Hoidot Kysillä

Kysyn uudestaan jos joku jotain vastais: Miksiköhän meille ei ole koskaan kerrottu alkioiden laatuluokitteluja??Ootteko itse niitä tiedustelleet vai onko lääkäri aina keronu kysymättäkin??Tämä vaan kovasti alko nyt mietityttämään..

 
dream09; milloin on lääkärit kertoneet, milloin on kysytty ensin - eipä se sen kummempaa tarkoita... Tosin sanovat kyllä, jos on huonoja alkioita, että jos teille ei ole sen kummemmin niistä kerrottu, niin ei varmaan syytä ainakaan huolestua.

:hug: monet taas tarvitsevat :hug:

Mennäänkin näemmä raitatiikerin kanssa melkein yhtä matkaa, mulla sumut alkaa 5.10. ja punktio menisi viikolle 45. Huu, kylläpä alkaa jännittää..!

-rallis
 
kiitos haleista!

peppilottasikuriina mul on klo:11 se aukkari..aapuuva! tsemppiä oviksen pongaukseen! kiitti siniviuhka...mul on kyl aika korkee kipukynnys..mut, ku se näytti sen putken mikä sinne työnnetään, ni alavatsasta kouras.. :eek:
 
Ei meillekkään kovin tarkkaan alkioiden laatua ole kerrottu, vähän ohimennen mainittu vaan.
Hmph, pp 10 menossa ja odottavan aika on pitkä. Tiistaina verikoe, ja keskiviikkona tulos tiedossa, nyt ei osaa kyllä sanoa mitään. On oireita, mutta johtuvatko sitten progestroneista, kuka tietää. Toivotaan että menkat vaan ei ala...
 
Päivää!

ON:Olipas taas kokemus.. kävin siis tänään siellä kysillä ja mulle tehtiin se aukiolotutkimus...olin ottanu 1g Panadolia tuntia ennen toimenpidettä... Mä sit kuuluinki onnellisesti siihen porukkaan joita se sattuu ihan kamalasti..gyne meinas jo luovuttaa, et ei se katetri mene sinne, eikä hänelle voi tehdä inseminaatiotakaan, mut sit ottikin jotku "järeämmät" aseet käytöön ja putki meni paikalleen kauhean kivun kanssa ja kyyneleet valu silmistä..toinen mikä sattu kauheesti oli, ku siihe palloon, joka pitää kateria paikallaan laitettiin vettä..ajattelin, et jos synnytyskivut on jotain tällasia, ni haluan kyllä ehdottomasti kaikki mahdolliset kivunlievitykset mitä löytyy!! tämän jälkeen kivut oli siedettäviä..onneks hoitajat ja gyne käsitteli mua tosi hienosti.. mulla on kuulema anatomia tuolla alhaalla sellanen, et ei sen takia meinannu onnistua..mitenhän ne meidän hitaat ja vähäiset siittiöt pääsee sieltä läpi? nyt vaan tulee verta, piti ihan iso side laittaa..
putket oli kuitenki hienosti auki ja kuulema noin 4päivän kuluttua mä ovuloin ja hän määräsi yhdyntöjä tuolle seutuun.. tästä kierrosta vielä tarkat PRL- ja PROG-kontrollit. Loka-marraskuun vaihteessa kontrolli simppanäyte. Marraskuun loppupuolella vasta seuraava pariskunta aika(IVF-info), jonka jälkeen heti inssi+ovulaation induktio...niitä kokeillaan 2-3 ja sit jos ei vieläkään oo tärpänny, ni IVF...

Jotenki on niin helpottavaa, ku on joku suunnitelma :)

muoks. Pohtijatar toivottavasti huomenna tulee teille ilosia uutisia!
 
