IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Toivo mulle sitä ei ole tehty,kysyin siitä kun siirryttiin naikkarilta yksityiselle. Lääkäri sanoi, että he eivät niitä enää tee (en muista minkä syyn hän silloin antoi, mutta muistan maininneeni, että se pitää tehdä aika hyvissä ajoin ennakkoon. Oliko se niin, että edellisessä kierrossa kuin siirto vai jops sitä ennen. Muuten siitä ei kuulemma ole mitään hyötyä. Joten kannattaa varmistaa se ainakin sun klinikalta.
Iv Lääkärin mukaan kohdun rapsutus tehtäisiin silloin kun limis paksuimmillaan eli joitakin päiviä ennen kuukautisten alkua. Ja tulevassa kierrossa pas
 
Toiveikas! Voi harmi.....mutta tärkeintä on kuitenkin, että saat itsesi muuten kuntoon. Oma terveys on kaiken aa ja oo! Varmasti silti harmittaa.

Toivo! Eikä!!! Voimia sinulle sekä lämmin rutistus :(

Valois! Muista, että yksikin riittää!! Nyt vaan toivotaan parasta ja uskotaan ihmeisiin!!!

(.) Täällä on oireet kaikki kadonnut...en tiiä oliko tuo testikin kuitenkin vähän haaleempi tänään ku eilen...teen vielä illalla yhden, ku on niin PASKA fiilis....en muuta tee ku oon pahalla päällä....sen verran rassaa tämä tilanne :( Ei nyt löydy pientäkään hippusta uskoa tähän juttuun.
 
Voi, onpas täällä nyt kurjia uutisia monella. :( Lämmin halaus, Toiveikas ja Toivo. Pieni breikki ja loma tekee varmasti hyvää. Valois, harmi ettei soluja tullut enempää, mutta eihän sitä koskaan tiedä - toinen niistä voi olla teidän tuleva vauva. :barefoot:

Siida, ymmärrän pelkosi, mutta eikös nuo oireet voi vaihdella paljonkin alkuvaiheessa, joten ei vielä heitetä kirvestä kaivoon! Toivottavasti kaikki on hyvin. :love:

ON: Hormonipiikitykset jatkuu, perjantaina on vielä yksi ultra ja ensi viikolla sitten punktio. Toistaiseksi ollut ihmeen rauhallinen olo, mutta ensi viikolla alkaa sitten taas tuttu jännitysnäytelmä - mitenköhän sen taas jaksaa? :eek:
 
En nyt netistä onnistunut löytämään mitään vastausta, niin kyselen täältä epätoivoissani. Epäilen, että onnistuin sumuttamaan Synarelat samaan sieraimeen, kun laskeskelin sitä 30 sekunnin taukoa ja sitten en ollut enää yhtään varma kummalle puolelle just sumutin.. epäilen kyllä että kummatkin oikealle :( Voiko siitä olla jotain haittaa?
Apua, pitääkö siinä pitää joku 30sek tauko??? :eek: Oon vedelly vaan molemmat suihkutukset peräjälkeen nokkaan...
 
Toiveikas: kurjaa, kun odottelu jatkuu (se on musta melkein kaikkein pahinta tässä kaikessa:/ ). Toivottavasti terveytesi parantuu pian ja alkiolaiset on sitten kaikkein paras mahdollisuus!

Toivo: olen pahoillani negastanne :( mullakaan ei ole tuosta rapsutuksesta tietoa/kokemusta, mutta toivon sen auttavan teitä :)

Valois: ymmärrän, että olo on pettynyt. Pidän peukut, jotta ne kaksi olisi nyt ne sissit, joilla on mahkut piiiitkälle.

Voi Siida: kuulostaa niin samalta! Mä täällä puristelen tissejä vähintää kerran tunnissa ettei vaan oo kadonnu kipu mihinkää..niin uuvuttavaa. Huomenna pitäis lopettaa luget ja se vasta stressaakin kun viimeksi raskaus päättyi heti sen jälkeen. Toki myöhemmälle niitä viimeksi laitoin. Yritän itsellenikin muistuttaa että ne olot aaltoilee, mutta eipä sen paljon mielenrauhaa tuo. Miltä illan testi näytti? Ja musta toi sun sopimus kuulosti just siltä että Sold!! Verikokeessa käyty ja huomenna soittaa hoitaja. Stressaa kun huomenna niin kiire työpv et mitäs jos en pysty vastaamaan..mielenterveys siinä menis!!
 
