IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Toivotaan hipsunpöpsy ja mar80 et puhelua ei tule ja pääsette siirtoihin :)

Mua vähän ihmetyttää kun punktiohan on huomenna klo 11 ja eilen pistin klo 23 sen gonapeptylin ja yön jälkeen melkeen kaikki juilimiset katos toki välillä kun kävelen tai istun nii tulee satunaisia pieniä tuntemuksia mut ei lähellekään niin paljoa ku lauantaina tai sunnuntaina pelkään vaan et nyt irrotuspiikki irrotti kaikki möllykät etuajassa ja huomenna ei oo yhtään :( Mut tosin ovislimoja ei oo näkynyt niin sehän on hyvä merkki? :unsure: (n)

ja anteeksi tyhmäkysymys mutta onko irrotuspiikki laitettava aina sen 36h ennen punktiota niinku minulle määrättiin. Aluksihan sen piti olla pregnyl mut kuulemma suuren follikkeli määrän vuoksi vaihdettiin tuohon toiseen et estäs hyperin...
 
Sphinx mulla lyhyt kaava. Käynnit akupunktiossa hoitoa edeltävän kierron lopussa 1krt, hoidon alkukierrosta 5x, viimeinen kerta muutama tunti ennen siirtoa. Koen että on ollut apua. Olen käynyt ennenkin, siis ennen näitä hoitoja. Munasoluja tuli vähän siihen nähden mitä oli follikkeleja, mutta solujen laatu oli hyvä, kaikki hedelmöittyvät, yksi siirrettiin, kolme pakkaseen.

Yrittäjä J, joo uusien rähinöitten alkua odotellessa...:sleep:... minulla myös kolme pakkasessa. Yksi oli turhan nopea, siitä tuli morula vaikka piti olla vasta kolmepäiväinen. Viljelivät sen sitten blastoksi asti. Sitten taisi olla 7-soluinen ja 9-soluinen, muita tietoja ei ole että mitä luokkaa. Mutta ei kai ne ihan kuraa ole jos kerran pakastivat - sulatellessa se totuus sitten paljastuu. Miten sulla?
 
Onnea siirtoihin ja niitä kuuluisia tarrasukkia matkaan!

Vipe1986, mennäänkin ihan samoissa! Täällä myöskin punktio huomenna (klo 9:30) ja ensimmäistä kertaa Pregnylin pistäminen sujui moitteetta, ei roiskunu liuottimet ja tarkalleen 1ml meni ihon alle. Mietin myös aikataulutusta. Mun piti pistää se klo 22:30 ja myös pelkään että kaikki karkaa! :notworthy: Torstaina sitten siirto, jos ylipäätään on mitään siirrettävää.
 
Toivotaan hipsunpöpsy ja mar80 et puhelua ei tule ja pääsette siirtoihin :)

Mua vähän ihmetyttää kun punktiohan on huomenna klo 11 ja eilen pistin klo 23 sen gonapeptylin ja yön jälkeen melkeen kaikki juilimiset katos toki välillä kun kävelen tai istun nii tulee satunaisia pieniä tuntemuksia mut ei lähellekään niin paljoa ku lauantaina tai sunnuntaina pelkään vaan et nyt irrotuspiikki irrotti kaikki möllykät etuajassa ja huomenna ei oo yhtään :( Mut tosin ovislimoja ei oo näkynyt niin sehän on hyvä merkki? :unsure: (n)

ja anteeksi tyhmäkysymys mutta onko irrotuspiikki laitettava aina sen 36h ennen punktiota niinku minulle määrättiin. Aluksihan sen piti olla pregnyl mut kuulemma suuren follikkeli määrän vuoksi vaihdettiin tuohon toiseen et estäs hyperin...
Ei hätää, tuo on normaali ilmiö! Mulla kävi ihan samoin ja joku kävi täällä kommentoimassa, että hänellä oli myös ollut sama juttu, olisko ollut Mari32? Kysyin sitä sitten punktiota ennen hoitajalta, ja hän sanoi, että monet naiset ovat kommentoineet samaa, että irroituspiikki lopettaa jotenkin juilinnat muniksissa. Ei ne sieltä karkaa, munasolut vaan irtoavat punktionesteeseen, että ovat siellä punktoitavissa. Ja irroituspiikki laitetaan 35-36 tuntia ennen. Riippuu klinikasta.
 
  • Tykkää
Reactions: vipe1986
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #ensimmäinen "vähän endo/tuhoutunut johdin #2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 2.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2. PAS
Ellemiinu #2013 #ensimmäinen #pco epäily + endo #1.IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kiela # ? # toinen (tyttö 2015) # siittiöt # 1.ICSI/6.PAS

Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF+ICSI/1.PAS

Nappeus # 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma #2014 #ensimmäinen #selittämätön #1.IVF

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

SalamaT # 5/14 #mun ensimmäinen#endo+ikä# 2.IVF/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 2.IVF (04/2016)
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # ensimmäinen # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH #

Toiveikas81 #hoitoihin 2014 #ensimmäinen #endo + siittiöt # 1. ICSI/1. PAS
Tupsuli # 1/2016 #selittämätön # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) #
vipe1986 # 2013 # eka yhteinen (edel.suht. -07 tyttö) # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # ensimmäinen #selittämätön/ hormonitasapaino ? # 1.ICSI

Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS (huhtikuu)

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua


Piinailijat::whistle:
Tupsuli
: testipv 27.3 (2pv/11.3)
Domi testipv. 28.3 (2pv/14.3)
Darni73 testipv. 30.3 (3pv/17.3)
Salama T testipvä 1.4. (2pv/18.3)
mar80 testipvä 1.4. (5pv/21.3)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF3.PAS (3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Reuna toivottavasti meiän möllykät ei karkaa kauas ja molempien punktiot menee hyvin ja tietysti tulos on mitä parhain (y)

Äsken kyllä taas oli semmoset tuntemukset ku kävelin tyttöä vastaan koulusta että ei epäilystäkään et siellä ei jotain tapahtuisi jos sitä vaikka tämän loppupäivän vaan lepäilisi ja huomenna aamusta lähettävä ajelemaan klinikkaa päin ku meillä on semmonen kahen tunnin ajomatka sinne.

tupsuli kiitokset vastauksesta ja mukava kuulla et on normaalii vaikka ei niin enää tuntemuksia olisikaan ja niinku ei ookaan paikoillaan ollessa. :)
 
Kiela kiitos synninpäästöstä <3 Kestin jopa vähän touhuta niiden kanssa ja vain paristi ärähdin koko vkonloppuna (hei, minusta tuo olis ihan biovanhemmaltakin saavutus, mut meitä rupusia puolikkaita nyt ei arvioidakaan millään normimittarilla...)

Tiltuli, oon tosi pahoillani, voimahalit...

Tupsulille onnittelut!! Toivottavasti Hipsunpöpsy vihdoin nyt pääset siirtoon... mar80n kanssa meillä onkin sama jännäpäivä.

Tiedätte varmaan sen piinapäivien olon, kun ei pysty keskittymään mihinkään. No, sellaista tänne. Mites se nyt menee, pp3, dpo5 jos alkio nyt 5pvä ikäinen -eli ei edes voi olla mitään tuntemuksia ja silti niitä pitää kytätä. Tosin menkkajomon häivähdystä löytyy vähän (luget?), mutta edes tissit ei ole kipeytyneet. Huomenna gonapeptyl, ja varmaan jo ihan pään turruttamiseksi pitää nauttia pienet kiinnittymispunkut... Mutta kai sitä voi pitää positiivisena, että unohdin eilen käydä enkelin muistopaikalla vaikka olen nyt viikkotolkulla siellä itkenyt aina sunnuntaisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Tupsuli
Mihis aikaan yleensä soittelevat, jos ei alkio ole selvinnyt sulatuksesta? Tänään se on otettu sulamaan ja huomenna klo 13 siirto.. voi tätä jännitystä! Pitää taas alkaa syömään hiusvitamiineja tämän shosn jälkeen, kyllä tietää, että tukka lähtee tästä stressistä!
 
mar80 ilmeisesti pääsit kanssa siirtoon (y):)

Meillä oli myös tänään siirto. Jännitin puoleenpäivään saakka, jos tulee soitto että siirrettävää ei ole tai että jatketaan viljelyä vielä huomiseen, mutta kun puhelua ei kuulunut alkoi järkyttävä jännittäminen, meinas itku tulla kun jännitti niin paljon.
Nyt on kuulema nätti 5pvä pallero kyydissä :love: ja neljää alkiota seuraillaan vielä huomiseen; yksi niistä oli 5 pvän aikaisessa vaiheessa ja neljä niistä 4 pvän myöhäisessä vaiheessa, että odotukset on melko kovat (ehkä liiankin) että jotain saadaan myös pakkaseen.

Kiitos Tupsuli ja Domi kiinnittymisviini kommenteista, kävin siirron jälkeen Alkon ja apteekin kautta (hakemassa huomenna pistettävän gonapetnylin) alko naurattaa koko touhu :ROFLMAO:

SalamaT ja mar80, samalla testipäivällä mennään. :whistle:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #ensimmäinen "vähän endo/tuhoutunut johdin #2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 2.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2. PAS
Ellemiinu #2013 #ensimmäinen #pco epäily + endo #1.IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kiela # ? # toinen (tyttö 2015) # siittiöt # 1.ICSI/6.PAS

Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF+ICSI/1.PAS

Nappeus # 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma #2014 #ensimmäinen #selittämätön #1.IVF

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

SalamaT # 5/14 #mun ensimmäinen#endo+ikä# 2.IVF/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 2.IVF (04/2016)
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # ensimmäinen # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH #

Toiveikas81 #hoitoihin 2014 #ensimmäinen #endo + siittiöt # 1. ICSI/1. PAS
Tupsuli # 1/2016 #selittämätön # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) #
vipe1986 # 2013 # eka yhteinen (edel.suht. -07 tyttö) # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # ensimmäinen #selittämätön/ hormonitasapaino ? # 1.ICSI

Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS (huhtikuu)

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua


Piinailijat::whistle:
Tupsuli
: testipv 27.3 (2pv/11.3)
Domi testipv. 28.3 (2pv/14.3)
Darni73 testipv. 30.3 (3pv/17.3)
Salama T testipvä 1.4. (2pv/18.3)
mar80 testipvä 1.4. (5pv/21.3)
icsi mamako testipv 1.4. (5pv/21.3.)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF3.PAS (3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Pääsin tosiaan siirtoon. Tuohan oli 6-päivänen, mutta siirrettiin 5. päivänä. Oli jatkanut kehitystä sulatuksen jälkeen ja tullut vähän ulos kuorestaan. Taas on kyllä toiveet korkeella, mutta kai se on ihan hyvä niin. Nyt sit jännäillään, ja tosiaan samalle päivälle oikein kolme testiä!

Tiltulille halaus, toivottavasti ois kuitenkin tullut hyviä uutisia (multa taas mennyt vähän viestit silmien ohi, niin nyt vasta huomasin).

Hipsunpöpsylle tsemppiä, on kyllä piinaavaa tuokin odottelu!
 
Onnea kaikille piinailijoille!! Plussajunaan on vielä paikkoja ja maaliskuuta on monta päivää jäljellä, tehdään kaikkien aikojen ennätys!

Ehkä minut vois päivittää plussanneeksi 4.IVF/tuoresiirto (2pv) kun oireet vaan jatkuu (kaikesta epäuskosta huolimatta) ja testit tummuu (kaikesta himotestaamisesta huolimatta)!



SalamaT, minulla alkoi kans menkkajomot pp2-3 ja ne oli kyllä just näitä samoja mitä nyt raskaana, koko ajan vaan voimistuu. Että ei sitä tosiaan voi tietää missä vaiheessa ne on Luge-jomotteluja ja missä vaiheessa sitä ittiään!

Hipsunhöpsy varmaan ne soittaa hyvissä ajoin ennen kuin lähdet klinikalle. Meidän klinikalla alkioita ei katsota montaa kertaa päivässä, että eiköhän ne aamulla heti tsekkaa tilanteen. Mulla alkiot kuukahti heti sulatuksen jälkeen, joten ne soitti samana iltapäivänä, tyyliin pari tuntia sulatuksen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Darni73, vasemmanpuoleiset kaksi r-testiä on tältä päivältä, aamupäivältä ja nyt illalla, 1-2 t pidätyksellä eli 3+4, pp 10, dpo 8. Sit seuraavat menee muistaakseni 1-2 testiä per päivä eli pp9, pp8, jne. Aloin testaamaan pp6, jolloin tuo himmein on otettu. Ovistestit on pp10, 9,8,7, tummin tänään iltapissasta.
 
