*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

Heiiiiiiii kamut!

Tää kävi tänään siel yksityisel ultras ja siel se pieni sydän jumputti. :heart:

Olen kuitenkin aika pessis kun ei vastannu viikkoja (tosin heitot aika normeja tässä vaiheessa), mutta uus ultrahan mulla on sitten 25.8. jolloin pitäis kasvu jo olla kiihkeimmillään. =)

Katsotaan mitä tuleman pitää, mutta muistakaa että niin kauan kuin teiltä ei tule kirkasta verta kaikki voi silti olla hyvin.
 
heippa täältä
ja kaikille uusille odottajille onnittelut!

Tänään olin varhaisultrassa. Jännitin aamulla ihan hirveästi ja mietin matkalla lääkäriin, millähän mielellä tulen takaisin. Eipä tullut aamulla töistä oikein mitään. Gyne oli oikein toiveikas raskauden suhteen ja sanoi, että kaikki näyttää erinomaiselta. Pienen Taimin syke näkyi voimakkaasti ja vastasi viikkoja.
Sovimme, että oman mielenrauhani takia menen hänen vastaanotolleen parin viikon päästä. Arveli aiemmat km:t kierukasta, sattumasta ja iästä johtuviksi. Jotenkin sain positiivisen tunteen pitkästä aikaa raskauden suhteen. Olin ylettömän onnellinen töihin palatessani ja uskallan nyt kuitenkin nauttia tästä hetkestä!

Kiva, että täällä on myös monta muuta iloista ultrakuulumista. Ja tuo koon mittaaminen ultrassa on tässä vaiheessa tosi vaikeaa eli heittoja voi tosiaan olla, kun on kyse milleistä, kuten PojanÄiti83 kirjoittikin. Sykkeen näkyminen on kuitenkin hyvä juttu ja silloin keskenmenon mahdollisuus on enää aika pieni - näin gyneni sanoi.

Väsymys on ottanut tämän mamman otteeseensa ja yritänkin kovasti kuunnella kroppaani ja levätä aina kun voi.

mimuli ja Taimi 6+1
 
Ihania uutisia PojanÄiti-83!! =) :flower:
Joku muukin tais valitella hajuaistiaan...Mä olen senki myös huomannut..kaikki hajut/tuoksut osuu nenään ja jos joku ruoka ei haise hyvälle niin sitä ei kyllä pysty suuhun laittaan :LOL:
Ihmeellistä kun vielä vartti sitten oli ihan ähky olo ja nyt tuntuu et kuolee nälkään...
Väsyttää niin et huomaa välillä et silmät vaan toljottaa..ihan ku nukkuis istuallaan :LOL: :LOL: Taas oli uusia tullut joten onnittelut plussista ja tervetuloa sekaan!
Ihanaa kun viikonloppu on jo tulossa!
Nyt pitää päästää ilmeisesti mies koneelle... :D
 
pojanäiti Ihanaa!!!! Onnea ultrakuulumisista!

Samoin onnittelut muillekin hyviä ultrakuulumisia saaneille sekä uusille plussanneille!!

Mä ilmiannan itseni nyt teillekin mikäli joku tuolla Mitäs nyt -puolella kirjoittelee... eli siellä puolella kirjoittelen nimimerkillä millipilli. En vaan kuumeillessa ja ihan alkuun odotuksessa halunnut olla tunnistettavissa joten ryhdyin hapamperiksi. Jatkan tässä pinossa kyllä tällä nimimerkillä edelleen.

Meillä on ensi tiistaina UÄ eikä millään jaksaisi odottaa... melkein jo vaihdoin ajan huomiselle, mutta päätin sitten kuitenkin jaksaa odottaa tiistaihin ettei taas olla liian aikaisin liikkeellä.

Nyt työt kutsuu...

hapamperi 6+4
 
ihanaa pojanäiti :heart: :heart: :heart: :heart: mä poistin sut jo listalta kun susta ei sen sun ilmoituksen jälkeen kuulunut :ashamed: ilmoitatko tiedot niin laitan sut takaisin!!

mulla on turvotusta ihan sikana :headwall: :headwall: mä painan parin kilon päästä saman mitä pojasta kun olin viimeisilläni raskaana! mulla on ihan kauhea morkkis. enkä edes ole pystynyt mitään mässäilemään. koko ajan jotain pientä täytyy syödä, mut yleensä se on klementiiniä,omenaa,leipää tai muuta pientä. en sit tiiä mistä tää johtuu :( :(
 
Onnea Pojanäiti!! :hug:
Pitihän minunkin sitten varata varhaisultra, on 25.8 silloin pitäis olla tasan rv7. Sain ihan yllärinä niin mukavat lomarahat niin nyt on varaa mennäkin. Kotihoidontuella kun ei kovin tuhlailla ylimääräisiä.

