Inseminaatio 2011

toiveissa86, voimahali! Kun tunteet on käsitelty, niin koitahan rentoutua ja nauttia joulusta. Niin mäkin aion tehdä. Otetaan vaikka hyvällä omatunnolla punaviinihuikkaa joulupöydässä ;-)

Peikko, kirjoittelit painonhallinta-asioista. Mulla on siihen liittyen historiaa, eli kaikkien raskautumisongelmieni alkusyy lienee n. 8 vuoden takana, jolloin pudotin aika rajusti painoa ja kuntoilin tosi paljon. Paino on niistä ajoista vähän noussut ja kuntoilu kohtuullistunut, jonka seurauksena hormonitoimintakin on HITAASTI toipunut, sitähän en tiedä onko kuitenkin jotain jälkiä jäänyt. Nyt oon normaalipainon ylärajoilla ja kilot on itselleni pieni kosmeettinen haitta, mutta en oikein saa aikaiseksi ryhtyä laihduttamaan. Ja toisaalta, itseäni tuntien, pelkään että homma lähtee lapasesta ja saan taas sotkettua hormonitoimintani. Toistaiseksi olen siis ollut mukavuusalueella ja tyytynyt olooni näine kiloineni. Ehkä alkuvuodesta skarppaan edes vähäsen..... :) Mutta joo, nuo huonot omatunnot on siis vuosien varrelta oikeinkin tuttuja. Kannustaisin kyllä sinua ajattelemaan, että elämäntapamuutokset tarvitsee aikansa ja energiansa, eikä välttämättä sitä riitä silloin, kun samalla on lapsettomuushoidot ja -prosessi meneillään. Keskittyisit asioihin, joista sulle tulee aidosti hyvä olo - ehkäpä niihin voisi kuulua jopa kevyt liikunta ja maukas, terveellinen, ravinteikas ruoka? :) - etkä ainakaan syyllistäisi itseäsi nyt noista painoasioista.

Scarleth, meneekö sulla ovulaatio uuteen vuoteen? Romantiikkaa rakettien räiskeessä? :)
Jep, ovis on itse asiassa oletettavasti jo päivän-pari ennenkin uutta vuotta, mutta kyllä täällä taidetaan ihan varmuuden vuoksi viettää seuraavat pari viikkoa hyvin paheellista ja rietasta elämää :p

MUOKS. KarolinaM:lle täältäkin onnittelut suuresta päätöksestä. Tuntuu varmaan helpottavalta, kun henkisesti pääsee asian kanssa suuntaan tai toiseen eteenpäin.
 
Viimeksi muokattu:
Mä luulen tietäväni yhden mahdollisen syyn siihen, miksi joku haluaisi käyttää ehkäisyä, jos haluaa adoptoida. Ainakaan itseltäni ei ollenkaan onnistu mikään "tulee jos on tullakseen" tai muu rento suhtautuminen - jos ehkäisyä ei käytetä, mietin jatkuvasti raskauden mahdollisuutta. Itselläni on vielä ovulaatio-ongelmia ja niiden takia epäsäännöllinen kierto, jolloin pakostakin asia käy mielessä siinä vaiheessa kun edellisistä kuukautisista alkaa olla yli kuukausi. Joten ehkäisypäätös on vapautus jatkuvasta miettimisestä, toivomisesta ja pettymisestä. Sitä paitsi, voisiko mahdollinen raskaus estää adoption, jos kriittiset vaiheet osuvat päällekkäin?

Painonhallinta. Olen itse viime kuukausina laihduttanut vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Erityisesti PCOS:n takia se taitaa sopia minulle hyvin. En tiedä, voiko sitä varsinaisesti suositella, kun nyt on ollut julkisuudessa paljon asiantuntijamielipiteitä karppausta vastaan. Kuitenkin omasta kokemuksesta on pakko sanoa, että laihtuminen ei ole koskaan ollut näin helppoa! Ruoka- ja varsinkin sokerihimot ovat vähentyneet dramaattisesti. Syön mielestäni hyvää ruokaa enkä ole nälässä. Itse käytän öljyjä ja syön paljon ja monenlaisia kasviksia, joten en ole hirveän huolissani verisuonistanikaan... Jouluna varmaan otan vähän rennommin, koska riisipuuro ja laatikot kuuluvat jouluherkkuihini. En ole vielä päättänyt, mitä tekisin ruokavalion suhteen, jos tulisin raskaaksi. Olen lukenut, että PCOS-potilailla on kohonnut keskenmenoriski, ja metformin vähentäisi tätä riskiä. Mietin, olisikohan vähähiilihydraattisella ruokavaliolla samantapaisia vaikutuksia? Monessa muussa asiassahan on. No, googlailen varmaankin, jos asia tulee omalla kohdalla ajankohtaiseksi.

