»»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

Heipparallaa täältä sateen keskeltä.

Tosi inhottavat ilmat ollu. Mä kun odotan muutaman päivän helle jaksoa että pääsis rannalle tyttöjen kanssa koko päiväks.

Mä olen ystäviä saanu täältä palstan kautta tuolta ystävä puolelta, viimeksi juuri Piparisuun.
Kannattaa kokeilla, jos ystäviä kaipailee.

Mitäs juhannus suunnitelmia teillä on?
Me mennään keski suomeen mun isovanhempien mökille. Juhannuksena mulla olis synttäritkin 23. päivä, 23 vuotta, mutta eipä niitä ole tullu juhlittua enää moneen vuoteen. Mummo kyllä varmaan kakun tekee, niinkuin on joka vuosi tehnyt kun siellä ollaan vietetty juhannusta.
 
Puella mä oon nyt muutaman vuoden ollu PyNs:in (Pyhännältä) mukana tuolla vaskoolissa!
Eilen tuli taas käytyä pelaileen eikä kyllä mikään onnistunu :/ Toisin kuin viimeksi onnistu lähes kaikki jota vähän ihmettelen kun niin pitkä tauko edelliskerrasta. Nyt ei ehkä tule ens sunnuntaina lähettyä pelaamaan joten näillä eväillä rovaniemelle parin viikon päästä :p

Ootteko muut leikanneet vielä hippusten hiuksia? Minä käytin pojun parturissa viime viikolla kun korvalliset ja takaa oli jo niin pitkät että kutitti ja haittasi poikaa!Kyllä meiltä vauva katosi jonnekin hiusten leikkuun myötä! :'( On nyt niin ison pojan näköinen että :heart:

Juhannus-suunnitelmat meilläkin vähän auki...todennäköisesti molemmissa mummoloissa vietetään aikaa!

Kavereista sen verran että kovin niitä on vähän minullakin :ashamed: Joskus tuntuu että olisi kiva kun voisi kaverin kutsua kahvittelemaan tai käydä itse mutta ei!
Mun paras ystävä asuu 50km päässä eikä tuotakaan matkaa viitti kovin usein kahvittelun takia ajella. Ollaan kyllä molemmin puolin tehty sitäkin et kun seinät päälle kaatuu niin lähetään kyläileen. Mut olis kiva kun niitä kavereita olis tässä "nurkilla" Jospa joskus...

Täytyy lähtee puuhastelemaan jotain kun poju vielä nukkuu :wave:

Aippa3 ja poju ens viikolla 1v ja 2kk
 
Kiitos kerho/ystävävinkeistä! Kyllähän mä kaikista noista tiedän, en vaan saa aikaiseksi mennä... ja sit vielä rajoittaa se, että mä en vie tyttöä mihinkään kirkon juttuun eli seurakunnan kerhot ym. on poissuljettu. Mut joo saamaton äiti täällä vaan on, kyllähän nyt ystäviä varmaan sais kun olis vähän aktiivisempi :ashamed:

aippa mä leikkelen vähän väliä tytön hiuksia, kun musta se on niin kivaa :) Ei pääse tosiaan pitkä tukka tulemaan meidän tytölle. Muutenkin on vähän poikamainen kun ei käytetä juurikaan esim. vaaleanpunaista, kirkkaita värejä (vihreää, keltaista etc) kylläkin. Laivallakin kun oltiin niin monet tuumas tytöstä "nuori mies" tai "poju" :D En viitsinyt korjata.

Meilläkin juhannussuunnitelmat auki. Eipä meillä koskaan ole ollutkaan mitään ihmeellistä juhannuksena. Pitäis varmaan kysyä mieheltä ettei sekään oo suunnitellu mitään. Me ollaan tytön kanssa oltu mummilassa nyt viikko ja mennään vasta keskiviikkona takas kotiin.

Jaahas, jos lähtis ulos tytön kanssa että saa purkaa vähän energiaa. Tykkää kävellä nyt koko ajan, kun viikko sitten alko ite kävelemään. Kävelee ympäri kämppää lelut käsissä, koko ajan näköjään pakko kantaa jotain. Ja vetää lelukoiraa perässään :)
 
hei!
oon täällä huonolla menestyksellä yrittänyt aina välillä roikkua mukana, työt ja tuo neiti vie kyllä kaiken ajan. ilmoittelen vaan että minäkin siirryn tuonne odottajien puolelle :heart: helmikuussa pitäisi kakkosen syntyä jos vain kaikki menee hyvin. jännityksellä odotan kun ikäeroa tulee tuo 1v 10kk sisaruksille :)
 
Athena onnea! :flower:

Kiitokset kaikille turvaistuinongelmaan vastanneille. Hankimme siiis huokeamman istuimen kakkosautoon hyvällä omallatunnolla. :saint:

aippa3 heh, ollaanhan me sitten varmaan pelattu vastakkain! :LOL: Minä siis palloilen JuNsUn porukassa. Tänään taas lähdetään kokeilemaan josko peli onnistais. Onnea Vaskooliin!

