¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

happihyppy,kovasti voimia sinne ja toivotaan et kaikki on kunnossa. Jenskutin,tervetuloa ja onnea! Täällä oireet pysyny siedettävinä,pikkusen huonoa oloa ilmassa mut vanha konsti eli jatkuva napostelu auttaa. =) Huomenna soitan tytölle neuvola-ajan ja taidan samalla mainita raskaudestani.Mut mikään kiire mulla ei todellakaan oo saada sitä aikaa itelleni ku on vielä niin alussa. Hyvää vointia kaikille!
 
Eilen saimme plussata, la 8.4 ja mieluusti liittyisin mukaan. Sairaala Oas ja kolmas on kyseessä. Rv siis vissiin 4+3. Muita raskausoireita ei vielä onneksi ole ollut kuin kova väsymys- syy miksi hoksasin testinkin tehdä vaikka olin jo luopunut toivosta että tässäkään kuussa onnistaisi. Rinnat toki ovat isot ja pinkeät, mutta jostain syystä ne on sitä ollut nykyään joka kuukausi viikon parin ajan ilman raskauttakin.
 
Täällä myös ilmottaudutaan mukaan. =)
Mulla sama la kuin pingviini100:llakin eli 8.4. meneillään omien laskelmieni mukaan 4+4.
Sairaala on KOS, ja toinen lapsi kyseessä.
Oireita ei juuri ole, tosin välillä iskee kova väsymys eikä mitään jaksais tehdä. Lueskelen kirjoituksianne lähipäivinä vähän tarkemmin, että keitä meitä täällä oikein onkaan :)
 
Tervetuoa taas uusille! :heart:

Kaksi aamua ollut pahoinvointia, päivälläkin lyhyitä hetkiä lievää huonon olon aaltoja, mutta ruoka helpottaa ja välillä loistava olo. Tänään olimme kaveriperhen luona, ainoat, jotka yrityksestä tiedävät - eivät kyllä yhtään aavistaneet, onneksi. Haluaisin pitää salaisuudessa, kunnes tarkemmin näkyy, kehittyyköö vauva. Töisä ei pysty kuitenkaan salaisuutta pitämään kuin korkeintaan 10 viikkoon ehkä, ikävä kyllä. Sukulaisille en haluaisi kertoa ennen, kuin ollan seulojen tulokset saatu. Viime kerralla en kertonut, kuin vasta n.16vko, seulojen jälkeen - ja TIETENKIN kaikki olivat arvanneet! Jälkeenpäin kuvia katsottuani - en ihmettele.

Pitää mennä nukkumaan, herätys huomenna taas klo.6, lapset loman jälkeen eka kerta hoitoon.

T.Mirabel 5+3
 
tervetuloa uudet! :wave:

täällä työt aloitettu 6.15, eikä ees pahasti oo väsyttäny.. :) ihan kiva toisaalta palataki jo ihan oikeaan arkeen, onhan tuota tullu lomailtua ku 5 viikkoo saanu vaan lorvia.. :whistle:

rintojen aristus alkoi eilen illalla.. :D ja eilen muutenki tuntu enemmän alamahatuntemuksia ku aiemmin, jeij! oon toivonukki että alkais semmoset ihan säännölliset oireet ni niistäki voi jo jotain päätellä tuolla tapahtuvan.. ;)

mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :heart:
 
Huomenta ja tervetuloa uudet :flower:

Täällä nyt ei eilisen jälkeen edelleenkään mitään. Ihme, ku tissit ei oo vieläkää kipeet. Tää on oikeesti uus oire mulle, toisaalta parempi vaan :D Eilen st repäs kivasti, kun maksasin sohvalla ja yskäsin pari kertaa vähän lujempaa. Tuolla nivusten seudulla. Onko jollain muulla yskimisestä ollu tollai? Muita oireiata edelleen odotellessa :saint:

Ja mielenkiinnosta nyt kysyn noista One Step testeistä. Eli kaikki jotka on niiden ovulaatio- ja raskaustestejä käyttäny, nii onko raskaustestissä aina tullu yhtä vahva viiva sekä C että T? Meinaa tein tänä aamuna iha huvikseen TAAS One Stepin testin ja toi testiviiva tuntuu kyllä aina jäävän vaaleammaksi kuin kontrolliviiva eli en kyllä ainakaa ite luota tuohon testiin sillai, ett viivat ois yhtä vahvoja jossain vaiheessa. Noita ovulaatiotestejäki on vino pino, nii sit samalla sellasen otin ja siihen tuli vissiin sekunnissa tummempi testiviiva, kuin kontrolli. Ett aika hauskoja testejä sanoisinko :) Ihan siis uteliaisuutta kysyn. En siks, että alkasin panikoimaan viivan haaleutta :)

JääKyynel 4+5
 
Kiitos kaikille onnitteluista :wave: Ja onnea minunkin puolestani kaikille plussanneille!
Onks kuinka moni muu täällä painimassa tupakanlopettamisen kanssa? Tänään lähti käyntiin toinen päiväni ilman tupakkaa ja voi kuinka on hermot kireällä :/
Antakaas vinkkejä miten tästä saisi helpompaa, niksapurkat jo käytössä, mutta ei tunnu auttavan :ashamed:

Niin ja oireista vielä, että täällä ei muuta kuin nännit aaaivan kamalan tuskallisen kipeät, ei siedä ollenkaan kosketusta :D
 
Heippa kaikille, uskaltautuisikohan sitä itsekin mukaan.

Eli meille olisi näillä näkymin vaavi saapumassa huhtikuussa. Yritystä ollut tammikuusta ja tuloksena yksi keskenmeno huhtikuussa viikolla 11+6, yksi kemiallinen kesäkuussa ja nyt tämä plussa. Luottamusta tämän raskauden suhteen ei juuri ole, mutta kaipa se täytyy yrittää ajatella positiivisesti.

Oma rivi siis pinpella - 12.4. - HYS/NKL - kolmas

Itse kuulun riskiodottajiin sairauteni takia, joten saattaa siis olla että joudun synnyttämään naikkarille, muuten toiveissa olisi tuo Hyvinkään sairaala.

Onnitelut kaikille muille huhtikuisia odottaville. :flower:

Meidän kaksi edellistä ovat syntyneet 12/01 ja 4/03 eli ovat tulokkaan saapuessa jo isoja molemmat.

Pinpella 4+0
 
Tänään näköjään taas aamu ettei toi kahvi uppoo. Jäipä näköjään kuppi juomatta. Menkkamainen juilinta näköjään jatkuu.

Täällä painitaan sen kans, ett toi ukkeli lopettas ;) Ja saiski lopettaa, ku sillä on järkky
tupakkayskä, ei vaa myönnä sitä. Ja polttaa nykyään iha liian paljon! Saas nyt nähdä pitääkö lupausta. Tuulimunan jälkeen toi alotti taas, mutt sillonki alotti lakon vasta ties millo. Tällä kertaa ois paree lopettaa nyt! Toi tuppaa tekemään asioita salaa! Ja siitäkös oon saanu raivareita muutamaan otteeseen.
 
huomenia kaikille, uusille tervetuloa mukaan =) täällä oireita ei ole, ei niin mitään..ei yökötä, ei koske tisseihin, ei väsytä...mokomakin...alkaa jo epäillä koko raskautta...miehellekkin sanoin et pitäskö tehdä raskaustesti vai mitä..se vaan oli tyytyväinen kun mie oon "säteilly# onnea :D jos turvotus on oire niin sitten löytyy se yksi :LOL:

mites, meneekö kaikilla vanhat housut vai onko alkanu jo massukumpu näkyä tai tuntua? mulla ei näy mitään, johtuneen tästä hyvästä lähtöpainosta :headwall: neuvolaankaan en oo vielä soittanu, tuntuu niin epätodelliselle koko asia..

nyt kahvin juontiin, hyviä vointeja meille kaikille!
 
Jääkyynel - mulla ainakin on ollut testiviiva haaleampi aina kuin kontrolliviiva. Ei kannata sitä vahvuutta jäädä kyttäilemään. Tulee vaan turhaa stressiä.

Tervetuloa uudet! Mulla on pahoinvointia pahasti. Hitsi kun se iskee aina näin kovalla ja heti alusta. Ultra on viikon päästä mutta katselin äsken josko saisi aikaistettua. Mulla on niin vaikea kestää tätä olotilaa että en suostu sitä läpikäymään jos on yhtään mitään vialla, tuulimuna ja kohdun ulkoinen. Mutta ei ollut aikoja :/

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://lbdm.lilypie.com/FgvEp3.png[/img][/url]
 
Mullakin pahoinvointi tekee tuloaan. Aamulla oli hetken niin paha olla ettei pystynyt liikkumaan sängystä minnekään. Aamupalan jälkeen olotila helpotti.

Tissit mulla on nyt tullut kauttaaltaan kipeiksi. Alusta asti ollut vaan nännit, mutta nyt kipu on levinnyt.

Sit olen huomannut kumman jutun, mutta mun ei tee mieli mitään herkkuja tai epäterveellisiä juttuja. Ruoka maistuu koko ajan, mutta sen pitää olla kunnon kotiruokaa tms. Voiko olla edes mahdollista että karkkihimo voi kadota =) Ihan kun tää mun raskaus vaatisi mua elämään ja syömään oikein ja on poistanut multa ainakin väliaikaisesti kaikki mieliteot epäterveellisiin asioihin.

Enää en ehkä pelkää joka päivä niin paljon keskenmenoa. Vaikka nyt alkaa olla lähellä päivät, jolloin 2 edellistä km:ää tapahtuivat. Jotenkin musta tuntuu että olen nyt enemmän raskaana. Tai ainakin oireita on nyt enemmän, pakko myöntää
 
Huomenta, ja tervetuloa kaikille uusillle ja onnittelut masuasukista! <3

Täällä itselläni vähän yököttää mut sit ei kuitenkaan..
Väsyttää ja rinnat on turvonneet sekä iltaisin kipeet(outoa että vain iltaisin)
Naamassa on paljon finnejä! järkyyttävää kun la pitäis kaasoilla ja haluisin että ne finnit ei näkyis.. heh..
Joku kysyi masun kasvusta..
Mä huomasin että mun masu on tosi kova siis en paina paljoo vaan tunnustelen nii tosta iiihan ala masusta.. Saa nähä miten nopeesti alkaa näkymään kun on kohtu eteenpäin kallellaan.. viimeks näkyi jo 8+ mutta harmi että se meni kesken sitten:/
JOspa nyt sit menis kaikki hyvin.. :)

tiitu ja nasu rv6+3 huih meneepä päivät nopeesti kun kohta taasvaihtuu viikko ja alkaa kahdeksas viikko.. :O:O:O
 
Hei vaan, ja tervetulotoivotukset kaikille uusille. :wave:

Mullakin on ilmeisesti alkanut olemaan pahoinvointia, sillä vällillä tulee semmoinen lievä ellotusaalto. Esikoista odottaessa ei moista ollut, joten en ole ennenkuin tänään hoksannut, että sitähän tämä saattaisi olla. :D

Vaikea kirjoittaa mitään kuulumisia, kun kaikki mitä kuuluu on jännitys huomisesta. Ehkä sitten ylihuomenna on helpompi jutustella vapautuneesti. Toivottavasti pääsen jatkamaan silloin juttua kanssanne, eikä tarvitse tulla kertomaan huonoja uutisia...

-MM&Jekku- "5+0"
 
Tervetuloa kaikille uusille minunki puolesta..
tänne ei muuta kuulu kun väsymystä ja pahaa oloo,mitään jaksa tehä :( alamahaa välillä jomottelee.millonha sitä neuvolaan soittelis?varhais ultraan en oo menossa,täällä on sit rv12 se eka ultra ja sen jälkeen vielä 2 ultraa.

Jellona-äiti ja nökö 4+4
 
Hei kaikille!

Hetkellä on kiva olotila. Pahoinvointi on, mutta hyvin lievä, aamulla lähinnä. Tämmöisenä on elämä erittäin siedettävää, jos se siitä ei lisäntyisi. Voihan se kolmas olla erilainen kuin edelliset, eikä oikeast ekassakaan ollut kovin paha olo, vaan että se jatkui pitkään, toisessa oli sitten oikeasti huono olo läpi koko raskauden.