KYSIN HOIDOKIT 8.9.2009

Inkku83...................1. IVF punktio vk 41
Peppilottasikuriina.....inseminaatio 6.5.2009
dream09..................3.IVF 08/09...kaksi siirretty testi pv.11.9
Arcatha....................inseminaatio 09/09.clomit+metut
Raitatiikeri...............inseminaatio kevät 09
Möhköfanttis............tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa
Pohtijatar.................2IVF syyskuu 09, punktio 7.9
Vesiheinä................2. IVF vko 47
Hopottitar................PAS vko 22/09
Kummi...................4. ICSI syyskuu 09
Retuli82..................3.IVF syksy 09
Tikru72....................4. IVF toukokuu 09
Kiin.........................2. IVF vko 44
Tao.........................
Zirppana..................2. ICSI/IVF kevät 09
Rallukka..................3. IVF 11/09
Katmis ....................2.ICSI 09/09, siirto 9.9.09
Trinita......................
Muskotti84...............1. IVF syksy 09
HaLLeBeRRy.............1. inseminaatio+ovulaation induktio 11-12/09
Siniviuhka.................eka käynti lokakuussa
Ibu............................hoidot alkamassa

Plussanneet :heart:


 
Huomenna olis eka ultra jänskättää.

menkat olikin ihan melko jopa kivuttomammat ku normaalisti huh. mutta auta armias kun rupes synarellasta tuleen sivu oireita.. päätä särki 4 päivää lähes koko ajan, kuumia aaltoja tuli... nyt kun menkat loppui niin päänsärkykin on hellittänyt, vielä kuiteskin kuumia aaltoja jonkun verran, jotain siis kehossa meneillään....

toivotaan että munasarjat lepäilevät siis
 
Mulle tuli siihen testiin plussa. Ei ole kyllä yhtä vahva viiva kun se toinen, mutta selvästi erottuva, tänään siis pp13. Tämä oli elämäni ensimmäinen plussa, lasta on yritetty 2006 vuodesta lähtien, hoidoissa 2007 vuodesta lähtien.Kyllä on aika epätodellinen olo. Kohta lähden käymään verikokeissa, mutta voi olla, ettei sen tulosta tiedä kuin vasta huomenna.
Terveisin varovaisen onnellinen hieman hämillään oleva pohtijatar
 
Pohtijatar onnea hurjasti!! :heart: :heart:

Meidän yhteinen taival näyttää jatkuvan, koska meillekin tuli selvä plussa testiin! Täällä iloitaan varovaisesti =) Verikokeeseen menen puolilta päivin ja vasta sen tuloksen kuultua uskallan ehkä uskoa raskauteen! Sinänsä mitään oireita ei ole ollut koko aikana hirvittävää turvotusta ja menkkamaisia kipuja lukuunottamatta.

On jännää! :heart:
 
inkku onnea ultraan!

pohtijatar ja Katmis oikein paljon ONNEA! :heart: ihanaa lukea tällaisia uutisia heti aamusta!

on: iltaan asti sai särkylääkkeitä popsia, kun oli vieläki niitä kipuja siitä aukkarista.. huimas ja väsytti..piti vaan levätä.. nyt taitaa elämä voittaa!
 
pohtijatar ja Katmis Paljon onnea molemmille! Miten ihana uutinen.
HaLLeBeRRy Toivottavasti kivut ei jatku pitkään! Tosi harmillinen juttu.

on: Meillä odotetaan ovista jota taas ei näy eikä kuulu. tilasin mammaksilta testejä ja toivottavasti toimiivat minulla. Nyt on menossa kp13. yleensä ovis on ollut kp 12. Mutta viimeksi kesti menkkojen tulokin sinne 34-35 pv. asti. nor. kierto on tasan 28.
No jospa se sieltä tulis ja ilmoittais tulosta, vaikka eilen nippailikin alhaalta, niin toivon kovasti ettei ole mennyt ohi. Meille tuli genetiikkaan kutsu marraskuulle ja nyt saa jännitellä sitäkin tulosta mitä ne siellä sanovat.
Mutta nyt menen nauttimaan syksyisestä ilmasta.
 