Tänään on keskiviikko - Peikko89, testasitko??

Pahoittelut toiveissa86! Se pettymys on aina karvas.

mökkelö kiitos selvityksestä julkisen hoidoista. Mitkä tunnelmat siellä piinapäiviä viettäessä?

Täällä dpo 7 ja aika kuluu toisaalta hi-taas-ti, toisaalta joulukiireissä nopeasti. Ei erityisiä oloja, rinnat hiukan arat kuten Lugesteronin kanssa aina. Mies on edelleen jotenkin erityisen toiveikas ja uskoo, että nyt on tärpännyt :) Olisihan se ihanaa jos hän olisi oikeassa.
 
Albus; jännää!! Tähän ketjuun kaivattaisiin kyllä iloisia uutisia, joten toivottavasti niitä kohta kuullaan sinulta :)

Täällä kuluu aika kovin hitaasti. Kp 7 tänään ja viimeinen clomi heitetty huiviin. Pregnylin pistän ensi viikon keskiviikkona. Tylsää kun mitään ei tapahdu ja jännäilypäiviinkin on vielä aikaa. Tosin on kyllä mun omasta (ja etenkin miehen) mielestäni noin 99.9-prosenttisen varma, että ilman inssiä meidän on mahdoton onnistua, eli en usko että varsinaisia "piinapäiviä" edes on tulossa. No, huomenna sentäs kuulen kilpirauhas- ja prolaktiinikokeiden tulokset, melkein toivon että niissä olisi jotain joka selittäisi tilannetta.
 
Nyt ruokatunnilla en ehdi ruveta riipustamaan, mutta tilannepäivityksenä se, että nyt kp38 ja aamulla tehty selkeä nega. Odottelen siis menkkojen alkua ja toivon ajankohdan olevan sellainen, että päästäisiin inssiin jo seuraavasta kierrosta. Tsemppiä muille!
 
Kiitokset kaikille tuesta ja onnittelusta, olo on tosiaan nyt hyvin levollinen ja maailma näyttää kovin erilaiselta: avarammalta ja mahdollisuuksia täynnä olevalta (varsinkin, kun ne kuukautiset eilen illalla viimein alkoivat :). Tällä kertaa en ole niiden alkamisesta edes pahoillani. Kohdemaana meille parhaiten sopii Kolumbia tai Etelä-Afrikka (muun muassa näiden maiden adoptiokriteerien puolesta) Koska olemme vielä adoptiolainsäädännön puitteissa nuori pari, meille todennäköisesti pyritään osoittamaan alle 3-vuotias lapsi, mikä sopii oikein hyvin. Mutta kaikki tämähän saattaa matkan varrella muuttua.

Peikko89 pahoittelut negasta. Toivottavasti pääsette ensi kierrosta inssiin. Ja kyllä, meillä on hyvin onnellinen ja tasapainoinen parisuhde, josta olen joka päivä kiitollinen.
Clomiina luitko Albuksen vastauksen minulle osoittaamasi kysymykseen? Olisin nimittäin vastannut juuri samoilla sanoilla. En pysty siltä toivomiselta ja odottamiselta kunnolla elämään, 4,5 vuoden pettymyksetkin ovat jo ihan riittävästi. Mieli saa levätä kun ei tarvitse koko ajan miettiä ja odottaa.

Poistun nyt itse tältä palstalta, mutta pidän teitä kyllä silmällä ;) Toivon teille kaikille kamalasti hyviä asioita tapahtuvaksi. Oikein lämmintä ja rauhallista joulua <3
 
Teki mieli vaan piipahtaa toivottamassa onnea matkaan KarolinaM:lle! Meilläkin on itse asiassa puolet adoptiopaperisodasta hoidettu ja kohdemaa juuri tuo Kolumbia - tarkoituksena on pistää hakemus menemään heti kun vikat kaks inssiä ja mahdollisesti 1-2 IVF:ää käyty kevään kuluessa. Mulla täti on juuri poistunut talosta, ja seuraavan vierailun yhteydessä sitten palailen inssituskaan, mutta täytyy sanoa, että nämän 2 KM:n jälkeistä "pakollista" välikiertoa on tehnyt ihan hyvää. Eli nyt voi jouluna syödä ja juoda kaikkea "kiellettyä" ja muutenkin relata. Toivottavasti kaikki muutkin pääsevät nauttimaan joulusta täysin siemauksin, ja eiköhän tällekin listalle pitäisi pian alkaa ilmestyä plussia :)
 
Hei ja tervetuloa ketjuun Juliet83!

