Hoidot jatkuu 2012

Iinamiina, toivottavasti meillä nuo lorahdukset enteilevät raskautta.. :D
Lankesin nyt ottamaan setiritsiiniä allergiaan. On tässä ollut pari päivää sellainen olo, ettei henki kulje, varmaan siitä pahoinvointia. Joten olikohan se meidän kierto nyt sitten tässä.. pilasinko antihistamiineilla sen..
Joka tapauksessa, tulin raskaaksi tai en, koko kesä on näemmä käytettävä antihistamiineja. En pärjää hengissä ilman.
Mansikkatyttö, tunnin päästä pp 7 :D
 
Niin ja sitä piti vielä sanoa että nyt se tuska vasta alkaa ja testaaminen ei enää ole kivaa.. :( aletaan olla jo niillä päivillä että pitäisi oikeesti jotain haamua tai vahvistumista ruveta näkymään ja jos ei, niin epätoivo ja tuska rupee nostaa todenteolla päätään.. Tähän asti on voinut vielä tuudittautua siihen sairaaseen unelmaan että 'on vielä niin aikaista, ei se vielä näkyis ees..' ja 'vielä on kaikki mahdollista'.. Mutta enää pian se ei päde :( Noniin nythän mä huomasin että ollaan todellakin puolivälissä. Tästä mulla aina lähtee se toivottomuus, toisen piinaviikon alussa. Eka viikko on seesteistä ja mukavaa aikaa, ja parisuhdekin voi hyvin. Samaa ei voi sanoa jälkimmäisestä. Tai hoitotauoista ylipäätään. On tää sairasta. Ja sairasta toivoa myöskin sitä plussaa. _MIKSI_ se onnistuisi nyt, kun on _viimeisen_ hoidon _viimeinen_ alkio? Mitä järkee siinä ois? :( Järki sanoo että että se ei ole mahdollista, eikä mikään todennäköisyyslaskenta tue sitä. Miksi ne aiemmat 14 alkiota eivät ole yrittäneet kiinnittyä? Ja MIKSI tämä sen tekisi?
 
iinamiina me ollaan siinämielessä ihan samassa tilanteessa, että viimeisen hoidon viimeinen alkio.
Minä mietin tuota samaa, että tästä se alkaa se ahdistus. Olen yrittänyt googlailla tuota raskaushormoniasiaa ja miettiä, että jotenkin saisin pysymään pään kasassa tämän kanssa. Tähän asti on voinut vielä jotenkin tuudittautua siihen, että vielä se ovitrelle näkyy (ja salaa sitten ajatella, että vahvistuukohan ne viivat).
Minä kun en voi mitenkään kieltää sitä tosiasiaa, että piikitin ison määrän raskaushormonia 11 vuorokautta sitten ja se saattaa aivan hyvin vielä näkyä jokusia päiviä.

Huomenna taidan jatkaa testaamista ja ylihuomenna ja niin edelleen... ellen sitten löydä jotain oljenkortta, jolla harhauttaa nämä ajatukset!

Yritetään jotenkin pitää vielä kiinni jostain positiivisuuden rippeistä.. Ei siitä varmaan mitään hyötyä ole, muttei kai haittaakaan.

Nyt on parasta lähteä nukkumaan. Hyvää yötä ja parempaa huomista :)
 
***Hoidot jatkuu 2012***

Poritar ................. 2.IVF ................... Helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........... helmikuu
Nanna .................. 2.ICSI .................. helmikuu
Katjuska-81 ........... 2.IVF .................. maaliskuu
Jonnastiina ........... 1.ICSI .................. maaliskuu
sannamary ........... 2.IVF/1.pas .......... maalis-huhtikuu?

