Huhtikuiset 2019

Kai tämäkin joku raskauden piikkiin laitettava oire on, että ajatukset karkailevat... o_O Kävin tällä viikolla työhaastattelussa. Ennen autosta nousemista vilkaisin peiliin ja huomasin, että olin unohtanut laittaa ripsiväriä! Ikinä ei ole käynyt niin. Se oli vähän hassunnäköistä, kun oli rajaukset ja kaikki. :ROFLMAO: Eikä ripsaria tietenkään ollut käsilaukussa mukanakaan. No, jotenkin se haastattelu meni. Ei sillä niin suurta väliä... Ei ole yhtäkkiä enää keskittyminen tuossa uran luomisessa. Kun tulin sieltä, soitettiin vielä toisestakin paikasta, että pääsen haastatteluun. Ja vanhaan paikkaan joka tapauksessa pääsen töihin, kun loma on ohi. Tosin minun työsopimus on vain vuoden loppuun. Siksi olin hakenut töitä.
 
Voin tehdä vaikka samantien! :) Tartten perustamiseen yhden fb- kaverin kenet lisätä sinne, eli laittakaas joku mulle nimi tai linkki fb-profiiliin niin pääsen viimeistään aamulla pyytämään kaveriksi ja tekemään ryhmän!

ja muutenkin ryhmästä:
Voin tosiaan lisätä ryhmään joko omia fb- kavereita tai laittaa kutsun siihen sähköpostiosoitteeseen, jolla käytätte facea. Laittakaa ryhmään haluajat siis mulle joko oma nimenne (ja kuvaus vaikka profiilikuvasta jos on nimikaimoja), suora linkki facebook- profiiliin TAI se sähköpostiosoite, jolla facea käytätte. Sähköpostiosoitteen kautta lisäys suoraan ei onnistu, vaan face käsittääkseni lähettää kutsulinkin sähköpostiin. Fb- kaveruuden saa tietty heti sitten perua kun oon lisännyt ryhmään.

Ryhmä on asetuksiltaan salainen, eli sitä ei edes löydä muut kun jäsenet.
 
  • Tykkää
Reactions: Reetaleena
Täällä on paniikkiolo nyt. Olen tehnyt siis jo kaksi positiivista raskaustestiä eri päivinä, mutta äsken vessassa käydessä pöntössä oli vaaleahkoa punaista verta. Paperiin ei kuitenkaan jäänyt mitään, eikä pikkuhousuissa näy verta. Koska on jo tullut positiivista, niin ei tämä vissiin kiinnittymiseen liittyvää ole? Onko väkisellä aikainen keskenmeno vai voiko syy olla joku muu? Ahdistus on kyllä kympissä täällä... :cry:
 
Mulla on yhdessä raskaudessa ollut enemmän ja vähemmän verenvuotoa odotusaikana. Ekan kerran alko juurikin tässä ihanihan alkuraskaudessa, sit oli pari viikkoa taukoa ja taas joskus rv 6-7 välimaastossa. Sillain parin viikon välein vuoteli yli puolenvälin. Mitään varsinaista syytä ei koskaan löytynyt, epäilivät hematoomaa kohdunsuulla, mutta ei saanut koskaan varmistusta ultrassa.

Tsemppiä <3 Vuodot alkuraskaudessa on ihan tosi, tosi yleisiä ja usein ne on harmittomia. Tietty voi olla merkki jostain kamalastakin, mutta niinkauan kun vuoto on vähäistä eikä ole kipuja, niin sanoisin että huoli pois! (y)
 
Uskaltautuisinkohan liittyä jo tänne kun ensimmäisen kerran plussattu cb varhainen tulos testillä 2 päivää sitten (dpo 10). Sen jälkeen viivat on sekä cb että pc vahvistunut koko ajan :love: jos edellisten kiertojen mukaan mennään niin menkat olisi pitänyt alkaa eilen tai tänään, toivottavasti pysyykin poissa:giggle:.

Oireita ei ilmeisesti vielä sen kummemmin ole kuin että rinnat/nännit olleet jo heti oviksesta lähtien kipeät ja arat sekä nyt tuntuu turvonneilta. Ma ja ti poltteli menkkakipumaisesti alavatsaa ja tuli hieman rusehtavaa/hennon punertavaa valkovuotoa, kiinnittyminen? Välillä on olevinaan tuntevinaan jotain pientä juilintaa ehkä.

Meille molemmille tosiaan ensimmäinen ja yk 3 tärppäsi. Itselläni ikää 29v:) laskurin mukaan LA olisi 7.4.