Olen ollut hetken täällä taustalla vaan...kun oli luomukierto menossa, niin ei tarvinut inssin tulosta jännäillä. Silti odotukset oli taivaan korkealla, sillä bongasin luomusti ovulaation (kenties aiempien lääkekiertojen ansiosta?). Noh, odotukset tippuivat kolisten alas eilen kun menkat alkoivat ja siitä lähtien olenkin vaan itkeskellyt :(

Tänään sitten epätoivoissani soitin Naistenklinikalle (johon pääsimme jonottamaan joulukuun alussa) ja sain tietää että minulle on IVF-info sinne varattu 9.5.2012. Siis WHAT!!! Lääkäri on kuulemma katsonut tilanteen, iän (kohta 39 v), hoitokertomuksen jne ja sen perusteella päättänyt ton ajan. No, sitten infosta noin 7 viikon kuluttua voidaan kuulemma aloittaa hoidot. Painottaisin sanaa NOIN. Ja klinikka on jollain tauolla heinäkussa, eli rehellisesti sanottuna hoidot päästään aikaisintaan aloittamaan ensi syksynä.
Se puoli vuotta jonotusta tarkoittaa sitä että milloin pääsee sinne infoon. Ja me siis päästään jo 5 kuukauden jälkeen. Et pitäis vissiin olla vähän niiku et WOW! Mut jotenkin ei ihan siltä tunnu... :(

Noh, nyt tilanne on se että me taidetaan mennä ykstyiselle IVF-hoitoihin! Maksakoon mitä maksaa. Velkaa täs on muutenkin eikä mitään mukaan hautaan saa ja tää asia on kuitenkin tärkeä.

Siksi myös tuntui pahalta nyt, kun ajattelin viime syksynä et jouluna viimeistään saan jo kertoa iloisen uutisen muille et odotetaan vauvaa.... Sillä Joulu on perheen ja lasten aikaa. Sitä niin toivois jo viettävänsä joulua lapsen (lasten) kanssa.

Meillä on vielä mahdollisuus käyttää ne kaksi inseminaatiota julkisella, mutta jos nyt ihan totta puhun, niin mahis onnistua inssillä on MITÄTÖN! Näettehän itsekin ettei täällä kovin moni ole plussannut oikeasti. Ja tällä tarkoitan sitä että raskaus olisi jatkunut. Voi tuntua tämä kommentti nyt kovalta, mutta miettikää aikuisten oikeasti älkääkä huijatko itseänne. Mahdollisuus on todella pieni. Kaikki tuntemukset joita tunnemme ja luulemme olevamme raskaana, voi olla ihan kumpaa vaan, ja valitettavasti yleensä menkkaoireita.

Olen tänään surullinen mutta yritän jostain etsiä ripauksen joulumieltä. Yritän kovasti miettiä että jospa vuoden kuluttua tilanne olis toinen :)

Toivotan kaikille Rauhaisaa ja Rentouttavaa Joulua ja Onnekasta & vauvarikasta Vuotta 2012! <3
 
Viimeksi muokattu:
Heippa Kaikki, olenkin vähän aika en käynyt täällä.. halija niille sasivat negativista ja onnittelut niille joka on saanut pluussan.
Luru-73 kurja tuo kyllä kuulusta että ovulatio meni ohitsen harmillista:(..halauksia täältä. jo mehan olaan saman ikäiset ja minulla aika info on huhtikuussa NKL:LLA. mutta olin nyt väestöliitossa hoidossa kävin jo kaksi kertaa ultra ja kaikki näytä olevan oukei:) mutta kaksi kertaa maksaa jo melkein 300€ että kallista on mutta ilmeisesti aloitan jo puregonin pistokset vuoden vaihde minulla tehdään lyhyt kaavalla,.. siitähän mekin ajattelimme että raha tule ja mene eli otamme riskin mitä hyvänssä tule vastaan huh huh..mutta yksitysilla heti pääse eikä tarvi odotaa monta kuukauta..
Hyvää Joulua kaikille ja onnellista UUtta Vuotta.. pluusa 2012:)<3
 
Kaipaan kokemuksia: kauanko kestää, että Pregnyl 5000 IU poistuu elimistöstä? Testasin tänään aamulla dpo 10 hailakat plussat Pregcheckin puikkotestiin ja Clearblue+Plus-testiin. Clearbluen digitaalinen viikkonäytöllä sanoi ei raskaana. Nuo kaksi muuta testiä ovat mielestäni selvästi positiivisia, vaikka testiviiva on vaalea.

Pregnylin pistämisestä oli testihetkellä noin 11 vuorokautta ja 8 tuntia. Pregnylin ohjeessa sanotaan, että "Pregnyl voi vaikuttaa kymmenen päivän ajan sen annon jälkeen seerumin/virtsan hCG:n immunologiseen määritykseen aiheuttaen virheellisen positiivisen raskaustestin".

Onko jollakulla kestänyt kauemmin kuin tuo 10 päivää? En uskalla iloita, kun selvästi hormonipitoisuus on matala (digi negatiivinen) ja pelottaa, että jos hormoni onkin vielä vain irrotuspistoksesta peräisin.

Lähipäivinähän tämä selviää uudelleen testaamalla...
 
Luru -73 olen pahoillani menkoista! :( Kyllä ne vaan joka kerta saa itkun aikaseksi, se on tässä 2,5 vuoden aikana huomattu... :'( Ja itsellä ainakin nuo hormooni -lääkkeet lisäävät pms-oireita, joita minulla ei normaalisti ole eli kun itku tulee herkästi tietää että kohta tulee menkat ja sit kun ne tulee niin tulee itku siitä että ne tulee!!!:mad:

Albus Minäkin olen kuullut tuon 10päivän säännön ja sen vuoksi testasinkin pp10 päivänä ekan kerran. Itsellä ainakin sillon tuli puhdas nega... Että toivotaan että sinun kohdalla tämä tarkoittaisi plussaa! :heart: Mutta eiköhän se muutaman päivän päästä varmistu. Piinailu on vaan niin tylsää!

Itsellä tänään pp13 eikä menkkoja vielä ainakaan näy. Eilen piti jouluaaton kunniaksi testi tehdä ja nega oli, joten eiköhän tämä inssi ole mennyt sitten pieleen... : / Toki menkkojen pitäisi alkaa vasta tiistaina, nimittäin kierto sen 28pv. Ainakaan vielä ei mahassa tunnu menkka jomotusta...

Kaikenlaisia oireita sitä kyllä itselleen jälleen keksii, niinkuin aina... :ashamed: Rinnat on olleet viikon verran arat ja nyt on 4pv olleet lämmöt koholla varsinkin iltaisin 36,9-37,2. Normaalisti n. 36,4... Ja viluttaa silloin tietenkin! ;)
 
Hyvää Joulua Kaikkille...sisaruksini:) nain jouluna haluan vain teille jakaa tämän minun ilo uutiset ja tarina tästä insiminaatio, luin yks päivää että uskommeko vielä insiminaatio kun on jo aika kun ei siitä pluusa tullut:( minäkin jo kolme kertaa käynyt lapi eikä siitä kun ensimaisilla alkuraskaus..
Sittenkin olen jo jonossa NKL.lle IVF, mutta kun on niin pitkä niin päätinkin mennä väestöliito ja sieltä minule heti tehtiin kaava milooin oisi Ivf ja suunitteluun mukaan ois Tammikuun tokkala viikkolla. mutta ensimaisen käyntiin minulla oli jotain nestessa kohdussa joten lääkäri määräs Primolut 3xpäivässä 10 päivän ajan..sitten tulikin se menkaat..aivan normaalisesti.kävin ultrassa 13.12 ja lääkärin mukaan joudun siirtämaan vuoto että ei osuu just silloin vuoden vaihteks, piti taas syödä Primolut 21.12-28.12, mutta muutoikin toiseks kun teen aivaan hoviksen testi 24 päivää kun mulla oi vahva tunne että olen raskaana kun tissit oli aivan ärrät..Pluussa han siitä tuli:) lähetin viesti heti lääkärini kun väestöliitön hoidossa voi otaa yhteyttä vaikka on pyhä..lääkäri heti vastas että lopetaa Primolut ja Onnittelut plusasta.. en voinut uskoa että kaikki insiminaation jalkeen ei onnistunut ja tulinkin raskaks luomuna:) eli toivoa on meille kaikkille.. toivon vaan että tämä pikuinen nyt pyysy...tsemppiä kaikille..<3
 
Mirdav, paljon onnea plussasta! Ihana jouluyllätys, mitä varmaan kaikki toivoimme, onneksi edes joku sen sai :D Ja albus, eiköhän se mies ollut oikeassa, kyllä teillä kuulostaa siltä ;) koska teet seuraavan testin?

Luru-73, masensit kyllä itseäni hetkellisestä, kun olen kuitenkin laittanut tällä hetkellä kaikki toivoni niihin insseihin, mutta ymmärrän pahan mielesi, joten pidän toivoni silti yllä :)

Juliet83, tervetuloa ketjuun!

on. Nyt menossa siis kp41 ja eilen alkoi pientä tuhrua tulla. Menkat ei kuitenkaan ole kunnolla alkanu vielä ja toivon että alkaisivat hyvään aikaan, niin olisi mahdollisuus päästä ensi kierrosta hoitoon. Tuossa kun tuo loppiainen saattaa tulla tielle...
 
Voi miten ihania uutisia, Mirdav!!!!!!!!! Nyt vaan tarrasukkia, tarrasukkia matkaan! Mahtionnittelut, voiko parempaa joululahjaa toivoakaan? Käypä sitten kertomassa kuulumisia :) Peukut pystyssä myös Albukselle - hyvältä vaikuttaa :)
 
Lämpimät onnittelut Mirdav! Ihana jouluyllätys!

Kiitos kommenteista omassa tilanteessani. Tämän aamun testeissä positiivinen oli vielä vaaleampi kuin eilen, joten en edes yrittänyt digillä. En usko, että se nyt enää voisi johtua irrotuspiikistä. Ehkä kemiallinen raskaus? Sinänsä positiivinen merkki sekin, että jotain yritystä edes.
 
Peikko89, Solsolet ja Albus suuret kiitokset..oli todella ihanaa yllätys se on mun ainot toivomus joululahja ja sainkin..mieheni tuli itkuu kun hän ei odottanut olenkaan kun syön tämän primolut..mutta kyllä joskus näinkin voi käydä ..
Luovutaminen ei olenkaan ratkaisu vaan jaksa usko että joskus vielä saamme vauva..ja uskon että teille vielä tule tämän yllätys..
Albus kyllä se pluussa vielä sieltä vahvistuu ainakin Uuden vuoden lahja:)
 
Hurjan paljon onnea plussasta Mirdav! :heart: Aivan ihanan jouluyllätys... Nyt vaan paljon tarrasukkia pikkuiselle, että pysyisi matkassa! Olenkin lukenut sinun vaiheista aikaisemmin ketjussa, niin varmasti tuntuu aika uskomattomalta!!! :)

Kyllä se näin on, että toivoansa ei saa menettää, vaikka välillä tuntuisikin epätoivoiselta... Itse olen aika paljon lueskellut eri inseminaatio -ketjuja ja kyllä se joillekin vaan tärppää! :) Mutta eihän se inseminaatio ole kaikille oikea hoitomuoto, mutta ne täytyy käydä ensin läpi ennekuin pääsee IVF:ään. Itse olin siihen jo valmistautunut ennen hoitoihin lähtemistä ja siihen että IVF-jono on pitkä... Täällä 6-8kk!:( Meillä teoriassa pitäisi olla hyvät mahdollisuudet inssillä, koska olemmet ns. "selittämättömiä". Joskus tuntuu, että tätä olis helpompi käydä läpi, jos olisi joku selkeä syy lapsettomuuteen...:'( Tokihan joskus syy löytyy sitten IVF:ssä solutasolta tai sitten se on sellainen syy jota ei vielä nykytutkimuksilla voi tutkia...

Mutta täällä menossa pp14 eikä vielä vuotoa yhtään ei edes oireita siihen suuntaan... En ole nyt enää uskaltanut testata, jos odottaisi huomiseen tai ylihuomiseen...
 
Mirdav, tuhannesti onnea!!! :heart:

Albus, miten sulle kävi? Oletko testannut vielä tänään? Jos näin kävi, että plussa ei lähtenyt vahvistumaan, niin voihan se tosiaan olla, että jotain yritystä kuitenkin oli. Ja hyvä sekin!

Täällä mennään kp11 clomikierto ilman inseminaatiota, kp13 olisi tarkoitus pistää irrotuspiikki. Odotukset on täysin nollassa eli emme kumpikaan usko hetkeäkään, että ilman inssiä voisimme onnistua, mutta parempi tämäkin yritys kuin ei yritystä ollenkaan. Tuntuu kuitenkin ihan hyvältä pitää tällainen henkisesti vähän kevyempi kuukausi, kun ei varsinaisesti tarvitse jännittää mitään.
 
Testasin aamulla, kiitos kysymästä Scarleth, ja sain vielä juuri ja juuri näkyvät haamut aikaan Pregcheckiin ja Clearblue-plustestiin. Testiajan jälkeen Pregcheckin viiva on vahvistunut ja Clearbluen pysynyt ennallaan.

Olen testaillut Pregcheckillä myös edellisten inseminaatioiden jälkeen, ja tiedän ettei siihen tule mitään viivaa ilman hcg:tä. En usko, että irrotuspistos voisi enää mitenkään vaikuttaa tämänaamuiseen testiin, kun pistoksesta on melkein 14 vuorokautta. Toisaalta normaalissa raskaudessa viiva olisi muutamassa päivässä vahvistunut, ei selvästi heikentynyt. Eli uskon, että kyseessä oli kemiallinen raskaus. Kurjaa, mutta toisaalta tämä antaa toivoa onnistumisesta.

Käytän vielä Lugeja kiltisti keskiviikkoon asti. Menee hetki toipua pettymyksestä, ja tammi-helmikuussa meille taitaa tulla hoitotaukoa omien matkojen takia, riippuen kierron ajoituksista.
 
Siis Mirdav, sinä onnistuit!!!! Älyttömän paljon Onnea plussasta! :) ihan todella upeata. Kaiken kokemasi jälkeen olet tuon kyllä ansainnut. Ihana uutinen kertakaikkiaan.

Albukselle myös Onnea :) Muoks: Tai jos olet sitä mieltä että on kemiallinen, niin eipähän siinä ole paljon Onnittelemista :( Mutta jospa se kuule olis kuitenkin ihan oikea raskaus, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Aina ei näy raskaudet samalla tavoin eikä käyttäydy samoin tavoin kuin edelliset (jos sellaisia on ollut).
 
Viimeksi muokattu:
Hurjan paljon onnea Mirdav mielettömästä jouluyllätyksestä!! :heart: Aivan uskomatonta, että juuri kun IVF on jo noin pitkälle suunniteltu ja pääsitte julkisen jonoonkin, niin sitten tärppää! Onnea :)

Ja Albus varovaiset onnittelut myös sinne edes hailakasta plussasta, plussa se on kuitenkin sekin, eli jotain on tapahtunut! Toivotaan että se vielä vahvistuisi, hcg:n nousu on kuitenkin niin yksilöllistä! Pregnylistä se nyt ei tosiaan enää voi olla!
Jospa se plussa-aalto kaappaisi mukaan myös Julietin..? :)
Täällä pp10 ja odotellaan menkkoja, tuntemukset alkaa olla sen mukaiset että ne on tässä lähitulevaisuudessa väistämättä edessä.. Tai eihän sitä tiedä, toiveet on korkeella niin kun aina! Mutta sitä yrittää kuitenkin pitää sen pudotuksen kohtuullisena, jotenkin se on vaan taas kerättävä ittensä. Nyt pitäis toivoa ettei täti vieraile ainakaan ennen perjantaita, koska muuten IVF siirtyy helmikuulle klinikan joululoman takia.
 
No eipä se aalto ottanut minua mukaansa... : / Eilen illalla alkoi vuoto ja kivuliaampana kuin koskaan! :'( Mutta kyllä tästä taas noustaan, vaikka toiveet oli tietenkin korkealla...

Nyt sitten enää näillä näkymin yksi inssi ja sen jälkeen IVF! Tämä kierto väliä, kun loppiainen sotkee kuvioita sen verran pahasti... Eli nyt sit luomuillaan ja odotellaan 2. inssiä...

Pidän peukkuja teille Albus ja mökkelö! ;)
 
Minulla myös alkoi tänään vuoto, kierto oli jopa 42 päivää!! Huomenna soittelen aikaa ultraan ja toivon tosissani että saan ajan, ettei tarvi taas odottaa yli kuukautta uutta kiertoa.... vielä ei masenna, mutta se kyllä vetää maahan jos niin käy, että hoidot siirtyy helmikuulle...
 
No niin, sain kuin sainkin ajan ultraan kierron 14. päiväksi. Voi että, vihdoin saadaan hoidot käyntiin! huomenna sitten vain aloitan clomit ja toivotaan, että inssiä ei sekaa mikää viikonloppu. Tänään on hyvä päivä!:)
 

Yhteistyössä