Helteestä valittajat

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
valivali ja vitun helle
Valitan varmasti,vihaan kesää ylipäätään,paitsi jos sataa koko kesän.Vihaan hellettä,oloa ei helpota mikään.Helvetillinen hiki,mitään ei jaksa,päätä särkee tauotta ja vituttaa.
Suomessa on kaksi vuodenaikaa liikaa,kevät ja kesä.
Voi kun oliskin vaan aina syksy ja talvi.Pimeys ja kylmyys,ne on mun juttu.
 
En ole leikkinyt lasten kanssa ulkona helteen takia neljään päivään.
Niin se helle vaikuttaa. Se on minulle yhtä tuskaa. Tulisi edes pilvet eteen ja välillä virkistäväsade.
Saisi olla 7-10 astetta kylmempää.
 
äiti
Jatkan vielä tohon, että tänä aamuna saatiin ilmastointilaite! Jonotettiin sellasita viikon verran. 300 euroa siitä köyhdyttiin, mutta kyllä kannatti! Makuuhuone nut 21 asteinen :) Muualla edelleen noin 35...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hellurei vaan:
atoopikkona voin teille kertoa, että minä NAUTIN tästä auringosta ja näistä helteistä, syksyllä ja talvella saa sitten monta kuukautta kärsiä jatkuvasta kutinasta. olen puhunut ja har talat! :D
Ihan vapaasti =) Kuka nauttii nauttikoon,kuka ei olkoon nauttimatta.
 
Vieras
Minä vihaan pakkasta mutta ikinä en ole valittanut. Ei valitus auta vaikka aamusta iltaan valitatte. Ihanaa. Täällä +31 ja päivästä tulee lämmin. Nauttikaa kun vielä ehtii.
 
nauti, nauti, kirkkaamman kruunun saat
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Ai niin.. atooppinen iho pojalla + helle on = kauhea reaktio.
Ei kaikki atoopikot nauti helteestä:)
Niinpä. Minulla on niin hirveä hiki koko ajan että kuolisin kutinaan jos olisin atoopikko.

Eikä sille voi mitään, että on hiki.

Eikun, pitää sanoa pomolle, että tekee asialle jotain (mitähän se sille oikeasti voi??) ja mennä itse markettiin luuhaamaan.
 
Vieras
Meidän työpaikalla pomo järjestää kaikille halukkaille viilennys laitteet huoneisiin. Taukoja myös enemmän. Ne joilla terveysongelmia, saavat olla kotona, mutta lääkärin todistuksella. Tekemättä jääneet tunnit voi myöhemmin tehdä.
 
ap on tyhmä
Joo, tosi ihanaa kun on jatkuvasti rytmihäiriöitä. Töissä paahdetaan helteessä ja kiire ei helpota vaikka laki vaatisi pitämään taukoja enemmän. Ilmastointi ei auta enää näillä asteilla vaikka meillä on töissä ilmalämpöpumppu viilentämässä. Ei kaikki voi makoilla kylmäkalle kainalossa puun alla varjossa.
 
sellaista se
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meidän työpaikalla pomo järjestää kaikille halukkaille viilennys laitteet huoneisiin. Taukoja myös enemmän. Ne joilla terveysongelmia, saavat olla kotona, mutta lääkärin todistuksella. Tekemättä jääneet tunnit voi myöhemmin tehdä.
Meillä ei pysty pitämään lisää taukoja tai jättää töitä myöhemmälle.
 
r
Katsos kun kaikki ihmiset eivät rakasta hellettä, ei sittenkään vaikka sitä olisi yksi ainoa päivä vuodesta. Kyllä me sen kestämme, mutta meidän ei ole mikään pakko siitä pitää. Jos joku tykkää niin siitä vaan, mutta kenelläkään ei ole oikeutta tulla sanomaan mulle että mun on ihan pakko rakastaa hellelukemia.
 
Näin kuuma ilma ei oo mun mielestä mistään kotoisin :kieh: Koko ajan pitää juosta rannalla lasten kanssa ja käydä väliaikoina viileessä suihkussa, ettei tukehdu. Tuulettimetkin on myyty kaupoista loppuun, joten on vaan kestettävä tätä hirveetä paadetta :kieh: Hiki valuu vaikkei mitään tekisikään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap on tyhmä:
Joo, tosi ihanaa kun on jatkuvasti rytmihäiriöitä. Töissä paahdetaan helteessä ja kiire ei helpota vaikka laki vaatisi pitämään taukoja enemmän. Ilmastointi ei auta enää näillä asteilla vaikka meillä on töissä ilmalämpöpumppu viilentämässä. Ei kaikki voi makoilla kylmäkalle kainalossa puun alla varjossa.
no mut nauti silti. Sitähän noi tolkuttaa kokoajan että nauttia pitää vaikka mikä ois.
 
qwer
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaaaaaaaaaaaaa:
aaaaaaaaaargggggghhhhhhhh!voi persaukko kun on kuuma ja niin perskutarallan hiki!!!en kestä,persekin on hiestä märkä!!tulis jo talvi ja pakkaset,aaaaaaarrrggggggghhhhhhhhh!!!
Äläs mitä! Meillä on kuitenkin ne kolme mukavaa vuodenaikaa. Näillä hikoilemista rakastavilla paskiaisilla vain kesä, eikä sekään kokonaan ole toivottavasti näin kuuma.
:flower:
 
pat
Ei muuta vikaa näissä helteissä, mutta ottaa päähän jatkuva neuvolassa ravaaminen... Helteen ansiosta turvotus aivan järkyttävää ja verenpaineet tähtitietellisissä lukemissa :( Vielä pitäis sinnitellä 6 viikkoa ennen kuin on laskettuaika... Vaikka voipi olla ettei niin kauaa tarvi tän mahan kanssa kärsiä.
Normaalisti nauttisin, mutta tänä kesänä en. Kaikki kiva jäänyt tekemättä, kun joutuu makaamaan kotona sohvalla koko päivän. Harmittaa lastenkin takia.
 
Vieras
Voi voi voi..... Ruikuti ruikuti. Ei se valitus auta. Ja jos auttaisi me hellettä rakastavat olisimme jo paleltuneet. Nauttikaa nauttikaa. :)!
On minunkin vatsan ympärys yli metrin. Silti minulla ei ole liian kuuma.
 

Yhteistyössä