Helsingin seudun tapaaminen

No voihan :/ Enhän mä tonne pääse, jos en ole jo synnyttänyt niin on se jo niin lähellä, etten varmana lähde ruhoni kanssa liikenteeseen :whistle:

Mut hei, oliskin aika kiva, jos tehtäis niin, kun mä voin ihan hyvin olla silloin jo osastolla vauvan kanssa niin poikkeisitte sitä kautta, Naistenklinikkahan on suurinpiirtein ihan siinä lähellä :LOL: Tuotte mulle sinne Grande Grillistä jonkun ihanan aterian :p Siel on muuten hyvät ruoat ja isot annokset!

Harmi, olisin kyllä halunnut mukaan tulla, mut jospa teillä olis kivaa ja päättäisitte nähdä uudemmankin kerran ja mäkin pääsisin mukaan =)
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 15:02 PulttiBois kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2007 klo 14:19 DakotanEmo kirjoitti:
Toivottavasti moni ilmottautunut pääsee mukaan :) Olisi hienoa mennä isolla porukalla :D
mulle tarvii varmaan varata 2 paikkaa, alkaa per.se leviimään kummasti tässä :whistle: :x
taitaa kolmoset tulla :D
:LOL: :LOL: :D
 
DakotanEmo
Gloria
Auryn
Mirena04
Riikka-78
DakotanEmo
Pulttibois
Chantilly
Perhoinen84
Tanjuska77
Papuneiti
Justiina2004
Nasupossu
Ansu-78
Mauryp
IsoPahaSusi
Smirgolainen harmoona ;)
Zizilisko pääsee myös, ok? :D Siistiä, syntymäpäivät!

Voe harmitus jos että pääse Belia ja Ansu :(

Tuliskohan se Keittönoita nyt oikeille maille :whistle: :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 16:35 DakotanEmo kirjoitti:
Gloria
Auryn
Mirena04
Riikka-78
DakotanEmo
Pulttibois
Chantilly
Perhoinen84
Tanjuska77
Papuneiti
Justiina2004
Nasupossu
IsoPahaSusi
Smirgolainen harmoona ;)
Zizilisko pääsee myös, ok? :D Siistiä, syntymäpäivät!

Voe harmitus jos että pääse Belia ja Ansu :(

Tuliskohan se Keittönoita nyt oikeille maille :whistle: :D
Entä merianna :attn:
 
Me varmaan pidetään ne synttärit sillon sunnuntaina joten voisin ehkäpä sittenkin ainakin syömään tulla. En kyl pysty viel ihan 100% lupaamaan mut voisin ainakin yrittää... Mikäli vielä mahtuu mukaan?!
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 16:59 Ansu-78 kirjoitti:
Me varmaan pidetään ne synttärit sillon sunnuntaina joten voisin ehkäpä sittenkin ainakin syömään tulla. En kyl pysty viel ihan 100% lupaamaan mut voisin ainakin yrittää... Mikäli vielä mahtuu mukaan?!
Tottakai mahtuu mukaan :) Pittää varmaan pöytä varailla jo että ei käy kuin viimeksi, ei saatu enää :'( Sitä varausta pystyy varmasti hiukan muuttelemaan sitten jälkikäteen.
Jos mä nyt soittasin ja varailisin pöytää, jos se kaikille vaan sopii? :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 21:45 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 16:59 Ansu-78 kirjoitti:
Me varmaan pidetään ne synttärit sillon sunnuntaina joten voisin ehkäpä sittenkin ainakin syömään tulla. En kyl pysty viel ihan 100% lupaamaan mut voisin ainakin yrittää... Mikäli vielä mahtuu mukaan?!
Tottakai mahtuu mukaan :) Pittää varmaan pöytä varailla jo että ei käy kuin viimeksi, ei saatu enää :'( Sitä varausta pystyy varmasti hiukan muuttelemaan sitten jälkikäteen.
Jos mä nyt soittasin ja varailisin pöytää, jos se kaikille vaan sopii? :D
joo, mä tänään jo toivoin sitä v-loppua vapaaksi :D
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2007 klo 17:18 Marup kirjoitti:
Jos satutaan oleen se viikonloppu Espoossa niin mä voisin tulla syömään myös :wave:

Mutta varmaksi pystyn sanoon vasta lähempänä.
Ok :D
jos mää nyt soitan ja varaan pöydän 17henkilölle? Käykö kaikille? Haluaisitko Gloria hoitaa?
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 12:34 Ansu-78 kirjoitti:
Kaverille eilen mainitsin ohimennen syömään menosta ja hänkin ois kiinnostunu tulemaan mukaan mikäli on sillon lapset terveenä jne. Eli jos sinne viel yks äippä mahtuis?
ok, varaan 18hlö pöydän.
 

Yhteistyössä