kysyä, että onko kellään muulla ihan viirunen maha? Mulla ei oo näköjään mikään rasvaus auttanu: massu on ihan tiikerinä! B) Tai no eipä sitä tiedä, kuinka paljon nuita raskausarpia olis tullu ilman rasvoja... No, saahan se elämä vähän näkyäkin ropassa! ;)
 
huomenia :wave:

mulla toi ananas light muutes autto turvotukseen =) tai ainaki se pisti nesteet liikkeelle ku tuli vessassa juostua. tai sit se oli se mansikka B) pitää ostaa taas taas sitä lighttia ku on niin hyvää :p

kiin: kivoja suppoja :D

evaellen: mulla tuli ekassa raskaudessa ihan alas arpia, nyt ei oo enempiä tullu mut tuntuu et noi vanhat on ylempänä et ilemisesti maha pönöttää jotenki enempi pystymmässä B) eikä noita arpia oikeen voi estää, toisilla nahka kestää enempi ku toisilla. ja ne vaalenee siitä kyllä ja oikein, pitäähän sen näkyä että on lasta oottanu ;)

pikku-ukko vielä nukkuu, hyvä niin ku nukkumaanmeno viivästy taas ku oli yhtä pelleilyä :kieh: mein va pitäs olla tarhassa yheksältä et saa nähä kuin keritää B) ihanaa kun tänään on muutama tunti vaan itelle, aion notkua koneella ja lepäillä enkä ees miettiä mitään kotihommia :saint:

tosta facebookista, mä siellä kyllä olen mut en oikein osaa käyttää :ashamed:
 
Olipas yö..
Kävin nukkumaan joskus puol yksi. Kolmen jälkeen heräsin epämääräiseen kivuliaaseen oloon. Kuuntelin oloani kotvasen siinä (noin puol tuntii) ja siirryin sohvalle. Supisteluja tuli kahdeen tunnin ajan 5 min välein vähintään..supparit tuntu alavatsalla ja viiltelynä sekä osin selkäpuolella kunnon issiaksen tyylisenä vetelynä.. selkäpuolella ei aiemmin kipuja oo niinkään ollutkaan.
Puol kuuden jälkeen nukahdin tuohon sohvalle ja äsken heräsin kun kello soi poikia kouluun laittamaan..Alavatsa on oudon tuntuinen edelleen.. tätä nyt sit vissiit kärsitään se parisen vkoa niiku tuolta nuorimmaiselta ennenku käynnistellään..en tiiä.. |O Kamalaa vatkaamista tytykin piti mahassa suppailujen ajan..poras päätä tuolla alhaalla yms..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
koittakaa nyt malttaa hyvät naiset vielä kun lasketutkaan ei oo käsillä. tuskaillaan sitte helmikuussa että tulis jo, eikö? :whistle: oikeesti, kun mä en vaan käsitä miks jotkut haluaa keskosen vaikka lievän mut kuiteski :/ tietty jos olo hirveen huono ja tukala yms ni toki sitä toivoo että pääsis jo pahasta mut eipä tässä enää paljoa oo kärsittävää joten koitetaan jaksaa :hug:

Mä myös peesaan Cruellaa tässä, kohta meidän kuitenkin jollain tapaa tulee ikäväkin tätä masua kun ei me näitä pitkään saada enää tässä paijata kuitenkaan =)

Heltulle isot :hug: erittäin kurjan lääkärikokemuksen vuoksi, toivottavasti et enää vastraisuudessa moisiin lääkäreihin törmää.

Civindalille onnea matkaan ja toivottavasti kaikki menee sekä äidin että vauvan kannalta hyvin ja pienokainen toipuu nopeasti leikauksesta :hug: :heart:

Pikaisesti tulin poikkeemaan ennen aamutallia ja sit lähdetäänkin sinne äippäpolille, palaan sitten paremmalla ajalla kera kuulumisten =)

PainoGeehen vastailen vielä että reilut 12 kg on nyt tullut, ei nyt ihana paha ja onpa sitten hyvä syy lenkkeillä ja ratsastaa :D

Nyt pitää mennä hepoille antamaan murkinaa :wave:

äitsy ja pieni 35+6 :heart:
 
Huomenta!