Leonita79 ............. 2.ICSI .................. huhti-toukokuu
Dreamer1 ............. 4.ICSI .................. huhti-toukokuu
Jicca .................... 1.IVF .................... toukokuu
Sufka .................. 1.IUI ..................... toukokuu
Nuppuska ............ 2.ICSI/2.pas .......... toukokuu
Karpalo ............... 1.IVF/ICSI 1.pas .... toukokuu
Almina ................ 4.ICSI ................... touko-kesäkuu
Meg .................... 2.IVF/2.pas ........... kevät ?
Pepponen ............ 4.IVF/ICSI ............. kesäkuu
Talvitaika ............. 2.IVF/1.pas ........... kesäkuu, vk25
Sintu74 ................ 5.IVF .................... kesäkuu
Sannuliinu ........... 1.IVF ..................... kesäkuu
Johkunen ............. 3. IVF/1.pas .......... kesäkuu
Marianne1971....... 2. IVF/1.pas .......... kesäkuu
HaaveissaToinen ... 2.IVF ................... elo-syyskuu
Tiinuli81 ............... 2.IVF ................... elokuu
Miles ................... 4.ICSI................... elokuu
Mörkötys ............. 3.IVF/ICSI/ ............ elokuu
Mariq ................... 4. ICSI ................. elokuu
TanZZZku ............. 1. IVF/1.pas ........ syyskuu (?)
Emma81 .............. 3.IVF ................... syyskuu
Tammuska ........... 2. IVF .................. Syksy
Jadekivi ............... 2. IVF................... syksy
Lumetar .............. 2.IVF/ICSI ............ syksy
Kukkanen81 ......... 2.ICSI .................. syksy
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ......... ??
Joku_päivä .......... 7.IVF ................... ??
Seline ............... ( 2.IVF) .................. ??
Pioni70 ................ 3.ICSI .................. ??
Onlyer.................. 3.ICSI ..................syksy

***Piinailijat***

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Moto76 ................ 2.IVF/1.pas ........... 2 ...................... 5.6.
Kaarne ................. 3.IVF ................... 1 ...................... 6.6.
kevät87 ............... 1.ICSI ....................1 ...................... 6.6.
Risto79 ............... 4.IVF 1.pas ............ 2 ...................... 6.6.
InMyDreams ........ 3. IVF 1.pas .......... 2 ....................... 7.6.
Nellikaneli...............1.IVF......... ...........1....................... 7.6
Vauvahaaveita86.....1.IVF............... ......1...................... 11.6.
Iinamiina .............. 4.ICSI/3.pas ......... 1 ...................... 11.6.
Mansikkatyttö ........ 3.ICSI .................. 2 ..................... 11.6.
Napsuneiti ........... 2.IVF ..................... 1...................... 12.6.
Hautomo76 ......... 1.ICSI/1.pas ............1...................... 13.6.
Inkku1 ................. 1.IVF .................... 1...................... 13.6.
Iloksi ................... 3.ICSI ................... 1.......................14.6.

***PLUSSANNEET***

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ........... 29.9.2012
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu ............ 6.10.2012
Susirouva ............ 1.IVF/6.pas .. Tammikuu .......... 9.10.2012
Dreamer74 ......... 1.IVF/1.pas .. Helmikuu ............ 11.10.2012
Sartsa00 .............. 3.ICSI/1.pas.. helmikuu ...........
Kebri82 ................ 1.IVF ........... helmikuu ............ 23.10.2012
Kehrä .................. 4.ICSI .......... helmikuu ............
Rödluvan .............1.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ........... 20.12.2012
Peppi1981........... 3.ICSI 1.PAS.... huhtikuu ...........
Mequ .................. 2. IVF .......... toukokuu ........... 3.1.2013
Alexsandria .......... 3.IVF ........... toukokuu .......... 7.1.2013
Lion33 ..................2.IVF............. toukokuu .......... 9.1.2013
Pyykki .................. 2.ICSI .......... toukokuu ........... ?
Vanil .................... 2.IVF ........... Toukokuu ..........
Piinistelijä ............ 2. IVF ............kesäkuu..................

