Inseminaatio 2011

Pumpulienkeli, kannatas kokeila jo tänään ja miksi ei huomenna myös. minulle tosin oli viime vuona + ovolatio mutta ei se onnistunut meille vaikka lääkäri sanoi että se on hyvä tehdä kun on plussa mutta ehkä parempi tehä kun olet jo menossa nukumaan niin olet sitten rauhallista sillon eikä liiku ennä sen kumimpa. onnea sinulle :)
 
jsl
Hei vaan kaikki!
Meillä meni tämä inssi nyt ihan harakoille. Lääkärin mukaan siis oli paras mahdollinen hetki onnistua kun inssi tehtiin, mutta taas kävi näin. :( Maantaina olis aikasintaan ollut eka testipäivä (2vkoa inssistä), mutta eilen tuli pientä ruskeaa tiputteluvuotoa, joka nyt voimistunut tuhrutukseski. Kyllä syö taas niin naista. Meillä seuraava yritys tehdä yhtään mitään on sitten vasta huhtikuussa, koska seuraava hoitokerta osuu hoitavan klinikan loma-ajalle. Tai tietenkin jos tätä tiputtelia kestää viikon verran ennenkuin kuukautiset alkaa niin asia on eri, mutta siis käytännössä me ei taideta tänäkään vuonna kakkosta saada.

Joku kyseli siitä että minä päivänä kannattaa yhdynnässä olla kun ovisplussan saa. Me on oltu joka päivä kp 11 - ovisplussasta kolme vrk silloin kun söin clomeja. Kolmannesta kierrosta silloin tärppäsi.
 
Meillä pistettiin inssi ykkösessä pregnyl kp 14 ja inssi oli kp 16. Tässä tokassa annettiin munasolujen kasvaa repronex piikkien avulla ja pregyl kp 16 ja inssi kp 18. Täällä tuntuu siis olevan 36 tuntia tuo väli...
Tänään kävin verikokeessa ja progesteroni taso normaali. Vielä viikko pitäs oottaa raskaustestiin. Meillä on muute hyvä puoli täällä, että klinikka on auki 7 päivää viikossa, niin ei viikonloput pilaa kenenkään kiertoa.
 
Hei kaikki haluaisen vaan jakaa mun onnellisen päivää.. tein testin eilin illala ja plussa oli ja tänä aamuna digitali clearblue näyti RASKAANA :) eli 2011 insi pitäisi olla onne kaikkille..
OH - MY - GOD! Onnea onnea onnea onnea!!!! Ihanaa :hug: PItää selvästi ryhtyä syämään sitä raskaus-Multi-Tabsia itsekin :p Hirmuisen paljon onnea sulle ja toivottavasti kaikki sujuu hyvin!
 
---Maantaina olis aikasintaan ollut eka testipäivä (2vkoa inssistä), mutta eilen tuli pientä ruskeaa tiputteluvuotoa, joka nyt voimistunut tuhrutukseski. Kyllä syö taas niin naista. Meillä seuraava yritys tehdä yhtään mitään on sitten vasta huhtikuussa ---
Voi ei! Kurja juttu :( Tiedän tunteen, joka kerta tuntuu vaan niin toivottomalta kun tuleekin menkat. Jaksamista ja haleja sinne! :hug: Kyllä mekin se plussa vielä saadaan, Mirdav puhaltaa meille kuule semmoset plussatuulet ettei oo ennen nähty, vai mitä Mirdav? ;)
 
Rödluvan... kiitos super paljon :) joo kannatta syödä siitä vitamiini uskon siihen että se vaikutti:) toivon sinulle myös plussaa kerrothan hyvää uutiset maanantaina eheh..pitää vaan usko että olet koska on 2011 :D halaus
 
Joo kyllä ehdotomasti :) Rödluvan minullkin joka päivä tullut niitä rusettava vuotto välillä enemään ja välilä vain tipptteluvuotoa se on hyvää merkki:) mulla oli jo maanantaista 14.2.. eli ei hätää:) minulle tosian insimainen insi ja oonistuin tosi olin yksi viikko vain kotona ja makaanut vain sekin varmasti oli apua!! että näitäkin pitäisi muista lepoo on tärkeä..
 
Moi Sharona,
Joo Pregnyl oli ja se oli vielä semmoinen että oiken insi päivä oli 5. muuta kun se oli lauantai niin piti tehä 4.2 perjantai ja silloin jo epäilen että ei tästä tuu mitään mutta kuitinkin sain kaksi plussan..eli tosi vaikea miksi ei kaikki saa plussa kun vielä on oiken päivää..
 