Ei tarvinnut edes herätä tänään, mutta heräsinpä silti... Kun mies päätti töihin lähdettyään kokeilla radiopuhelimien toimivuutta käytännössä. Mä kyllä kuulin sen äänen, mutta en vaan saanut omaani toimimaan... Siellä se huuteli niin kauan kun kantavuutta riitti ja meikä karju seinille että ei tämä ***** toimi! :headwall:

Rinnanlämmittimet, miltäköhän ne näyttää ja onko ne ihan välttämätön hankinta? :eek: En ole vielä edes ostanut imetysliivejä, kun raha niukilla... Ei ois oikeasti varaa mihinkään, mitä ei pakosti tarvi... En ole edes kuullut kyseisistä lämmittimistä... :ashamed:
Toisaalta ehdin ostella kaupat tyhjiks vielä helmikuun alussakin, jos lääkärin puheisiin on uskomista... Oishan se pitänyt arvata ettei miun touhuista tule lasta eikä... |O

Eilen kirjotin että pitää varmaan tän kuun lopulla alottaa tehokas peitonheilutus, ja varotin jo miestäkin siitä.. Mutta tajusin just että aika päivittäistä se on viimeisen viikon ollut eikä MITÄÄN ole tehnyt alapäälle, kun oon sieltä melkein entisessä mallissa... :whistle:

Äiti eilen kysy että onko mua närästänyt. Pystyin sitten iloisena sanomaan että ei kyllä juurikaan, kurkkua joskus polttelee ihan yhtäkkiä, mutta närästystä ei oo ollut.
Sitten se piristi mua jollain vanhalla uskomuksella että jos raskaana närästää niin tulee tuuheatukkainen lapsi ja lisäs vielä että sitä närästi kun odotti mun siskoa (joka istui meidän vieressä juuri...) että katsoppas kun on ollut vauvasta asti tollanen vahva tukka sillä. Se osaa olla niin hienotunteinen...

Mulla kun ei ole kaikkein vahvin tukka maailmassa. Havaitsin viis vuotta sitten että mun hiukset ohenee hurjaa tahtia, päänahka alkoi jo vilkkua ja olin ihan paniikissa. Kävin sitten hiustutkimuksessa ja mulla myllersi talipunkkeja syömässä mun hiusjuuria, päänahka oli ihan punainen, olin mä sen kyllä nähnyt mutta en tajunnut että se saattaa olla vaikka tulehtunut... :ashamed:

Kävin sitten muutaman kerran hoidattamassa päätä ja hiusten oheneminen loppu siihen, tosin kotona olin vähän laiska hoitamaan niitä niin ne ei ihan niin vilkkaasti alkaneet palautumaan kun ois pitänyt, ja edelleen en voi sellasta kunnon ponnaria laittaa, kun tumman tukan alta aika hyvin tuo vaalea päänahka loistaa jostain kohdista...

Että silleen vähän tuntu pahalta kun mamma tollasia rupes, mutta se puhuu niin usein sivusuun kun on sellanen hömppä, että annan anteeks =)

Tänään tulee myös yks hyvä kaveri kylään piiiitkästä aikaa, ihanaa nähdä ihmisiä! :D
 
Huomenta

Ihan kauhee yö takana |O . Nuorempi neiti alotti yhentoista maissa oksentamisen ja loppua ei näy vieläkään. Oon pessy maton, tyynyt, lattioita, lakanoita, paitoja jne koko yön |O . Sit tää on nii haastavampi tapaus, ku ei osaa ajottaa lähtöään, vaan se ykä lentää just. Törkee lemppa ja mä ooooon niiiiiiiiiin poikki!
Ei oikein tuo sekunin sadasosassa pystyynpomppaaminenkaan ole helppoa saati kivutonta näillä liitoksilla |O .

Ja tuohon ennenaikasuuteen
On se helpottava tunne, että nyt on jo turvalliset viikot meneillään, en itsekkään keskosta toivois. Toivottavasti kaikki ylittäs rv37 =) .

Kiin ihem puikkoja :x . Aamulla raikas tuulahdus :LOL:

:heart: nelli&pulla 37+1
 
Kiin: Olit tainnut saada apteekista Hädensaa... Ihan hirveitä varsinkin, jos on vähänkin haavaumia... Käypä hakemassa Scheriproctia (tai miten taas kirjoitettiin) saatavana samaan vaivaan ilman reseptiä. Löytyy voidetta ja puikkoa ja kaiken lisäksi auttaa paremmin. Lisäksi tuo voide auttaa myös eppari/repeämishaavaan... Nuo mun episodit eivät olleet NKL:llä vaan NKL oli mielessä yhtenä vaihtoehtona synnytyksen koittaessa, sillä toisaalta sairaalassa olisi turvallisempi synnyttää kuin kotona... Eli synnytyksen alkaessa vaihtaisin kirjat Hesaan, ettei kieltä vahingossakaan lähetettäisi Kanta-Hämeeseen ja sitten taas sen jälkeen takaisin...

Nämä keksivät oikein kunnon rumban täällä. Joku oli sitten siellä äitipolilla päättänyt, että mä olin siellä uhannut tappaa itseni :eek: sen takia piti käydä eilen tk:ssa näyttäytymässä, etten tosiaankaan ja mieskin oli koko käynnin äitipolilla todistamassa, ettei tosiaankaan mistään sellaisesta ollut kyse. Tänään pitäisi käydä vielä aamusta tapaamassa akuuttiryhmää, että hekin voivat todeta, että ei ole meininkiä tappaa itseään. Joku oli vissiin meinannut, että niillä mun insuliineilla saa hengen pois helposti... Mä olen henkisesti ihan loppu tähän pyöritykseen, mutta pakko jaksaa ettei oikeasti saa mitään pakkohoitolähetettä. Sainkin eilen ukolle, että poliisilla kirjoitetaan raportti tapahtumista yhteisymmärryksessä, FBI varoittaa etukäteen, että kaikkea sanomaasi voidaan käyttää sinua vastaan ja sinulla on oikeus asianajajaan, Suomen terveydenhoitojärjestelmässä jokainen hoitohenkilökunnasta saa tehdä omat päätelmät ja niiden päätelmien päätelmät, eikä sinulla viime kädessä ole mitään oikeutta. Jälkeenpäin voit yrittää valittaa... Mies lupasikin tehdä tuosta äitipolikäynnistä valituksen.

Varasin tälle päivälle Hesasta yksityiseltä psykiatrilta ajan (ihan tuntematon henkilö), nyt on pakko ihan oikeasti purkaa jollekin näitä ajatuksia, sillä mieskin on tosi väsynyt tähän pyöritykseen.

Heltu ja Rymy 34+4
 
Saunaa, seksiä yms...ei ainootakaan supistusta :LOL: Mikä nyt ei sinänsä oo yllätys :p
Onneksi mie oon asennoitunu siihen, että tää menee sen 2 viikkoa yli...ja toisaalta ihan mielellään tän masussa pidänkin, kun mitä todennäkösemmin viimeiseksi jää :heart:
Ainoostaan sen takia tahtosin, et tulis viimestään heti helmikuun alkupäivinä on se, ettei menis niin lähelle esikon syntäreitä :ashamed: Joo, tosi turhamainen syy... :kieh: Mutta kun nuo 2. ja 3. on viikon erolla, niin tuntuu niin typerälle aina synttäreit järkkää samaa aikaa, kun ei iha viikon välilläkää viiti :/ Noh, tulee kun tulee...mut en pahakseni laittas vaikka tulis jo tänään :D

Pessi TOSI pyöree maha =)

Civindal tais jäädä matkalle =) :hug: :heart:

Jahvetti 38+1
 
Heippis,

nyt on uamupalat syöty ja kohta pitäis lähteä hiipimään neuvolaan...

