Inseminaatio 2011

jsl
Niiru: me ollaan yksityisellä hoidoissa ja meillä on kans vaihdellu nuo inssien hinnat. Eka inssi makso muistaakseni vähän reilu 200 euroa, johtuen siitä että eka follien kasvun ultrakäynti muuttuikin heti inseminaatiokäynniksi. Nyt tämä viimeisin maksoi jotain 400 euroa sis. toimistomaksun, inssin, ultrausx2 ja simppojen pesun.

Dijana: pidän peukkuja teille!

Mirdav: Miten jakselet? Mä soitin eilen hädissäni neuvolaankin. Onneksi meidän äitiysneuvolan terveydenhoitaja on mukava. Ei oikein voi kuin odotella. Epäili heti että on keskenmeno. Vuoto mulla jatkuu edelleen suhteellisen runsaana, mut kipeä en koe olevani. Ahdistunut kyllä. Sovittiin että teen uuden raskaustestin perjantaina. Soitan sitten ensin klinikalle vastauksesta ja koska he on kiinni ensi viikon niin soitan maanantaina neuvolaan ja lupasi että pääsisin sitten ensi viikolla verikokeisiin. Itsellä on vahva epäily kohdunulkoisesta raskaudesta, koska mitään raskausmateriaalia ei ole tullut ulos, ei muuta kuin kirkasta verta. Ultrallakaan ei kuulemma nää ku vasta rv 6 eteenpäin. Huoh!
 
jsl... kiitos kysymästa, olin todella surrullinen itken koko päivä kun eilin illala tuli alavatsa todella voimakaat kivut ja veresta tullut mukaan hyytymiä eli olen sata prosentisti että km se on..kävin kyllä päivystyksessa mutta eivät ne tehnyt mitään:( ...sanoivat että hyvin mahdollista että kaikki hyvin tai sitten ei..mutta kyllä se tuntuu jos on jotain vielä sisällä.. sinulla on varma aika paljon hyvin mahdollista että oot raskaana koska se on normaali kuulema että tule verenvuotto alkuraskaudessa mutta kun mulla on todella tumman punainen ja hyytymiä niin se on kyllä km.. pidetään peukoja sinulle että kaikki hyvin...kerothan sitten:) halaus... onko sulla tehty insi 7.2? ostin myös uuden testin mutta en uskalla edes yrittää vaikka elän ja toivon että vauvolle pyysy sisäläni:)
 
Mirdav: Mitä kuuluu, onko vuoto lakannut?! Toivottavasti kaikki on hyvin! Minulle ei siis ole vielä inssiä tehty vaan söin Femarit ja huomenna eka ultra että nähdään onko hyvää follikkelia. Jos on, niin ensi viikon alussa sitten inssi. Eli testaamaan en pääse vielä kolmeen viikkoon. Raportoin sit huomenna mitä ultrassa näkyi :p

Jsl: Mikäs tilanne siellä? Ootko tehnyt jo uuden testin? Olispa ihanaa jos olisit kuitenkin raskaana! :eek: Tsemppiä sinne!
 
Pahoittelut kaikille jotka on joutuneet kokemaan pettymyksiä tässä kierrossa. On tämä vaan niin tunneherkkää touhua.
Mun pitäisi vielä odottaa sunnuntaihin asti ennen kuin teen raskaustestin. Silloin on kaks viikkoa inssistä. Kuinka pian te muut ootte tehneet testin?
Mä en oo kyllä mitään oireita tuntenut eikä mitään vuotoja ole tullut. Tänään tuntui polttelua alavatsalla ja pahoin pelkään että ovat menkkakipuja...
Tää on siis meillä vasta toinen inssi, mutta epäonnistuminen jo kiertelee mielessä. Kauheen negatiivinen olo välillä...
Ja sit taas uuteen kiertoon rääkkäämään itseä.
Huokaus!!
 
