Hoidot jatkuu 2012

Sintu74, kurja tilanne. :( Toivottavasti kääntyy parempaan. Tuo ovitrelle on kuulemma helpompi pistää kuin pregnyl, joten ei varmaan haittaa ( paitsi hinta on suolaisempi)..
Tosi surkea päivä tänään. Onneksi vuoto ei ole vielä alkanut, vaikka ei silläkään taida olla mitään väliä oikeasti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikkatyttö;26429503:
Sintu74, kurja tilanne. :( Toivottavasti kääntyy parempaan. Tuo ovitrelle on kuulemma helpompi pistää kuin pregnyl, joten ei varmaan haittaa ( paitsi hinta on suolaisempi)..
Tosi surkea päivä tänään. Onneksi vuoto ei ole vielä alkanut, vaikka ei silläkään taida olla mitään väliä oikeasti..
Tuo Ovitrellen hinta ei mua huoleta, koska tullu jo kattoraja täyteen... sentään jotain hyvääkin. :)
 
Sintu Ovitrelle ei oo kelakorvattava, eli se täytyy vaan maksaa. Yksi piikki maksoi 50e. Mulla se satsi oli 100e. Kaiken hyvän lisäksi jouduin ajamaan toiselle paikkakunnalle hakemaan lääkettä, kun omalta paikkakunnalta ei saanut.
Lääke maksoi 100e ja hakukilometrejä tuli 160.

Mut toivottavasti saisitten sitten punktiossa laadukkaan saaliin, vaikkei lukumäärä niin suuri olekaan.
 
Sintu Ovitrelle ei oo kelakorvattava, eli se täytyy vaan maksaa. Yksi piikki maksoi 50e. Mulla se satsi oli 100e. Kaiken hyvän lisäksi jouduin ajamaan toiselle paikkakunnalle hakemaan lääkettä, kun omalta paikkakunnalta ei saanut.
Lääke maksoi 100e ja hakukilometrejä tuli 160.

Mut toivottavasti saisitten sitten punktiossa laadukkaan saaliin, vaikkei lukumäärä niin suuri olekaan.
Mites toi Ovitrellen annostus?
Onko Ovitrelle x2 sama ku Pregnyl 2500IU:ta x4?
 
Ai vitjat.. montako kertaa sinun pitää pistää tueksi siirron jälkeen? Ovitrelleakaan ei taida voida säästellä seuraavaa piikkiä varten. Neljä pakettia tulee pian aika kalliiksi!

Sitä jäin kyllä miettimään, että olikohan siinä Ovitrellessa sellanen kynävaihtoehto jota pystyis sitten käyttämään useamman kerran.. Sitten ei menisi niin hukkaan kauheesti...

Minulla oli vaan kaksi kertakäyttöruiskua, jotka piti piikittää ja sillä hyvä.
 
Oli Ovitrellessä kynä! Mua ärsyttää kans että mitään ei enää tunnuta korvaavan, kaikkia karsitaan koko ajan! :(

Siis pp9 nyt tosiaan, ja iltahaamu.. vahvempi kuin eilen mun mielestä! Itkut, mitenköhän herkkiä/epäluotettavia noi halpikset Prisman Pregentit oikein on?? Outoo ainakin että niitä pitää liottaa pissassa 3-5min ensin! Ja sitten vielä antaa olla muutamia minuutteja. Tää on niin kauheeta, ja mä oon 100% varma että se on se lääke vieläkin. Sitäpaitsi kyllähän pp9 pitäis olla jo kai selkeesti nähtävä viiva ennemmin ku tommonen haamu. Mut täytyy sanoo että ei toi kyl mun mielestä enää esi-isä oo ku ihan haamu, silmällä erotettava sellainen. Mut ihan varmasti mulla oli nyt vaan väkevämpää testinestettä käytettävissä ku eilen, ku en ollut ehtinyt moneen tuntiin vessaan ku vieraita rampannu. Voi itkujen kauheus, aamulla se olis varmastikin se totuuden hetki :( Ostin Elivon apteekista. Onko kokemusta moisesta?

