Huhtikuiset 2018 syys-lokakuussa

Heippa, mä liityn kanssa uutena mukaan. Sivusta seuraajan oon ollut jo jonkun aikaa :) mua kiinnostais kanssa se fb-ryhmä, oliko niin, että jollekkin piti laittaa yv:tä että pääsis mukaan?

Mulla alkaa vihdoinkin kuuden viikon oksentelu helpottaa. Eilen ja tänään ollut kyllä taas aamuoksentelua, mutta luulen et pahin on kuitenkin vihdoin selätetty, jee! Ihanaa kun alkaa olla voimia ja energiaa tehdäkin jotain. Oksentelu vei mehut aika tehokkaasti.. Pahoinvoinnin tilalle sain kyllä uuden, kuulemma aika tavallisen keskiraskauden oireen, migreenin. Vuosia poissa pysytellyt migreeni on muutaman viikon aikana iskenyt päälle jo useamman kerran. Mutta, tätäkään ei lääkärin mukaan pitäis koko raskautta kestää, huh. Ja pikkuvikojahan nää vaan on, ei sen kummempaa.. :X3:

Pikku maha ilostuttaa myös, iltaisin turvotuksen kanssa tuntuu jo aika pallolta! Tänään mulla siis viikkoja kasassa 14+5.

28.4/Papuliisa/26/1./TYKS
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu ja Lellu83
@Corael Tervetuloa mukaan! (y)
Itse syön luumuja päivittäin useita. Lisäksi oon käyttäny Pegorion jauhetta jos ollu yli kaksi päivää ulostamatta. Olen myös välttänyt vatsaa kovettavia ruokia kuten banaania.
Ärsyttävä vaiva mut onneksi on useita kotikonsteja joilla voi yrittää auttaa.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu

Yhteistyössä