IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Bridge ja Sphinx, lämpimät voimahalaukset! Siida ja Mamido, peukut niin pystyssä kuin olla voi, että viivoista tulisi niitä niin toivottuja v-alkuisia... ja Toivo myös, joskus ne oireet on niin samanlaisia!

Mulla on tainnut 2-päiväiset näkyä pp8-10 PC:llä. Muitahan ei ole siirrettykään.

Revontulet <3 Täällä varmasti kaikki samaistuu noihin ajatuksiisi... Mä olen ollut vähän ilkeä puolitutuille koiravauvan tulon jälkeen. Vastaan että kuuluu tosi hyvää, vauva-arkea! Hauska seurata ihmisten reaktioita ennen kuin ne saa kysyttyä että ai hevonen vai kissa vai...?

Torstaina Hesaan yksityiselle "konsultaatioon". Työterveyslääkäri oli ihana ja otatti kaikki verikokeet, kilpparit ja verensokerit, kaikki onneksi ok. Laittoi keliakiatestiin myös lähetteen, se ei mee firman piikkiin enkä oikein ymmärrä miksen ottanut sitä heti samalla, 150e on tässä konkurssissa aika pikkujuttu, mielenrauhasta varsinkin. Pitää käydä nappaamassa sekin. Kromosomituloksia ei ole kuulunut, täytyy soittaa sinne tänään!
 
Noniin, keskiviikkona päästään punktioon! Lääkäri arveli, että neljä follia olis punktioitavissa, ja stimulaatio on hyvä nyt lopettaa tähän tältä erää. Tänään pregnylin pisto ja viimeiset synarelat nenään. Nyt alkoi sitten jännittää, saas nähdä mitä sieltä löytyy :) Saatais nyt edes se yksi!
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Hullabulla! Kiitos :)

SalamaT: Me käytiin eilen kattoon meiän vauvaa :) kk pitää vielä odottaa. Nauttikaa pentuajasta, se on niin lyhyt ihana, mutta myös haastava ja tuosta jälkimmäisestä minä tykkään, kun pääsee kouluttamaan ja haastamaan itseään. Hyvä että teitä nyt tutkitaan kunnolla! Kerrohan kun tiedät, mitä tulokset sanoo! Voi kunpa sieltä löytyisi jokin viisasten kivi! Nyt en muista, onko teillä alkioita pakkasessa, vai lähteekö kaikki nyt nollista liikenteeseen?

Täällä saatu jonkinmoinen mielenrauha...kisatunnelmaan rinnastaen, alkuerät on pelattu :D testi on tummentunut. Nyt pp10

http://aijaa.com/7v3cT3
 
Siida jee, tummuu tummuu! :) Lääkäri soittaa kuulemma ke tulokset, hyvä että ehtivät ennen sitä torstain käyntiä. Ei meillä ole pakkasessa mitään, eli alusta mennään taas. Pentu on kyllä ihana!! Ja oppinut nyt jo paljon, välillä jo arveluttaa oonko liian nopeesti sitä koulinut -mut sit se kohta roikkuu lahkeessa taas, joten ehkä turha huoli :ROFLMAO: Kyllä loma teki hyvää ja tuo pentu vielä parempaa! Ihmeen hyvä mieli ollut jo pari viikkoa (ja se on paljon!).

Valois, jos yhtään rohkaisee, niin multa kerättiin 2.kierroksella kolmesta follista kolme solua, joista 2 hedelmöittyi normisti ja molemmista alkoi raskaus. Menivät toki kesken, mutta anyway... Eikä mun muniksista kovin paljoa enempää voi jatkossakaan odottaa. Tsemppiä!
 
SalamaT: Saa pentua ohjata jo heti pienenä....ihan kuin lastakin oon ohjannut, heti kun alkoi liikkumaan, mihin saa koskea ja mihin ei. Se on suurinta rakkautta asettaa rajoja, se luo turvallisuutta! Tyttö tietää jo aika hyvin, mihin saa koskea ja mikä on kiellettyä, eikä niistä tarvi enää juurikaan edes muistuttaa.

Kaikki tsempit uuteen hoitokiertoon! Kunhan se vaan pyörähtää käyntiin. Käy kertomassa tänne sitten tuloksia, kun saatte ne!

Valois! Se yksikin riittää ja ei sen tarvi olla edes täydellinen, mutta elinvoimainen! Voimia ja rohkeutta punktioon! Hyvin se menee ja hyviä sieltä tulee :)
 
  • Tykkää
Reactions: SalamaT
Heipä taas kaikki!