Leppäkerttu-77 .... 3.IVF/ICSI 2.pas .... HOITOJEN LOPETUS..... 1 lapsi
 
Mut vois kai siirtää plussanneisiin... Tein tänään testin, joku yliopistonapteekista Biocard, onko jollkein tuttu? Melkeen yhtä tummaa viivaa kontrolliviivan kanssa näyttää. Maanantaina virallisena testipäivänä testaan vielä ton digitaalisen ennenkun soittelen klinikalle.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Huomenta,

Testiin tuli taas aamulla viiva, suunnilleen samaa vahvuutta kuin illalla MUTTA aamulämmöt tipahtivat takaisin 36,5. :/
Huomenna pitäisi menkat alkaa ja aamulämmöt tippuvat AINA vuotoa edeltävänä päivänä.

Ai että tämä oli mukava aloitus päivälle. not.
 
Ei kai ne lämmöt aina merkkaa.. Mä oon taas herännyt posket punaisina melkein joka aamu. Ärsyttävää. Ja kun haluais ja kuvittelis ett mieluummin palelis jos olis raskaana. Mulla myös näytti vielä haamumummia aamulla, ehkä aavistuksen selkeempi kuin eilen illalla. Mutta johtuu kaiken järjen mukaan valitettavasti siitä että pissani oli aamulla myös vahvempaa ja lääkepitoisuus toki suurempi. Valoisaa päivää kaikille! (vaikeeta tää puhelimella näpyttely töistä käsin..)
 
Mulla ainokaisessa plussakierrossa lämmöt laski pp11 ja plussaa tuli silti.. ja noi hormonit voi vaikuttaa myös niihin lämpöihin, joten älä vielä paina paniikkinappulaa.

Mä koitan nyt liittää mun aamuisen haamukuvan tänne, katotaan näkyykö siinä mitään. Edelleen puhelimella otettu.
Aijaa.com - 10329627

Näkyykö teille siinä jotain pientä silmään, jos kuvaa suurentaa...
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi ja Sintu74
Pahoittelut iloksi, mut jos kuitenkin viel ois toivoa kun niin aikaset piinapäivät? Mansikkatyttö, mä plussasin siis eilen, pp10... Tai ainakin luulen plussaneeni, eihän sitä tiedä mitä siellä tapahtuu tai on tapahtumatta:p Jotain yritystä ainakin. Jos malttais olla testaamatta nyt ennen maanantaita.
 
Täällä mennään taas laidasta laitaa. Aamulla lämpöjen tippuminen oli ihan selvä merkki. Kaikki täsmää, sillä tänään on kierron viimeinen päivä. Päänsärky alkoi, menkkaolo alkoi, lämmöt laski. Mikään ei enää estä vuotoa alkamasta, paitsi lugesteron ehkä vähän voi hidastaa.
Kahdessa aiemmassa hoidossa vuoto on alkanut puolen vuorokauden tarkkuudella samaan aikaan punktion jälkeen. Dpo 10 on kierron viimeinen päivä.

Noh, tämän piti olla ihan selvää. Kirves on kaivossa eikä sitä haeta enää sieltä.

...

Työmatkalla huomasin kutenkin taas ajattelevani, että "voihan se silti olla mahdollista". "Eihän tässä ole vielä peli menetetty ennen kuin se vuoto alkaa..."
AARGH! Miksei sitä voi vaan hyväksyä tilannetta ja luopua toivosta ja mennä sitten veritestiin täysin pettyneenä ja saada vaikka sitten perjantaina hyviä tai huonoja uutisia.

Aamulla tuli samanlainen viiva kuin illalla. Otin kuvankin.

Aijaa.com - 10329510


napsu samanlaista viivaa tulee minullekin. Sinulla tilanne kyllä on parempi kun se Pregnyl-annos oli pienempi!!! Iiiiiik! Toivottavasti se olis sitä nyt ihteensä! :)
Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Onhan tossa ihan selvä viiva!!! Älä nyt niiden lämpöjen perusteella mitään johtopäätöksiä vielä tee!!!

