IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi siida, miten jännittävää...peukut pystyssä!
Sphinx nouuu, olen pahoillani!! Voimia!

Ääh.. Täällä ei niin mitää. Testasin torstaina 1h-pissasta ihan vaan hetken mielijohteesta.. Blankkohan se oli mut pp6 ja 2-pvn alkio et haluun ajatella ettei merkannut mitää.. Nyt en oo testannut. Niin paska fiilis tästä, usko nollassa etten halua tai jaksa ajatella ees sitä blankon valkoisen tikun näkemistä. Ahdistaa jo! Jospa mä mieluummin elän tätä tiedottomuutta vielä hetken.
 
Mamido! Ei varmaankaan noin nuori alkio oo näkynyt vielä pp6. Olisinpa itsekkin noin vahva, että pystyisin testaamaan vasta myöhemmin :( Aina samaa vatkaamista viivojen kanssa...onko vaikko ei, mutta mahdottoman paljon onnea sulle testaukseen!!!
Mulla oli varhainen plasto, niin sen pitäis hyvinkin jo näkyä jos näkyy....jos on kinnittynyt on kiinnittynyt viime viikon sunnuntaina. Pregnylin ei laskennallisesti pitäis tänään enää näkyä.
 
Lopetin progesteronit tänään, ei tissioireita, vain hyvin pieniä kohtutuikkailuja. En tiedä, mitä tarkoittaa, mutta kohta poksahdan tähän turvotukseen. Kai ne kk alkaa ens viikolla. Ei oloa raskauteen. VITTU
 
Kiitos Siida!! Teet tänään testin vasta myöhemmin? Toivon niin vahvistumista ja odotan tuloksia.

Joo ihmettelen itsekin tätä testaamisen välttelyä..mut siirroista tää on vaan alusta alkaen tuntunu jotenkin vähiten lupaavalta. Menkkakipuja on joka päivä mutta siitä ei vedellä yhtää mitää päätöksiä kun voi johtua menkoista, punktiosta ja raskaudesta. Käytin vanhoja lugeja tässä kierroksessa niin ke pitäs jatkaa lääkärin mielestä ja tiistaihin nää riittää eli testaan ennen sitä, enkä hae varmaan lisää jos ei mitää oon näkyvissä sillon.. Ehkä huomenna testi, ehkä maanantaina.. Sinnittelen..
 
Bridge: Voi perse! Anteeksi kielenkäyttö, se vaan oli nyt juts ainut sana mitä tuli ekana mieleen. Nyt vaan lämmin voimarutistus sinulle!!

Siidalle ja Mamidolle peukut pystyssä! Super-hyperliimaa nyt teille sinne, että kaverit tekevät pidempiaikaista pesää.

Mä varmaan oon tässä ekassa ivf:ssä niin "hullu", että testaan koko ajan. En pysty odottamaan. Kai sekin muuttuu sitten, kun käy useamman hoitokierroksen läpi... Mutta tiedän itsestäni, että koskaan en pystyisi odottamaan varsinaista testipäivää. Mun pää ei kestäis. Oon muutenkin milestäni maailman hätäisin ja kärsimättömin ihminen. Tämänkin vuoksi tää kaikki hoidon vuoksi odottelu on mulle kaikenkaikkiaan raskasta. Täällä kun mietiskelin sitä Kelan lääkekattoasiaa niin tiedoksi muille, lääkekatto paukkui yli tiistaina, kun hain Puregonit. En ottanut silloin vielä uutta Synarela pakkausta. Hain sen sitten torstaina ja sain sen sillä 2,50 €. Eli 2 päivää meni, kun tieto päivittyi apteekkiin. Nyt saa huokaista ainakin loppujen lääkkeiden osalta tänä vuonna.

Te minua näissä asioissa viisaammat, kertokaapas tietämättömälle, että aloitetaanko ne piinapäivät laskemaan siitä alkionsiirtopäivästä? Ja onko 1.piinapv sitten alkionsiirtoa seuraava päivä? Onko virallinen raskaustesti (verikokeesta) 14 pv alkionsiirrosta? Milloin ylipäätään kannattaa alkaa testaamaan, jos siirretään 2 päiväinen alkio? Se irrotuspiikkikö voi haitata testituloksen oikeellisuutta? Tiedän, että erot on kovin yksilöllisiä, mutta jos testaan esim. 8.päivänä negan niin pitääkö heittää hanskat jo tiskiin??

Kiitos, jos viitsitte vastailla!
 
Shelterme! Ihana sinä :) Täältä löytyy toinen testailija, joka EI malta odottaa. Nyt tein ennätyksen varmaan ikinä ja testasin ekan kerran pp5 nähdäkseni minkä verran pregnyl näkyy ja siitä kerran päivässä..tänään en oo vielä tehnyt ku aamupissasta mun ei kannata testatata ja nyt ei olla kotona. Eli et ole yksin malttamaton :) Ja mulla on menossa seitsemäs piina ja edelleen oon yhtä säälittävä testauksen suhteen...ei se mulla ainakaan oo ajan myötä mihinkään muuttunut.

Alkion ikä määrittelee kiinnittymispäivän....joskus tosin vain kiinnittyy myöhemmin, mutta 2-3pv kiinnittyy myöhemmin kuin varhaiset plastot tai plastot. Plasto kiinnittyy monesti jo vuorokauden sisällä siirrosta. Siirrossa itse yleensä kysyn, että koska pitäisi kiinnittyä ja nyt oli siirto perjantaipäivänä ja alkio oli varhainen plastokysti ja jos nyt on kiinnittynyt, niin se on tapahtunut kaks päivää siirron jälkeen, eli viime sunnuntaina....sillon alko myös tuntemukset, jotka jatkunu siitä lähtien vaihtelevasti. Onnea matkaan sinulle!!!

Sitte noi piinapäivät, eli siirron jälkeinen päivä on pp1

Bridge! Ei ole sanoja! Halaus ja rutkasti voimia!
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei Bridge...! Oliko teillä pakkasessa, sori olen unohtanut? Iso halaus. ❤
Mulla tuli eilen illalla miehen kainalossa taas isot itkut ja ihan totaalisen paska olo. Tänään valoisampi olo.

Kiitos kaikille tsempeistä ja myötätunnosta, kullankalliita olette kaikki.
 
Te minua näissä asioissa viisaammat, kertokaapas tietämättömälle, että aloitetaanko ne piinapäivät laskemaan siitä alkionsiirtopäivästä? Ja onko 1.piinapv sitten alkionsiirtoa seuraava päivä? Onko virallinen raskaustesti (verikokeesta) 14 pv alkionsiirrosta? Milloin ylipäätään kannattaa alkaa testaamaan, jos siirretään 2 päiväinen alkio? Se irrotuspiikkikö voi haitata testituloksen oikeellisuutta? Tiedän, että erot on kovin yksilöllisiä, mutta jos testaan esim. 8.päivänä negan niin pitääkö heittää hanskat jo tiskiin??

Kiitos, jos viitsitte vastailla!
Joo, pp0 on alkionsiirtopäivä.
Mulla ei julkisella puolen ollu koskaan mitään verikokeita ja tosiaan se 14pv siirrosta testi, kun siirretty 2-päiväsiä. Yksityisellä lääkkeellisessä kehotettiin vielä varmuuden vuoks jatkaan lääkkeitä pp16 saakka ja tekeen sillon lopullisen (nega)testin. Blastojen kanssa pp10. Yksityisellä oon saanu lähetteet verikokeisiin, mutta en oo menny jos kotitesti puhdas nega.
Mulla niin päin että ekoissa hoidoissa maltoin hyvinkin olla testaamatta ennen testipäivää, ja vasta sitten varmistin negan kun alkoi vuotaa hyvissä ajoin lugen läpi. Siihen saakka kai jotenkin halusin säilyttää sen (turhan) toivon josko jotain ois....Myöhemmissä hoidoissa sitten oon halunnu mahdollisimman pian tietää missä mennään ja tiputtaa itteni sieltä suurimmista kuvitelmista, "raskausoireista" ym.
Blastoista (sekä 5 että 6 päiväsillä) oon saanu ekat merkit plussasta näkyyn pp5 ovisliuskoilla. Raskaustestissä näkyny hailua haamua pp7 testiajan puitteissa. Tätä ennen näkyi "roskisplussana" eli testiajan jälkeen vasta tuli haamua pp5 ja 6. Molemmissa sekä ovis- että raskaustesteinä käyttäny PregCheck-liuskoja, jotka toiminu hyvin ja ovatpa vielä edullisimpiakin ;) Mutta joo, hyvinkin yksilöllistä varmaan millonka kelläkin näkyy (paljonko hcg:tä erittyy virtsaan mm.).
Pregnylissä testauksen varoaika on 5000 yksikössä 10 ja tupla-annoksessa 14pv. Jos kiinnittymisen tukena on gonapeptyliä tai synarelaa (kun alkio on 6pv), ei ovistestejä kannata käyttää pariin päivään, ne näkyy niissä ainakin mulla vahvana plussana. Ovisliuskoihin tulee myös yleensä aina jonkinlainen hento viiva, mutta pp5 alkanu näkyyn aavistuksen vahvempana kun tavallinen nega. Niitä siis oon käyttäny herkimpinä "r-testeinä". Kannattaa siis vaikka säilyttää niillä aiemmin testattu nega, jos ei tiedä/muista millanen oma norminega on ja sitten vertailla r-testeinä käytettyä niihin, jos näillä testaa.
 
Kyllä täällä samanvahvuinen viiva tuli ku eilenkin ja toissapäivänä, eli pregnyl poistuu, mutta näyttää tulevan tilalle lisää. En silti osaa riemuita.....toivoa toki on, mutta ku ei nää mulla kuitenkaan pysy :(

Pp8
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Miksi ihmiset ovat ajattelemattomia? Miksi minulle sanotut ajattelemattomat heitot syövyttävät ja satuttavat kuin happo. Miksi en voi unohtaa niitä?

Miksi puolituttua pariskuntaa kuvaillaan minulle "se on sellainen lapseton pari, joka muutti tuohon naapuriin" - Mielestäni voisi sanoa esim. "naapuriin muuttii 4-kymppinen pariskunta". Ensinnäkään kertoja todennäköisesti ei tiedä onko pariskunta vapaaehtoisesti vai muuten lapseton ja mitä ****** tuosta kuvaustavasta pitäisi ajatella.

Miksi vanha tuttu (jonka kanssa en ole ennenkään keskustellut henkilökohtaisia vaikkakin muuten arkisia asioita..) kysyy tavattaessa useamman vuoden jälkeen "ette te oo sitten lapsia tehny...? "ei niitä välttämättä niin vain tehdä", vastaan.. "No ootteko kuitenkin yrittäny..?" Mitä ****** se kenellekään kuuluu.

Miksi vanhempani antavat minun lapsuudesta säilytettyjä tavaroitani veljieni lapsille, ja kertovat siitä minulle? Miksi en voi ajatella että sehän on kiva asia jos pienille on niistä hyötyä. Miksi ajattelen vain kuinka kelvoton ja toivoton olen. Vanhempanikaan eivät enää usko, että minulla voisi joskus olla tarvetta niille vanhoille tavaroille.

Miksi minulle kerrotaan "katsoin hänen vatsaa ja arvelin että raskaana on. Mutta se olikin vaan läskiä!" Miksi tällaisia lauseita kuullessani jäädyn täysin enkä saa sanottua takaisin MITÄÄN?

Miksi minun pitäisi käyttää koko ajan enemmän sosiaalista mediaa, että "olisi sitten niin helppoa lähettää viestejä isolla jakelulistalla" = saisin nähdä monta kertaa päivässä miten ihanaa perheidylliä muut elävät ja mitä kaikkea pienet ja isot ovat taas oppineet;joku oppi puhumaan, joku sai koulusta stipendin, toinen sai hyvän todistuksen, näin söpö hän on tässä söpössä vaatteessaan...

Miksi raskaana on nyt sekin pariskunta joka ei ollut edes tavannut kun me jo jonotimme hoitoihin. Miksi en pääse yli tästä asiasta? Miksi en voi olla iloinen heidän puolestaan? Miksi ajattelen vain että nyt olisi ollut meidän vuoro? Onko tässä muka joku vuorosysteemi tai muu logiikka?

Miksi en voi unohtaa kelvottomuuttani edes yhdeksi päiväksi? Pyöreästi laskettuna asia on ollut aktiivisesti mielessäni 1460 päivää ja tietysti jo ennen sitäkin. Neljä vuotta sitten en ymmärtänyt mistään mitään. En tiennyt että hormonitoimintani keskeytetään ja minulle aiheutetaan vaihdevuodet moneksi kuukaudeksi. En tiennyt että istun tunteja istumassa ja odottamassa vastaanotolle pääsyä, kun ajat ovat aina myöhässä. En tiennyt että piikitän ja lääkitsen itseäni tottuneesti kuukaudesta toiseen. En tiennyt, että käytän kaikki rahat yksityiselle, kun julkisen kanssa tulee mitta täyteen. En tiennyt, että yksityisellä lopputulos on itse asiassa huonompi kuin julkisella. En tiennyt että yksi tuoresiirto neljästä antaa pienen toivonkipinän ja alkio kiinnittyy hetkeksi. En tiennyt että loput raskausmateriaalit poistetaan tähystyksessä. En tiennyt että minulle tulee suuri kysta. En tiennyt että löytyy endo. En tiennyt että minut leikataan. En tiennyt että lapsettomuuslääkäri määrää minulle ehkäisyn muutamaksi kuukaudeksi "vaikka onhan se nyt tosi epätodennäköistä että tulisit raskaaksi".

Minä olen todella reilusti päälle 30. Minä olen se hassu täti joka mielellään leikkii lasten kanssa. Minä olen se jota voi kysyä lennossa keikalle, lastenhoitajaksi, sinne tai tänne, koska eihän mulla voi olla mitään menoja. Minua voi kysyä mukaan kun on lähdössä lasten kanssa vaikka huvipuistoon. - Mitä ****** minä siellä teen?

Olen kokenut kaksi ivf:ää julkisella ja saman verran yksityisellä. Jälkimmäisestä on pari kikkaretta pakkasessa. Elämäni ainoan positiivisen raskaustestin tein ollessani julkisella hoidossa.

Olen lopettanut ibuprofeenin syömisen, vähentänyt kahvin juomista, lisännyt kalan, vihannesten, pähkinöiden, foolihapon ja marjojen syömistä

Olen ylittänyt lääkekaton useana vuotena.

Olen kokeillut varmaan kaikkia mahdollisia lääkkeitä, piikkejä ja pillereitä.

Olen tehnyt todella monia asioita ja kikkoja, joiden olen kuullut auttavan raskaaksi tulemisessa.

Olen jättänyt väliin menoja ja tapahtumia joissa joku tietämätön toope saattaisi tiedustella aionko HANKKIA lapsia. Tietenkään kyselyiltä en ole täysin voinut välttyä vaikka kuinka välttelen.

Olen suunnitellut miten kerron miehelle ja muille läheisille raskaudesta ystävänpäivänä/ ensi jouluna /tai siis sitä seuraavana jouluna / eikun sitten kolmantena jouluna.../ pääsiäisenä /ensi kerralla kun nähdään...

Olen joka kuukausi odottanut ja huomannut mitä moninaisempia oireita..että josko nyt.. paitsi en tietenkään sillä kerralla kun minulla oli lääkkeillä aiheutetut vaihdevuodet menossa. Joka kuukausi on noin parin viikon aika jolloin toivo nostaa päätään..ja loppuaika on niin toivotonta että saatan itkeä milloin sattuu.

Olen alkanut miettiä kuinka kauan näin voi elää. Sitten kun viimeinen alkio on käytetty, onko sitten aika lopettaa? Jos kysyn yksityiseltä lääkäriltä kannattaako vielä yrittää, vastaako hän rehellisesti? Mitä kaikkea olisimme voineet tehdä niillä tuhansilla euroilla, jotka olemme käyttäneet lääkkeisiin ja hoitoihin? Voiko lapsettomuutta hyväksyä koskaan? Miten tästä kp1 masennuksesta taas noustaan? Yksi positiivinen asia kuitenkin on. ME mieheni kanssa pysymme yhdessä, vaikka mitä tapahtuisi.

Hyvät naiset, anteeksi tämä vuodatus. Nyt on vaan pakko kokeilla auttaako ahdistukseen jos asioita purkaa sanoiksi.
 
Revontulet puki sanoiksi kaiken oleellisen. Ihan itku pääsi, samojen fiilisten kanssa on painittu :cry:

Mulle eräs ajattelematon sukulaistäti kovaan ääneen kerran yksissä juhlissa kommentoi, että "TEILLEHÄN TULEE KOHTA KIIRE JOS AIOTTE LAPSEN TEHDÄ! EI KANNATA ENÄÄ VANHANA TEHDÄ!" En osannut sanoa siihen mitään. Oma äitini tietää tilanteemme, hyvä kun ei motannut tätiä. Jos katse voisi tappaa... :D Ihana ekaluokkalainen kummityttöni sitten pelasti päivän kun kiipesi syliini ja sanoi, että "Onneksi kummilla on minut!" :love: Onneksi on. Tyttö on varmaan kuullut kun olen äitinsä kanssa puhunut meidän lapsettomuudesta, ja lapsen tavoin sitten parhaaksi tietämällään tavalla lohduttaa :)
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Valois! Aivan suloisuus sun kummityttö! Lapset on niin aitoja ja rakkaita! Kyllä tuosta Revontulen tekstistä löytyi niin tuttuja ja kipeitä asioita, vaikka minä en ole edes sitä kivikkoisinta polkua joutunut kulkemaan, onhan meillä lapsi, mutta silti menettänytkin paljon. Eikä näitä kenenkään tuntemuksia ja kokemuksia voi toisiinsa verrata. Rankkaa tämä on meille kaikille!

Oma napa ollu syvissä vesissä. En oikein edes tiedä syytä, mutta eilinen ilta meni ihan itkuksi :( En ymmärrä miksi tämä tuntuu nyt niin epätoivoiselta. Viiva on testissä edelleen ja kun katsoin viime kerralla postaamiani testinkuvia, niin pp9ollu tummempi ku nyt. No, nytkään ei voi mistään haamusta puhua, ihan punainen kunnon viiva, mutta en usko siihen...ja tiedän ettei tämä onnistu.
 
Kyllä Revontulet teksti meistä. kaikista tuntui ainakin osittain siltä että voisi olla omaa tekstiä. Ainakin minusta.. On tämä todella syvältä ja katkeroittavaa.. Voimia Revontulet..
Mulla on nyt tässä pari päivää ollut ihan hyvä yritys olla "ressaamatta" siis kaikkia maailman asioita, ei pelkästään lapsettomuus asiaa. Vaan olen sellanen ns. suorittaja jonka pitää saada kaikki tehtyä ja vielä enemmän ja lisää ja paremmin ja itse ja sekin pitäs jajajaja.. monta asiaa tekeillä ja kymmenet jo pyörii päässä et sit se ja se. Olen päättänyt tosissaan yrittää, ottaa rennommin ja elää tässä hetkessä, et ei murehtis asioita mitkä on menneet ja ei enää voi vaikuttaa tai sataan kertaan pohtis läpi tulevia. Jooo´o onhan sitä ennenkin yritetty.. ja sit se vaan se jatkuva ketutus ja ärtyisyys jostain päätä nostaa.. mutta nyt jo monta päivää mennyt hyvin, peukku mulle :D. Olen nyt nimittäin vakuuttunut et kun ei kerran ole mitään selkeää fyysistä syytä et en raskaudu.. sen täytyy oikeasti johtua ainaisesta stressitilasta, siks kroppa on jossain puolustus tilassa ja ei ota alkioita vastaan (tähän se kortisoni voisi auttaa jota ne ei mulle oo antanut). Olenhan ollut aina vakuuttunut siitä kilppari asiasta.. jos jotain kiinnostaa, niin googlettakaa lisämunuaisesta.. ;)
Toinen juttu että mitenhän sen muistas jos vielä joskus piinailemaan pääsee, että ei lähtis niihin oireisiin uskomaan ja kuvittelemaan!!! Hehee.. ne tulee mulla nimittäin luomukierroissakin, toki luget ehkä niitä voimistaa, mutta siis tosiaan johtuu hormoneista. Tulee tissi vihlasuja ja vähän jopa turvonneet ja alavatsella ovulaatiosta asti sellasta kireyttä ja nivusiin vihloo välillä ym. Ovispäivänäkin kyllä kolotti niin että, koko kylkeä kivisti... Ja itseasiassahan just se mun kemiallinen oli kierto missä vähemmän oli oireita.. nää on siis varmaan ihan vaan pms:sää. Näin siis minulla, mutta eihän sitä muista enää sit .. :) No eikön tää mun "zen-tila" taas viimestään viikon päästä menkkoihin lopu.. mut se oiskin jo varmaan ennätys (on varmaan jo nyt).
Pahoittelut Bridgelle, vieläkö taistelu jatkuu kuitenkin? Siida ei siellä nyt mitään hajoile.. tiedät kyllä ettei niitä vanhoihin kannata verrata ;) viiva on viiva! Ymmärrän toki pelkosi.
Shelterme kaikki irrotuspiikit ei tosiaan raskaustestiä sotke, tai tuet, riipuu mitä käytetään. Ja eikös se sellanen "nyrkkisääntö" ole et alkio kiinnittyy n. 6 päivän iässä..
 
  • Tykkää
Reactions: Yrittäjä J
Siida niinhän ne lapset on, yllättävät joskus aikuiset viisaudellaan! Mulle ainakin tuo kummityttö on ollut ihan huikea voimavara tässä kolmen vuoden aikana. Rakastan sitä pikkuista ihan valtavasti :love: Älä tuijota viivojen vahvuuksia liikaa. Pissan koostumus vaihtelee niiiiiiin paljon vuorokauden aikana. Mä ainakin liputan kiinnittymisen puolesta täällä (y)
 
Hei! Meillä menossa toinen ivf kierros, ensimmäisestä ei saatu mitään pakkaseen. Punktio tehtiin 5.8 ja alkiosiirrettiin 8.8 ja verikoe olis mut perjantaina... kotona kummittelee apteekin oma testi,koska uskaltais testata:rolleyes:? Oireita ei oo... tukilääkityksenä mulla on lugesteron...
 
Revontulet: puhut kyllä paljon asiaa ja tuttuja tunteita purit.. Olet vahva, kunnioitan sinua! Tsemppiä <3

Siida, i feel you!! Testasin kans tänään. Pp9 haamun sain. Ei mielestäni oikein punerra, mutta mieskin näkee. Mulla ei oo mitää kokemusta 2-päiväisistä...pitäiskö jo näkyä kunnon viivaa vai onko toivoa? Oireita on, mutta yhtälailla epäilen mielenterveyttäni :/ ootteko muut 2-päiväsistä millaisia viivoja saanu?

Bridgelle lämmin halaus <3 tää on niin pirun raskasta eikä taakkaa helpota se et harva tätä ymmärtää! Voimia!
 
Bridgelle lämmin halaus, olen niin pahoillani :(

Revontulet, itku tuli sun tekstiä lukiessa. :cry:Vaikka meillä takana "vasta" kaksi inssiä ja yksi ivf, tuntuu taival jo tuhannen vuoden mittaiselta ja tuskan kanssa eläminen välillä sietämättömältä. Voimia <3

Siida ja Mamido pidän peukut pystyssä! (y)

Täällä neljäs päivä Synarelaa. Inhoan. Joka toinen päivä on välillä lähes euforinen fiilis, joka toinen päivä möyrin ihan pohjamudissa ja itken lähes koko ajan. Alavatsaa vihloo häijysti aina välillä. Aamulla oksetti aika ilkeesti kun ekat haarukalliset munakasta kauhoin, mutta helpotti kun jatkoin vaan syömistä. Onko tavallinen synarela-oire toi pahoinvointi? Tänään siis dpo10 tässä luomu(epätoivoinen)yrityskierrossa, eikä hailuran hailuraa joten ei voi raskaudestakaan johtua. Tai ainakaan koskaan en ole kuullut että pahoinvointi alkaisi ennen plussaa.

Tsemppiä kaikille!
 
http://aijaa.com/YnY1W8

Laitoin nyt kuvan....katsoo ken tahtoo :) Mamido...laita sinäkin, haluan nähdä! Ja isot onnenpotkut, että viiva siitä vahvistuu. Noin nuori alkio näkyy myöhemmin. Se nyrkkisääntö mitä Domikin sanoi, että alkio kiinnittyy kuuden päivän ikäisenä, pitää pääsääntöisesti kyllä paikkaansa, eli ei oo ehtinyt vielä montaa päivää hcg:tä kehittyä. Onnea onnea kovasti matkaan!

Kiitos kaikille tsempeistä. Ei tuo viiva oo niin vahva, mitä mulla on aiemmin näinä päivinä ollut. Saa nähdä.. En haluais menettää tuota, mutta minulta ei kysytä, niinku ei meiltä keneltäkään. Domi, sulka on ihana asenne! Se on juuri noin! Kaikki on mahdollista, todellakin, ja se oikea hetki vain ei ole vielä tullut, mutta kyllä se sieltä tulee. Kiitos tsempeistä kaikille! En tiedä miksi on niin huono mieli. Ehkä tässä käy km edelleen läpi, kun joku pieni toivo taas nostaa päätään. Se kyllä jäi itseltä vähän käsittelemättä. Ei nyt ois valmis taas pettymään.
Sanokaa tekin, että kolmasosa pregnylin ampullista, joka on pistetty ti aamupäivällä, ei voi enää näkyä, eihän....nyt siis pp9

Marrasmai...raskaita oireita sulla :( voimia niiden kanssa! Väliaikainen kärsimys onneksi.
 
Viimeksi muokattu:
Oon pahoillani Sphinx ja Bridge kun tää teidän piina päättyi taas pettymykseen :'( Itse uskon/tiedän että minun piinani päättyy myös negaan. Ei mitään tuntemuksia, muuta kuin menkkoja edeltävää juhlintaa. En oo testannut enkä aiokaan ennen kuin keskiviikkona ellei menkat ala jo aiemmin. Itsestäni todella tuntuu että elimistöni hylkii alkioita. Viimeiset kahdeksan alkioo ilman minkäänlaista yritystäkään kiinnittyä. Ovat ilmeisesti elinkelvottomia (kun ikääkin on jo "liikaa") tai sit johtuu siitä kun kohdun limis niin onneton eikä saada paksummaksi edes millään lääkityksellä. Pakkasessa jäljellä neljä, mut ei oo yhtään uskoa niihin. Joko kuolevat sulatukseen tai eivät lähde jakautuminen tai kuolevat viimeistään joutuessaan kohtuuni. Tuntuu toivottomalta jatkaa..
Kiitos Revontulet kirjoituksestasi ❤. Kyyneleet tuli silmiin Puit sanoiksi niin paljon samoja tuntemuksia ja sitä tuskaa jota olen itsekin kokenut. Eilen taas kerran yritin myöntää itselleni kuinka ahdistunut, masentunut ja väsynyt olen. En saa nukuttua enkä jaksa tehdä mitään. Muutamaan vuoteen en ole nähnyt ja pitänyt yhteyttä ystäviini. Olen mieheni kanssa kotona eristyksissä muulta maailmalta. Kai pelkään myös kysymystä "mitä kuuluu", enkä uskalla /halua kertoa muille mitä todella tunnen ja mitä käyn lävitse. Työssä käyn "hymyssä suin" reipasta esittäen työrooliin turvautuen. Saa nähdä milloin tulee romahdus. Tuskaa aiheuttaa se kun mieheni ei saa lasta /lapsia ja perhettä mitä niin paljon ja hartaasti toivoo, sen vuoksi kun on valinnut minut, tällaisen viallisen. Mieheni haluaa edelleen uskoa ihmeeseen eikä pysty puhumaan miltä tuntuu tai mitä sitten tehdään, jos lasta ei tule koskaan saamaan ainakaan minun kanssani. Haluan kuitenkin uskoa ja toivoa että pysyy rinnallani vaikka jäätäisiin ikuisesti kahdestaan. Tai onhan meillä tuo yksi koira, joka sekin ollu hämillään ja levoton. Ilmeisesti kaipaa meidän muutama viikko sitten lopetettua koiravanhusta.
Anteeksi tämä pitkä vuodatus. Ootte kaikki kanssasisaret tärkeitä. Annatte tukea, voimia ja toivoa tässä lapsettomuuden suossa rämpimisessä :love:
 
Mamido mä oon ihan varma, että mulla kiinnittyi 2-päiväinen pp4, jos se vaan on mahdollista. Pp6 sain tällaisen harmaan viivan PC:n, erittäin herkät 10 -testit alkoi näyttää punaista viivaa vasta pp12. Mitä testiä sinä käytät? Täällä on tosi harvoille siirretty 2-päiväisiä jostain syystä. Mulla tais alkaa näkyä väriä PC:ssa vasta pp8-9, sillain että puolisokin "uskoi" siinä jotain olevan..
http://aijaa.com/geXdCT
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/1.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/7.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo # 1.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Ravishing # 7/16 # 1. # munajohtimet tukossa # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siida # ? # 2. # siittiöt# 1. ICSI/7.PAS

Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/1.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 1.IVF

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Toivo2016 17.8 (3pv/3.8)
Siida 24.8 (4pv/5.8)
Mamido 17.8 (2pv/6.8)


Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 

Yhteistyössä