Ja voi lisätä listaan:
7.4 / MinimiiS / 29 / ensimmäinen / HUS

Tuossa vielä kuvaa tämän aamun (dpo 12) pc rtestistä, nyt vaan toivotaan että viivat jatkaa vahvistumistaan:love: 6345DF8A-1295-421B-B7E7-3B7761AD26E6.jpeg

Ja fb-ryhmä kiinnostaa myös mua! :)
 
Tervetuloa tosiaan uusille! Ihana että porukka kasvaa :love:

fb- ryhmä on on nyt tehty ja ekat muikkelssonit on lisätty, eikun vaan lisää porukkaa remmiin :)

--

Mulla oli tänään eka aamu sitten viime lauantain kun EN pissinyt raskaustestiin :ROFLMAO: olipa vapauttavaa vaan lorotella menemään. On mulla vielä yks CB:n digi, teen varmaan sunnuntaina tai maanantaina. Maanantaina siihen vois ootella jo 3+ tulosta :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Janet88
@Reetaleena tsemppiä sinnekin! Tuliko paljon? Toivottavasti ei jatku ja on vaan sitä normaalia tiputtelua, mitä voi välillä tulla :( Mulla kanssa ahistaa se yöllinen pikkutiputtelu.
Kiitos tsempeistä @kolava Tulee vähän edelleen, mutta ei läheskään semmoista normaalia kuukautisvuotoa. Pääsen jo maanantaina lääkäriin. Tai katsotaan, miten tämä nyt viikonlopun jatkuu. Jos hirveästi alkaisi vuotaa, niin turha on sitten kai edes mennä.
 
Täällä tänään oletettu menkkojen alkamispäivä. Ei minkäännäköisiä vuotoja. Raskausoireet tuntuneet todella lieviltä ja oli pakko pissata tikkuun.
Kuvassa ylhäältä alas 11, 12 ja 15 dpo.
Alin siis tänään ja laimeasta iltapäivän pissasta ehkä tunnin pidätyksellä. Pakko vielä huomenna aamulla tehdä kuitenkin...(n)
https://aijaa.com/Ca1sgB

Tsemppiä @kolava ja @Reetaleena ! Voin vaan kuvitella pelästyksen, mutta normaalia lienee pienet vuodot, vaikka kammottaa!:eek:
 
Täällä tänään oletettu menkkojen alkamispäivä. Ei minkäännäköisiä vuotoja. Raskausoireet tuntuneet todella lieviltä ja oli pakko pissata tikkuun.
Kuvassa ylhäältä alas 11, 12 ja 15 dpo.
Alin siis tänään ja laimeasta iltapäivän pissasta ehkä tunnin pidätyksellä. Pakko vielä huomenna aamulla tehdä kuitenkin...(n)
https://aijaa.com/Ca1sgB

Tsemppiä @kolava ja @Reetaleena ! Voin vaan kuvitella pelästyksen, mutta normaalia lienee pienet vuodot, vaikka kammottaa!:eek:
Hyvin on viivat vahvistuneet (y)
Älä noista oireista vielä murehdi, mulla on yleensä alkanu oireet vasta tyyliin rv 6-7. Nyt kyllä oon ollut tosi väsynyt, en tiedä johtuuko raskaudesta vai näistä kuumista ilmoista:whistle:
 
Täällä varovaisesti liityn mukaan myös.
Testejä on tehty "muutama" ja pakko se on uskoa, että viivat alkaa vahvistumaan.
Oloja: pissattaa, lämmöt ylhäällä, menkkajuilintaa, kökkö olo ja aamulla tekis mieli nukkua ja nukkua...
Nuorin täyttää marraskuun lopussa 3v ja helmikuussa oli kemiallinen, niin siksi tuntuu uskomattomalta, kun nyt näyttää siltä että tämä pikkuinen tarrasikin kiinni. Muita plussia ei ole kuopuksen jälkeen näkynytkään.
En kuitenkaan uskalla pahemmin vielä riemuita, ennenkuin alkuraskauden ultra on käytynä. 14.8. varasin eilen netissä ajan. Neuvolaan soittelen ensi viikolla.
Facebook-ryhmä kuulostaa hyvältä!

3.4./Jannakoo/36v/kuudes/Tays
 
  • Tykkää
Reactions: Reetaleena
Varovaisesti liityn porukkaan mukaan. Esikoinen täytti juuri neljä. Taustalla keskeytynyt keskenmeno sekä ero. Hieman epäuskoinen olo ja tietysti keskenmemon mahdollisuus saa olemaan lievästi kyyninen

Jutustelen mielummin suljetulla palstalla facessa lisää


9.4 / Monski /30/toinen/Tays
 
Täällä kans plussattu, ja viivat alkaa olla jo sen verran vahvat,että varoen uskallan liittyä mukaan. Fb ryhmäänkin mielellään liityn vaikkei niistä ole mitään kokemusta, kun en facebookia käytä mutta tunnukset löytyy. (n) Elsy/26/toinen/Pkks/9.4.
 

Yhteistyössä