Mulla oli siinä ainokaisessa plussakierrossa just samat, lämpö laski, menkkakivut ja äärimmäinen vitutus ettei tosiaan ole napannut. Ja niin vaan hoitaja soitti hcg arvon olevan pp12 160.6. Eli kaikki on vielä mahdollista!! TUskin siitä Ovitrellestä noin selvää viivaa enää tässä vaiheessa tulis..?????? Vahvempihan se on kun mulla kun kuvankin noin hyvin saat!!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Vauvahaaveita, meillä ainakin käskettiin sairaalassa testaamaan jo 10 päivän päästä, eli pp 10. Joku uusi ohje heillä. Joten kyllä sulla se plussa siellä on :) Onnea vaan :)
On kyllä lupaavan kuuloista teillä muilla nuo haamut. Miksei Iinamiina 15. alkio vois plussata? Jos nyt on olosuhteet oikeat, tms. ?

pp7
 
Viimeksi muokattu:
Meikäläisen voi myös poistaa piinailijoista. Pp14 alkoi vuoto, elokuussa sitten PAS.

Mulla Pregnyl näkyi pp7, ja hävis sitten sen jälkeen.
Nuo lämmöt ei oikeen kerro näissä lääkkeellisissä mitään, muutakuin sen miten vahvasti elimistö reagoi progesteroniin. Mulla oli vielä ekan vuotopäivän aamuna lämmöt 37.2 vaikka Lutinukset oli loppuneet edellisenä päivänä.

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille :)
 
Viimeksi muokattu:
EI HITTO!! :O miten mä oon voinu näin väärin laskee!?!? Mullahan on pp9 jo! Eli ois pitäny kyl näkyä jo selkeempi viiva :( 3-päiväinen alkio kuitenkin. Voi romahdus. Maanantainahan mulla ois jo veritestikin. En tiä uskallanko mennä.
 
Mansikkatyttö okei no ehkä se sitten on plussa, kiitos onnitteluista :)

iloksi kyllä toi munkin mielestä on aika selkee viiva, ei siinä paljon jää epäilylle sijaa :D Älä tosiaan niistä lämmöistä mitään päättele, usko testejä!

Plussatuulia piinailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Sannuliini harmi että ette saaneet pakkaseen yhtään :( mutta nyt sinulla on kuitenki TOP kyytiläinen joka toivon mukaan tietää mitä pitää tehdä -> tarrata kiinni ja lujasti :) tsemppiä... oletko kipeä enää punktion jäljiltä ??


Onnea jälleen plussanneille ja toivotaan että haamuilijatkin vahvistuu :)

On: Eilen tein jälleen maraton matkan hoitopaikkaamme ja neste oli poistunut kohtuontelosta... Ja Hyperi on päällä, aikomus oli siirtää kaksi, mutta hyperin takia päädyimme siirtämään vain yhden.. Koska mikäli raskaus lähtisi, hyperi pitkittyy ja kaksosraskauden takia se olisi liian suuri riski kaikin puolin..

Nyt lepoa ja nestettä.
1 TOP siirreettiin ja 9 hyvä alkiota pakkaseen :)
testipäivä 23.6 eli juhannuksena .)
viljelyssä muutama alkio tipahti kyydistä pois ja hyvä niin siis tässä vaiheessa jotta vältytään turhilta siirroilta..

Onko teillä kellään ollu hyperiä ja miten olette selvinneet??
Mulle ei koskaan aiemmin ole tullut, mutta nyt sitten on..

T: turvonnut pallomainen Almina
 
Ei ne lämmöt käyttäydy välttämättä mitenkään erikoisesti vielä raskauden alkuvaiheessa, kyllä mä enemmän luottaisin noihin hienosti näkyviin viivoihin mitä täällä on viimeisimmissä kuvissa näkynyt! Vau! =)

Mun elämäni ainoa plussa tuli sellaisessa kierrossa, jossa aamulämmöt aloitti laskunsa tuttuun tapaan dpo10 ja tuhruakin tuli dpo13 ja olin aivan maani myynyt. Kun dpo17 mennessä ei vuoto ollut alkanut, niin uskalsin vasta testata :ashamed: Keskenhän se sitten lopulta meni, muttei lämmöistä sitä olisi voinut arvata.