Mamido, mene sinä edes sinne plussanneiden puolelle. Minä täällä parkunu pari tuntia, testin tekemisen jälkeen. Apteekin testi näytti vahvempaa viivaa aamulla ja nyt oli tuossa kasin jälkeen illalla paljon hailumpi. Oireet on kadonnu. Päätä särki eilen ja tänään aamupäivän, mutta sitte yhtäkkiä loppu, kuin myös tissikipu haaleni jo eilen. En usko laihempaan pissaan enää näillä päivillä, ku huomenna on jo pp13 ja pitäis kyllä olla jo lähes tasavahvaa. Mulla kemialliset ei oo vahvistunu näin pitkälle koskaan, mutta kertako se ois ensimmäinenkin. Ihme on jos tästä vielä jotain tulee....aivan järkyttävä olo....miehen kanssa tapeltu ja nyt ekaa kertaa tuntuu TODELLA vaikealta hyväksyä taas tämä pettymys. Miksei se voi suoraan olla negatiivinen. Tuntuu vaan tosi pahalta :(

Olin näköjään kirjottanu tuonne ylemmäs, että aamulla tein PC:n en tehnyt ku apteekin.....ja saman nyt illalla.
 
Viimeksi muokattu:
Siida <3<3<3 sulla oli niin hienot viivat, etten kyllä jaksa kemialliseen uskoa! Ymmärrän silti täysin epätoivon. Testaisitko kuitenkin vielä aamulla jos illalla oli eri vuorokaudenaika jne? Mä en nimittäin suostu uskomaan, että tuo noin menisi. Mä oon yrittänyt testata vain aamuisin, jottei tulisi lisästressiä...joo sori hyvä täältä huudella. Mulla siis on edelleen ne sofit käytössä kun nillä testauksen aloitinkin. Ne on silti jotenkin niin hailuja vaikka onkin päivä päivältä vahvistunut. Toivon todella että veriarvo vähän rauhoittaisi muakin. Mitäs jos soitat tayssiin ja pyydät verkokoetta? Luulisi, että ymmärtävät, että kun olet joutunut käymään niin monta pettymystä läpi, niin uskoa ei enää riitä. Olen hengessä mukana ja toivon niin parasta teille <3
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/1.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/7.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo # 1.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Ravishing # 7/16 # 1. # munajohtimet tukossa # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/1.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 1.IVF

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)


Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elokuu:
Mamido 2.IVF/ICSI(2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos
 
Tarvitaan lisää piinailijoita... koska kappas vain Mamido (oliko sulla tuore siirto? vai oliko lista "jäljessä") ja Siida (en tajua miks sun testipäivä muka ois vasta 24. ollut) ovat plussanneissa. Ja pysyvät, Siida lopettaa nyt sen yli testailun ja hengittää syvään :love: äh unohtu näköjään Siidalta monipäivänen, lisään ens kerran..
Pahoittelut vastoinkäymisistä, niitäkin taas oli.. Eritoten tietysti Toivo2016:lle negasta. Ilo2010 laitasko vielä ton koko litanian, niin lisätään listoille Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään ja myös jos uusia on ketkä tahtoo listalle..
En taas tiiä tuliko kaikki mitä piti päivitettyä???
 
Mamido Sofi:t näyttää todella hailua minullakin. Jos ertasi PC:n, mnkä pitäisi ola epätarkempi testi, PV näytti samasta virtsasta paljon tummempaa viivaa kuin Sofi. Pääasia, että viiva vahvistuu.

Siida ymmärrän sun tuskan. Toisaalta älä vielä heitä kirvestä kaivoon, testaa vielä tänään samaa aikaan kuin eilen eli aamulla tai illalla samalla testillä. Minäkin olin tulla hulluksi kun testasin kaksi kertaa saman päivän aikana, virtsan laimeudessa voi olla mun mielestyä suuriakin eroja päivän aikana. Mulla tuli tummimmat viivat 10-12 aamupäivällä testaten, sitten vaaleni ja aamupissasta tuli myös vaaleimmat.
 