Onnea Katmis ja pohtijatar :heart: :flower: =)
Moi kaikille pitkästä aikaa. Nyt on hyvä kesä takana ja uusi ja se viimeinen hoito edessä. Lyhyen kaavan mukaan IVF hoito. Surullinen ja haikea olo.. kuten varmaan kaikilla, joilla on se viimeinen mahdollisuus edessä :'( No, ei ku eteenpäin ja katsellaan mitä tulemaan pitää.
Soitin aamulla kysiin ja he lupasivat soittaa minulle tänään iltapäivällä... hoitoviikko kai olisi viikko 47, mutta minun kai olisi pitänyt aikaisemmin soitella sinne kysiin. Ja mulle kun jäi kuva, että vasta syyskuun menkoista soittelen :(
Nyt viimeiseen hoitoon tartun oljenkorteen nimeltä akupunktio.
 
Voi miten kiva KAtmis kun saitte tekin plussan!Taisivat viihtyä ne meidän alkiot silloin hyvin vierekkäin ja päättivät, että tästä selvitään :D
Minäkin kävin tänään veritestissä ja tuloksen tiedän huomenna. Hyvin varovaisesti suhtaudutaan täälläkin, mutta onnellinen olen tietenki.
Kiitos kaikille onnitteluista, ja Arcantha, ++++++++ =)
 
Pohtijatar ja Katmis ihanaa!! :heart: :heart: Onnea oikein kovasti ja enkeleitä matkallenne! :heart: :heart:

Arcatha onnea uudelle ikävuodelle ja ennen kaikkea plussasäteitä sinne päin! :heart: :heart:

hopottitar sydämestäni toivon siulle onnea tulevaan hoitoon! :heart: :heart:
 
KYSIN HOIDOKIT 22.9.2009

Inkku83...................1. IVF punktio vk 41
Peppilottasikuriina.....inseminaatio 6.5.2009
dream09.....................tauko........
Arcatha....................inseminaatio 09/09.clomit+metut
Raitatiikeri...............inseminaatio kevät 09
Möhköfanttis............tutkimukset alkaa vuoden vaihteessa
Pohtijatar.................2IVF syyskuu 09, punktio 7.9
Vesiheinä................2. IVF vko 47
Hopottitar................PAS vko 22/09
Kummi...................4. ICSI syyskuu 09
Retuli82..................3.IVF syksy 09
Tikru72....................4. IVF toukokuu 09
Kiin.........................2. IVF vko 44
Tao.........................
Zirppana..................2. ICSI/IVF kevät 09
Rallukka..................3. IVF 11/09
Katmis ....................2.ICSI 09/09, siirto 9.9.09
Trinita......................
Muskotti84...............1. IVF syksy 09
HaLLeBeRRy.............1. inseminaatio+ovulaation induktio 11-12/09
Siniviuhka.................eka käynti lokakuussa
Ibu............................hoidot alkamassa

Plussanneet :heart:
 
Katmis, millainen tulos tuli veritestissä?Minulla oli 171, ei kuulema voi vielä päätellä, että montako on kiinnittynyt, mutta hyvä tulos. Ultra on sitten syyslomaviikolla eli rv7.
Miten sitä uskaltaisikaan luottaa että kaikki menee hyvin, että ei olisi mikään tuulimuna, tai kohdunulkoinen. Että kyllä nämä huolet taitaa jatkua. :|
 
Kiitos onnitteluista! :heart:

Pohtijatar mulla hcg oli 241. Taitaa mennä meidän molempien arvot siihen hyvä-kategoriaan :) Jänskää on. Jotenkin vain toivoisi, että tulis nyt vaikka pahoinvointia niin "tietäisi" olevansa raskaana. Meilläkin ultra on syyslomaviikolla. Saattaa ottaa hermon päälle tää odotus... :)

Arcathalle synttärionnea ja vielä tuhannesti enemmän plussaonnea!!
 

Yhteistyössä