Älkääkä nyt mittailko päivällä niitä lämpöjä! Se saa aikaan vaan turhaa hämmennystä. Vain heti heräämisen jälkeen mitatulla lämmöllä on jotain merkitystä, eikä yksittäinen mittaustulos kerro vielä mitään vaan dataa pitää olla useammalta päivältä.
 
  • Tykkää
Reactions: Vauvahaaveita86
Täällä taas testit tällaisia:

pp 5 Clearbluella haalea viiva
pp 6 Sama testi hiukan vielä haaleampi viiva
pp 7 Sama testi nega. Eli pregnyl nyt lienee sitten poistunut.

Onneksi en käyttänyt vielä digitaalista, käytän sen sitten, jos oikeasti plussaan..
Enköhän jää nyt odottelemaan. Olen tuhlannut jo 50 euroa raskaustesteihin..huhhuh
Voi että sitä on typerä kun kuvittelee, että nyt me onnistutaan.. aina sama juttu kuitenkin..:(
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iinamiina ja iloksi
Almiina, olen vieläkin kipeänä. Viime yönä heräsin tunteeseen, kuin joku olisi viillellyt puukolla virtsarakkoon ja kohtuun. Lisäksi voin pahoin. Otin särkyllääkkeen, join ja käveleskelin varmaan tunteroisen, kunnes helpotti. Liekkö hyperiä mullakin yritti pukata päälle, vaikkakin nestettä mulla ei vatsalaukussa näkynytkään. Olen kyllä juonut taukoamatta ja siitä hyvästä käynyt koko ajan vessassa.

Ei todellakaan tästä ekasta IVF:Stä jäänyt kovin hyvät muistot, joten en tiedä jaksanko edes syksyllä lähteä uuteen yritykseen, jos saadaan paljon rakkuloita, joista vaan yksi selviää. Ei kuullosta kovin näiden kipujen väärtiltä. Lääkäri kyllä meinasi, että voisimme kokeilla puoleen soluista icsi-hoitoa.

No jospa meillä kävisi ihme, ja tämä top-alkio tarraisi kiinni.
 
napsu minä oon lisännyt tuohon kuvaan vähän kontrastia, sen vuoksi erottuu paremmin se viiva. Minusta se näyttää kuvassa ilman käsittelyä samalta kuin sinun viiva.
Minä en osaa ees kuvitella, että tuo minun viiva vois olla muuta kuin lääkeviiva. Minä kuitenkin piikitin niin ison satsin sitä lääkettä, että se on varmaan se joka näkyy.
Ja HUIPPUA tuo Davidin viiva! Se on kyllä niin epäherkkä testi, että jos sillä tulee viiva, niin siellä on oltava jotain! Toivottavasti digitestin haku ei ole turha reissu!


Nellikaneli Olen pahoillani hoidon epäonnistumisesta :( Toivottavasti passi sitten onnistuu elokuussa.
Ja kiitos kommenteista noiden lämpöjen suhteen. Toivottavasti olisit oikeassa siinä, että lämmöillä ei ole väliä. Taitaisi olla viisainta lopettaa niiden tarkkailu.

Mansikkatyttö voi ei sinun testejä. Ja hiton lämmöt. Nyt on tainneet lämmöt pilata meiltä kahdelta päivän.
Testien suhteen ei ehkä vielä ole paniikkia, koska sinullakin taisi olla se pregnylmäärä pienempi kuin minulla. Lääkeviiva on nyt kadonnut tehdäkseen tilaa oikealle! Toivottavasti nyt alkaa sitten viivaa ilmaantumaan.
Voi itkun tiraus näiden takaiskujen kanssa. Voimia vielä piinailuun ja tsemppiä tosiaan siihen testin odottamiseen, jos aiot pitää testailussa taukoa.
Minä en taida pystyä olla testaamatta, vaikka saattaakin pää levitä siitä hyvästä.
Toivottavasti päiväsi on muuten ollut hyvä :)

iinamiina hetkinenhetkinen! Mitenkä sinulta on nyt päivä päässyt hukkumaan! Apua! Mutta viivaa näkyy kuitenkin, toivo ei ole vielä mennyt!! Sinulla on piinan päätös aika lähellä. Aiotko vielä testata ennen maanantaita? Toivottavasti viiva alkaa vahvistumaan!
Toivon täysin sydämin viivan vahvistumista!