Jussia meillä varmaan vietetään ihan kotosalla. Mies vielä jahkaa, josko menis isompien lasten kans käymään anopin mökillä, mutta minä ainakin jään Otson kans kotiin. Huonoa ilmaahan nuo on luvanneet, niin voi olla että jättävät menemättä.

Hiuksia ei ole vielä Otsolta leikattu, mutta suunnitelmissa on, että kun seuraavan kerran mennään mummon luo niin sitten saa mummo leikata. Aikas pitkät alkaa olemaan.

Mutta nyt vähän kotihommia ennen reenejä, kun Otsokin vielä nukkuu.
 
Mb - Meidän kerhoissa ainaki kulkee ihan avoimesti kirkkoon kuulumattomia ja ovat yhtä avoimesti tervetulleita.. Pienet lapsethan ei paljoa välitä tai ymmärrä uskontojutuista joten ihan lapsen kannalta kannattaa miettiä josko sitä sittenki voisi mennä seurakunnan kerhoon vaikkei uskovainen olekaan ku usein ne on just niitä kerhoja joissa tapaa naapureita ja alueen lapsia.. (Kai sitä aikuinen voi antaa sen uskontoasian mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos? :) ) Mut toki on sitä sit olemassa ihan niitä kaupunginkin kerhojakin, mut meillä ainaki ne on kaukana (vaatis bussimatkan vähintään ja autoa ei mulla päivisin ole käytössä ) kun taas toi seurakunnan on melki takapihalla.. Joten käydään siinä (ja toisessakin naapurialueen kerhossa) vaikkei mekää mitää uskonnollisia ihmisiä olla. Ajattelen ennemmin kuitenki sitä et on lapselle tärkeää tutustua niihin ihmisiin ketä täs meidän puistossa käy ja asuu naapurustossa.

Juhannussuunnitelmista oli puhe.. Me mennään mökille meren rannalle ja siitä alkaakin miehen viiden viikon loma joten mä varmaan vähenevissä määrin koneella.

Hiuksia on meillä kans jo leikattu ihan kotona vaan. Ajattelin lomalla pyytää mummia leikkaan kunnon kesätukan koneella molemmille pojille. Esikoista käytän kampaajalla, mut kesäsiilin saa onneks kotioloissakin leikattua.

Ja sit tulikin kutsu.... :)

Anu ja pojat
 
Anu-78
:wave:

Athena onnea kakkosen johdosta! :flower: :)

Hiuksia meillä ei ole leikattu eikä vielä hetkeen leikata, Sakulla kun on ns. "takatukka" eli kasvaa hiukset taakse :) on sillä toki edessäkin ja sivuilla mutta vähempi, en raaski vielä leikata, ei ihan ponnarille saa mut olkoon meidän aito blondi nyt vielä vähän aikaa :heart: :D

Kavereista sen verran et jokunen on mutta nyt kun muutettiin tänne "salolle" niin on jäänyt kaverit jotenkin unholaan :ashamed: ja kerhoja ei täällä kesällä ole, syksyllä kait vissiin sit tos kylätalolla on jonkunmoinen kerho mut siitäkin pitää sit ottaa selvää...

Kyllä on ollut nyt kylmät ilmat :/ saa laittaa vaatetta urakalla päälle kun ulos lähtee :( millon se kesä oiken tulee?? :whistle:

Mutta sitä odotellessa...

Anu
 
Athenalle onnea!

Me ollaan juhannus ihan kotosalla, grillaillaan ja levätään :)
Eikä oikein muutenkaan ole juhlamieltä, meillä on ollut vähän surua viime aikoina. Mun isä kuoli, tieto tästä tuli viime viikon lopulla. Oli kuollut yksin kotiinsa :'(
Nyt on aika mennyt hautajaisten ja muiden käytännön asioiden järjestämiseen. Kaikki on niin vaikeaa kun isä asui ihan eri puolella suomea...Ensi viikolla on sitten hautajaiset.
Kohta on sitten molemmat haudattu, äiti ja isä.

Mutta mukavaa (ja toivottavasti lämmintä ) juhannusta kaikille!
 
Hyvää juhannusta kaikille! Autot on kaksin kappalein pakattuna ja karavaani starttaa mökille. Ilma ei oikein suosiolliselta vaikuta, joten saa nähdä jaksetaanko Onnin kanssa sunnuntaihin asti, vai kömmitäänkö jo aiemmin kaupunkiin. Mutta leppoisia pyhiä!

