Inseminaatio 2011

Hei! Tulisin mukaan tähän ketjuun, tosin vain silloin tällöin. Mulle tehtiin toinen inssi 30.3. heti ensimmäisen perään, joka tietty ei tuonut tulosta edellisessä kierrossa. Ollaan siis selittämättömiä, mutta ikääkin jo 38. Yli 3 vuotta on mennyt tässä pyörityksessä, mutta hoidoissa ei olla aiemmin oltu. Kaksi km takana luomuraskauksista. Klinikalla sanottiin, että inssejä tehdään kolme ja se viimeinen jää kesään, kun olis just oviksen aikaan pääsiäisloma ja seuraavassa kuussa matka.
 
Ni onnittellut täältäkin :D..
jsl ja Jag78 kävin tänään sairaalassa olin siel 5 tuntia kun kaikki tutkimukset on tehty, vuodosta ei löytynyt mitään , verekokessakaan ei ollut mitään tulehduksia eli kaikki ok , joudun otamaan 10 päiväksi lääkkeet että vuoto lakkas. ja hyvää uutiset että ei kuulemaan estää seuravan kierros yritämistä.. saas nähä mä on kyllä epätoivoinen :(
 
Ni ja Tiivari: ONNEA plussasta!! =)

Joshua: Harmi että menkat alkoi :( Mutta toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja pääset inssiin. Peukkuja!

Jsl: kuinka kävi ultrassa? Toivottavasti hyvin. Mullahan kävi itsellä niin että kp 12 ultrassa oli jo folli 22 mm. Siitä vaan kiireesti inssiä kehiin mutta onneksi ehdittiin ajoissa.

Mulla ei mitään uutta, odottelu jatkuu, pp5.
 
jsl
Rödluvan: Ultrassa kävi sikäli hyvin, että ei näkynyt että ovulaatiota olisi vielä tapahtunut eli vihlontakipuni johtuivat siis jostain aivan muusta. Yksi 23mm folli löytyi. Pregnylin pistin vähän käynnillä saamaani lääkärin ohjetta mukaillen eli tuntia ennen kuin mitä aikahaarukaksi sanoi. Huomenna olisi sitten puolilta päivin itse toimenpide. Nyt tueksi aloitetaan kp 17 alkaen terolut suun kautta. Tehtiinkö sulle se inssi minä kp:nä?

Mirdav: Hyvä että kaikki oli ok sinulla. Toki olisi varmasti kiva tietää mistä moinen vuoto johtuu. Koita jaksaa! :hug:
 
ONNEA PLUSSANNEILLE:hug:
Kyllä se vaan antaa uskoa omaankin yrittämiseen kun huomaa että pitkien yritysvuosien jälkeen voi onnistua=)

Ja TERVETULOA uusille. Kiva että saadaan uusia inssiläisiä jakamaan näitä kokemuksia.

Mulla on tosiaan menossa uusi kierto eli lauantaina alkoi mensut. Nyt sitten Inssi nro.3 lähtee menemään. Meillä kaiken kaikkiaan 4 kertaa kokeillaan ja sitten IVF jos ei onnistu näillä.
Tänään alotin menopurin piikittelyn ja viikon päästä on vasta eka ultra eli kp.10 toivotaan että tulee paljon folleja=)

Tsemiä kaikille!!!
 
Heipsan ja huoh! Täällä menossa pp11. Onko teillä tietoa/kokemuksia siitä, kuinka pitkäksi kierto voi venyä Pregnyl-piikin jälkeen? Itselläni ei pahempia kuukautistuntemuksia ole vielä ollut (ihan lievää harvakseltaan). Aikaisemmin olen kärsinyt tosi kovista ja varhain alkavista kivuista.

Lääkäri sanoi muuten inssin yhteydessä, että testata voi jo pp12. Itse tuota ihmettelin, kun kuitenkin olen lukenut kuinka on petytty liian varhaisten plussatestien vuoksi. En siis vielä ole testailemassa, täytyy jotenkin yrittää malttaa.

Inssin jälkeen oli useamman päivän kuukautiskipuja ja vielä viikon inssin jälkeen. Tiedä sitten mistä ne kertoo tai oliko niitä edes. Eihän tässä tiedä enää mikä on totta ja mikä kuvitelmaa...

Mukava kuulla onnistuneista ja tuloksellisista hoidoista!

Toivotan kaikille voimia sylikaupalla, jaksetaan yrittää ja toivoa kovasti!

Sitkeitä tämän joukon ihmiset kyllä on, se täytyy sanoa.
 
Tänään alkoi kunnon menkkakivut eli todennäköisesti menkat on tulossa :( Onko teillä muilla ollut menkkakivut kovempia kuin yleensä hoitojen aikana? Tämä päivä oli muutenkin hankala, siskoni odotti kaksosia ja kuuli tänään, että toinen pikkuisista oli kuollut kohtuun.
 
Hyva Mirdav etta kuitenkin kavit tutkituttamassa, ja tsemppia seuraavan inssikierron odotteluun.

Gismah Mulla on pregnylin jalkeen ollut aina luteaalivaihe 14vrk, eli 15. paiva alkanut uusi kierto. Tuo testipaiva varmaan riippuu pregnyl-annostuksesta, jos olet saanut 5000yk, se haihtuu jo viikossa, ja taas tupla-annos kestaa sen 14vrk elimistossa joillakin. Itsehan olen tehnyt tieteellisia tutkimuksia ( :D ) ja Sisilian helteissa se 10000yk katosi jo 10vrk:n sisalla, mutta seuraavalla kerralla nakyi haamu viela pp13 ja seuraavana paivana nega ja pp15 menkat.

jsi Jihuuu, hyvankokoinen folli teikatytolla! Mulla oli silloin plussatessa nimenomaan 23mm folli kun pregnyl pistettiin! Ja meillahan on muuten melkein samaan aikaan inssit!!! :wave:
Mulla on aika 11:40!

Tervetuloa Ekotytto :flower: Kaytetaanko teilla hormoneja apuna hoitokierroissa?

Tuuli Voi miten ikavia uutisia siskoltasi :hug: Mun veljen vaimolle kavi samoin, oli kaksoset (luomuna) tulossa ja alkoi sitten vuotaa aika rankasti.. Selvisi, etta toinen vauvoista on luovuttanut. Han vuotelikin sitten koko raskauden ajan, milloin mistakin syysta ja joutui ennen aikojaan sairaalaan makaamaan ja vauva syntyi keskosena, jo viikolla 33.
Tanaan hyvinvoiva pieni mies, melkein 1v. :cool:
 
Sharona Femareja on käytetty hoidoissa ja Pregnyl irrotukseen. Kolmanteen hoitoon tulisi lisäksi Menopur-pistokset, vaikka ei liene tuo paljoa lisähyötyä. Mietin, olisiko eka hoidossa kuitenkin onnistunut hedelmöittyminen, koska menkat tuli vasta 1-2 päivää myöhemmin kuin olisi oviksen perusteella pitänyt. Olen epäillyt kemiallisia raskauksia ennenkin samalla perusteella, joskus on ollut jotain raskausoireita. Tosin turha spekuloida jälkeenpäin.
 
Mirdav Toivottavasti lääkkeet auttaa ja hyvä ettei tulehdukskia ollut. Tsemppiä nyt seuraavaan yritykseen!

Tuuli 1976 pahoillani siskosi puolesta...:'(

mä en pysty enää keskittymään mihinkään.. tuli taas yksi vauva-uutinen lähipiiristä.. ja sitten siskolla diagnosoitiin eilen pco. Nyt sitten mietityttää oisko itselläkin kun lääkärin mukaan geeneissä menee.. onneksi lääkäri torstaiaamuna, ettei tarvitse pidempään odotella.
 
Sharona ja jsl: Pidetään peukkuja! Hyvät follit ja paljon uimareita molemmilla! Kyllä nyt plussatuulet puhaltaa eiks vaan :D Jsl, mulla oli se 22 mm folli kp 12, sen päivän iltana pistin Pregnylin ja 38 h kuluttua tehtiin inssi eli kp 14.

Mirdav: Olipa hyvä ettei sulla ollut mitään vialla, odotellaan vaan sitä seuraavaa inssikiertoa sitten :popcorn: Mulla nyt pp6, tänään on ollut vähän vihlontaa alavatsalla. Toivon kovasti että olisivat kiinnittymiskipuja, sellaisiakin kun kai voi olla.

Gismah: Jännittävät päivät edessä, toivottavasti plussaat!
 
jsl ja Sharona pidän kovasti peukkuja teille molemmille :) ja kiitos lämmin sanoja .

Rödluvan ja Joshua kiitos ja toivotavasti lääkkeet auta tänään vielä on tipputtelu vuotto ilmeisesti lääkeet auta .

Olen tosian huolisaan että miten se sitten käy ja milloinkohan menkaat alkas tulla. minä kun täytän kohta 38 eli minulla ei ole paljon aika odottella. kuukauskin on liikaa odotusta..toivotavasti kaikki 2011 inssit onnistuu..ja meistä tule äidiksi...
 
Onnea plussanneille!

Meijän vuoro ei ollu tällä kertaa. Tänään pp14 ja nega aamulla. No eipä tuo tullut yllätyksenä kun menkkaoireita ollu jo monta päivää, itkettää silti ja vituttaa vietävästi. No ei kun menkkoja oottelemaan ja toivomaan, ettei pääsiäinen sotkis tässä kuussa inssiä.
 
Onnea kaikille plussanneille, teidän puolesta voi jopa olla onnellinen:hug:

Mirdav
hyvä, että kävit tsekkauttamassa, ja vielä parempi ettei mitään löytynyt!

Itselläni tuli eilen illalla ja tänään aamulla todella pelottavia näköhäiriöitä. Liikkeestä jäi varjostumat ja jotain ihmeellisiä viivoja näkyi. Saattaa johtua Clomifenista, ja jouduin nyt lopettamaan, eli tämän päivän ja huomisen annos jää ottamatta. Silti on ultra kp 11. En tiedä voiko lääke tehdä tätä, sillä syön sitä kuitenkin jo 7. kierrosta... Veetuttaa ihan vietävästi! Ja vähän pelottaakin...
 
Ushva olen pahoilani:hug:. jo minäkin tästä vähän jo epäilen että pääsiäinen sotke meitäkin :(

Pumpulienkeli olen tosi pahoilani :hug:.. minä kun odotin jo että ilmoitat pluussa, ymmärrän kuinka se tuntuu kun ei mullakaan oo kauan kun sain plussa mutta se lähtikin pois..mutta pitä vaan usko että on aina seuravan kerran ja vielä onnistumme :)

Syön nyt tämän primolu7t lääkeet että vuoto lakkas tänään on ennä vähän ja tuntuikin jo vähän ovis kipuu..
 
Ushva pahoittelut täältäkin : / Tsemppiä kovasti, älä menetä toivoa.

Pumpulienkeli onpa pelottavia oireita. Puhuiko lääkäri sulle Anastrozolista? Mulle vaihdettiin Clomit ko. lääkkeeseen.

Menkkaoireita edelleen, mutta menkkoja ei kuulu. Perjantaina teen testin jos sitä ennen ei tule vuotoa.
 
Tuuli Mika pp sulla on menossa? Onpa jannaaaaaa! =)
Toivotavaan parasta!

Mirdav milloin sulla on seuraava kaynti, taytyyko odottaa seuraavan kierron alkuun?

Pahoittelut Ushva negasta :hug:

Hui, aika pelottavia juttuja pumpulienkeli :O Voiko clomit aiheuttaa tuollaisia sivuvaikutuksia? Eikai sulla oo menossa 7. kierto putkeen? Eiko niissa ole rajana max. 6 kiertoa ja sitten on otettava taukoa?

Mina kylla suosittelen noita piikitettavia hormoneja, piikkeihin tottuu ja ovat tosi tehokkaita.

Kuinka monelle on taalla annettu pregnyl irrotukseen? Milla annostuksella?
Mulle annetaan aina 10000yk, eli tupla-annos, mutta olen huomannut, etta Suomessa annetaan inssia ennen 5000yk. Outoa..

Taalla pp2 ja piiiiiitka odotus edessa. Mulle iski hyperi (tietenkin) inssin iltana, ja vielakin jatkuu. Onneksi on lievana.. : /
 

Yhteistyössä