Domi! Sen pregnylin vuoksi se testipäivä on muutamaa päivää myöhemmin, mutta huomenna siis tulee 14päivää siirrosta. Ei sitä.pregnyliä oo ollu enää vajaaseen viikkoon yhtään....neljä päivää jo testi tummunut, paitsi eilen. Ihan hirveen levoton yö takana. Pitäis todellakin rauhoittua. Huomenna teen digin ja kertokoon se totuuden. Kaikki oireet on pois ja teidän ihanista kannustuksista huolimatta, vaikea on uskoa, että tästä lasta saatais. Laitan illalla viestiä noista päivän testeistä....menevätkö edelleen alaspäin.
 
Siida kovasti tsemppivoimia täältä <3 Jos se oireettomuus kuitenkin vaan hämäisi sua. Tiedän miten raastavaa tuo tuskailu on! Valois, kerro sit heti mitä maljalle kuului, eihän tuo mahdoton tulos ollenkaan vielä ole!!

Lääkäri soitti eilen, kromosomilabrat oli normaalit. Huh... Niitä pelkäsin eniten, kun tuo munasolutuotanto on niin huonoa, että alkiodiagnostiikan hyödyntäminenkin olis meillä vähän niin ja näin. Kai se pitää uskoa, että meillä on ollut vaan tosi huono tuuri -tosin ikä toki lisää jatkossakin sitä huonon tuurin riskiä. Saa nähdä miten siellä yksityisellä tänään menee!
 
Huoh, kumpikaan ei hedelmöittynyt :cry: Lääkäri kuitenkin tarjosi vielä toista hoitokertaa vaikka ei pitänyt kuin tämä yksi tehdä. ICSI:llä voidaan vielä kokeilla kun folleja oli kuitenkin se 6 kpl. Mutta se on sitten viimeinen.

Eikö ICSI ole lähinnä spermahäiriöitä varten? Kannattaako sillä huonoja munasoluja edes yrittää hedelmöittää? Äh. Ei jaksais edes ajatelöa koko asiaa nyt :unsure:
 
Voi Valois, halaus! Hyvä kuitenkin että tarjosi toista mahdollisuutta. En osaa sanoa mitään tuohon ICSIn hyötyyn... eihän ne munasolutkaan aina ole ns.samanlaisia -seuraavalla kerrallahan joku niistä voisi hyvinkin hedelmöittyä. Mietit sitä sitten kun jaksat, ei sitä heti tarvitse päättää. Tälläisille pettymyksille pitää antaa aikaa... Voimia!
 
Valois! Eikä!!! Siis kumpikaan ei jaksanut jatkaa, suuri on pettymys, vaikka uutta hoitoa teille onneksi vielä tarjotaankin. Ei nekään helppoja oo toistamiseen samaa rallia. Voimia ja luja rutistus!

Salama: Saitte tulokset, olipa hyviä uutisia, nyt vaan luottavaisemmalla mielellä uutta kohti.

(.) Täällä paraskin toisten tsemppaaja. Aivan hirveä oli eilinen ilta ja viime yö....oon nukkunu ehkä 2h, mutta oon ihan varma, että nyt vasta käyn sitä km:eek:a läpi. En muista millon olisin noin pohjalle vajonnut yhden haaleamman testin vuoksi.....tai oikeastaan kahden. Illalla ja aamulla oli haaleampi ja nyt päivällä sitte taas yllättäen vahvempi. Noi apteekin testit, joihin oon luottanu erittäin paljon, on jotenkin huonoja...se viiva tulee osittain vahvana ja osittain hailu, ja ne sai aikamoisen myskyn aikaan.
 