Toisaalta tuntuu järjettömältä että tällä arsenaalilla lääkkeitä ja tukilääkkeitä EI kiinnittyisi, enempää ei voi ihmiselle määrätä. Lääkärikin sanoi että nyt sulla on käytössä ihan kaikki mahdollinen ja mahdoton. Mutta vielä paljon järjettömämmältä tuntuu se toinen vaihtoehto.

Mä en haluu! Mä en tykkää tästä.
 
Iloksimulla on pp2,jos nyt oikein osaan laskea;)
Torstaina oli siirto. Kivut onneksi jo hiukan helpottaneet. Kokoajan lutinukset lorahtelee housut märäksi. Edelleenkin vaan ihmetyttää tuo hedelmöittymis ongelma,kun hedelmöittyminen meillä ei olis pitänyt olla se ongelma,kun tosiaan 5 kertaa olen ollut jo raskaanakin,mutta ne on olleet näköjään sitten onnen kantamoisia.
 
Viimeksi muokattu:
iinamiina minusta ne prisman testit on outoja? Mutta niiden luotettavuudesta en kyllä tiedä! Kuinka kävi Elivon kanssa? Minulla ei ole siitä kokemuksia..
Toivottavasti on viiva vahvistunut!

marianne1971 onnea matkaan ! :)

Sannuliinu toivottavasti tämä piina nyt loppuisi hyvin eikä enää tarvitsisi miettiä ongelmia. Tsemppiä ihan hirveesti piinapäiviin!

Napsis
wwwwwwau!!! Onnittelut!! Ihana juttu ja kaunis plussa on piirtynyt testiin <3 Mieletöntä! Minä toivon, että pääsen seuraamaan pian perässä!

ON.
Aamulla tein taas testin eikä se viiva ole ainakaan haalentunut.. en tiedä voisiko siitä päätellä jotain.
Sofi-testiinkin tuli viivantynkää näkyviin, muttei mulla noin hyvää viivaa ole kuin napsuneidillä.
Huomenna ajattelin tehdä apteekin oman testin.

Tässä minun testisuora tiirattavaksi:

 
Viimeksi muokattu:
Kyllä siinä viiva näkyy!! Eikä se haalennut tosiaan ole!
Osta toi Clearblue.. Mä tein eilen davidin ja sain ihan hentosen haamun, tosi tosi hentosen. Ja aamulla tuo plussa piirtyi IHAN heti. Eikä tosiaan tartte arvuutella. Eli aika herkkä testi on. Digitaalisen olisin ostanut, mut ne kun oli loppu apteekista. Pah.

Mut nyt mietin mietin et miten selviän illan kun en haluaisi vielä kaikille paljastaa tätä ilouutista.. tosin tulevat vieraat on kaikista lähimpiä, joten toisaalta eipä se haittaiskaan ;)) Mut vielä niin aikasta etten tiiä uskallanko. Veritesti kuitenkin vasta tiistaina.

ja mitenkäs iinamiina testasitko???
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Kannatti soitella kaikki kotikaupungin apteekit läpi. Saan haettua Pregnyliä 4pkt (a' 4,48€) kahdesta eri apteekista. =)
Ja mulla tulee nuo siis tukihoidoksi, yhdestä paketista aina 1 pistos 2500IU:ta.
On kyllä tuhlausta, että puolet menee hukkaan, mutta ainaki rahaa säästyy yli 80€, ku Ovitrelle ois tullu maksamaan sen 100€. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sintu74 no huippujuttu! Teit kyllä aikamoisen säästön itsellesi!
Minä en ees tajunnut, että olisin kysellyt pregnylin perään. Kysyin kaikista apteekeistä tässä 80 km säteellä vain sitä ovitrellea. Olisihan sitä pregnyliä saattanut olla jossain varastossa vielä, kun olisin älynnyt kysyä.
Mutta noh, se on mennyttä.

napsis minä tässä harkitsen, että lähtisinkö käymään apteekissa hakeakseni sen digitestin. Huomiselle on vielä apteekin oma testi, jos vaan maltan sinne odottaa.
Mahtavaa nähdä, että sinulle on tullut selvä viiva!