Dreamer,, toivon sinulle plussa, enen kun plusasin oli alavatsa kivut välillä eli oiret on ihan sinne suuntaan sinulle.. minä olin tehnyt testin 2 viikko insista ja kaksi peräkain päivää olin plussaa kunnes maanantaina alkoi normaali vuotto..

Rödluvan, eipä ole lakkanut vuottamaan minusta tuntu on oiken kuukautiset minulla harmi kyllä kun 2 vahvasti että olin raskaana ja parin päivän jalkeen alkaakin kuukautiset..todella kurja olo :( mutta ei muuta kun seurava askel.. toivon että sinulle mene hyvin ja insi vois tehä aina on toivoa ..

kaikkille jaksamista kyllä meistä tule vielä äitiiiiiiiiiii....:)
 
Viimeksi muokattu:
jsl
Rödluvan: tein tänään sen uuden raskaustestin, kuten minua alkuviikosta käskettiin. Nyt se näytti negaa eli varhainen keskenmenohan se sitten oli. Vuoto senkun jatkuu vaan, välillä oikein holahtaa... tosin on ehkä kokonaisuudessan aavistuksen niukentunut. Kuulemma voi vuoto kestää 2-3 vkoakin... huh huh. Ens viikon on tosiaan klinikka kiinni joten jos tää tämmösenä jatkuu otan neuvolaan yhteyttä, josko esim. verikokeita voisi ottaa ja jotenkin tarkistaa, että kohtu on varmasti tyhjä. Sitä kohdunulkoistahan minä edelleen pelkään.

Dreamer74: Oon testannut aina tasan 2 vkoa inssistä oli vuoto alkunut tai ei.
 
Tänään ultrassa folli 12 mm (kp11), eli vähän nihkeästi lähtenyt kasvamaan mutta oli kuitenkin. Maanantaina seuraava ultra ja loppuviikosta inssi, JOS ehditään kun mies on - tietty! - lähdössä työmatkalle just silloin. Saa nähdä meneekö puihin tämä kierto vai ehditäänkö just ja just ennen miehen matkaa tekeen inssi.

Jaksamista nyt meille kaikille, on ollut yhdellä jos toisella kurjia käänteitä :heart:
 
Hei kaikille...
Mun piti tehda tanaan raskaustesti, mut meilla ei ollu yhtaan testeja kotona...
No, nyt on, mutta en oo testia tehny vielakaan...
Onko teille kayny koskaan nain? Siis ma en haluu tehda sita testia! Ma en haluu nahda
sita negatiivista viivaa... plaah....
Menkat ei oo alkaneet viela, viime kierrossa ne alkoi kp 29, mika olis siis huomenna.
Kait se testi olis aamulla tehtava, ei oo muuta vaihtoehtoa.
Siit alkaa sit uusi viikko ja uusi kuukausi.
 
Moi Dreamer, halauksia sinulle..harmi :( oliko tää ensimainen insí vai toisen jo? minulla tehdään Maaliskuu-Huhtikuun välillä ja sitten jos ei onnistu niin syksyllä tehdään se putkihedelmöitys...sitten on ehkä enemaan % toivoa.. noh koita jaksaa .. on se rankka..voimia sinulle
 
Ni
Täällä olis uus inssiläinen. Ekaa inssiä odotellaan, kunhan nyt menkat ensin saapuisi ja pääsisin piikittelemään itseeni Menopuria.
Takana yksi keskenmeno 03/10 ja kovasti toivotaan että tämä ensimmäinen inssi toisi toivotun lopputuloksen :). Aikaisemmin olemme käyneet siis vain ovulaation induktio-hoidoissa.
 
Moi kaikki.
Mulla on henkilökohtainen loppuunpalaminen nyt lähellä... Päätettiin pitää kuukauden tauko mieheni kanssa ja jatkaa inseminaatio yrityksiä ensi kierrosta. Tämän kuun olen hermolomalla ja koitan rentoutua ja sitten jatkuu.
Voi kuulostaa itsekkäältä, mutta ihmiset on niin erilaisia...
Palaan tänne keskustelemaan sitten kuukauden päästä, onnea matkaan kaikille!
 