Halaukset! Kaikesta huolimatta hienoa, että lääkäri tarjosi toista mahdollisuutta. Kyllä uskon, että se icsi voi olla "se juttu" teillä, vaikka yleensä siittiöongelmissa käytetäänkin. Ainakin sillä varmistetaan hedelmöittyminen, jakaantuminen onkin sitten "luojan haltuun".
On tämä aikamoista... kun juttuja lukee, että kerätään 22 munasolua eikä yksikään selviydy siirtoon, ja joskus voi olla se yksi ja siitä tulla vauva. Kyllä se luonto vaan on niin arvaamaton ja epäoikeudenmukainen.
ON: Tajusin vasta nyt et tuossa meidän hoitoaikataulupaperissa lukee isoilla kirjaimilla ICSI. Eli kaiketi sillä sitten mennään. Viimeiseen asti on puhuttu ivf:stä ja ehkä joillekin soluille tilanteesta riippuen ICSI. Meillä on muuten koira seonnu iha täysin. Se kulkee mun perässä joka paikkaan, nuolee, nuolee ja nuolee. Aina kun menen makuulle niin tulee viereen ja oikein painaa pään syliin. Yölläkin heräänsiihen kun se tökkii mua kuonolla tai nuolee. On myös levoton ku mikä, ei syö iltaruokaansa kuin ihan vähän. Olen myös menettänyt kaikki auktoriteettini. Ei tottele mua niin yhtään ja kaikki huonot tavat jotka saatiin koulutuksella kuntoon, ilmenee nyt mun kanssa. Että sellaisia ne hormonit ovat!!
 
Halaukset! Kaikesta huolimatta hienoa, että lääkäri tarjosi toista mahdollisuutta. Kyllä uskon, että se icsi voi olla "se juttu" teillä, vaikka yleensä siittiöongelmissa käytetäänkin. Ainakin sillä varmistetaan hedelmöittyminen, jakaantuminen onkin sitten "luojan haltuun".
On tämä aikamoista... kun juttuja lukee, että kerätään 22 munasolua eikä yksikään selviydy siirtoon, ja joskus voi olla se yksi ja siitä tulla vauva. Kyllä se luonto vaan on niin arvaamaton ja epäoikeudenmukainen.
ON: Tajusin vasta nyt et tuossa meidän hoitoaikataulupaperissa lukee isoilla kirjaimilla ICSI. Eli kaiketi sillä sitten mennään. Viimeiseen asti on puhuttu ivf:stä ja ehkä joillekin soluille tilanteesta riippuen ICSI. Meillä on muuten koira seonnu iha täysin. Se kulkee mun perässä joka paikkaan, nuolee, nuolee ja nuolee. Aina kun menen makuulle niin tulee viereen ja oikein painaa pään syliin. Yölläkin heräänsiihen kun se tökkii mua kuonolla tai nuolee. On myös levoton ku mikä, ei syö iltaruokaansa kuin ihan vähän. Olen myös menettänyt kaikki auktoriteettini. Ei tottele mua niin yhtään ja kaikki huonot tavat jotka saatiin koulutuksella kuntoon, ilmenee nyt mun kanssa. Että sellaisia ne hormonit ovat!!
Siis näköjään jäi tuosta alusta pois, että alun viesti oli tarkoitettu sinulle Valois
 
Kiitos kaikille tsempeistä :love: Urheasti olin aamupäivän töissä, sit sanoin pomolle, että eilinen "toimenpide" sattuu vielä mahaan niin sain lähteä kotiin. Totuus on, että ei hirveesti edes koske, halusin kotiin itkemään. En tiedä miksi on niin raskasta tämä. Eihän mulla ollut mitään odotuksia ja ihan kokeilumielessä tähän lähdettiin. Pettymys oli silti suurempi kuin mikään negakierto tähän mennessä :cry: Ehkä sitä jotenkin uskoi, että kyllä tämä onnistuu. Tai edes solut hedelmöittyy, sekin olisi jo lohduttanut. Mutta ei sitäkään. Ei niin mitään. Tosi viallinen ja epätoivoinen olo. Miten te jaksatte useamman hoidon? Mistä niitä voimia saa kaivettua?
 
Valois! Kyllä varmasti itkettää ja onneksi lähdit töistä...aloita jo viikonloppu, mikäli yhtään siltä tuntuu. Ei tarvi jaksaa olla reipas! En tiedä mitä ajattelet vaihtoehtoishoidoista, mutta suosittelisin sulle klassista vyöhyketerapiaa useamman kerran viikon välein, ennen seuraavan hoidon aloitusta. Mitä useammin ehtisit käydä, sen parempi, mutta nimenomaan klassista, moderni ei oo niin tehokasta, monelle toki apua siitäkin, mutta tehottomampaa se on. Vyöhyketerapia kyllä tehostaa munasarjojen toimintaa. Viisi kertaa viikon välein olis jo hyvä...mieluummin 10 Piikitysten alkaessa en itse enää käynyt, ettei keho häiriinny ja lääkkeillä säilyy hyvä vaste. Tiedän, että tuosta ollu monelle apu. Vaikuttaa munasolujen laatuun ja ihan kaikkeen muuhunkin kehon toimintaan, mutta ei kannata käydä yhtäaikaa hoitojen kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Oho, kun täällä oli paljon juttua tullu työpäivän aikana.

