Helsingin seudun tapaaminen

DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 22:38 Piiku kirjoitti:
Mä oisin voinu tulla muuten,mutta musta toi ruokien hinnasto on aika kallis.
Sellast se on :/ Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan paikan suhteen PIAN :D niin sen voi katsos perua vielä tässä vaiheessa, ehdotuksia myös odoteltiin aikaisemmin paikan suhteen :whistle: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 10:09 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2007 klo 22:38 Piiku kirjoitti:
Mä oisin voinu tulla muuten,mutta musta toi ruokien hinnasto on aika kallis.
Sellast se on :/ Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan paikan suhteen PIAN :D niin sen voi katsos perua vielä tässä vaiheessa, ehdotuksia myös odoteltiin aikaisemmin paikan suhteen :whistle: :D
No mun on kyl pakko tunnustaa, etten tiiä näitä Helsingin ruokapaikkoja et voisin jotain ehdottaa. Cantina West ois hyvä, mut eikös sitä tuolla aikasemmin joku ehdottanu ja se hylättiin kun oli jonkun työpaikka tai jotain... Aika kallista Bakersissa munki mielestä, mut kerran se vaan kirpasee :D
 
DakotanEmo
\No mun on kyl pakko tunnustaa, etten tiiä näitä Helsingin ruokapaikkoja et voisin jotain ehdottaa. Cantina West ois hyvä, mut eikös sitä tuolla aikasemmin joku ehdottanu ja se hylättiin kun oli jonkun työpaikka tai jotain... Aika kallista Bakersissa munki mielestä, mut kerran se vaan kirpasee :D

[/quote]

Siis tokihan me voidaan sinne cantinaan mennä, se oli meinaan mun duunipaikka, mutta ei se estä sinne menoa :whistle: mietin vaan jos on isompi porukka niin varmasti tulee siellä ongelmia tarjoilun suhteen jne :whistle: mikä on oikeastaan sääli kun ruoka on niin hyvää :p Mutta jos kukkaan ei ehottele ja soittele mihkään niin minkäs sille voi :/ Paikan valinnalla ei voi kaikkia miellyttää ja tosiaankin, kerran se kirpaisee :D
 
Harmi, etten pääse. On tuo miun ulkoloinen vielä niin pieni, ettei mitään mahdollisuutta jättää pitkäksi aikaa hoitoon. Mutta joskus jos järjestätte kahvittelutapaamista tai tyyliin puistopiknikkiä pentujen kanssa (eli vaikka keväämmällä) niin minut voi laskea heti mukaan.
 
perhoinen84
eikös se nyt olis vaan pysyä siinä aikaisemmassa suunnitelmassa.NE tulee jotka pääsee ja sillä siisti. Paikat ja ajat eivät aina voi miellyttää kaikkia. Seuraavalla kerralla sitten mukaan ne jotka eivät nyt pääse ja silloin Ajoissa äänet kuuluviin MINNE olisi haluja mennä jne..
Se on tylsää alkaa vaihtelee paikkoja sitten kun joku on jo mennyt varaamaan pöydän :ashamed:

Koitetaanhan nyt jookosta vaan pysyä suunnitelmissa ja pidetään hauska ilta :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 12:03 perhoinen84 kirjoitti:
eikös se nyt olis vaan pysyä siinä aikaisemmassa suunnitelmassa.NE tulee jotka pääsee ja sillä siisti. Paikat ja ajat eivät aina voi miellyttää kaikkia. Seuraavalla kerralla sitten mukaan ne jotka eivät nyt pääse ja silloin Ajoissa äänet kuuluviin MINNE olisi haluja mennä jne..
Se on tylsää alkaa vaihtelee paikkoja sitten kun joku on jo mennyt varaamaan pöydän :ashamed:

Koitetaanhan nyt jookosta vaan pysyä suunnitelmissa ja pidetään hauska ilta :D
Näin just :D
 
riikka-78 pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 23:51 Piiku kirjoitti:
Mites on...mahtuuko vielä mukaan? Ajattelin,että voisin mahd. tulla mukaan,jos ei ihmeitä ilmaannu.
Mukaan vaan :). Aina joku joutuu perumaan viime tipassa, niin varmasti mahtuu mukaan :).
 
riikka-78 pikana
Tarkistellaanpa listaa :)
Eli jos jonkun nimi puuttuu/on liikaa niin ilmoa, yritin muistaa kaikki muutokset kyllä, mut näin kipeenä saattaa muisti pätkiä (saikulla himassa)

Gloria
Auryn
Mirena04
Riikka-78
DakotanEmo
Pulttibois
Perhoinen84
Tanjuska-77-
Papuneiti
Justiina2004
Nasupossu
Ansu-78 + 1 mamma
Marup
IsoPahaSusi
Venefica
Piiku
 
Kaveri ei pääsekään tulemaan eli mun perästä saa laskea ton mamman pois. No, onhan täs kuitenkin viel aikaa eli eiköhän niit viime hetkellä herääviä halukkaita löydy mukaan. Ja Riikka-78:lle pikaista paranemista!
 
Viimesin :D


Tarkistellaanpa listaa :)
Eli jos jonkun nimi puuttuu/on liikaa niin ilmoa, yritin muistaa kaikki muutokset kyllä, mut näin kipeenä saattaa muisti pätkiä (saikulla himassa)

Gloria
Auryn
Mirena04
Riikka-78
DakotanEmo
Pulttibois
Perhoinen84
Tanjuska-77-
Papuneiti
Justiina2004
Nasupossu
Ansu-78
Marup
IsoPahaSusi
Venefica
Piiku
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 11:58 mirena04 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 11:25 Kyykerö kirjoitti:
Onko se tapaaminen siis ensi kuun kymmenes päivä?

:attn: :attn:
Juu ens kuun kymmenes lukee ainaski mulla kalenterissa.
Äitiä jo kysäsin pariksi tunniksi hoitamaan muksuja, mutta hänellä on menoja. Hmm... Täytyy katsoa jos saan jonkun pariksi tunniksi hoitamaan mukeloita.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 15:03 mamma kirjoitti:
Olen juuri löytänyt nämä sivut ja ajattelin kysyä vaikka en tunne teistä ketään saisinko tuppautua seuraan jos saan vapaa illan???
Ei taida tässä tapaamisessa olla ketään sellasta, joka kaikki mukaan ilmottautuneet tuntis :). Eli mukaan vaan, ei me ketään sorsita, vaan kaikki halukkaat saapi tulla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 15:32 riikka-78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 15:03 mamma kirjoitti:
Olen juuri löytänyt nämä sivut ja ajattelin kysyä vaikka en tunne teistä ketään saisinko tuppautua seuraan jos saan vapaa illan???
Ei taida tässä tapaamisessa olla ketään sellasta, joka kaikki mukaan ilmottautuneet tuntis :). Eli mukaan vaan, ei me ketään sorsita, vaan kaikki halukkaat saapi tulla.
Juu en mäkään tunne ku Justiinan, muut ihan uppo outoja :D
 

Yhteistyössä