+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Lintupuu Teretulemast joukkoon. :flower:
Mä odottelen täällä edelleen niitä menkkoja. Eilen jo luulin, et alkaisivat ku sillai kirpas mahasta ku aina ku menkat alkaa. Mut mitä vielä. Sitä kerran ku toivois tädin tulevan niin ei... Se naikkonen piinaa mua nyt näin päin sitte! :LOL:
 
Mä aion vetää nyt sellasella ihan sama linjalla et hurjemmatki säikähtää!!! Eli suunitelma on seuraavanlainen:
Mä teen testin tästäpäivästä 14 päivään saakka, kyllä aion odottaa tuskaset 2viikkoa :wave:

sitten yksin mietintä oireista nii sysään ne jonnekkin tuonne syvälle aivokoppaani :p

Ja ilmotan tänne heti ekana onko täti tullut tai ei :D

eli näillä korteilla mennään, ++ :whistle: tuulia muille! :)


muoks** ikää on 23 ennestään 1 lapsi ja toinen "yritys" kerta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Tikuttelin tänään, jäi vaan haalee viiva testin, eli kysymys kuuluu että onko ovis pelkästään vahvalla viivalla????
Juu, tasaviivoilla taikka et viiva on tummenpi kuin kontrolliviiva on ovisplussa. Haalee merkkaa tulevaa taikka mennyttä ovista.
 
Mä olen tän päivää vuotanut isoja, todella isoja hyytymiä. Kohtu on ns. krampannut illalla ja aamusta. Uskoisin, että nää on niitä, jotka eivät vuoden vaiheessa vuotaneetkaan ulos, vaan jäivät kohtuun ja sekoittivat kiertoja...
Toivossa on hyvä elää, josko tämä elämä tän osalta nyt näiden jälkeen tasottuisi ja lopputuloksena olis ihana käärö :)
 
Hei kaikille ja ihanaa sunnuntaista ystävänpäivää näin etukäteen! Lainakoneelta pääsin kurkkaamaan tänne, joten pikaisesti vain ilmoittelen väliaikatietoja. Kuulumiset ovat ihan ok, vaikka kivut taas yltyvät. Tietoihin voi päivittää (La 13.2.2010) kp11/23-47 ja yk4. Tulin siis siihen tulokseen, että joulun jälkeinen tihku oli menkat ja kierto olkoon tuolla pitkällä vaihteluvälillä, kun näyttää nyt taas heittävän miten sattuu.

Viikon verran ehti olla välissä oireetonta, kunnes torstaina sitten alkoi oviskipuilut. Elohiiret vaivaavat edelleen vatsan alueella ja kovasti odotan ensi viikon lääkärikäyntiä. Palstailemaan pääsen ilmeisesti myös ensi viikolla, joten koitan ensimmäiseksi päästä kärryille teidän kuulumisista ja sitten palailen kommentoimaan. Plussausonnea kaikille! :wave:
 
Jee! Kp1/30(33) ja (toivottavasti viimeinen) yk15 alkoi tänä aamuna! Puolitoista viikkoa vielä sumutteluja täydellä teholla ja sitten alkaa piikitys ja ultra rumba. Sitten koittaakin se kaikkeist odotetuin eli punktio ja siirto!
 
Lauantai 13.2.2010





Annmari-76
.......kp 74/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 40/25-35...........................................yk9
miimii10..................kp37/36........23v.........2.lapsi..............yk2
Lintupuu................kp 35/29......................................
Agaetis.................kp 34/27-31............................................yk2
Piupula................kp 31/32-35.........23v..........1.lapsi...

angel08............kp 29/30..................................yk16 (clomit)
sutulii................kp 25/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp25/28.................3.lapsi...........yk1
Minnäi...............kp 22/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 22/29.................................................yk5

inspire...............kp19/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78.........kp 17/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Heathy.............kp 16/31............................2.lapsi...........yk2
Nasukka82 ......kp 14/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 13/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 11/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 11/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 11/35.............30v..........2.lapsi.....

piprane ema.....kp 9/28...........32v........3.lapsi........yk8
RiikkaVaan........kp 7/?............................2.lapsi........yk1
KS09................kp 6/33?...........21v.........2.lapsi............yk7
mahara............kp 5/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk10
AaVee..............kp 1/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15

Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
nelli5
icefairy







PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila

 
Lauantaiaamun odotettu raskaustesti tehty jännittyneenä, perhoset vastassa ja negahan sieltä tuli :headwall: Ei haamun haamuja ollu näkyvissä. Siis ei jaksa, ei ymmärrä tätä kehoa! :kieh: :kieh: :kieh: On vähän sellainen olo, että alan oikeasti toivomaan että ne menkat alkaisivat tulemaan, niin pääsisin tästä piinasta. Näin untakin siitä kuinka pikkarit olivat veriset. Tiedä nyt tässä mitä oikein ajatella, huoh! No, tulipahan vähän tuuletettua... Ei kai sitä muuta auta kuin odottaminen, odottaminen ja vielä kerran odottaminen.
 
Tää on nopee ja ehkä omanapaisin viesti mitä olen tänne kirjoittanut.

Se mun VTI:hän eteni kuitenkin munuaisiin, parannuin. Sain kuitenkin jonkun viruspöpön, joka nostatti 40 asteen kuumeen. Eli olen joutunut ottamaan panadolia. Miehellä märkäinen korvatulehdus, poskiontelontulehdus ja kuumetta yli 38. Meillä ei asu sukulaisia eikä tarpeeksi hyviä ystäviä lähimaillakaan, että on vaikeaa hoitaa erittäin huomionkipeää 14kk hammastehtailijaa.. :'(

Sitten, just kun ajateltiin että tunnelin päässä on valoa, kun olin jo menettänyt toiveet oviksen suhteen tässä taudissa sain tällaiset testiin:


Sitten tänään tuli verta. Paniikissa tein seuraavan ovistestin nyt kymmenen jälkeen, ajattelin et jos viiva on jo haalistunut voisin aloittaa ne lugesteronit. Mut mä en tajua tätä hitsin testiä, toi "ikkuna" on ihan karhee, eikä siinä oo sitä ohutta kelmua? On toi kuitenki vähä haaleempi.

Mä en ymmärrä mitään muutenkaan.. viime kierrossa ei enää välivuotoja ollut. Tän kierron kp 5 ultras, ja sano et tulee selvästi viel vuotamaan jonku aikaa. Vuoto kuitenkin loppui kp 6. Josko tää ovis sit ois saanu sitä vanhaa verta liikkeelle? Yritän nyt tarttua oljenkorsiin.. :ashamed: Vai voisko tää muuten vaan olla ovisvuotoa? Ei runsasta, ei ihan niukkaakaan... Aikahan sen näyttäis.

Mut otanko ne luget? :attn:
 
Mahtuuko vielä mukaan ?:)
Toista kuumeilen ja yk 1 ja kp 7. Usko on kova, että tärppäis nyt, kun pillereitä en ole nyt syönyt, esikoinen tärppäs pillereiden jälkeen heti ja oviksen tunnistan joka kierrosta, mutta ei sitä koskaan tiedä miten nää asiat menee. :flower: Ärsyttävää olla näin malttamaton
:D
 
Heathy, onko sulla edelliset ovistestit olleet ihan haaleita tohon verrattuna? Mun silmiin toi kuitenkin on negatiivinen. Tietysti voisitko odottaa päivän pari ja katsoa vahvistuuko viiva, ja sit aloittaisit luget?

Vuodosta en osaa sanoa mitään, mutta joillain voi ovisaikana tulla vähän verta johtuen munarakkulan puhkeamisesta. Harvinaista se kyllä on. Itselläni on joskus ollut lähinnä haalea veriviiru valkkarin seassa ko. ajankohtana.
 
Sone
Öh, eilen oli haalee viiva ovistestissä, tänään ei mitään! Vaik itestä tuntuu et on tuloillaan kuitenkin, ihan sellanen olo, oireineen päivineen. No onhan tässä useempi päivä viel periaattees aikaa.. Nyt vasta kp 13.
 
