+++++HELMIKUUSSA PLUSSAAVAT, maaliskuuta suunnittelevat vol5 (kk vaihdettu)+++++

Sone
Taidan alottaa tikuttelut kuitenkin jo tässä kierrossa, niin kauhee kuume että hohhoijaa!! |O :heart:

Onks muuten kellä endometrioosia täällä? Mie oon alkanut vähän epäilee että oliskohan miulla, joskus nuorempana lääkärit epäilivät kun oli niin pahat kivut, mutta asia jäi sikseen kun aloitin syödä pillereitä ja sen jälkeen on tullut lapsia. Nyt vaan kivut on tullut niin pahoiks että jotain on pakko olla vialla kun tarviis epiduraalin jo miun menkkoihin, pahentunu vaan synnytysten jälkeen..

 
Heipparallaa :)

Minnäi testi näyttää oikein positiiviselta :) :heart:

Heathy mulla näköjään testi näytti tolta 3päivää ennen ovista. :)

).( Niin siis mulla vissiin eilen ollut lh huippu noiden testien mukaan, eilen tuli vahvin viiva, mitä oon tässä kierossa saanut ja tänään ei enää näyttänyt mitään viivaa ja lämmöt taas laskussa.. ?!? Kyllä on kummallista touhua tämä :LOL: :LOL: hitto, kun ei tullut eieln miestä kaadettua, mutta toivottavasti tänään ei oo enää liian myöhästä :/ edellisen kerran ollaan pupuiltu lauantaina, et toisaalta senkin pitäis kai riittää, mutta pelataan varman päälle :)

KS :hug: :hug: Jaksuja :hug: Onneksi lääkäriaika häämöttää jo melkein maaliviivalla, niin ei tarvitse epätietoisuudessa elää kauaa :hug: :heart:
 
Kääk kun en tiedä :ashamed: Hetken aikaa päivällä vuoti ihan kunnolla, mutta nyt taas loppu kuin seinään... Onkohan se nyt sillai sitten, että jos huomiseen mennessä ei vuoda yhtään enempää huomenna on kuitenkin kp 20, ja jos vuotaa niin kp2

Auttakaa, kun mä en tiedä :D
 
Icefairy :hug:

ON: Itse ottanut ns. ensiaskeleet tutkimuksiin mennäkseen. Pojalla oli neuvola ja juttelin terveydenhoitajan kans asiasta niin hän suositteli hyvää lääkäriä ja sanoi, et aika kannattaa varata kun kerran endometrioosiin viittaavia oireitakin on ja voishan sitä apua sit saada CLomifen kuuristaki :eek: Mie olin ihan , että okei näin helppooko tää voiskin olla tää asian eteenpäin vienti =)

Eli tänään sit varailen aikaa, joka menee varmaan kuukausien päähän, mutta kuitenkin.
 
Tiistai 9.2.2010



mahara............kp 87/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 70/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 70/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 36/25-35...........................................yk9

Agaetis.................kp 30/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 29/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
Piupula................kp 27/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 25/30..................................yk16 (clomit)
sutulii................kp 21/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp21/28.................3.lapsi...........yk1
KS09..................kp 20/33?...........21v.........2.lapsi............yk6

Minnäi...............kp 18/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 18/29.................................................yk5
inspire...............kp15/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78..........kp 13/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Heathy.............kp 12/31............................2.lapsi...........yk2

Nasukka82 ......kp 10/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone...............kp 9/30.....................3.lapsi....
very important baby kp 7/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 7/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.......kp 5/28...........32v........3.lapsi........yk8

Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
miimii10
nelli5
icefairy





PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3


 
Ehjäpä mulla sittenkin menee se kp20 Sillä eilisen jälkeen ei ole tullut kun vähän ruskeaa tuhrua... kn on nousuut takaisin ylös laskeuduttuaan muutamaks päiväks alas. Höh, kun mä en tiedä... Mutta kaukana nää olis mun tavallisista menkoista, eli ajatellaan nyt sitten että on jotain ihme vuotoja...