Onnea Mirdav plussasta! :flower:
Mulla kävi huonommin... Tänään alkoi vuoto, vaikka vielä aamulla tuntui siltä, että josko sittenkin olis onnistunut, mutta kun ei niin ei!!! Meidän inseminaatiot on nyt sitten koettu, nyt syksyä ja IVF-hoitoja odottelemaan...
 
Pinax... olen todella pahoilani,, oletko tehnyt testin? ja milloin? jo ainostan toivon vain että kaikki mene hyvin kun tämä on vielä alkuuraskaus..toivon sinulle onne seuravan yritystä..koita jaksaa vaikka tiedän miltä se tuntu..hali hali
 
Mirdav: Tein eilen aamulla testin ja negahan sekin taas oli ja iltapäivällä sitten alkoikin vuoto. Onneksi nyt saa hetkeksi "luovuttaa" tämän lapsentekohankkeen... Vaikka paljon paljon mieluummin olisin ottanut sen plussan inssin raskaustestistä, kun lähteä IVF-hoitoihin. Mutta näköjään mulle pitää kaiken käydä vaikeimman kautta :'(
 
Moi Pinax..joo joskus on vain epätodellinen mutta onneks että on keino kaikista.. minä joudun tänä aamuna soita sairaalaan kun tuli veren vuotto ei ole paljon mutta silti säihkadin mutta nyt onneks se lakka.. toivotavasti ei tuu enempa. hoitajan mukaan se on normaali mutta saas nähä..on kyllä tämäkin kun ensin saat plussa ja sitten parin päivän jalkeen pamahta huole mutta toivotavasti tämä on väärä hälytys.. halaus sinulle vielä :hug:
 
jsl
Pinax: voimia kovasti.
Mirdav: toivottavasti tuo vuoto todellakin on väärä hälytys.

Arvatkaapas miten meidän asiat sotkeentu tänään kun aamulla mielenhäiriössä menin tekemään raskaustestin vaikka olen lauantaista lähtien vuotanut kuin seula. Raskaustesti näytti positiivista. Soitin tietenkin klinikalle. Loppuviikosta käskivät tehdä uutta testiä. Raskaana en ole sen tiedän varmasti, mutta mitään lääkityksiä -ovat ensi viikon kiinni ja inssi ei onnistu, mut ois voitu kokeilla yhen kierron ajan esim. clomeja- ei saa alottaa ennen kun on "varmaa" etten ole raskaana.

Täällä keskustelua myös Multitabs raskausvitamiineista. Minäkin olen niitä säännöllisesti syönyt viime lokakuusta lähtien.
 
jsl... kyllä se varman oiken plussaa koska minulla on vuotto ennen kun tein niitä testin... jo mulla kyllä vuotta mutta se on nii kuin kuukautiset mutta ei silti tuntuu normaalista.. kun tänään soitin lääkärille niin se sanoi että ei ole hätä kun vaan ei tuu runsasti ja vielä vahvisti että raskaana olen..ja ei suositele tehä uusi testi..toivon kyllä kovasti että kaikki mene hyvin ..

Meillä on sitten melkein sama oiret eli toivon että se pyysy sulle myös plussaa seuravan testi ja kaikki mene hyvin...:hug:
 
jsl
Kiitos mirdav lohdutuksen sanoista.
Mitään raskausoireita mulla ei ole, mutta toisaalta ei normaaleja kuukautiskipujakaan eikä kuukautisiin liittyvää vatsanturvotustakaan, vuotokin on ehkä aavistuksen niukempaa, mutta reilusti sitä on tullut. Mua vaan niin pelottaa että kyseessä on kuitenkin esim. kohdunulkopuolinen raskaus tai rypäleraskaus, koska vuoto voi viitata niihin.

Onko sulta muuten Mirdav, verestä katsottu raskaushormonipitoisuus?
 