pusuapina: Ei tietenkään rinnanlämmittimet mitkään välttämättömät ole. Täällä meillä päin on vaan niin he*vetillinen tuuli lähes koko ajan, käy tosi kipeesti tisseihin, vaikkei pakkasta juuri oiskaan. Mulla on ollu jo raskausaikana TOSI kipeet tissit välillä, jos ne on yhtään saanu viimaa. Jatkossahan rintatulehduksen vaara vaan lisääntyy, jos tisukat yhtään saa kylmää. Ehdit varmaan ihan hyvin hankkia semmoset myöhemminkin, jos tarvitset. Ja ehkä nuo liivinsuojat ajaa lähes samaa asiaa... =)

Närästys / tukan kasvu: kuulostaapa hyvältä; mua on nimittäin närkkiny koko raskausajan järettömästi... ;) Mun mutsi taas sanoo, et jos massua kutittaa raskausaikana, on lapsella tuuhea tukka. Mun vatsaa ei oo kutittanu lainkaan... Että nää kaks on mun kohdalla ainakin ristiriidassa keskenään... :LOL:

Pessi: No ei 37-viikkoinen olekaan, mutta aika harvalla on tuo 37 viikkoa täynnä. =) Siisti pallukka sulla! =)

Nyt menoks, :wave:

eva & hynttyrä 37+2 :heart:
 
Huomenia! Pisu testi toimitettu labraan..toivottavasti kaikki olis ok.

Pessillä kiva pallomasu. :D Mulla on edelleen napakoru killumassa navassa,varmaan ihan h-hetkeen asti siinä pysyypi.

Civindalille onnea matkaan jos tositoimiin on tullut lähtö.

Mun tarvis pikku hiljaa alkaa leipoa kakkupohjia pakkaseen kun nuoremmalla on 2v synttärit 27 pvä,siis kemut pidetään silloin. Itse virallinen päivä MEILLÄ on 30.1. Hän kun niin ihanan lahjan päätti antaa äidille silloin 2v sitten ja tulla tupsahtaa maailmaan äitin synttäri päivänä. :heart: Viikkoja oli silloin 38..saa nähä kuinka tää veijari tulee. Mies sano et jos tulis sekin samana päivänä kun minä ja nuorempi poju niin hänen olis helppo muistaa kaikkien synttärit. :LOL:

Mä oon jo niin toivonut et alkais suppaileen pikku hiljaa et pääsis sit tositoimiin 3-4 vkon päästä. :) Se mun kätilö tuttu epäili et ei enää kauaa mee kun oon hommissa mut se jää nähtäväksi.

Mamitre 34+3
 
Aika matelee juu.. Syksy vierähti hirmu äkkiä, joulut sun muut, nyt tuntuu, että ei etene sit olleskaan :headwall: .

Mulla alko alapää lorottaa :eek: . Eilen just valittelin, että ei mitää eritettä, ni äske housut oli iha märät..oisko vetistä valkkarii sit. No iha sama, mitä tahansa, josko etenis hommat :D . Jostain luin, että ennen synnytystä valkovuoto voi runsaantua huomattavasti.
Mä toivon niin kädet ristissä, että säästysin taudilta! Raju tuntuu olevan ja iskeealle kahteen tuntiin vielä :eek: . Eilen tää neiti söi hirmu iltapalan ja oli iha normaali vielä klo seitsemän, ni ysiltä heräs mahakipuihin ja klp23 alko ykääminen.. Mä en kyllä selvii, jos tulee. Noilla ei ainakaa pysy ees tippa vettä, vaa kaikki tulee nii kauan, kunnes yökkii jo tyhjää..ja esikolla nosti sen yli 40C kuumeenkin. Mies oli yöllä nii huolissaan musta, jos saan taudin.

Ei auta ku ootella..alkaako supistaa vai yrjöttää :LOL:
 
huomenet kaikille!

just heräsin, mutta unta ois riittäny varmaan vielä pari tuntia, vaikka puolenyön aikaan olinkin jo sängyssä sikeässä unessa. mies ei ollu raaskinu herättää aamulla, vaan oli yksin menny salille, joten saan käydä sit iltapäivästä yksin siellä.. ahh, vielä jonkin aikaa saa nauttia tästä prinsessakäsittelystä :). sitä tulee varmasti vielä ikävä ja kyllä mä luulen, että tota massuakin saattaa kaivata sitten kun vauva on syntyny. jaksamista teille huonosti nukkuville! vaikeaa kuvitella, että jotkut teistä selviää niin vähillä unilla, mutta oiskohan se sit luonnon keino valmistaa äitiä tulevaan koitokseen vauvan kanssa?!?

pusuapina: noi lämmittimet ehdit varmasti hommata sitten vauvan synnyttyäkin jos tarve vaatii. jos vauvan syntyessä on kovat pakkaset ja et heti pääse lämmittimiä ostamaan, niin aluksi voi sitoa vaikka lämpimän kaulaliinan tohon rintojen suojaksi. ainakin mun ystävä pärjäs tällä keinolla ihan hyvin talven yli, kun sai vauvan joulukuun alussa, ja vauva oli siis täysimetyksellä sen ekan puoli vuotta.

civindalilla kuulosti olevan jännät paikat käsillä! toki ois hyvä, jos vauva jaksais vielä vähän aikaa pysytellä kohdun suojissa (tässä asiassa oon enemmän kuin samaa mieltä cruellan ja muutaman muun kanssa) mutta voimia sinnepäin, jos supistelut ei lakkaa ja pikkuinen päättää tulla ulos!

nellille jaksuja sairaanhoitoon, kuulostaa kyllä hurjalta toi muksujen sairastaminen! itsellä kun ei näin lemmikittömänä oo kokemusta edes koiran yöllisistä oksenteluista, ni voi olla, että eka tässä perheessä vieraileva vatsatautiepidemia yllättää ihan täysin. aikuiset kun osaa olla kipeenäkin niin "siististi", ettei oo paljon lakanoita tarvinnu vaihtaa tai peittoja pyykata tähän mennessä.

pessillä kivan näköinen massu :)!

arpia ei oo tännekään tullu, mutta ei toi iho varmaan hirveessä venytyksessä oo ollu. ja voihan niitä ihan vikoillakin metreillä vielä tulla, joskin perintötekijät vaikuttaa asiaan ilmeisen paljon, ja sen puolesta niitä ei välttämättä itsellekään tule lainkaan.

täällä on kans yks facebookin käyttäjä :wave: . mulle voi laittaa yv:nä nimen, jos innostaa jutskailla silläkin puolen :).

nyt taidan mennä keittämään tuhdin latten itselleni ja samalla vois tehdä parit herkkuleivät. tänään on salin lisäksi vuorossa vielä muutama koneellinen pyykkiä ja sit ajattelin pestä ikkunat. yks kaveri kyseli kans lounasseuraa, joten eiköhän tästä aika kiva päivä tule :). ihanaa kun on perjantai!

mukavaa päivää kaikille ja tsempit supistelijoille!
 
pessi ihana maha!! ja ompas ollu ihania peräpuikkoja :/ :LOL: jahvetti,otappas nää mun supistukset täältä,annan ne mielihyvin sulle :| ,,,oikeesti mammat,mie inhoan tätä raskautta nyt,,,olen niin kipee kokoajan ettei tosi,en saa nukuttua yhtää ja aivan sippi,oksettava olo ja päätä särkee kokoajan :x ,,,itkettää koko raskaus ja mun vähäiset viikot :'( ,haluan jo synnyttää!!!niin ku moni muuki varmasti,,,mut oli pakko itkee täällä kun ei oikein ukkokaa ymmärrä mun oloa,,,siis en mäkää keskosta halua mutta haluan että nää viikot menis nyt heti paikalla sinne täyteen,,,,matelee tosiaanki munki viikot,,,oon aivan kypsä
 
se juuri oliki mun pointti minkä evaellen jo sanoki, tosta keskosuudesta siis =)
aika mataa, oon huomannu kans :/ ja seuraavat 2 vkoo on noi miehen penskat vielä hulinoimassa meillä ni ai että mun hermo lepää |O ja sit vielä toi 2 veeki siihen, virtaa riittää. mulla ei kyllä riitä ku joudun kaikkien jälkiä siivoomaan. että ottaa pattiin |O miten vaikeeta voi olla astioitten laittaminen astianpesukoneeseen jos ne kerran huuhtookin?? :eek: tai roskien laittaminen roskikseen?? sellaset pikkuroskat esim jos avaa mehutölkin ni se pieni pala on aina jossain pöydällä |O ja isommat roskat esim maitotölkit on tiskipöydällä. ja roskis siinä alapuolella |O pitäsköhän ruveta kuskaamaan niitä sen yöpöydälle jos se vaikka haluaa askarrella jotain :kieh:
onko muilla tämmösiä ukkoja? pakko sanoo sille et opettelee täyttämään astianpesukonetta ja keräämään roskat yms ku mä en kohta enää kerkee olla palvelija :kieh:

nelli: toivottavasti säästyt taudilta :hug:
 
cruella,täältä löytyy samanlainen ukko :wave: tyhjä maitopurkki on aina pöydällä,ja kaikista eniten mikä ärsyttää on se että pöntön kansi on AINA auki ku meen vessaan,,,siis kokonaan se rinkulaki,,,vaikia on seki laskea alas wc käynnin jälkeen |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilari:
cruella,täältä löytyy samanlainen ukko :wave: tyhjä maitopurkki on aina pöydällä,ja kaikista eniten mikä ärsyttää on se että pöntön kansi on AINA auki ku meen vessaan,,,siis kokonaan se rinkulaki,,,vaikia on seki laskea alas wc käynnin jälkeen |O
meillä on eri vessat B) vaikka meillä tuo ukko käy istumapissalla ni ei oo rinkulat sikavessassakaan ylhäällä :D
 
Pessi sulla on kyllä aivan ihana pallo :heart:

Cruella: meillä oli miehellä tuollainen kuvailemasi "syndrooma" muutama vuosi sitten. Hän siivoili pöydästä tarvikkeet jääkaappiin syötyään, mutta AINA siihen piti jättää jotain. Esim. aamulla muropaketti tai maito lämpenemään. Ja sama juttu oli noiden astioiden kanssa, ne sai kyllä nostettua tiskipöydälle ja mahdollisesti huuhdeltuakin, mutta koneeseen asti ne eivät vaan tietänsä löytäneet. Tämä olikin sit ainainen pienen kinan paikka, mut nyt näyttää jo paremmalta. Hitaasti hyvää tulee ;) (toki ärsyttäviä pikku ylläreitä yhä edelleen välillä löytyy)

Ajelinpa eilen sitten töihin... He eivät ole nähneet mua reiluun kahteen kuukauteen ja taidan oikeasti olla TOSI väsyneen näköinen, sillä pari työkaveria kysyi hienovaraisesti, et oletko voinut huonosti, näytät hieman väsyneeltä. No joo!! En ole lähes kolmeen kuukauteen nukkunut yli 4h putkeen, et ihmekös tuo jos alkaa jossain näkyä |O
Sit mentiin sieltä lasten kanssa kyläilemään yhden kaverini luo enkä oikeasti olisi millään jaksanut. En vain voinut omien enkä hänen lasten vuoksi perua vierailua, oli sitä niin pitkään ja hartaasti odotettu :|

Kysymys aiheestaTURVOTUS: Eli te joilla tuota löytyy, niin onko teillä sitä käsissä/sormissa, jaloissa, kasvoissa vai kenties kaikkialla?
Mulla ei ole kuin säärissä ja nilkoissa, mut siellä onkin sit ihan hirmuisesti. Vähän ku painaa sääriluun vierestä, niin voi viude mikä kraateri siihen jää!!! Nuo nilkan luut (sisä- ja ulkokehränen ) ovat jo kivasti hautautuneet jonnekin nesteiden sisään. Musta tää on kamalaa, jalat tuntuu hirmu väsyneiltä, raskailta ja pisteleviltä. Aiemmat raskaudet onkin menneet ilman turvotusta, joten miks nyt sitten olen tällainen?

Isäntä lähtee tänään Englannin reissulle, joten viikonloppu ollaan ihan hissun kissun =)

babygirl 36+6
 

Yhteistyössä