Täällä on jo täysi tohina tauon jälkeen päällä ja paljon on tapahtunut. Niin hyvääille kuin ei niin hyvääkin. Millään en pysty kaikille kommentoimaan erikseen joten toivotan tylsästi tsemppiä ja voimia kaikille.

Täällä alkoi uusi kierto lauantaina ja ensi viikolla keskiviikkona ultraan. Tulossa toisen ivf:n 1. Pas. Yhdeksän hippusta pakkasessa joten mieli sen suhteen hyvä. Muuten samoja fiiliksiä mitä muillakin tuntui olevan; jännittää ja toivo on huipussaan mutta samalla pelottaa se, jos tulos on taas ei toivottu :sick:

Ajattelin nyt tilata netistä ovistestejä ja haluaisinkin kysyä teiltä mistä olette tilanneet? mitkä on hyväksihavaittuja testejä ja verkkokauppoja? :rolleyes:
 
Siida, hyvin tummuu, mahtavaa!
Valois: toivon munaisaa punktiota, tsemppiä!!
Samoin toivolle uuteen mahdollisuuteen kaikki tsemppi ja peukut!

Täällä onneksi tikku tummunut..eilen tuntui et haamu tuli vasta testiajan loputtua, nyt alkoi testiajalla piirtymään. Mulla taas noi vitsin sofit käytössä..pitäis pc:t hakea. Mukava fiilis tuli vahvemmasta viivasta hetkeksi mutta samalla epäusko jatkuu. Jotenkin huhtikuisen keskenmenon jälkeen tuntuu vaan et montako päivää tätä kestää..onneksi ke on verikoe, niin se antaa vähän tietoa ollaanko miten vahvasti plussalla vai onko tämä susi juttu jo nyt. Viimeksi kerroin heti siskolle..nyt ei tee mieli.
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Mamido! Tummuu sielläkin, voi miten ihana juttu, aivan mahtavaa!! Eikö olenkin ihme juttu tuo jatkuva epäileminen. Hetken hyvä mieli tulee kun testin tekee ja tunnin päästä alkaa taas mieli vatvomaan kaikenlaista hullua. Sanoin just miehelle, että huomenna vielä testaan ja sitte seuraavan kerran perjantaina...saa nähdä miten käy.
 
Oi, lämpimät onnittelut viivoista Siida ja Mamido! Saatiin tämän kuun plussatili auki, jee! (y) Täällä on peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menisi tällä kertaa hienosti maaliin asti.

Valois, onnea punktioon! Mä tulen kohta perässä, luultavasti ensi viikon alkuun ajoittuu mulla punktio.

Toive*, tsemppiä PAS-kiertoon! Teillä onkin melkoinen satsi pakkasessa, vaikea on uskoa etteikö sieltä vähintään yksi tarttuisi tiukasti matkaan. :)

Ovistesteistä: mä olen tilannut Raskauskeijun halpoja liuskatestejä, ne on edullisia ja tuntuu toimivan ihan hyvin. Sitten kun niissä alkaa näkyä vahvempaa viivaa, olen joskus tehnyt vielä varmistuksen Clearbluen digitestillä. Digit maksaa maltaita, joten niitä en siksi viitsisi käyttää kovin montaa kiertoa kohden. Niitäkin saa kyllä Raskauskeijusta selvästi halvemmalla kuin esim. apteekista, mutta hintaa niille tulee silti. Hoitokierroissa kai pitäisi käyttää digitestejä, muita ei pidetä tarpeeksi luotettavina.
 
Kiitos Roxanne! Mulle ei viimeksi mainittu mitään, millä ovista pitäis testata. Käytin kuitenkin clearbluen digiä ja ne paketissa tulevat liuskat riitti. Nyt ois kuitenkin kiva tilata enempi kerralla kun pakkasessakin on niin monta tyyppiä :)
 
ON: Paluu tänne tuntuu erityisen raskaalta kesäkuisen keskenmenon jäljiltä...sen kerran kun se plussa siihen tikkuun pärähtää niin miksi sekin ilo sitten jää niin hetkelliseksi?
No nyt on Klinikalle soitettu ja tähän välikiertoon avuksi primolut 10pvää ja seuraavaan sitten uudet ohjeet soitettaessa kun menkat alkaa. Eli meillä alkaa nyt vihonviimeinen 3.IVF punktiolla syyskuussa, saa lisätä takasin listoille, kiitos!
Revontulet; tekstisi oli koskettava ja siihen oli erittäin helppo samaistua, ikävä kyllä..
Ja erityiset onnittelut nyt kesän jäljiltä plussanneille ja paljon erikeepperiä matkaan ♡ Jaksamista myös kaikille eri hoitovaiheiden kanssa, me ollaan vahvoja!
Mut pitää kasassa tuore avioliitto♡♡♡ ja tämä meidän elämänilojarakkaus, ainoatyttäremme♡♡♡
 
