IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Kiitos! Saadaan joo, mikäli vaan osuu aikataulut kohdilleen ja zumenoni ei myöhästytä ovista tms. Tääl alkaa jo kolmen viikon päästä kesätauko, niin tuntuu et tää yksikin päivä ois hyvä ottaa varastoon, ett lopettaa tänään ja sit alkais vuoto ees päivän nopeammin.

Toivottavasti mä olin nyt tän piinasatsin se tilastonega ja kaikilla muilla ois parempi onni! :love:
 
atvk87 jos sulla on zumenon käytössä ei ovista odotella, vaan katotaan limakalvon tilannetta.. ja pahoittelut ettei nyt ollut plussaa.. itse jatkan kyllä lääkkeetitä aina vuotoon asti, joka mulla kyllä tulee niistä läpi oli sitten tilanne mikä tahansa.. tosin mulla jatkus lääkitys muutenkin jos joskus oikea raskaus vaikka alkaisikin..
 
@daim1 Joo kyllä Taysiin pääsee kesäkuun loppuun asti, mutta ei sit sitä väliultraa enää satksssa.
Ai @Domi se meneekin sit niin? No siinä tapauksessa en sitä aloita kun haluan luomukiertoon. Limakalvoa oisin vahvistanut sillä vaan. Mä en oikein ymmärrä tätä juttua, kun joka puolelta tulee erilaista infoa. Pitää soittaa polille seuraavana soittoaikana.
Mut mul alkoi tuhruttaa jo pe, la oli taukoa mut eilen tuli taas, nii eiköhän anneta aunt flown vaan hoitaa homma! :D
 
@atvk87 pahoittelut negasta. Toivottavasti pääsette ennen kesätaukoa siirtoon!

@krokus, voi otta ärsyttää varmasti aikataulunmuutokset, kun on just järjestelly työhommat. Ja kiitos kun kerroit että sulla on punktoitu kohdun läpi - täysin uutta tietoa mulle. En tiennyt että niin voi tehdä. Tosin mulla kyllä annetaan antibiooti ihan normipunktiossakin kun mulla on immusupressiiviset lääkkeet käytössä perussairauteen. Eli ehkä ei mulla olis hyvä idea. En kyllä ole ollenkaan kyseenalaistanut, miksi ei mulle sitä tehty viimeksi. Joka tapauksessa tässä kierroksessa ei tarvii sitä miettiä, sillä käyty äsken kertopäivä 22 ultrassa. Punktio määrättiin keskiviikoksi, mutta toinen munasarja on kokonaan kadoksissa - siis sitä ei ole näkynyt ollenkaan tässä yrityksessä. Paremmalla - tai olemassa olevalla - puolella oli kaksi hyvän kokoista ja pari pienempää. Eli niukalta näyttää mutta punktiodaan nyt kuitenkin. Julkisellahan ne ei tällä määrälle edes tee punktiota.
 
En ole minäkään tienny että kohdun kauttakin voidaan punkteerata, vaikka melkonen konkari näissä hoidoissa oonkin :eek: tehdäänkö se siis munajohdinten kautta vai puhkastaanko kohtuun reikä ja siitä suoraa munasarjaan? Hurjalta kuulostaa joka tapauksessa..!
Rusakkoinen vai kuka kysyi alkion kohtuun saapumisesta, käsittääkseni se tulee luonnon oloissa sinne 5. päivänä ja kiinnittyy joko samana tai seuraavana päivänä. Kai siitä mielipiteet vaihtelee onko parempi paikka maljalla vai kohdussa kehittyä sillon kun luonnostaan ois vielä munajohtimessa,..tuntuu että itellä se malja on endon takia parempi. Viime hoidoissa en enää oo suostunukaan että siirretään 5pv nuorempia ollenkaan. Tätä nuoremmilla ei oo yrittänykään kiinnittyä ja tuntuu että ne endon myrkyt pilaa niissä jonkun blastoo varhasemman kehitysvaiheen. Mutta tottakai kannattaa kokeilla nuoremmillakin, kun ei tiedä mikä kelläkin toimii paremmin!
atvk87, pahottelut negasta, jos nyt sellaseks jää..:( siirto voidaan tehdä myös ns. puolilääkkeellisesti, eli ovis ohjataan esim. letroilla ja tarvittaessa pikku määrällä jotain piikki-fsh:ta, ja pregnylillä tulemaan haluttuun aikaan, ja samalla ainakin mulla noi piikkilääkkeet on kasvattanu limakalvoo zumenonia paljo tehokkaammin. Toivotaan että siirto onnistuu vielä ennen taukoo!
 