Laylah ja Onni 1v2kk :heart:
 
Hyvää juhannusta! Zeenalle :hug:

Tulimme eilen Pohjanmaalta, tänään on lepäilty kotona ja huomenna lähdetään kaverin luo grillaamaan ja savusaunomaan. Sunnuntaina sitten taas kotiin valmistautumaan maanantaihin, silloin on edessä koko päivän psykologiset testit (olen nyt 2 parhaan joukossa hakemaani työpaikkaan, jännää). Nyt pitäisi vielä malttaa mennä nukkumaan :)
 
heippa piiiitkästä aikaa

mitäpä tänne kuuluu?
mulla on ihan jäänyt täällä käynti, on muka niin kiire aina :D
no, onhan kolmen kanssa kyllä tohinaa- kiireestä ei niin aina voi puhua.
tänne kai eksyin vähän vauvakuumeen kourissa. tai ei mulla niin paha mutta miehellä on vauvakuume ollut yli puoli vuotta ja joka viikko kuulen siitä. nyt itse olen alkanut miettimään että jos aluvuodesta vaikka antaisikin mahdollisuuden neljännelle :D en tiedä. vastahan mä palaan töihin elokuussa ja sitten heti vuoden päästä taas kotiin jäisin.. :whistle:
no, siihen on onneksi aikaa vielä.
meidän milla huhtihippunen on oikea lyyli :heart: touhukas kuin mikä ja niin temperamenttinen että ;) isokin tyttö on, 1v neuvolassa 83cm ja 15,5kg eli oikea tatami :LOL: oppi tällä viikolla vasta kävelemään ja nyt on niin ollakseen. nukkuu hyvin ja syö hyvin,sen varmaan jo koostakin huomaa :D
jospa mä parantaisin tapani ja yrittäisin useammin käydä täällä.
:hug: jussia kaikille.
mä olen yövuorossa töissä, menee se jussi näinkin B)
 
Athenalle onnea!

Zeenalla :hug:

Myöhästyneet jussit täältäkin. Meillä juhannus on mennyt työn merkeissä. Molemmille sattui työvuorot juhannukseen ja pojat olikin nyt pari päivää hoidossa. Onneksi oma päiväkoti on koko kesän auki, myös juhlapyhät.
 
Anu-78
:wave:

Nyt on sitten juhannus vietetty :) ja kivaa oli sekä myöhään tuli valvottua.

Tänneppä ei oikeen muuta kun vaan sitä tavallista arkea. Sakulla pienesti nenä vuotaa että oisko tulossa flunssa..

PulttiBois on teidän tytöllä kyllä kokoa :) :D siinä lihakset kasvaa kun kantelee :)

Jaahas, kutsu taasen käy joten pakko mennä...Mukavaa alkanutta viikkoa :) ja toivotaan että ilmat suosii nyt meitä :) (ainakin säätiedotuksen mukaan suosis) ...

Anu ja Saku poika
 
Me oltiin mökillä juhannus ja ihan kivaa oli säästä huolimatta.
Anni on meillä perheessä ainut joka on ihan kaikki ruokainen. Nella taas on todella nirso.
Tänään olis mun 23v synttärit, mutta rahat on niin vähissä ettei kakkua saa tehtyä. No, onneks mummo oli mökillä kakun tehnyt.
Ens viikonloppuna pitäis mennä alennusmyynteihin etsimään itselle juhlakuteita.
Anni sai mökillä ollessa flunssan, on ihan räkänen. Harmi kun nyt on kipeä näillä helteillä. Odotan niin kovasti että pääsis rannalle. Muutaman päivän kun on hellettä niin eiköhän sitten oo vedetkin jo lämpimiä.
 
Heippa pitkästä aikaa :wave:

Mökiltä palattiin sunnuntaina. Juhannus vietettiin mökillä. Ilmat oli nyt mitä oli mut mukavaa oli.

Athena onnea plussasta :flower:

Hippoliina Onneks olkoon :flower:

Anu-78 Joo kyl on samaa näköä :D

Meillä Topi löi silmäkulmansa tänä aamuna sellasen arkkupöydän teräs vetimeen. On vähän turvoksissa ja punainen eli taitaa tulla musta silmä pojalle B)


Mun pitää alkaa kokoamaan miehelle synttärilahjaks sellasta valokuva albuumia. Siinä on valokuvia miehen koko elämän varrelta vauvasta tähän päivään. Täyttää kesäkuun 6 päivä 40.

Nyt meillä on Topi alkanut ulkonakin kävellä.

Mut nyt ei tuu mitään enää mieleen eli ens kertaan :wave:

Hellettä kaikille

baby dream ja Topi
 
Baby dream, meillä Nellalla joskus oli reilu vuoden ikäsenä silmä mustaja, johonkin sen löi. Ja siis sillä mustui sitten koko silmä.

Ihanat on ilmat, mutta meillä minä ja Anni sairastellaan. Mulla alkoi eilen ja nyt yön aikana flunssa paheni kunnolla. Annilla taas tuntuu helpottavan, vaikka on sairastanu vasta 3 päivää. Ehkä tää on joku lyhyt kestonen. ;) Mä juon kovasti gefilus mehua, josko se auttais hävittämään tätä flunssaa, yleensä kun mulla kestää kaikki viikon. No, uimaan ei pääse, vaikka taitaa vedet vihdoin olla lämpöset. Toivotaan että nyt on oikein pitkä hellekausi, niin ehkä sitten ehtii paranemaan ja sit uimaan.


Baby dream, tarkoitat varmaan että täyttää 6.7. 40v?
 

Yhteistyössä