Väsymys on ihan kaamea, vaikka ei ole kyllä mitään järkeen käypää syytä, en ole kipeä, en ole nukkunut tavallista vähemmän.. Ja terot pitäis alottaa vasta loppuviikosta |O Mitenkähän mä sitten selviän, jos ne väsyttää vielä lisää...
 
evi-ta No ei se mua ainakaan haittaa, vaikka käytkin kurkkimassa ;) Käyn mäkin odotuspuolella :D
Kävi mulla itellänikin sellanen pikainen häivähdys, voisko olla, mutta eilen vuoti tosiaan ihan verta, että tuskin se kiinnittyessään ihan niin paljon vuotelee :ashamed:
Noh, oli miten oli, terot alotan joka tapauksessa loppuviikosta, ellei toi vuoto nyt yllättäen ylly ihan mahottomaks.
 
Aamusta olikin niin kiirusta etten kerinny kuin päivittämässä ja lukasemassa käydä. Aamunen otesti oli jo sitten haaleempi kuin eilen. Nyt ajattelin vielä kerran testata "tujummasta" pissasta toisen, niikuin eilenkin. Ja sitten en enää testaile, ainakaa ovistesteillä..toivottavasti saa seuraavaksi r.testiä tutkailla ;)
Mulla tosi nopsaa tummu ovistesteissä, kp 14 ja 15 ei testiajalla havaittavaa viiva, kuivuessa tuli haalea ja sitten kp 16 haalee viiva ja kp17 toi tumma. Aikas selkeesti sain tuon oviksen.

KS, no jo on harmillista tuo sun kierron sekoilu |O jaksamista ja katseet sinne lääkärikäynnille :heart:

Ei tokkiisa vierailut ole kiellettyjä evi-ta! Odottajatkin on aikas vasta olleet näissä tunnelmissa ;)
 
KS09, oispa kiinnittymisvuotoa!

ON: Lämmöt nousivat tänään 36.34:stä 36.48:aan. Vielä kun pääsisi 36.5-36.6 lukemiin voin uskoa sitten ovuloineeni. Ois se vaan hieno juttu jos olisi nyt ollut ovis jo kp 18. Mullehan se on aikaisin..
 
evita Tervetuloo tänne vaan :) Kiva kuulla, ette ihan hukkaan jotunut :)

KS Kiinnittymisvuoto mullakin kävi mielessä :heart: Terojen pitäis ainakin tukea raskautta ja limakalvoja :)

).( hmm.. mulla joko toinen ovis ?!?! ( en tiedä onko mahdollista ) tai sitten oikea ovis ollut eilen, kun testit näytti vahvinta viivaa toissapäivänä ja lämmöt lasku 36.0 ja tänään oli 36.3 tai sitten tästä tosiaankin tuli ovuloimaton kierto, eli toisinsanoen täti vierailee joko 2päivän päästä tai sitten 13päivän päästä :) Jos saa kysyä, niin mitä mietä ootte? =)
 
Ihmeiden aika ei ole ohi :LOL:

Tänään viimeinkin kolmen kuukauden odottelun jälkeen tuli täti kylään. Tällä kertaa
en ole yhtään pettynyt, ennemminkin helpottunut =)
Nyt voi taas jatkaa yrittämistä normaaliin tapaan, toivottavasti. Jospa nyt ei vielä
tarvis tilata lääkäriin aikaa. Yritän nyt pudottaa painoa ja jos senkään jälkeen ei
nappaa niin on aika ottaa yhteyttä lekuriin.

Että näin :heart:
 
Mahtijuttu mahara! Jo oli aikakin ;) On kyllä varmaan helpotus päästä vihdoin eteenpäin, ja lisämotivaatiota painonpudotukseen saada kierrot sit kohdalleen. Toivotaan että vältyt lekureilta ja saatte plussan pian!

Piupula, on kyllä tosi sekavaa :D Voitko linkittää sen käppyräs uudestaan? :) Jos sun lämmöt nyt pysyy ylhäällä seuraavat kolme päivää ja täti poissa, luulis et ovis oli eilen. Onneks selviää muutaman päivän päästä ees vähä.