  • Tykkää
Reactions: Rusakkonen
@atvk87 - pahoittelut, jos se on nyt nega...
On taa niin kovaa joskus. Iso virtuaalihali sinne, ja toivottavasti paasette PAS:iin nyt!

@lullaby - Kiitos selvennyksesta koskien laakkeellista/puolilaakkeellista PAS:ia. En ole viela ikina bongannut tarkkaan ovaatiotestilla, milloin ovulaationi on, niin hienoa, jos sita voidaan "saataa". Taidan kylla nykyaan bongata "tuntemuksilla", milloin ovulaatio tulee, kun keskella kuuta tulee sellainen olo, etta "kuukautiset alkavat", eivatka ne silloin sitten tietenkaan ala. Onko kenellakaan muulla omaa "tuntemusvinkkia"?

Laakarini on yha sita mielta, etta viisipaivaisissa tulevat parhaimmat tulokset, mutta suostuu kokeilemaan kolmipaivaista. Ymmarran, miksi se varmaan on tilastollisesti niin, mutta jotenkin vaan tuntuu, etta pitaisi kokeilla kolmipaivaista. Mulla meni mielestani viimeisin kerta kaikkein parhaiten tahan mennessa, ja se oli kolmipaivainen.
 
@atvk87 Pahoittelut negasta. No ompa hyvin selitetty sulle, lääkkeellisessä tosiaan vaan kasvatellaan limakalvoa ja tukilääkkeet on käytössä monta viikkoa vielä positiivisen testin jälkeenkin, näin kun omaa ovista ei tule niin ei tule myöskään keltarauhasta. Tsemmpiä uuteen siirtoon. :p

@Piikkinen Voi kumpa ne kaks ois sitte laadukkaita. Itsekkään en kyllä haluais kohdun läpi punktoitavan, kuulostaa hurjalle.. :eek:

Täällä mennään siirtoon keskiviikkona :geek: (jos selviää sulatuksesta.. :ROFLMAO:)
 
  • Tykkää
Reactions: daim1
Moi kaikille pitkästä aikaa - viime kerran kirjoittelin tänne viime vuoden lopulla, sen jälkeen on omissa hoidoissa ollut taukoa joten olen vain käynyt seurailemassa mitä tänne kuuluu.

@Domi - erityinen onnenpotku sinulle, ihan liikaa olet joutunut kestämään. Ja @Jantzu - aivan kamala kokemus, paljon voimia tosiaan myös siihen henkiseen toipumiseen. @atvk87 - pahoittelut jos tosiaan nega on kyseessä. Kaikkien tarinoissa kyllä elää mukana ja toivoo parasta.

Pikaisena tiivistyksenä omaa napaa: itsellä viime vuoden kahden stimulaatiokierroksen tuloksena 5 blastoa Preimplantation Genetic Screeningiä varten, ja sieltä tuloksena yksi “normaali”, yksi mosaiikki joka vaatii lisätutkimuksia ja kolme joilla kromosomipoikkeamia. Vuosia tuli tämän vuoden alussa täyteen minulla 40 ja mieskin on jo 45, päädyttiin sitten lääkärin suosituksesta tuohon PGS:ään jotta saataisiin parempi mahdollisuus onnistumiseen. Asutaan muuten Barcelonassa ja ollaan täällä hoidoissa.