jadekivi minä olen mittaillut iltalämpöjä huvin vuoksi, sillä ne on linjassa aika hyvin noiden aamulämpöjen kanssa. Nyt en ole aktiivisesti seurannut varmaan vuoteen, mutta aiemmin mittasin lähes vuoden päivät aamulämpöjä, päivä- ja iltalämpöjä. Minulla näkyy iltalämmössäkin se normikierron lämmön tippuminen vuodon tullessa.
Tämä hoitokierto tietysti saattaa olla erilainen, mutta jotenkin kun tuo kroppa vaan toimii juuri niinkuin normaalikierrossakin vuodon tullessa sitä heti on valmis myymään maansa.

Toivon, että olet oikeassa niiden lämpöjen suhteen, ettei ne merkitse mitään... Viivaan en voi mitenkään vielä luottaa, sillä epäilen vahvasti niiden johtuvan vaan ovitrellesta.

Sannuliinu minulla on takana kolme hoitoa (joista tämä viimeinen kesken) ja tähän mennessä on saatu yhteensä 19 solua. Niistä raakoja on ollut 14 solua ja kypsistä hedelmöittyi vain tämä yksi, joka on nyt kyydissä.

Eka punktio oli järkyttävän kivuliasja hyperi iski päälle. Folleja puhkottiin 30 kpl ja soluja oli vain 7. Niistäkin 5 raakoja. Kurjinta oli, kun kärsimys oli turhaa. Ei hedelmöittyneitä soluja.
Toisessa punktiossa, joka oli helpompi, puhkottiin 6 follia, siellä oli 6 solua joista taas 4 raakaa eikä kumpikaan kypsistä hedelmöittynyt.
Tämä viimeinen hoito piti mennä samalla kaavalla ja aika pitkälle menikin (20 puhkottiin, 6 solua saatiin, 5 raakoja) mutta jotain ihmeellistä tapahtui ja ainoa kypsä solu hedelmöittyi.

Eli suosittelen, että hammasta purren sitten vielä uutta yritystä, jos nyt ei tärppää. Lääkärit saattavat keksiä toimivan cocktailin lääkkeitä!
Minulla ainakin on fyysinen kokemus muuttunut helpommaksi vuosien varrella, vaikka tietysti henkisesti se on raskaampaa pidemmän päälle.
Toivottavasti kuitenkin tärppäisi nyt eikä enempää tarvitsisi hoitoja ihmetellä!

Mikä pp sinulla on menossa?


iloksi pp8
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mansikkatyttö
ON:
3.follikkeliultra käytynä. Kasvu oli ollut edelleen hidasta. 2 isointa olivat kooltaan 11-12mm ja 1 pienempi 9-10mm. Kohdun limakalvo oli 7,9mm.
Pistokset 300IU:ta jatkuvat pe-su:hin. Maanantaina 4.ultra, jolloin päätetään punktiopäivä... ajoittuu ke-pe:ksi. Maanantaina siis olemma taas viisaampia.

Kyllä se vaan täytyy uskoa, että jäljellä olevan munasarjani toiminta alkaa olla lopussa...

Sain myös kuulla että Pregnyl, jota oli suunniteltu siirron jälkeen tukihoidoksi auttamaan kiinnittymisessä, niin sillä on toimituskatkos (ei saa enää mistään, ei edes tukusta) eli Ovitrelle tulee Pregnylin tilalle.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä