*HUHTIKUUN MASUASUKIT*

seana, tervetuloa!! :heart: :flower: Ja suuresti onnea plussasta!!

Ny alkaa jo vähä päästä jyvälle tähänkii pinoon ;)

mie oon ny jo tehny öö... yhteensä viis testiä ja kuudennen eli apteekin oman teen huomenna :D Tänää tein aconin herkän ja kunnon viivan sain toki =)

En tupakoi enkä juo =)

Mie jo varasin neuvolan ja anto ajan JO vkolle 7+4 eli 25.8! Hirmu aikasin!! Viimeks mul oli nla varmaa kolme pvää ennen km:ää (vkolla 8+2), ja ne ei sillonkaa uskonu et oon vasta vkolla 7+2 vaik kuin yritin todistella, et oviksen tikutin... Mut ihmeen seesteinen olo on ny silti, varmaa senki vuoks ku se vuoto loppu. Ja näin painajaisen, jossa sain keskenmenon :'( Toivottavasti pysyykin vain unena eikä enää koskaan kävis toteen! =)
 
Soittelin tossa neuvolaan, vielä en aikaa saanut kun ei sopivaa löytynyt. Todennäköisesti laskettu on 7.4 se varmistunee vasta sitten ultrassa. Voi, että minua vain väsyttää. Esikoiselta väsymys alkoi vasta viikolla 7 ja nyt kai jo viikolla 4.

Ei kai se auta kun lähteä tuon poikasen kanssa päikkäreille=)

niinnu + hippu ehkä 4+6 (jos oikein laskin)
 
tutsa ihanaa että joku muukin pulttailee :D mulla nimittäin ehkä viikko oviksen jälkeen alkoi hormonit? heittelemään ja kiehahdin tosi helposti ihan mitättömistä syistä
että ihan itseäni nolottaa :ashamed: Yleensä oon kuitenkin lauhkea kuin lammas
Yritin pitää suurimmat sammakot sisälläni, mutta kyllä mies-parka varmasti niistä osansa sai
Onneksi nyt on muutaman päivän ollut "tasaisempi" olo :D toivottavasti se ajanjakso jäi kertaheitolla taaksepäin :whistle: :)

miracle, ne on ne hormonit :hug: Kyllä tää tästä helpottuu! :heart:

Onnea kovasti plussasta, seana!! :) :flower:

HeLiNä-83 onnea kovasti vahvasta plussasta! :flower: :) Mulla samanlaista taustaa, ihan pakko tehdä parit testit vielä ennen kuin uskallan uskoa B)

Hyvä että täältä löytyy muitakin himotestaajia :LOL: Mä olen tehnyt jo neljä testiä, vielä pari enää, sit saa olla :xmas:

).( Täällä on kans tosi kova väsy ja ihan vetämätön olo :/ Voisin vaan nukkua. Nytkin pitäis kun esikoinen on päiväunilla, mutta mitä tekee Kesis? Keittää kahvia, haukottelee, ja surffaa netissä :xmas:
Neuvola varattu 7+0 B)

Kesis 4+3
 
Heips,

Oli ihan pakko tulla tuolta maaliskuisten puolelta onnittelemaan kaikkia pikkukakkosen kuumeilijoista plussanneita! Ihanaa, että näin moni on plussannut. Paljon onnea ja toivottavasti pikkuiset pysyy matkassa mukana :heart: !

Iines ja sintti rv 9+2
 
Heippa!

Tulin lyhyesti ilmoittamaan että oireita pukkaa niin paljon että voi olle etti lähiaikoina uvita oikein palstailla....

Siis nyt on parina viime päivänä OIKEASTI ollut huono olo. Totesin jo miehelleni että miks ihmeessä sitä ihminen tieten tahtoen itsensä tämmöseen tilaan saattaa :x :D . Jospa tää muutamassa viikossa menisi ohi...

Ja väsyttänytkin on kovin. Eilen nukuin esikoisen kanssa 2h päikkärit ja siitä huolimatta lampsin kiltisti sänkyyn illalla jo klo 21... |O

PojanÄiti-83: En muista tuosta tuhruvuodosta enää kunnolla, mutta ensimmäisen kolmanneksen aikaan sitä oli ja mutamana päivänä tiputteli niin että ehdin huolestua. Muistaakseni neuvola ol siinä sitten aika hollilla ja sillä todettiin sitten kaiken olevan ok.

Tervetuloa muös kaikille uusille!