Täytyy myöntää että ajattelin PGSää mielellä “hienoa että tiedetään sitten mitkä alkiot kannattaa siirtää”, tuloksen kuultua pohdin samaa kuin @Rusakkonen että olisiko parempi olla tietämättä kun näin ei jää mitään siirrettävää :D

No, loppujen lopuksi tuo ainokainen siirrettiin eilen sunnuntaina, siellä se nyt toivottavasti alkaa rakentamaan pesää. Pitkähkö “tauko” välissä koska halusin saada työstressin hallintaan ja muutenkin kroppani niin hyvään kuntoon kuin vain mahdollista (salaattia on siis syöty täälläkin (y)).

Valittiin luonnollinen kierto, ja tosi luonnollinen tästä tulikin: kävin la verikokeessa vielä varmistamassa oviksen bongauksen ja limiksen tsekkauksen jälkeen että kaikki on kunnossa siirtoa varten, ja päivystävä lääkäri kenen kanssa juttelin tuloksista sanoi että hormoniarvot on niin hyvät ettei mulle määrätä mitään tukilääkitystä siirron jälkeenkään o_O Sanoi että pitää jutella oman lääkärin kanssa tarkemmin jos haluan että jotain annetaan. Täällä on tänään pyhäpäivä, joten pääsen soittamaan vasta huomenna. Tosi hurjalta kyllä tuntuu että se tyyppi on tuolla kyydissä ilman mitään ylimääräisiä apuja...

Oireina viime yönä heräsin pikkutunneilla menkkavihlonnalta tuntuviin kipuihin vaikka vasta kp 17 menossa, jännittää hieman että mitä siellä tapahtuu. Positiivisena yritän pysyä vaikka tunteet heitteleekin toivon ja epäuskon välillä.

Ai joo, ja verikoe klinikalla on ensi ti 29.5., ajattelin että jos päivää ennen uskaltaisi tehdä testin :)

Roppakaupalla tsemppiä kaikille!
 
@Piikkinen varmasti hoitava lääkäri arvioi sitten potilaskohtaisesti haitat ja hyödyt ja sen, millainen toimenpide kenellekin tarvittaisiin, että kaikki solut saataisiin kerätyksi. Toivottavasti sulla laatu korvaa määrän ja saatte punktion jälkeen hyviä uutisia (y)

@lullaby en osaa sanoa toimenpiteestä sen enempää, mutta luulisin, että suoraan kohdun läpi. Oma kokemus oli vain se, että toista puolta jouduttiin pistämään ja ”hakemaan” monta kertaa ennen kuin kaikki oli saatu kerättyä.

@-dino- Hienoa, pian pääset piinailemaan (y)

@atvk87 pahoittelut negasta, jos se tosiaan nega on. Itse luultavasti käyttäisin lääkkeitä joka tapauksessa viralliseen testipäivään tai vuodon alkamiseen saakka.

@Maravilla Tsemppiä piinapäiviin ja tervetuloa mukaan keskusteluun:)
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Daim1 #7/16 #1. #selittämätön # 2.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS

Piinailijat: :whistle:
Ron_Da
25.5? (2pvä/11.5)
Ninnupinnu 28.5. (2x3pvä/14.5.)
Taival 28.5 (5pvä/14.5)
Daim1 30.5. (3pvä/17.5)
Ismundo 31.5 (5pvä/17.5)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)
Daim1 1.ICSI/1.PAS (tm)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Uitin vielä tikun virallisenakin päivänä, onneks ei ollu enää mitään odotuksia, niin ei tullu samanlaista romahdusta ku eilen.
Otin eilen illalla jo lasillisen viiniä.
No, tänään soittoa polille, ilmotan testituloksen ja kysyn niistä estradioleista, et voisko sit jotain muuta koittaa ku zumenonia. Alkaispa vuoto pian!

Hei @Maravilla ja onnea kyytiläisestä!
 
@atvk87 Pahoittelut negasta :( Toivottavasti uusi siirto onnistuu seuraavaan kiertoon!