Kiitos Roxanne! Ovistesteinä ennen siirtoa oon itsekkin käyttänyt digiä...en oikeen muihin luota ja apteekista oon ostanut....maksanut maltaita :( en oo jotenkin ymmärtänyt niitä tilata netistä.

Ilo! Meitä paluumuuttajia on aivan liian monta täällä :( Tervetuloa kaikesta huolimatta ja isot onnittelut!!!! Teillä ilmeisesti ollu häät :)
Jospa kolmas kerta toden sanoo ja seuraava hoito toisi pysyvän plussan. Onnea matkaan!

(.) Täällä pääsee kohta oikeasti piinailemaan, miten TÄMÄN kanssa käy. Testi tummuu.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Siida ja Mamido! Peukutetaan !!
Valois, tsemppiä sulle punktioon.

ON: Tänään supressioultra. Synarela on tehnyt tehtävänsä ja pääsen aloittaan piikittelyt ylihuomenna. Askel lähempänä taasen... Aloitusannos on 200, mielestäni aika iso. Odotin pienempää. Nyt jänskään ettei mene liian vauhdikkaaksi. No onneksi ensi viikolla on kaks kontrolliultraa niin eiköhän se oikea annostus sieltä löydy. Enää pari vkoa ja sitten on mullakin punktio. Jänskään jo nyt kovasti...
 
  • Tykkää
Reactions: Bridge
Kiitos Roxanne! Ovistesteinä ennen siirtoa oon itsekkin käyttänyt digiä...en oikeen muihin luota ja apteekista oon ostanut....maksanut maltaita :( en oo jotenkin ymmärtänyt niitä tilata netistä.

Ilo! Meitä paluumuuttajia on aivan liian monta täällä :( Tervetuloa kaikesta huolimatta ja isot onnittelut!!!! Teillä ilmeisesti ollu häät :)
Jospa kolmas kerta toden sanoo ja seuraava hoito toisi pysyvän plussan. Onnea matkaan!

(.) Täällä pääsee kohta oikeasti piinailemaan, miten TÄMÄN kanssa käy. Testi tummuu.
Joo kesäkuussa mentiin avioon <3 kiitos. ja mielettömästi erikeepperiä sulle !!!!
 
En nyt netistä onnistunut löytämään mitään vastausta, niin kyselen täältä epätoivoissani. Epäilen, että onnistuin sumuttamaan Synarelat samaan sieraimeen, kun laskeskelin sitä 30 sekunnin taukoa ja sitten en ollut enää yhtään varma kummalle puolelle just sumutin.. epäilen kyllä että kummatkin oikealle :( Voiko siitä olla jotain haittaa?
 
Kathyde enpä jaksa uskoa että siitä mitään haittaa on, samalla tavalle se varmasti imeytyy limakalvosta läpi jne.. eiköhän sitä vaan siksi molempii laitella ettei rasitu liikaa limakalvot, mutta tuskinpa kerrasta mitään haittaa on.. ainakin maalaisjärki sanoisi näin..
 
Siida mahtavaa että tikku tummuu. Nyt toivotaan parasta että tämä sinnikäs pysyy mukana loppuun asti.

Tsemppiä myös muille piinailijoille! Mä pääsen piinailuun mukaan maanantaina jos ainut pakastealkio selviää sulatuksesta. Henkisesti olen jo valmistautumassa tulevaan 2. Icsiin. Toivottavasti siitä tulis enemmän alkioita pakkaseen. Viimeksi kun tuli vain 3. Jotenkin en usko että tämä pakastesiirto onnistuu. Viimeksi ei tapahtunut mitään...no toivoa toki aina on ja yritän olla positiivinen.
 
Ilo: lämpimät onnittelut rouvalle <3ihanaa! Paluu oli mullekin raskasta kyllähän se km semmosen peikon jättää, ettei osaa nyt yhtään uskoa, että tällä kertaa menisi paremmin :( toivon teille kaikkea hyvää ja pikaista onnistumista!

Siida: tummuu tummuu täälläkin <3 hassua miten plussattiin viimeksikin lähekkäin, saatiin kumpikin km samalla viikolla ja nyt ollaan taas tässä vaiheessa rinta rinnan. Mulla olis tänään menkkojen alkamispv ( ainakin edellisessä tuoresiirrossa).. Tänään lounastauolla verikoe. Harmi, että tuloksen saa vasta huomenna. Harmi, kun lukemia ei pysty yhtään vertaamaan kun viimeksi alkio oli ab. 20 pvää ja nyt 14.
 
  • Tykkää
Reactions: ilo2010
Mamido! Kuinka me saatais nuo murumussukat tuolla pysymään!?!?!? Just mietin, että menkkojen alkamispäivä on täälläkin lähellä...aamun Pc tikku näyttää suht vahvaa viivaa, en tiedä onko tarpeeksi vahva....tayssissa ei oteta verikokeita, se kyllä toisi jonkinlaista varmuutta. Tuskin tulee verikokeeseen lähettyä ittekseen. En oo muissakaan siirroissa käyny. Digejä yleensä teen pari...perjantaina aattelin tehä ekan ja ensiviikolla toisen. On kyllä huvittavaa ku mennään näin rinnakkain! Sovitaanko, että mennään nyt ihan loppuun saakka :)
 
Mun siirto sit menee ainakin kuukaudella eteenpäin...tuli muita terveydellisiä ongelmia joten siirtoa ei voida tehdä. Mieli on kyllä nyt tosi matalalla mutta toki en halua nyt yhtä ainokaista alkiota käyttää turhaankaan. Pitää saada oma terveys paremmalle tolalle. Palaan asiaan taas kun ajankohtaista.
 
Vaikuttaa lupaavalta Mamido ja Siida . Toivon niin, että nyt teillä raskaus jatkuu maaliin saakka (y). Valois : Toivottavasti punktio meni hyvin :barefoot:. Ilo2010 onnittelut naimisiin menosta :love:. Tsemppiä ja Voimia kaikille muillekin tasapuolisesti :love:.
Minut voi poistaa piinailijoista. Kuten jo arvasinkin, tämäkin PAS päättyi negaan :cry::mad::poop::(. Nyt yksi kierto taukoa hoidoista. Saa nähdä miten ja millä tukilääkityksellä sitten yritetään seuraavaa passia..? Lääkäri pohtinut "kohdun limiksen rikkomista" (en muista toimenpiteen virallista nimeä?), että auttaisko jotenkin että alkio pystyis kiinnittämään. Minulla kun ei Estradot laastarit maximi annoksellakaan kasvata limistä tarpeeksi. Pari vuotta sitten oli limis vielä riittävä, mut ei ole ollu enää puolitoista vuotta sitten olleen kkm:n ja kaavinnan jälkeen. Voihan se olla lisäksi ikäkin, kun paikat vanhenee ja haurastuu.. (n) Onko kellekään teille muulle tehty kohdun rapsutusta ennen passia? Oon itse ajatellut kysyä kortisonia tueksi, oisko apua, kun lapsista asti ollu noita allergiota ja autoimmuunioireilua.
Onneks nyt tulossa pari viikkoa lomaa töistä ja neljä viikkoa hoitojen osalta. Ajateltiin mieheni kanssa lähteä äkkilähdöllä johonkin lämpimään..:cool: Sais vähän muuta ajateltavaa ja etäisyyttä tästä epätoivon kierteestä.
 
  • Tykkää
Reactions: ilo2010
Toivo mulle sitä ei ole tehty,kysyin siitä kun siirryttiin naikkarilta yksityiselle. Lääkäri sanoi, että he eivät niitä enää tee (en muista minkä syyn hän silloin antoi, mutta muistan maininneeni, että se pitää tehdä aika hyvissä ajoin ennakkoon. Oliko se niin, että edellisessä kierrossa kuin siirto vai jops sitä ennen. Muuten siitä ei kuulemma ole mitään hyötyä. Joten kannattaa varmistaa se ainakin sun klinikalta.
 
Huiii, nyt rutkasti onnea matkaan Siida ja Mamido!

Punktio meni... Joo. No menihän se. Kuusi rakkulaa, kaksi solua :unsure: Ei juuri toivoa annettu, menivät kumminkin nyt maljalle. Huomenna toivon ettei puhelin soi ja päästään perjantaina siirtoon.
 

Yhteistyössä