Minullakin testeihin kyllä tulee selvästi viivat, mutta vähän harmittaa, kun ne eivät vahvistu.

Ehkä se digitesti olisi paras hankkia... saisikohan siitä hetkeksi mielenrauhan..

Minulla testipäivä on vasta ikuisuuden päästä torstaina.

voi ihanaa napsis!! Toivottavasti siellä on nyt pieni tarrannut tiukasti kiinni ja pysyy mukana matkassa !
 
mä meinasin ihan mielenkiinnolla testata davidin testillä tänään vielä.. ihan vaan nähdäkseni että millainen viiva siihen nyt tulee, kun kuitenkin tossa clearbluessa ihan selvä.

ja joo, eihän tää on kun askel 1... vielä mitä vaan voi tapahtua. Mut niitä on turha murehtia. Nyt ainakin aion iloita. Viime raskausaika oli niin hankala, mun isä sairastui syöpään, miehen veljenvaimo, ja itse sairastuin melanoomaan. Joten nyt todellakin iloitsen ne hetket kun siihen on aihetta!

Ja sieltä se Taivas Vaari eli mun isi nyt sitten varmasti pitää meistä huolta. Poika 2v osaa jo ajatella että Taivas Vaari istuu pilven päällä, ja "kyllä se äiti näkee meidät täällä alhaalla" <3 <3 <3
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Napsuneiti :) Ja Iloksi myös, onnea, tuossahan on selvä viivojen vahventuminen havaittavissa. :)
Suosittelen myös tuota Clerablueta, siinä ne viivat tulevat kyllä selkeästi.
Joko testasit Iinamiina?
Täällä Clearbluen haamu nähtävissä eilisten negojen jälkeen. Kumpa vahvistuisi ja menkat eivät alkaisi.
PP8
 
  • Tykkää
Reactions: napsuneiti
Voi Mansikka ja Iloksi, mä niiiin toivon kädet kyynärpäitä myöten ristissä! onnea kamalasti Napsikselle! Toi on jo niin fakta! :) Täytyy sanoo kyllä että noi napsun viivat peittoaa mennen tullen mun pp9 haamut että vähän kyllä nyt toivo hiipui omalta osalta.. :( Mä muuten jänistin, en uskaltanutkaan testata tänä aamuna. Ehkä sitten illalla..
 
Voi iinamiina sehän on NIIN yksilöllistä että miten sitä hormonia erittyy virtsaan! Älä nyt mun testistä masennu!! Toi on aamupisusta tehty ja heti alkoi tulla se plussa siihen. Viimeksi mulla oli pp12 hcg arvo 160 ja laskin et jos nyt menis samalla ni olis joku 60, mut tietty veressä. Mut noi on NIIN yksilöllisiä, ja testit NIIN erilaisia. Voin vielä raportoida mitä päivällä tehty David näyttää.. veikkaan ettei noi selvää tulosta. Tsemppiä nyt!!!!
 
Onnittelut teille kaikille, joille näyttää plussaa pukkaavan :) Se on kyllä hauskaa miten sitä itsekkin aina alkaa testailemaan vaikka kuinka päättää pidättäytyä testipäivään asti, hah eipä ole koskaan vielä pokka pitänyt :)
ON Täällä ollaan pikkuhiljaa pettymyksestä päästy yli ja katseet on nyt suunnattu painon pudotukseen ja elokuun lopulle alkavaan hoitoon. Nyt täytyy koittaa suunnata ajatukset kesän viettoon ja nauttia tulevasta kahdesta hormonivapaa kuukaudesta :) Lääkäri ei antanut edes e-pillereitä tauon ajaksi.
Marianne tsemppiä piinistelyyn :)
 

Yhteistyössä