Maha ei turvota ja omat housut menevät hyvin, mutta mulla keskimäärin housut on muutenkin vähän tiukat ja varsinkin tän kesäloman jälkeen, kun vielä muutama lisäkilo (edellisten seuraksi) tuli taas, joten kai sitä pian joutuu vähän vaatteita miettimään. Jos kuitenkin pääsisi nuo ekat seulat läpi, niin että koko maailma ei tiedä tästä! Jos tämä ihanuus matkassa pysyy, toki...

Mirabel 5+4
 
Pitkästä aikaa taas koneella. Eilinen päivä meni ralleissa ja tämä päivä sitten shoppaillessa Tuurissa ja sitten piti käydä pyörähtämässä Ähtärissäkin. :)

Olo on ollut vaihteleva. Eilen aamu oli aika tuskainen, ei maistunut muu kuin jäiset mansikat. Niillä sitten ralleihin, vähän oli energia lopussa jo ensimmäisen tunnin jälkeen. Mutta siitä selvis sitten.
Tänään sitten Ähtäristä lähettyä jouduttiin pysähtymään tienposkeen syleskelemään. Olin ihan varma että tulee vähän muutakin mutta ei onneksi. Olo oli aivan kamala sen pienen hetken. Aika aaltoilevaa siis ollut nyt tää vointi. Aamut on sellaisia että ois kamala krapula ja oikeastaan mitään ruokaa ei tee mieli. Leipä tökkii jo ajatuksena, moni muukin ruokalaji etoo jo siinä vaiheessa kun sitä ajattelee. Tänään ainoa ruoka mitä halusin oli perunat ja jauhelihakastike, piti sitten äsken vielä sellaiset pyöräyttää.

Ja mulla on turvotusta mahassa sen verran etten ole pitäny caprien nappia kiinni ollenkaan. Turha edes yrittää, sattuu vaan mahaan. Niin ja oireina vielä se, että nyt mua vaivaa ummetus, aiemmin oli ripulia. Ei tiiä oikein kumpi ois parempi. :D

Joudutteko te ramppaamaan yön aikana useita kertoja vessassa? Mä nimittäin hyppään pissalla noin 2-3 kertaa yössä. Ja joka kerta ihan tajuton vessahätä.

Niin ja tervetuloa uusille! Toivotaan että ollaan kaikki täällä huhtikuulle asti! :heart:

T. Hapsiainen ja herne ehkä jotain 6+1

 
Stellanella
Heippa!

Täällä ilmoittautuisi yksi onnellinen mukaan...
Toista odotellaan ja laskettu aika on kaiketi 7.4.
Synnärinä näillä näkymin Tays.

Eli... Stellanella - 7.4. - Tays - toinen

Joko olette soitelleet neuvolaan? Itse yritin tavoitella neuvolan tätiä tänään, mutta unohdin miten vaikeaa sinne on päästä puhelimella...huomenna uusi yritys. Varhaisultraankin ajattelin mennä, kun ensimmäisestäkin oli, vaikkakin oikeastaan puolivahingossa ;) Tosin, vielä ei ole aikaa varattuna.
Vointi on hyvä, parempi kuin ensimmäisessä raskaudessa, jolloin rinnat olivat tässä vaiheessa todella kipeät ja pahoinvointiakin jo jonkin verran. Nyt vain pientä kuvotusta ja väsymystä.
 
Huh huh, mikä päivä.. Lähdettiin aamulla yhdeksän aikaan kaupunkiin ja tultiin kotiin takaisin ilta kahdeksalta. Nyt meinaa vähän väsyttää.
Se on kumma, että siellä kaupungissa aika vilahtaa ihan huomaamatta..

Mulle menee entiset housut ihan hyvin jalkaan vielä, vaikka iltaisin tahtoo vähän turvottaakin.
Mulla on jäänyt jotenkin edellisestä raskaudesta päälle, että pitää yölläkin käydä vessassa, vaikkei hirveä hätä olisikaan (eihän tuosta olekkaan kuin reilu puolivuotta) Rasittavaa, mutta kohta saa rampata vieläkin useammin.
 

Yhteistyössä