Väsynyt ja Öklö-olosta 24/7 kärsivä Talvitie 5+5
 
AAM
helinä onnea täältäkin :wave:

4 testiä tehty ! olen oikein ylpeä itsestäni :D :LOL: :ashamed:

Ainiin päivittäjä mun LA ois 13.04.2009 hui kun kaukana...kiitos :) *aha se olikin jo siellä JORVI on sairaala*

Saan taas taas onnitella itseäni hurjasta hosumisesta... on varatta äitiysneuvola ensikäynti siis, jorviin 1kunnan ilmasesta tarkastuksesta SEKÄ varhaisultra yksäriin... :ashamed: :ashamed: kuten tulla jossai odottajissa totesinkin että jos pudotaan niin sit pudotaan perkule korkealta.. :( *hope that not * kukaan muu hosuperse :p :wave: :wave: ? pitäisköhän vaihtaa nimimerkki hosuperseeksi ?? :xmas:

tänään normi olo ei pahiksia ei mtn.. alakertaa nippaissut pari kertaa ei pahempaa.. :)

AM ja hippu 4+0
 
talvitie mä olen miettiny ihan samaa jo reilun viikon :LOL: yöks, yöks!
jos nyt meniski kesken ni varmaan tulis taukoa yritykseen ku on niiin pers olo.

testejä on tullu tehtuu 5 kappaletta. esikoisesta tein vaan yhden, mut tätä en oo meinannu millään uskoa :whistle:
 
Mä tein neljä testiä ennen kuin uskoin. :)

Luulin edellisessä kierrossa olevani raskaana (oireita oli muka kauhiasti), enkä sitten ollutkaan. Tuon "valeraskauden" jälkeen en uskaltanut uskoa että olisi tärpännyt.

Kiva kuulla että muillakin on hormoniraivareita. Hmm, tai eihän se kivaa ole, mutta kiva tietää ettei ole ainoa. ;-) Mä olen ollut vuoronperään kiukkuinen ja itkuinen (kiukkuilu kohdistuu lähinnä mieheen, itkuhanat aukeavat vaikka, jos luen jotain koskettavaa. Normaalisti saatan kyllä leffassa itkeä, mutta että kirjankin takia...Heh.)
 
Tiiättekö kanssaodottajat, minulla eilen ja tänään semmosta vaaleanpunaista vuotoa, vähän mutta kumminkin :'( Minulla siis neljäs raskaus ja ennen ei moista ole ollut... Olen ihan kauhuissani ja olen varma, että pikku Nyysä on irottamassa otettaan ja siirtyy pois johonkin muuhun tehtävään! Kipua on vasemmalla puolella, ei sietämätöntä mutta tuntuu kyllä :ashamed: Raskausoireita on edelleen mutta pelottaa... Viikko sitten tehty ultra vaikutti normaalilta. Täytynee ottaa yhteyttä polille uudestaan vaikka huomenna.

Olipa omanapaista mutta kun on niin omanapa olo :ashamed:

SydänAlma ja Nyysä 6+1? (Pysy nyt tassuillasi kiinni äitissä )
 
SydänAlma, no mut raskaudet on erilaisia ja eiköhän siellä kaikki ole hyvin jos ultrassakin kaikki oli mainiosti :) Koeta olla stressaamatta :hug: Tarrasukkia jalkaan pikkuiselle! :heart: Miullakii sitä pientä v.punasta roipetta tuli, mut se sit lopahti ja yritän aatella positiivisesti, et kyl tää tästä ja saan oman nyytin syliin viel :heart:
 
SydänAlma kirjoitit että viiko sitten ultrassa kaikki näytti olevan hyvin, mitä sulla sitte näkyi siellä ku viikkoja ei ton enempää sillo ollu?? ei varmaan vielä sikiötäkö? kiinnostaa vaan ku itekki siellä ulrassa kävin ja meen uudelleen ens ma :)
 
Tänään on ollu aika tosi kipee alavatsa aina ajoittain.. iskee sellasina aaltoina ja menee kyllä välillä poiskin. Ihan kun olis pahat menkkakivut. onkohan tää ihan normaalia? Pelottaa ihan kamalasti että on kohdun ulkopuolinen tai menossa kesken :'( Kuinka kovaa kipua teillä muilla on ollu edellisissä raskauksissa tai ihan tässäkin raskaudessa?

Pakko oli taas tänäänkin tehdä testi, päätin et se on viimeinen (oon kuluttanu jo ihan hulluna rahaakin niihin ja mun mies pitää mua hulluna) Tein predictorin ja plussaahan sekin näytti :heart:

Mua vaan pelottaa ihan hirveesti kun en tiedä että onko tällaset kivut normaaleja. Välillä ihan tuntuu että käveleminenkin on hankalaa.. Eilen sattu selkään ja tänään vatsaan. mitään vuotoa ei kyllä tuu.. ei ede s tuhrua,ihan kirkasta valkkaria vaan. Pitäiskö ottaa yhteyttä neuvolaan tai lääkäriin? Viikkoja ei kuitenkaan pitäis olla vielä kun 5+1. Ei kai kohdun ulkopuolisenkaan pitäis ihan hirveesti tässä vaiheessa vielä oireilla?
 
napille: kyllä mulla oli esikoisesta enemmän kipuja ku tästä kakkosesta. en kyllä valitettavasti muista ihan tarkkaan, mut välillä tuntui et ois voinu olla umppari kipuja =) mä vuosinkin sillo 2 viikkoa mut ei ollu mitään vaarallista. tuli uutta ja vanhaa verta.
mä luulisin et sulla on kaikki hyvin. kohdunulkoisesta tulee kyl tosi kovat kivut. mut voitha sä mennä jo nyt yksityiselle ultraan ni ne näkee onko kaikki ookoo vaikka sikiötä ei varmaan vielä kyllä näy :hug: :hug:
 
Kiitos lohdutuksesta ja siitä että ootte näin nopeitakin vastaamaan :) Ehkä mä odotan vaan kiltisti loppuviikkoon sitä ultraa ja toivon että munatorvi ei repee sillä välin.. oon kyllä kuullu muiltakin että ihan normaalistakin raskaudesta voi tulla tosi ilkeitä kipuja vatsaan. Mäkin kerkesin miettii tota umpparijuttuakin jo tänään. Mut kipu on tossa ihan keskellä alavatsaa.. voisin paikallistaa että suoraan kohdun kohdalla.