Viimeksi muokattu:
jsl.. minulla ei ole vielä katsottu tarkoitus on ensi viikko.. odotan lääkärin tai hoitajan soito perjantaina sitten varman ens viikko tekevät ultra ääni että onko siellä jotain jäänyt.. minulla on nyt kyllä ihan normaali vuotto. tässä makaileen sängyssä..mutta kaksi hoitajat lohduhti minua eilin että jos vuotto on niin kuin normaali kuukautiset niin ei hätä mutta kun ei tiedä onko tämä todella normaalia. se on kyllä ikävä kun sen jalkeen tein pari päivän plussaa ja sit pari päivän jalkeen tuli tämän vuotto niin kurja olo :':)confused:
 
Onpa kurjaa kun teillä Mirdav ja jsl verenvuotoa :( Toivottavasti harmitonta alkuraskauden vuotoa.

Mulla oli inssi eilen, nyt pp1. 2 munarakkulaa, toinen 22mm ja toinen 17mm. Siittiöitä oli reilu 50 milj./ml pesun jälkeen ja eteenpäin liikkuvuus 80%. Positiivista oli, että ennen pesua oli 50% eteenpäin liikkuvia, meillä ei ole koskaan ollut yhtä hyviä tuloksia, liikkuvuus on ollut tosi huonoa. Aika sekavat tunteet tässä on. Keskenmenosta on niin vähän aikaa. Toki toivon ja rukoilen että tulos olisi plussa. Nyt sain Crinone-keltarauhashormoninkin tueksi. Lääkäri sanoi, että sitä pitää käyttää varhaisultraan asti, jos testi plussaa, sillä viime kerralla aloin vuotaa reilu viikko plussaamisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Moi Dijana, oliko sinun vuotto niin kuin kuukautiset? minulla on simoinen tunne ja varsinkin kun käy vessän niin siitä vaan tule :( olen kyllä huolisaan jos huomenna ei lakkaa vuotto niin menen kyllä jo
huomenna sairaalaan koska en ennä tiedä mitä uskon varsinkin kun lein kaikki oiresta niin toisalta tämä on normaali toisalta taas on keskimeno:'( :`(.. todella kurja nyt jo itkittaaaaa :(

Toivon sinulle hyvää jatkoa..
 
Oletteko käyneet yksityisellä vai julkisella hoidoissa? Mitä teillä on inseminaatio maksanut? Meillä maksoi yksityisellä yli 700 euroa (päälle vielä miehen simppakäsittely n.90eur). Aika kallista! Varsinkin kun hinnaston mukaan pitäisi olla vajaa 400 euroa!
 
Viimeksi muokattu:
Mirdav:
mun vuoto alkoi parin päivän ruskealla tuhruvuodolla. Ekana päivänä tuli vain vähän ruskeaa vuotoa, toisena päivänä lisääntyi. Kolmantena päivänä alkoi kuukautisvuodon kaltainen vuoto (määrältään) ja, alavatsaa ja alaselkää poltteli, joten keskenmenosta ei valitettavasti voinut erehtyä. Lisäksi tuli iso klöntti, joka oli varmasti raskausmateriaali :( Kaikki raskausoireet (rintojen pingoitus, pahoinvointi yms) poistuivat. Testi näytti kyllä vahvaa plussaa vielä viikon keskenmenon jälkeen, vuoto kesti 2 viikkoa.

Olen lukenut että alkuraskauden vuodot ovat yleisiä, mutta jos niihin liittyy kovat vatsakivut, se ei ole normaalia. Jos sinulla ei siis vatsakipuja ole, voi kaikki olla ihan hyvin. Toivotaan parasta!

Niiru: Myö ollaan käyty julkisella meidän inseminaatiohoidot. Toteutus kuitenkin yksityisellä ostopalveluna, mutta me ei olla maksettu kuin lääkkeet (jotka jo itsessään tietty n. 300-400e kuussa) ja polikäynnit (28e/käynti). Julkisella meille tullut hinnaksi siis n. 400-500e kun siihen laskee meidän lääkkeet ja polikäynnit. Itse toimenpiteestä ei olla siis maksettu.
 
Dijana joo eilista vutto ja tänään ei ollut alavatsa kipua kunnes saappu iltakuudelta kuvat alavatsa kivut ja kävin sairaalassa mutta eipä ne siellä tehnyt mitään..harmi kyllä sanoivat että se on normaali jos on keskimeno niin se hoita itsensa..mutta siitä ei voi ees kattoo :( kyllä minusta tunttu että mulla on keskimeno.. kiitos Dijana

Niiru: olen kyllä julkisella maksat vain ainostaan lääkeet ja käynnit riipu tietysti monta kertaa joutuu menemaan minun kohdalla tässä proseesi niin noin 450€..eli ei siis melkein mitään...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä