IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Terveiset päikin heräämöstä. Punktio tehty, yhteensä 16 tyhjennetty ja 11 solua kelpas jatkoon. Viimeisten rakkuloiden tyhjentäminen ollut ihan piece of cake, vaan jouduttiin alavatsaa runnomaan aika kovin ottein. Loppujen lopuksi ollut tietoa oliko vielä suolikin esteenä. Antibiootit suoneen varmuuden vuoksi. Yllättävän kivuttomasti meni, valvotun yön jälkeen hetki tuli torkuttuakin.
 
icsi mamako, mulla tuo juiliminen ja vihlonta on kaksi kertaa ollut raskauden merkki. Ja ovat alkaneet yleensä kiinnittymisen aikaan eli noin pp5-6, kun 2-päiväinen alkio siirretty. Negakierroissa ei ole ollut mitään langanvetoja, äkillisiä vihlasuja ja pienellä alueella tuntuvia polttoja, kirvelyä ym. Että olisko siellä kiinnittymistä! :love:
 
Huomenta vähän oon hätäsesti lueskellut, välillä jopa puhelimella, jota en yleensä harrasta, niin sori jos jotain tärkeää jää kommentoimatta.. Mutta onnea kaikille kyytiläisen hakeneille, seesteisiä piinapäiviä ;) Ja hipsunpöpsylle peukut pystyssä että kyytiläisen tänään saat!!! Oliko kukaan punktioon nyt menossa? No jos, niin muna(solu)rikasta keikkaa! :)
Aaah, taisi se aikasempi pregnyl lyhentää mun piinaa (yleensä pas:sissa siis tuhru alkkanut pp12-13, nyt on 8).. tähän asti ollut melko oireetonta, perus vähän tissit turpeessa ym. jotain nippailuja.. Mutta eilen oli sit enemmän tuntemuksia, mielihän yrittää tietysti kääntää ne hyväksi asiaksi, mutta järki sanoo et kohta vuotaa. Etenkin kun illalla oli sellanen vanteenkiristys kiukku mikä tulee aina päivä ennen menkkoja! Sen lisäksi eilen jonkin verran vihlo nivusiin ja siitä niinkun häpyluulle "kolmiolla", menkkat säteilee mulla nivusiin monesti. Sit olin aivan hullun jääsä koko päivän, vilunen oon kyllä aina, mut vähän yllätti kun muut kuumaa valitta ja katoin et oli 25 astetta sisällä.. tänä aamuna lugen jälkeen kyllä ollut kuumia aaltoja! Sit illalla olin kyllä tosi voimaton, ei tullut urheilusta mitään ja oli jotenkin heikottava/öllö olo.. mut myös nenä vuoti eilen ja työkaveri ollut flunssassa, niin ehkä nuo ja kylmäminen on mini flunssaa..pientä päänsärkyä eilen hetken aikaa (kun oikein koittaa keksiä kaikkea) Hohhoikaa, miten voi vielä neljän vuoden jälkeen keho ja mieli pystyä kiusaamaan näin!!!! :rolleyes:
Minusta nuo kuulostaa raskausoireille! Pidän peukkuja!!! Mulla on kans kiukkua, kuumia aaltoja, palelua, häpyluun ja nivusten kipua. Alkaa heikottaan herkästi, jos ei esim. juo vettä tarpeeksi tai kiipeää portaita ym. Toivotaan, että se on SITÄ :love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Domi
Punktio kuulumisia täältä tarkkailusta. Munasoluja löytyi 22 jotka näyttivät hyvältä toki puolet saattaa huomiseen mennessä karista jos ovatki epäkypsiä mutta hyvillä mielin tällä hetkellä ollaan.

Mukavaa reuna et sieki selvisit operaatiosta hyvin. Mulla teki vähän kipeetä ku jouduttiin painelemaan toista munasarjaa mut hengissä selvisin ja nyt pari päivää ihan vaan makoilla pitää..
 
Punktio kuulumisia täältä tarkkailusta. Munasoluja löytyi 22 jotka näyttivät hyvältä toki puolet saattaa huomiseen mennessä karista jos ovatki epäkypsiä mutta hyvillä mielin tällä hetkellä ollaan.

Mukavaa reuna et sieki selvisit operaatiosta hyvin. Mulla teki vähän kipeetä ku jouduttiin painelemaan toista munasarjaa mut hengissä selvisin ja nyt pari päivää ihan vaan makoilla pitää..
Ja muutama rakkula oli niin mutkien takana et ei saatu kerättyä..
 
Joo siis voishan se olla SITÄ, mutta tainnut kaikkia "oireita" olla ennenkin ja ilman tulosta, niin usko ei oikein riitä.. Mitta toivoa toki on senkin edestä! Tänään ei kyllä oo ees juuri mitään ollu taas..
Hienoja saaliit tytöt!! Nyt lepiä ja nestettä!
 
Hyviä punktio uutisia reuna ja vipe (y)

Voi että kun nä mun olot oiskin sitä itseään, mutta kun samantyyppisiä oloja oli ekassakin siirrossa (haluisin uskoa ettei olot ollu ehkä näin vahvoja mutta en enää itekkään tiedä). Hulluksihan tässä tulee :alien:

Saatiin klinikalta myös uutisia, että kaikki neljä alkiota oli pysähtynyt eikä taaskaan saatu mitään pakkaseen. (n) Nyt on siis kaikki toivo tässä yhdessä pallerossa!
 
Ihana maaliskuun plussalista:geek: ja tsemppiä kaikille piinailijoille. Oireista vielä: itselle ehdittiin tehdä 3 negasiirtoa ennen ekaa plussaa, enkä itse mitenkään oireiden puolesta voinut aavistaa eri lopputulosta. Heräsin vielä pp9-10 yönä koviin kuukautiskipuihin, joista ajattelin et tässä kierrossa alkavat siis Lugesteroninkin läpi. Aamusta tehty testi hennon plussan kanssa oli elämäni yllätys. Ei siis rintojen kipua, eikä mitään tuntemuksia jotka ei johtuisi lugeista. Ninja-alkio on jo rv 20+2:ninja:
 
Hyviä punktio uutisia reuna ja vipe (y)

Voi että kun nä mun olot oiskin sitä itseään, mutta kun samantyyppisiä oloja oli ekassakin siirrossa (haluisin uskoa ettei olot ollu ehkä näin vahvoja mutta en enää itekkään tiedä). Hulluksihan tässä tulee :alien:

Saatiin klinikalta myös uutisia, että kaikki neljä alkiota oli pysähtynyt eikä taaskaan saatu mitään pakkaseen. (n) Nyt on siis kaikki toivo tässä yhdessä pallerossa!
Ei noita päiviä turhaan piinapäiviksi kutsuta:alien: Harmi, että teillä ei saatu pakkaseen mitään. Mä niin toivon, että nyt siellä joku hirveellä tohinalla kasvaa!:love:
 
Kiitos grey83 kommentista.. ja siis totta, mullekkin tuli se joulukuun kemiallisen plussa ihan puskista, ehkä jopa vähemmen mitään ku aijemmin.. nyt tietty yrittää, muistella ja verrata sinne, tyhmää ku kuitenkin kemialliseks jäi, mut joo.. en osaa selittää mut kaikki varmaan tietää..
On tää tyhmää, haluais niin uskoa ja toivoa parasta ja samalla pelkää niin sitä miten korkeeelta sit tippuu ja plaaplaaplaaplaa.. en jaksa itekkään omia juttujani, sori! :ROFLMAO:
Hienoa Hipsunpöpsy että sait sen kyytiläisen :love: nyt vaan tarraa kehiin sinnekkin!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF/1PAS
Adelmiina_ #2012 #ensimmäinen "vähän endo/tuhoutunut johdin #2. IVF 5.PAS

Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 2.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 2. PAS
Ellemiinu #2013 #ensimmäinen #pco epäily + endo #1.IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kiela # ? # toinen (tyttö 2015) # siittiöt # 1.ICSI/6.PAS

Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)
Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF+ICSI/1.PAS

Nappeus # 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI
Plussamamma #2014 #ensimmäinen #selittämätön #1.IVF

Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI/1.PAS

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF/3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

SalamaT # 5/14 #mun ensimmäinen#endo+ikä# 2.IVF/1.PAS
Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 2.IVF (04/2016)
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI/3.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
toive-94 # 2014 # ensimmäinen # lapsena saidastettu syöpä/ alhainen AMH #

Toiveikas81 #hoitoihin 2014 #ensimmäinen #endo + siittiöt # 1. ICSI/1. PAS
Tupsuli # 1/2016 #selittämätön # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) #
vipe1986 # 2013 # eka yhteinen (edel.suht. -07 tyttö) # siittiöt # 1.IVF
virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Xesca # 2014 # ensimmäinen #selittämätön/ hormonitasapaino ? # 1.ICSI

Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI/1.PAS (huhtikuu)

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua
Tiltuli
# 2014(2001) # 1. bio # munasoluissa vikaa # 2 IVF/ICSI (+ 1 IVF 2005)


Piinailijat::whistle:
Tupsuli
: testipv 27.3 (2pv/11.3)
Domi testipv. 28.3 (2pv/14.3)
Darni73 testipv. 30.3 (3pv/17.3)
Salama T testipvä 1.4. (2pv/18.3)
mar80 testipvä 1.4. (5pv/21.3)
icsi mamako testipv 1.4. (5pv/21.3.)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF
Maaliskuu:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF3.PAS (3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Ihanaa että Hipsu sai kyytiläisen! Nyt toivotaan että kaikilla tarraa lujaa kiinni.
Pahoittelut icsi mamakolle ettei pakkaseen mennyt mitään :(. On se jotenkin uskomatonta tuo kato, multakin tais tippua neljä sillon viidennen päivän jälkeen.
Domin oireet kuulostaa hyvältä!
Mulla ei taaskaan oo mitään oireita tai tuntemuksia, ei ees lutinuksesta. Ja nyt en oikein tiedä millon voi alottaa testauksen (no joo pp1 tuskin on ainakaan oikea aika edes miettiä asiaa :)), kun mulla on vielä perjantainakin pikkuannos ovitrelleä pistettävänä.. No ehkä ne pikkuannokset ei testeissä näy.
 
  • Tykkää
Reactions: isci mamako
Klinikalta tuli puhelu että 9 hedelmöittyi normaalisti kun muutama oli raaka ja osaan munasoluun oli päässyt useampi siittiö sisälle. eli aika hävikkiä noista 22 solusta mut sempä jo tiesinkin :)

Tilanne kuulemma aamun tutkailun jälkeen näyttää loistavalta ja sanoi että huomenna nähdään ku ois siirto illasta.

Pienenä pessimistinä silti pelkään että ei lähdekään jakautumaan normaalisti tai jotain mutta jos ei aamupäivästä tule soittoa niin kaikki on hyvin.

ihmetteli vielä se labramieskin joka soitti mitenkä kovan vasteen lääkitys antoi ja kuitenkin mitenkä monesta löytyi munasolu.
Pakko kysyä millä annostuksilla teillä on sitten menty ku itellä oli kp2-8 150iu ja kp 9-11 125iu ja bemfolaa. itellähän ei se lääkekatto ees tullut täyteen vaikka alussa sanottiin ett se ylittys ja reilusti(n)

icsi mamako harmi että teillä ei saatu mitään pakkaseen mut toivotaan että siirretty pieni tarraa tiukasti kiinni :love:
 
  • Tykkää
Reactions: icsi mamako

Yhteistyössä