Toivon ja rukoilen että tää itiö pysyy nyt matkassa mukana ja sen kova kasvaminen vaan aiheuttaa näitä kipuja.. Mulla on kyllä tosi taaksepäin kallistunut kohtu, että voiskohan sekin vaikuttaa tohon kipuun jotenkin?
 
Nappi Mullakin ollut tota aaltomaista kipuilua ajoittain (useasti päivässä) ollut ihan plussasta asti. Muistelen että samaa olisi ollut molemmissa aijemmissakin raskauksissa, joten oliskohan ihan kohdun kasvamiseen liittyviä.

4 testiä olen minäkin tehnyt :ashamed: jokohan se riittäisi...

Olikos se tämä ketju, jossa puhuttiin äksyilystä ( vai joku muu jossa tulee käytyä taustalla kuokkimassa). Tuntuu väkisinkin välillä ( lue: koko ajan) ärsyttävän milloin mikäkin asia. Kaipa tuohon vaikuttaa aikalailla huoli tuosta nysästä mahassa varsinkin tässä alku vaiheessa, kun kaikki niin epävarmaa. :|
 
Hani- Juu viikko sitten kävin polilla ultrassa, kun vasemmanpuoleinen alavatsasärky oli aikamoista. Siellä näkyi hyvin pyöreä sikiöpussi mutta ei vielä sikiötä, koska viikkoja niin vähän. Ihan vastasi näkymä viikkoja.

No, kyllä tämä mieli tästä nousee. Enhän voi mitään jos tulee pois ennenaikojaan. Täytyy nyt ihan rauhassa kassella. Tuo mies sai minut rauhoittumaan...

SydänAlma ja Nyysä 6+1
 
Iltoja! :wave:

Iines79, kiitos onnitteluista, tosiaan moni on pikkukakkosta toivovat-ketjusta tänne löytänyt! :heart:

Tsemppiä Talvitie pahoinvoinnin kanssa kamppailuun :hug:

Onnea kuukatri plussasta! :flower:

Huojentavaa kuulla, että muillakin on testejä kulunut ja että äkäpusseja on tavattu muissakin osoittessa :xmas:

SydänAlma varmasti huolestuttaa :hug: mutta toivotaan, että kaikki on hyvin! :heart: Kaikennäköiset alkuraskauden vuodot ovat kuitenkin niin yleisiä, samoin kuin raskaudet voivat olla kovinkin erilaisia jopa samalla henkilöllä. :hug:

Nappi1984 tsemppiä niiden kipujen kanssa :hug: Täällä kaksplussan sivuilla olen lukenut kovistakin kivuista normaalisti edenneissä raskauksissa. Mutta ota toki neuvolaan tai lääkäriin yhteyttä jos huolestuttaa kovin :hug:

Kesis 4+3, jolla odottaa huomisaamuna jälleen yksi testi :kieh: :D
 
Ihana huomata että muitakin huolettaa =) Välillä tuntuu, että pää poksahtaa kun on niin kova huoli pikkaraisesta.. Minä oon tehny kaksi testiä, toisen päivällä ja toisen illalla. Ensimmäisessä viiva oli tosi vahva ja toisessa vähän haaleampi, mutta selvä kuitenki. Tein ne kp 30. Ne riitti mulle.. ainaki toistaseksi :LOL:

SydänAlma mulla ainaki oli kahessa onnistuneessa raskaudessa koviakin kipuja just keskellä alavatsaa eikä niille löytynyt mitään selitystä. Mulla muuten myös tosi taaksepäin kallistunut kohtu. Se on ihan mukava juttu, niin ei raskaus paljastu heti kättelyssä =) Me aiotaanki pitää salassa tämä raskaus niin pitkään kun mahdollista. Välillä se on vaikeaa kun teksi mieli kertoa kaikille vastaantulijoille, mutta koskaan ei tiedä miten käy. Toinen raskaus paljastui viikolla 21 ja silloinkin vahingossa =) Ei vaan oo tuo maha kovin aikasin pyöristynyt.

Joka kerta kun syön jotain niin alkaa kuvotus... kestää 1-2h ja alkaa helpottaan. Tekis mieli vaan juoda koko ajan jotain raikasta eli ihan normaalit oireet :heart:

Tarrasukkia ainakin sata paria kaikille :hug:

annuli333 ja pikkarainen 5+1
 

Yhteistyössä