@Maravilla Tsemppiä piinapäiviin :)

@-dino- Tsemppiä huomiseen siirtoon :)

Minä oon tässä useampana päivänä uittanut tikkuja, mutta negaa kaikki. Nyt on pp8, niin luulen että tämä oli tässä. :( Nyt seuraavaksi pakollinen välikierto ja sitten onkin klinikan kesätauko. Varmaan elokuussa siis PAS. Kaksi blastoa vielä pakkasessa.
 
Alapeukkua sunkin negoille @Taival. Onhan tossa vielä aikaa muuttumiselle, mutt tiedän tunteen, jossei tuu edes haaleeta toista viivaa, niin mahdottomalta tuntuu.

Ei saanu polilta muita eväitä. Luomukierrolla mennään siis!
Mitenkäs ohuilla limakalvoilla ootte kuullu tai tiedätte onnistumisia?

Ja onnea siirtoon @-dino- :) Minkä ikäisen ne sulattaa?
 
Aurinkoinen tervehdys kaikille☀
Täällä olisi yksi joukkoon mukaantulija, hoidoissa ensikertalainen, vaikka sekundaarista (selittämätöntä) lapsettomuutta jo useita vuosia takana.
Ensimmäisen ivf:n olisi määrä alkaa pistoksilla huomenna.. kääk.. jännittää kovin mitä tuleman pitää. Olen jo tovin lukenut keskusteluja ja täällä näyttää ihanasti saavan sekä myötäelämistä että tietoa tilanteeseen ja hoitoihin liittyen.
Kovasti toivon onnea jokaiselle ryhmässä olevalle ja samassa tilanteessa elävälle.. josko tämä olisi se plussien kesä :)
-Sunflower33
 
  • Tykkää
Reactions: daim1 ja Rusakkonen
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Daim1 #7/16 #1. #selittämätön # 2.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS

Piinailijat: :whistle:
Ron_Da
25.5? (2pvä/11.5)
Ninnupinnu 28.5. (2x3pvä/14.5.)
Taival 28.5 (5pvä/14.5)
Daim1 30.5. (3pvä/17.5)
Ismundo 31.5 (5pvä/17.5)
Maravilla 29.5 (5pvä/20.5)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)
Daim1 1.ICSI/1.PAS (tm)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
@Maravilla Lisäsin piinalistalle. (y) Tsemppiä kovasti, toivottavasti plussa tulis kun kromosomitki vaivalla testattu.

@Taival Voi kurjuus :cry: että pitää olla taas hankalaa..

@atvk87 Kakspäiväsen. Blaston siirto ois menny lauantaille. :) Toisaalta harmittaa jos sillä ois raskausmahollisuus ollu parempi mutta toisaalta tuntuis kamalalta "käyttää" se ainut blasto. (n)

@Sunflower33 Tervetuloa ja paljon onnea hoitoon. :) Haluatko listalle?

Voi kumpa aamulla ei tulis soittoa että kaikki kuukahtanu.. Viimehetken itkut itketty, nyt vaan toivotaan parasta :barefoot:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään

Annimiina89 # 4/16 # 2. # munanjohtimet tukossa # 1. IVF
atvk87 # 7/17 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
BabyMaybe # 4/17 # 1. # ei varsinaista vikaa, mun ikä (39) # 1. IVF
Carinem # 10/16 # 1. # endo # 1.IVF
Daim1 #7/16 #1. #selittämätön # 2.ICSI
Domi #4/12#1.#selittämätön# 5.IVF
Ihanapa #3/16 #1. #siittiöt #2.ICSI
JannaJ #-10# 2.#selit./1.tuuba/hiipuvat munas.# 2.IVF (ekasta tyttö)
Jantzu #-15 #1.# siittiöt# 3.ICSI/2.PAS
Kesänlapsi123 # -13# 1.#selittämätön#3IVF/1.PAS
KuuBe #2013#1.#selittämätön#2.IVF/1.PAS
love-# 2014#1.#siittiöt# 3.IVF/ICSI
Maravilla #2/15#1.#selit#1.IVF
Mimmivaan#2011#1.yht#selt./ei ovul.#1.IVF
Nennalii #2012#1.#selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 2.ICSI
Ninnupinnu #6/16#1.#selittämätön# 2.IVF
Nyu # 2012#1.#munasolut#4.IVF
Orapihlaja89 #-16#2.#siittiöt# 1.IVF 1.PAS
Piikkinen # 12/16#2.#matala amh+ikä+endo+perussairaus# 3.IVF
Rusakkonen #1/2017/1.#ikä# 4.IVF
Taival # 8/15 # 1. # siittiöt # 2.IVF/ICSI
Toiveikas81 #2014#1.#endo/siittiöt#2.ICSI 2.PAS
Toivo2016 #3/13#1.#ikä, johdin poist. ym# 6.IVF
Uneksija17#4/15#1.#pcos/selit.#1.IVF/2.PAS
-dino-#6/15 #1. # selittämätön # 2.IVF/1.PAS
Sunflower33#2011#1.yht.#selit.#1.IVF

Piinailijat: :whistle:
Ron_Da
25.5? (2pvä/11.5)
Ninnupinnu 28.5. (2x3pvä/14.5.)
Taival 28.5 (5pvä/14.5)
Daim1 30.5. (3pvä/17.5)
Ismundo 31.5 (5pvä/17.5)
Maravilla 29.5 (5pvä/20.5)

:love: Plussat 2017 :love:
Touko:
Toivo2016 4.IVF (kem)
maljakko 3.IVF/1.PAS (tm)
AdeliinaJosefiina 3.ICSI/1.PAS (2x2pv)
Henrietta77 1.ICSI
reason 2.IVF (3pv)
Kesä:
tanjuli-79 ? (3pv)
Ranau 1.IVF
Heinä:
Karoliina195 1.IVF (2pv)
Xienna 2.ICSI/1.PAS (3pv)
Elo:
KuuBe 1.IVF/1.PAS (kem)
SalamaT 3.IVF/2.PAS (kem)
Syys:
#hope 1.IVF (2pv)
Bridge 5.ICSI: jälk. 5pv. lahjasolu
SalamaT 3.IVF/3.PAS (5pv)
Helios 4.ICSI 7.PAS (lahjasiit.) (5pv)
Loka:
Siida 2.ICSI/1.PAS (2x3pv)
Mishala 2.IVF (5pv)
~SeaWind~ 1.IVF(5pv)
kiuski 2.ICSI/1.PAS (5pv)
maljakko 3.ICSI 2.PAS (5pv)
Marras:
marrasmai 5.ICSI (5pv)
Joulu:
Zoona 2.IVF/3.PAS (3pv)
gemmy 3.IVF/1.PAS (tm)
Domi 4.IVF/1.PAS (tm)
lullaby 7.IVF (5pv)
Daim1 1.ICSI/1.PAS (tm)

:love: Plussat 2018 :love:
Tammikuu:
Ravishing (luomu)
An1z81 1.IVF 1.PAS (tm)
Choco coco 1.IVF 1.PAS (5pv)
joskusvielä 3.IVF PAS (6pv)
Helmikuu:
Piinailija 2.IVF/ICSI (kem)
Iiris80 1.IVF (5pv)
kop kop 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Maaliskuu:
Amagara82 2.IVF 2.PAS (6pv)
Jantzu 3.ICSI (kem)
Huhtikuu:
Ckk 1.ICSI (5pv)
Toivo2016 6.IVF (kem)
mmmoi 1.ICSI 3.PAS (5pv)
Jantzu 3.ICSI/1.PAS (ku)
kettuperhe 1.IVF (2x3pv)
An1z81 1.IVF/2.PAS (5pv)
Toukokuu:
Voyage 2.ICSI (2x3pv)
Miitta37 1.IVF/1.PAS (5pv)
 

Yhteistyössä