Ella-83: Kahtena edellisenä päivänä oli ihan olemattomia haamuja, sit tuo tumma ja tänään ihan lähes puhdas nega. VTI:stä johtuen en oo voinut olla täysin juomatta, mutta eilen, siis tuon vahvimman plussan päivänä, join eniten ja olin pissaamatta ehkä 1,5h. Muutoin ollut 3h. Se vuoto onneks loppu, oli siis pikkusen kirkasta tuollon aamulla ja vähän tuhrua valkkarin seassa... et ehkä tässä ei oo toivo menetetty ihan kokonaan. Matalat odotukset on kyllä tälle kierrolle. Otin ne luget muuten varmuuden vuoksi, kun lääkäri kierron pituuden tuntien määräsi alotettavaks jo kp 15. Kiitos paljon kun viitsit kommentoida :hug:
 
Tinker bell: minä laskisin siitä, kun ensimmäisiä verenmerkkejä tuli, koska silloinhan limakalvo on jo lähtenyt hajoamaan, mutta samapa tuo kait heittääkö kiertopäivät 2-3- päivällä, jos peittoa heiluttaa useesti =)
 
"Virallisesti" lasketaan ekasta kunnon vuotopäivästä mutta onhan siinä tulkintaeroja. Itse en laske ruskean tuhruttelun päiviä vielä vaan sitten kun alkaa kirkas veri tai muuten vuoto on yltynyt niin ettei phs riitä. Usein mulla kyllä alkaa samana päivänä kp 1 kun ensin tullut tuhrutteluja.
 
Hohhoijaa....testasin sitten aamulla clearbluen herkällä ja oli sitten niin selvä nega kun vain voi...ei minkäänlaista haamua tai viivanpaikkaa :ashamed: ajattelin että josko sillä näkyisi kun on menossa dbo 14,mutta ei :whistle: tässä ajattelinkin että pitäisköhän sitä nyt sitte olla ajattelematta asiaa ja luulen että tätikin on tulossa....vatsa on juuri sellainen.....ottaisi vaan nyt rennosti ja siirtäisi haaveet ensi kiertoon....plaah....
mites muilla,koska testailette....
ai niin ja lämpimästi tervetuloa uusille :heart:
 
Sunnuntai 14.2.2010





Annmari-76.......kp 75/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 41/25-35...........................................yk9
miimii10..................kp38/36........23v.........2.lapsi..............yk2
Agaetis.................kp 35/27-31............................................yk2
Piupula................kp 32/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 30/30..................................yk16 (clomit)

sutulii................kp 26/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp26/28.................3.lapsi...........yk1
Minnäi...............kp 23/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 23/29.................................................yk5
inspire...............kp20/31....................1.lapsi.........25v.....

Sintsu78.........kp 18/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Heathy.............kp 17/31............................2.lapsi...........yk2
Eveny..............kp 17/30............................1.lapsi............yk4
Nasukka82 ......kp 15/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 14/30.....................3.lapsi....
macy gray..........kp 12/23-47........29v.........2. lapsi..............yk4
very important baby kp 12/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 12/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.....kp 10/28...........32v........3.lapsi........yk8

RiikkaVaan........kp 8/?............................2.lapsi........yk1
KS09................kp 7/33?...........21v.........2.lapsi............yk7
AaVee..............kp 2/30(33)..........27v.........1.lapsi.........yk15
Tinker Bell.........kp 2/33............26v...........1.lapsi............yk 3
Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
nelli5
icefairy
mahara







PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2

PLUSSANNEET 2o1o

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila

 
Hei, mut voi poistaa listalta. Kuukautiset alkoivat.. Toisaalta surullinen olo, toisaalta ihan hyvä. Ehkä sitten joskus toiste kun elämä on paremmin mallillaan :heart: Plussatuulia teille kaikille ja ihanaa kevään alkua! :flower:
 
Sone
Vahvempi viiva tuli tänään ovis testiin, mut katoin kyl sen testin vasta ehkä 20minsaa tekemisen jälkeen kun unohdin sen :snotty: Mut jippii kuitenkin, jospa huomena vahvistus ihan kunnolla!!

Lintupuu: No jospa sinä tulet takas tänne viel jonkun ajan kuluttua :) :hug:
 

Yhteistyössä