  • Tykkää
Reactions: RooRoo1 ja Darni73
Kylläpä on ollut tälle kuulle paljon onnistumisia, onnea oikein paljon... ehkäpä sitä jaksaa toivoa, että pääsee itse kasvattamaan plussapinoa sitten enskuussa :love:

Mä jo melkein purskahdin itkuun, kun puhuin tänään miehelle siitä, kuinka vaikeeta mulla on, kun on minusta johtuva tää meidän lapsettomuus. Se vaan totesi, että jos ei hoidoilla onnistuta, niin sitten vaikka sijaisperheeksi... helpotti jotenkin, että se silti hyväksyy ja haluaa jatkaa mun kanssa yhteistä taivalta, vaikka sitä lasta ei koskaan saataisikaan tehtyä (y)
 
Huomenta:) Käyn kertoilemassa täällä uutiset, vaikken osannutkaan ujuttautua kunnolla teidän keskusteluun. Mulla on siis vasta huomenna pp14 ja testipäivä ja kantti kesti odottaa pp10 asti (lauantai) ja plussasin herkällä testillä. Epäusko valtasi uudestaan ja tein äsken apteekin oman testin, plussa, mutta pikkusen haaleampi kin kontrolli. . . Huomenna testi vielä ja soitto klinikalle.. hui... toivottavasti tää jatkuu, pelottaa, että kesken menee nämäkin :-/ :) Miks sitä ei osaa vaan nauttia porskuttaa? Ehkä sitä suojelee itseänsä, kun on ennenkin pettynyt...

Mutta hurjasti onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille, teitä on paljon samoilla päivillä!!

Suklaamunien tuoksuista pääsiäistä!
 
Huomenta vähän oon hätäsesti lueskellut, välillä jopa puhelimella, jota en yleensä harrasta, niin sori jos jotain tärkeää jää kommentoimatta.. Mutta onnea kaikille kyytiläisen hakeneille, seesteisiä piinapäiviä ;) Ja hipsunpöpsylle peukut pystyssä että kyytiläisen tänään saat!!! Oliko kukaan punktioon nyt menossa? No jos, niin muna(solu)rikasta keikkaa! :)
Aaah, taisi se aikasempi pregnyl lyhentää mun piinaa (yleensä pas:sissa siis tuhru alkkanut pp12-13, nyt on 8).. tähän asti ollut melko oireetonta, perus vähän tissit turpeessa ym. jotain nippailuja.. Mutta eilen oli sit enemmän tuntemuksia, mielihän yrittää tietysti kääntää ne hyväksi asiaksi, mutta järki sanoo et kohta vuotaa. Etenkin kun illalla oli sellanen vanteenkiristys kiukku mikä tulee aina päivä ennen menkkoja! Sen lisäksi eilen jonkin verran vihlo nivusiin ja siitä niinkun häpyluulle "kolmiolla", menkkat säteilee mulla nivusiin monesti. Sit olin aivan hullun jääsä koko päivän, vilunen oon kyllä aina, mut vähän yllätti kun muut kuumaa valitta ja katoin et oli 25 astetta sisällä.. tänä aamuna lugen jälkeen kyllä ollut kuumia aaltoja! Sit illalla olin kyllä tosi voimaton, ei tullut urheilusta mitään ja oli jotenkin heikottava/öllö olo.. mut myös nenä vuoti eilen ja työkaveri ollut flunssassa, niin ehkä nuo ja kylmäminen on mini flunssaa..pientä päänsärkyä eilen hetken aikaa (kun oikein koittaa keksiä kaikkea) Hohhoikaa, miten voi vielä neljän vuoden jälkeen keho ja mieli pystyä kiusaamaan näin!!!! :rolleyes:
 
Onnea tämän päivän siirtoihin ja punktioihin!

Sipulitytölle onnea!

Nyt taitaa tulla TODELLA pitkät piinailut, siirtohan oli vasta eilen, ja tiedän että nämä tuntemukset ei ole kiinnittymistä, mutta mitä hittoa ne sitten on!? Molemmilla kerroilla siirtopäivän illallla on alkanu sillanen juiliminen ja pieni vihlonta eri puolilla alavatsaa. Ekalla kerralla en ihan hirveesti miettinyt asiaa, mutta nyt kerran tämän kokeneena aloin ajattelemaan että onko tä nyt mun kohtu, joka on tajunnu että siellä on nyt jotain "ylimääräistä". Yön pimeinä tunteina alko jo paniikki valtaamaan mielen. Onko jollain muulla ollut vastaavaa?
 
Icsi mamako mulle klinikalla ainakin sanottiin, että hyvässä vaiheessa olevat blastot voi kiinnittyä jo siirron iltana tai seuraavana päivänä. Jos sullakin oli jo kuoresta tulossa ulos vähän niin hyvässä vaiheessahan se on ollut. Toivotaan, että siellä poraudutaan sun kohdun seinämään tosi lujaa ja siitä johtuu tuntemukset!
 

Yhteistyössä