Hani, jos mäkin sitten uskaltautuisin tonne etusivun listaan imoittautumaan.. Eli la ilmeisesti 13.4 synnytyssairaala Kys ja toinen lapsi olis tulossa.
 
hani Mä oon kanssa turvoksissa kuin jalkapallo... näyttää niinku ois viikkoja ainakin 10 enemmän... eilen illallakin housut kiristi niin, että oli pakko avata nappi :ashamed: Tosin toki mulla on pojan raskauden jälkeen jäänyt ylimääräinen 10kg ja tota mahaa löytyy siis jo valmiiks, mutta ei se normaalisti kyllä ihan NOIN iso oo :D
 
Ekaksi paljon onnea uusille!

Olette kerenneet paljon kirjoittelemaan, luen paremmalla ajalla tarkemmin. En ole kerenny kirjoittelemaan, kun on ollu kiireitä. Esikoinen täytti 7.8 vuoden ja syntärijuhlat onnistuivat oikein hyvin :)

Mulla on ollu koko ajan paha olo ja nyt olen oksentanu n. 2-3 kertaa päivässä :headwall: Olen keittiöalalla ja tekee pahaa ku haistaa töissä koko ajan kaikkia etovia hajuja. Väsymys on kova edelleen.

Ensimmäinen neuvola ensi perjantaina...jännitti kauheasti varata aika sinne. Jokos Olette kertoneet vanhemmillenne?
 
Ihania ultrakuulumisia, onnea :flower: Itse odottelen epätietoisuudessa vielä 1,5viikkoa. Mä en tosiaan tiedä laskettua aikaa enkä viikkoja mutta päättelyni on suurinpiirtein la 17.4. ka paikkana KOS. Niin ja kolmas tulossa. Päivitän sitten jos ja kun tiedän enemmän. Tää pahaolo on yllättänyt mut täysin. Oman vaatekaapin tunkkainen haju sai mut kakomaan ja siis ihan kaikki on nyt yök. Jos vertaan edelliseen raskauteen joka meni kesken, on nyt 100 kertaa pahempi olo (hyvä asia ,kai). No voikaa hyvin ja öitä!
 
Kiitos kaikille onnitteluista, on niin liikkis. :ashamed: :)

Laita Hani- mut siihen ? pinoon, katotaan mitä se ultra sanoo sillo viikonpäästä.

Onnea kaikille uusille, tää lähtee nyt voimaan pahoin. ;)

Ps. Siintä turvotuksesta...Sitä on täälläkin ihan karseesti, maanantaina kutsuu työt ja ihmettelen että mitkähän vaatteet saan tungettua päälleni. Huh heijaa! :eek:
 
Oltiin sitten siellä ultrassa ja tosissaan oli varhaisultra!!! Ei edes sikiöö näkynyt vielä.. :/ lääkäri kyl sanos et voi ihan parin päivän pääst jo näkyä... Viikkoja raskauspussin koon mukaan olis 5+4 ei se sit ollukkaan niin pitkällä kun luulin:/
 
Ilmottaudutaan pinoon!! :wave:

Juuri hetki sitten plussasin, olo on hiukka pöllähtänyt... Pikkukakkosen la tulee olemaan jossain 20.4. tienoilla, täytyy sitä tarkennella sitten kun tästä lääkäriin selviydytään. Meillä esikoispoika täyttää marraskuussa vuoden, joten aikamoista säpinää on meillekin luvassa.
 
AAM
Jande & amalia :flower: :flower: :heart: :wave:
Ultrissa käyneet ihania uutisia, niitä me kaipaamme... :heart: :)
sitrus älä huoli kyllä kaveri sinne muotoutuu pian :) :hug:

).( kipiäni olen ollut eilisen ja tän päivän siksi niin hiljaa.. jos joku ihmettelee :D mut tääl on niin vilkasta jo ettei mun poissaoloa kukaa huomaa :D :LOL:
väsymiset iltasin on olleet omituisia.. välillä väskättää välillä ei. esikon kanssa väsyin joka ilta.. ehkäpä olen tietoinen nyt niin siitä ja odotan sitä ettei sitten tulekaan.. ? *hullu* :D
Karkkilakko meni kurille :( ostin liiteristä lidl:stä siis fazerin sinisen jossa on Omar hitusia :p NAM... mutta söin vain kolme lyhyttä riviä, hillitsin itseni ja sit tuli ökö olo siis vain ei laatta sentäs :) HYVÄ !!!sainpahan nenilleni että namilakko kannattaa... :ashamed: :ashamed:
lentsun takia tänään otin kolmen tunnin päikkärit ja heräsin neljältä.. :eek: kappas kait sitä pojankin vois tarhasta hakea oli eka ajatus :D .. no ei siin mtn.. siellä leikki autoilla ja kun oli kiva keli niin ei harmia :) toinen pieni pallero..

AM & hippunen 5+3
 
Huomenia ja tervetuloa kaikille uusille mukaan odottamaan huhtivauvaa! :heart: :flower:
Onnittelut myös hyvistä varhaisultrakuulumisista kaikille, ketkä jo ehättäneet käydä! :flower:

Edessä itsellä viikon päästä. :saint: :heart:

onnellista päivää kaikille

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:

 
Huomenta! ja onnittelut kaikille ihania ultra-uutisia saaneille. :heart: Mulla vielä pari päivää odoteltava että näkee mahan sisään :D voi menispä aika nopeasti.....

mietin että voitaishan me näin aluksi alottaa joka viikko uuden ketjun, kun on näköjään paljon kirjottajia nyt. mutta mulle käy miten vain :)

Gardenia ja Kapris 6+3
 
Moro taas kaikille.. =)
Mulla oli illalla ihan kummallinen väsy kun oli aivan lötrö oloki ja ei yksinbkertaisesti silmät pysyny auki..Mieski yritti vähän "herätellä" mutta pakko oli kieltäytyä kun ei yksinkertaisesti jaksanu..Aamusin ei niin hirveesti väsytä,mut päivällä se jo alkaa..Mitenhän sitä jaksaa töissä käydä jos tää vielä pahenee.pitää ottaa asiakkaiden väliin rako ja pistää lappu oveen että siestalla :LOL: :LOL: :LOL:
Juu ja tota turvotusta on kyllä täälläki..Meillä on puntari rikki,mutta veikkaisin että kyllä sitä muutama kilo on tullu lisää jo vkon aikana ihan turvotuksella..Aavistuksen alamasu ehkä jo pömpöttää..(liekkö mielikuvitusta,mut aika pian on ennenki pömpöttäny)Ei mitenkään suuresti,mutta itse huomaa..Ja varmasti jo kohta joku hoksaa kysyä että olenko raskaana..Äitikin eilen kattoi mun mahaa mut ei sanonu mitään..Pojatki oli porukoilla vähän aikaa hoidon jälkeen kun miehellä meni ylitöiksi..Siinä sitten panikoiden menin hakemaan että jos isompi on höpissy mummulle että meille tulee vaavi..Oli hoidossa jo höpöttäny.. :whistle:
Mietin tässä että mitenhän tällä kertaa kerrottais mummoille ja papoille...Miehen veljelle kerrottiin edellisestä raskaudesta lähettämällä raskaustestin kuva puhelimeen :LOL: Eihän se reppana tienny mikä se on..Se lähetti sen sitte yhelle naispuoliselle tuttavalleen ja se laitto viestin että se on raskaustesti... :LOL: :LOL: :LOL:
Tuo oli kyllä hyvä idea Gimli mut sehän vois olla vaikka joka kk erilista niinku näkyy monilla muillaki pinoilla olevan.
jahas..pitänee syödä vielä lisää aamupalaa kun napukka tuntuu vaativan uhkailemalla pahalla ololla! Kylläpäs se osaa jo pienenä olla vaativa..Äitiinsä taitaa tulla :LOL: :LOL:
Mutta nyt hyvää päivää kaikille huhtimasuille!
 
Huomenta kaikille :wave: Niin toi viikkopino oli vaan ehdotus, kuukausipinokin on ihan ok. Voidaanhan me katsoa tilanteen mukaan millaista on kirjoitteluaktiivisuus. Itse ainakin ehdin nyt syksyllä varmaan kirjoittelemaan useamminkin. Talven kuukausiksi menen töihin ja esikoinen ekaa kertaa hoitoon niin voi olla etten sitten paljoa palstalle kerkiä. Mutta tosiaan ehdottelin vaan. Mulle käy kyllä miten vaan =)

Nyt oon menossa jumpaan heti aamutuimaan, miehen vapaapäivän kunniksi. Se kun on arkisin töissä niin noi aamujumpat jää yleensä välistä. Mukavaa perjantaita kaikille!
 
Hei, jos joku vielä päivittelee listaa ni meille tulossa siis kolmas ei toinen! No mutta se ei oo vakavaa. Mä valvoin 3h yöllä ku oli niin pahaoo ja kävin kahteen kertaan syömässä. Mulla on sellanen olo että tää raskaus on pidemmällä ku ajattelin. Mä oon joutunu makaamaan sängyssä viikolla 8 ku en kyenny olemaan elävien kirjoissa ja nyt alkaa tuntumaan samalta. No sitä odoteleessa. Nyt me lähetään esikoisen kanssa lääkäriin ja mulla on valtava kassi täynnä eväitä :LOL:
 
helou kaikille liityn joukkoonne eli toista lastani odotan ja sairaala tietysti tays. laskettu aika on 18.4 =)

jos nyt sinne asti päästään kun lääkäri epäilee ulkopuolista.. :'( katsotaan kuinka käy kun ultrassa näky sekä kohdussa että munatorvessa pallukat..
 

Yhteistyössä