Dreamer teet aivan oiken ei olenkaan itsekkältä.. pidä hauskaa lomaa.. minä sitten jatkan yritämista tosin lähdemme miehenin kanssa Italian viikkoksi niin vähän myös irtimista tästä kaikista :) palailaan...onnea kaikkille...
 
Dreamer74, toivottavasti lepo auttaa :hug: Näkyy sitten ensi kuussa!

Mirdav, hyvää matkaa!

Meillä kävi niin että follikkeli kasvoi vähän hitaanlaisesti, mutta kohdun limakalvo oli kuulemma todella paksu ja hyvä. Inssi olisi ollut ylihuomenna eli perjantaina, mutta mieheni joutui lähtemään työmatkalle tänään :( Että se siitä! Ensi kierrossa paremmalla onnella. Pupuiltiin kyllä nyt ennen hänen lähtöään, kun ovuloin n. 1,5 vrk kuluttua. Siittiöthän voi säilyä jopa 3 vrk elossa naisen elimistössä. Että ehkä... Mutta onhan se hyvin pieni mahdollisuus.
 
Ni
Dreamer74, ihan hyvä pitää välillä hermolomaa. On nää hoidot yleensä sellasta vuoristorataa tunteiden kanssa. Itsekkin pidin tässä kuukauden taukoa kun tuntu että voimat on ihan loppu. Pettymystä pettymyksen perään.

Yleisesti näin eka kertaa (toivottavasti jos folli suostuu kasvamaan) inssiin menossa olevana kyselisin että sattuuko se toimenpide? Ihan kiva olis etukäteen tietää vaikka sinänsä sillä ei ole merkitystä. Sitähän mennään vaikka läpi harmaan kiven että saatais lapsi alulle =)
 
Dreamer74 tauko voi tehdä ihan hyvää, voimia!

Ni, inseminaatio ei sattunu ollenkaan ainakaan mulla. Hyvin helppo ja nopea toimenpide. Vähän kuukautiskipujen kaltaista tuntemusta olen aina tuntenut kun siittiöt on laitettu kohtuun.
 
jsl
Ni: Tervetuloa mukaan!
Mullakaan inssit ei oo sattuneet yhtään. Fyysisesti kivuliainta hommassa on olleet ovulaatiokivut.

Rödluvan: Toivotaan että teillä tärppäisi ilman inssiä.
Mulla kans mies tekee reissutyötä. Eka inssikierto meillä lykkäänty juurikin työmatkan vuoksi. Muutoin on aika kivasti saatu järjestymään niin että mies on samalla paikkakunnalla kuin minä. Mut järjestelyjähän tuo vaatii, nyt onkin jännää miten käy kun on taas kierrot sekaisin tuon varhaisen km:n vuoksi.
 
Röluvan minulle sanotiin että olin 5viikko raskaana silloin kun km tuli.. voi meitä täällä kyllä tämä on kurja odotteleen seuravan menkaat ja sitten seuravan inssi tehdään.. toivotavasti että kaikkille meistä onnistuuuuuu....ennen kesä :)
 
jsl: toivotaan juu että "luomuna" tärppää, mutta en oikein jaksa sitä uskoa, ohan tässä jo sitä yritetty ennenkin. Ärsyttäviä noi työmatkat!

Mirdav: Odotellessa.... gynen laskujen mukaan seuraava inssi osuu todennäköisesti ajalle 4-10.4. Tyhjennettiin jo miehen kanssa kalenterit siltä viikolta :p Olispa ihanaa saada jouluvauva! (tai toki siis ihan mikä vaan vauva mutta you know, ei malta olla toivomatta ja laskeskelematta huvikseen eri laskettuja aikoja) Pidetään peukkuja toisillemme =)
 

Yhteistyössä