Minnäi, hyvin tosiaan toimi sulla noi testit! Hyödynnettykin on, että hyvin mahdollista se raskaustestiplussakin on. Peukut pystyssä d :) b

Mulla on kyllä myös turhautumisen hetket. Pitäs siis tietää tarkka ovispäivä lugejen takia.. ja voitte kuvitella että tän VTI-episodin takia ensinnäki on lämmöt korkeammalla ku yleensä, ei tosin kuumetta enää onneks. Ja sit vielä täytyy juoda ihan megana, eli testitkää ei ihan toimi. Tänään tuli siis tasavahva/ihan pikkiriikkisen haaleempi ku eilinen... noh, kn on sentään selkeesti ovulointivalmiudessa ja limat lisääntyy, et tuloillaan varmaan on.

Mä kävin tänään muuten elämäni ensimmäisessä papassa :D Että hävettää, ikää 21v. Oon vaan asunut niin ympärimaailmaa, ja raskauskin + sitä seuraava vuoden imetys estäneet sen ottoa. Nyt on kuitenki sekin otettu, vaikka pelkäänki että se vaikuttais nyt ovikseen.. mut tuskimpa. :) Sit on hyvä jos ihme tapahtuisi, että se on tutkittu ja voi huoletta olla raskaus- ja seuraavan imetysajan.
 
Heathy Hyvä, että sait papan otettua :) Ite osallistuin siihen HPV-rokotetutkimukseen, niin eka papa otettiin, kun olin 17, muuten olis kyllä mennyt varmaan melko pitkälle sen ottaminen :p Ainakin oireet viittais oviksen tuloon :heart:

Tässä tämä käppyrä:



:) ite en siitä kyllä enää mitään selkoa ota :LOL: :headwall:
 
No en kyl mäkään :D Ootko varma et kn oli auki kp 26? Ku tota hedelmällistä limaahan voi tulla ihan normistiki oviksen jälkeen.. Voiko olla että tää viimesin lasku ois jotenkin virheellinen? Mun mielestä toi yks tiputus tossa sopis melko hyvin kiinnittymislaskuksi ("Implantation dip"), ja sit vois olla et nää testit nyt reagois jotenki raskauteenkin? Tai sit voi olla kyllä sekin ikävä vaihtoehto, että kroppa yrittää kovasti ovulaatiota useempaan otteeseen, siinä onnistumatta.

Mun vahvin veikkaus ois kuitenki et ovis ois ollu kp 15, ku yksittäisiä alempia lämpötiloja voi esiintyä luteaalivaiheenki aikana. Toki hämää noi ovistestit, mut toisaalta niissähän kontrolliviivaa vaaleampi (vaikka ees hieman vaaleempi) voi johtua ihan mistä tahansa. Seuraile nyt oloja ja napukkaa ja sen sellaista, todennäköisintä kai olis et nyt on dpo 12. :) Jännään kyl sun puolesta!
 
Heathy En ole kyllä yhtään varma tosta nipukasta, elelee niin omia hetkiään tuolla :LOL: :LOL: Eli en :D toisaalta lasku voi olla virheellinen, ku oon nyt nukkunyt kaksi yötä tosi huonosta jamuutenkin ollu ihan paska fiilis. Ei ole oikein uni tullut silmään :( mutta sitten taas toisaalta, en tiedä :LOL: toi kyllä voi olla aika lähellä totuutta, että kroppa yrittää,mutta ei onnistu :) ei toisaalta olis mikään ihme mun megakierron jälkeen ( kesti 69 päivää ). Haluan olla mielummin realistinen kun toivoa liikaa :ashamed: Mietin kyllä itsekkin sitä vaihtoehtoa, että reagois raskauteen, mutta sillon eilisen testin olis pitänyt olla värillinen tai sitten viallinen, kun ei tullut väriä :LOL: Muutenkin mun kierrot on nyt viimeaikoina tuntunut venyvän, että aikaisempiin kiertoihin myöhäsempi ovis osuis kohdallensa, mutta sitten taas en tiedä miten viimekuussa syömäni terot vaikuttaa nyt tähän kiertoon. Anteeksi piiiitkä testi taas ja tää mun napailuni täällä :ashamed:
 
Piupula, kyl se on parempi varautua siihen pahempaan ja sitten yllätyä positiivisesti.

Mulla meinaa lentää laatta täällä. :x Sit ku viel tietäis, et johtuuko tää nyt tästä VTI:stä vai oviksesta.. yleensä kuitenkin voin pahoin ovulaation aikaan.. Tuli jo flashbackina mieleen ne neljä ensimmäistä kuukautta kun esikoista odotin, ja kun mikään ei pysynyt alhaalla ja jatkuvasti oksetti. Tiedän kyllä, että jos sitä vaaditaan että saadaan toinen lapsi, niin sitten sen kestän.. toivoisin vaan niin kovin ettei tarviis taas tuota pöntönhalausrumbaa aloittaa. :/
 
ezziina,meillä menee näköjään samoissa noi kierrot :LOL: kyllä nyppii tää odottelu et koska saa testailla :LOL: :LOL: koskas sä ezziina meinasit koittaa ekan testin tehä....ainoa oire mikä mulla on niin rinnat on kipeytynyt kovasti tässä muutaman päivän sisällä ja maha on kuin oisin pistelly futispallon naamariin.... :LOL: :LOL: tän takia ehkä olenkin malttamaton :kieh: :kieh:
 
Plaah!! Väsytto kovasti ja nyt pyörin sängyssä puolitoista tuntia, enkäsaanut unta, niin tulin tänne taas pyörimään |O

KS Kyllä enemmän oon sen sekoilun puolella kun raskauden :) ainoa toivo on että täti vierailee suht ajoissa :D Kyllä sua nyt koetellaan siellä :(

Heathy Kiitos taas kommenteista ja neuvoista :hug: :heart: Ja aina on mukavampi yllättyä positiivisesti, se oliskyllä enemmän kun tervetullutta :xmas:
 
Keskiviikko 10.2.2010




macy gray..........kp 71/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 71/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
UuTeEnNoUsUUn...kp 37/25-35...........................................yk9
Agaetis.................kp 31/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 30/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14

Piupula................kp 28/32-35.........23v..........1.lapsi...
angel08............kp 26/30..................................yk16 (clomit)
sutulii................kp 22/28..............30v.........3. lapsi...........
Ezziina...............kp22/28.................3.lapsi...........yk1
KS09..................kp 21/33?...........21v.........2.lapsi............yk6

Minnäi...............kp 19/31.................30v.........4.lapsi............yk2
Mahdotontako.....kp 19/29.................................................yk5
inspire...............kp16/31....................1.lapsi.........25v.....
Sintsu78..........kp 14/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Heathy.............kp 13/31............................2.lapsi...........yk2
Nasukka82 ......kp 11/28-30............27v............2.lapsi..........yk7
Sone..............kp 10/30.....................3.lapsi....

very important baby kp 8/28-30.........29v ........................yk7
babar...............kp 8/35.............30v..........2.lapsi.....
piprane ema.......kp 6/28...........32v........3.lapsi........yk8
mahara............kp 2/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk10

Amf......................................................................




TAUSTALLA
Aurella
miimii10
nelli5
icefairy





PLUSSANNEET 2oo9


MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 16.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?

HayLina1.2...........kp 33/29-32........25v.....1. lapsi......yk14
Leli82 3.2............kp 32/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Neila

 
Huomenta!
Nyt on kylvöaika mennyt ja kylvöt suoritettu. Nyt vain odottelemaan "kevättä" ja jännäämään kasvaako sato vaikko iskeekö kato!

Missäs kaikki lähipäivien jännäilijät, tuolla listan käressä on useempi ehdokas plussaajaksi, peukkuja ja ++tuulia!!

Minäki olen huomannut että oviksen aikaa samaa oloa kuin alkuraskaudesta, taaskin kahvin haju etoo ja ummettaa..

Mutta nyt taas tämä kiire arki verottaa ja vie.. :wave:
 

Yhteistyössä