Valois: eikä!! Olen pahoillani. Hyvä, että tulit pois töistä. Oma jaksaminen on tärkein! Hyvä, et saatte uuden yrityksen!
Salama: onnittelut hyvistä tuloksista :)
Siida: toivotaan kovasti, että selvisit säikähdyksellä!! Mahtaa, jos testi oli taas parempi!

Kiitos Domi listan päivityksestä! Kyseessä oli siis juurikin 2. Ivf tuoresiirto. Tänään kätilö soitti ja pp12 (dpo14) oli 148 hcg siis... Arvoa ei enää kontrolloida. yritän taas tätä toiselle puolelle siirtymistä nyt. Kiitos teille kaikille tsempeistä ja myötäelosta. Toivon että jokainen tulette pian perässä :)
 
Isot ja lämpöiset onnittelut Mamido! Hyvä arvo! Ja sullahan oli 2päiväinen alkio! Minä en vielä tuu....katon digin huomenna ja siirryn sitte, mikäli saan siihen 2-3viikkoa. Pienemmällä arvolla en uskalla siirtyä, vaan meen kyllä käymään verikokeessa. Me taidetaan ollakin toistaisesti ainoat alkutaipaletta kulkevat siellä. Mutta, vain toistaisesti! Kyllä te täältä perässä tuutte. Ihan pakosti jo tilastollisestikin on pian tultava iso plussa-aalto.
 
Joo mulla samat suunnitelmat siida, tänään tuli digit postissa. Just tutkin että 2-3 vkoa arvot on 200-2000 eli huomenna ne pitäis mulla täyttyä ton verikokeen perusteella viimeistään. 3+ olikin sitten jo yli tuo 2000.
Peukut!!
 
Valois: lämmin halaus ja voimia jatkoon ❤. On nää hoidot pahimman luokan vuoristorataa.. epätoivoa, toivoa, pettymyksiä, toivoa, epätoivoa jne..
Mamido: Onnittelut hyvästä hcg-arvosta :)Siida: Toivottavasti sielläkin viivat pysyy ja vahvistuu ja hcg nousee (y).
 
Mamido ei kannata pitää noita digien hCG rajoja kiveen kirjoitettuna totuutena, ne kuitenkin on 'noin' arvoja. Ainakaan se 3+ raja ei varmasti ole läheskään mitään tarkkaa koska jotkut ovat saaneet yli 4000 hCG arvollakin vielä 2-3. Digeillä voi helposti saada itselleen stressiä ellei psyykkaa itseään pitämään sitä vähän epätarkkana. Tsemppiä!
 
Onnea Mamido!Ja Siidallekin toivotan onnea! Ihanaa, kun tulee onnistumisia, se antaa aina toivoa meille pitkään matkaa tehneille.

Valois, meille kävi melkein samalla tavalla ekassa IVF:ssä. Miehessä ei ole koskaan havaittu mitään vikaa (päinvastoin aina kehuttu, että on paljon hyviä liikkuvia siittiöitä) ja sitten IVF:ssä 9 munasolusta yksi ainoa hedelmöittyi ja sekin oli lopulta niin fragmentoitunut, että vaikka se siirrettiin, niin lääkäri sanoi jo siirrossa, että ennuste ei ole kovin hyvä. Eikä siitä mitään tullutkaan. Ja pakkaseen ei siis tosiaan mitään.

Nyt meille tehtiin yksityisellä ICSI ja 13 munasolusta hedelmöittyi 9, joista kaksi jatkoi blastokystivaiheeseen ja yksi morulaksi pitkässä viljelyssä. Eli ICSIstä oli meille ainakin apua vaikka ei mitään siittöongelmia ole ollut.Tsemppiä myös teille ja parempaa onnea ensi kerralla! <3

(.) 2. ICSIn 2. PAS meneillään. Letroja nappailen vielä pari päivää. Tympeä olo just nyt, mutta jossain toisessa hetkessä taas toiveikas ja positiivinen. Sitähän tämä on, päivästä toiseen :whistle:
 

Yhteistyössä