IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Viestiketju alueella 'Lapsettomuus' , aloittaja Läiti, 16.05.2014.

1. maikkukoo

maikkukoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.1970
    Saadut tykkäykset:
    11
  2. MyMa

MyMa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    170
    Nimi #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään

cindra#37#(nyt toisella kerralla 3/19)#2.#selittämätön#1.IVF
    Ellinoora38 #38, #12/2018, #1., #siittiöiden vähyys/selittämätön, #1.ivf 2.PAS
    Haaveilija91 #5/2018 #1. #FAP geenimutaatio #2. IVF+PGD
    Jasmina20 #26 #toinen #miehellä syöpä #1. IVF? PAS tulossa 8/19
    Jonxu #31 #8/17 #3. (miehen 1.) #siittiöt/ylipaino #1. ICSI tulossa 11/19
    kiia-s #29 #2017#2. #pcos #2. Ivf
    lapsettomuutta10v #1. #munatorvet/alkioiden laatu #2.IVF
    Maikkukoo #toinen #1. IVF 3.pas
    Maris83 #36v. #v.15-16 #amh/tuubat/endo #1. ivf
    MyMa #31 #2016 #2. #PCO/anovulaatio #2.IVF 3.pas
    Nipsu_78#41#selitt./ikä#4.ivf
    Nuttu92 #27v., mies 32v.#5/17#1. lapsi#selittämätön#1.ICSI
    pcosilainen #30 #2018 #1 #pco ainaki#1ivf
    Silmu75 #43 #2013 #1. #ainakin endometrioosi ja ikä #1 #1.IVF 10/19, siirto seuraavaan kiertoon
    Solunen #41 #8/18 #2. #ikä, matala amh #2.ivf>inseminaatio
    Tuutikki84 #35 #9/18 #1. #munanjohdinvaurio #1.ivf
    Wintersun #31# 12/10 #siittiöt #1.IVF/ICSI tulossa

Piinailijat

Ellinoora38, siirto 18.10. , testipäivä 29.10.
    MyMa, siirto 18.10., testipäivä 31.10.
    Nuttu92 siirto 23.10., testipäivä 7.11.
    Maikkukoo siirto 25.10., 6-pväinen alkio, testipäivä 4.11.

:love: Plussat 2019 :love:
    Tammikuu:
    hillan_kukka 4.IVF/2.PAS (5pv)
    CherryPie85 3.ICSI/2.PAS (6pv)
    Domi (5 IVF:n, yhteensä 18 siirron jälkeen "luomu", scratchingin jälk.)
    Helmikuu:
    kirsillevauva lahjamunasoluhoito (5pv) (km 8+0)
    Taigariina 2.IVF (2pv)
    Milli-34 2.ICSI (3pv) (tm)
    Maaliskuu:
    Anemonee 2.ICSI (6.pv)
    Noran 2.IVF/5.PAS (3pv)
    AuroraK 1. IVF, 2. PAS
    Huhtikuu:
    WishingUponAStar 1. IVF 1.PAS (5pv)
    BlackCat 1.ICSI 2.PAS (3pv)
    julie_ 1.IVF/ICSI/3.PAS (3pv)
    Rusakkonen 6.IVF/ICSI (3pv)
    rouvaNiisku 1. IVF 3. PAS
    Toukokuu:
    Millionnea 3.ICSI (3pv) kaksoset
    Nipsu_78 4.ivf, 1.pas, (5pv) km
    Kirsillevauva (km)
    Kesäkuu:
    Shelterme
    1.IFV 1.PAS
    Toiveitakovain80 1.IVF/1.PAS
    Jantzu 5. ICSI 1. PAS
    Aislinn83 2. IVF
    Nonnakka 1.IVF 1. PAS
    Nyuu 3. IVF
    Elokuu
    kirsillevauva. 2.Pas/lahjoitetut munasolut
    Syyskuu
    Carinem 3. IVF
    Lokakuu
    Pupuna112 1.IVF
    Maris83 1.IVF

Listaa päivittäessä klikkaa listan lopusta "vastaa", ja pyyhi pois listan alusta ja lopusta ja kaikki teksti, mitä kahden hakasulkeen [x] välissä on. Lisää omat tietosi listalle eli #ikä #yritys aloitettu #mones lapsi #syy #mones hoito meneillään ja lähetä.

Voit myös pyytää jotakuta muuta muokkaamaan tietosi, kirjoita tällöin päivitettävät asiat erillisenä kommenttina tai oman kommenttisi loppuun. Neuvoa saa aina kysyä:)

3. Ellinoora38

Ellinoora38 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    118
    @MyMa ei ole näkynyt menkkoja eikä ole sellaisia tuntemuksiakaan. Tänään iltaa kohden vatsan nippailut vähentyneet ja jäljellä van se sama sisäinen pinkeä/turvonnut olo ja ihan satunnaista muuta tuntemusta. Nyt just vihloo kovasti selkää ja se heijastuu reiden sivuun asti. Rinnat täysin normaalit edelleen. Piinaa piinaa...

@maikkukoo tervetuloa mukaan suoraan piinailemaan.

• Tykkään Tykkään x 1
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  4. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    188
    @MyMa Mulla on vasta kp4 eli se ultra on vasta ensi viikon lauantaina. Otin ajan aamupäivästä, että jos vaikka gynekologi tulee kipeäksi niin ehdin ehkä vielä jollekin toiselle...

Progynovasta ei enää mitään tuntemuksia, hyvin oon muistanut ottaakin vaikka tietysti on muistutukset puhelimessa. Nyt on ollut lievästi ärsyttävää herätä aamulääkkeen takia kun on ollut iltavuoroja ja nukun pidempään. Huomenna vielä, sitten on taas aamuvuoroja ja lääkitys osuu paremmin päivärytmiin.

Toivotaan @MyMa ja @Ellinoora38 plussia ensi viikolle! :love:

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  5. Jasmina20

Jasmina20 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    196
    Nyt on pakko kysyä, en tiedä enkö ole koskaan tullut ajatelleeksi edes kokoasiaa mutta jotenkin mennyt ihan ohi. Eli auttakaa tyhmää!
    Ovulaation jälkeen siirto, eli siirretäänkö jos on kolmipäiväinen niin kolmenpäivän päästä ovulaatiosta tai jos on kasvatetaan viisipäiväiseksi niinkun ilmeisesti minun tapauksessa, niin siirretään 5 päivää ovulaatiosta? :D Kaksi siirtoa siis mulle jo tehty muutama vuosi sitten mutta tämmöstä en oo ikinä tullut ajatelleeksi:ROFLMAO: nyt mietin vaan mille viikonpäivälle mahtaa mennä..

6. Ellinoora38

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    118
    @Jasmina20 mulle siirretty blasto aina viiden päivän päästä eli olen ymmärtänyt että menisi juuri kuten sanoit.

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. Nuttu92

Nuttu92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    42
    Hurjasti onnea plussasta @Maris83! :love::love:Kumpa plussasi tietäisi hyvää myös meille perässä tuleville. :love:

@maikkukoo tervetuloa mukaan minunkin puolesta! :) @MyMa ja sinä taisitte kysellä minun tämän hetkisiä fiiliksiä, niin täytyy sanoa, että kovin on oireetonta. (n)Tänään siis pp4 menossa, ja oireena oikeastaan lievät nippaisut välillä kohdun seudulla. Minusta niitäkin oli enemmän torstaina ja perjantaina, että ainakaan eivät ole lisääntyneet. Rinnat edelleen ihan normaalin tuntuiset, ei arkuutta. Nyt kun on vasta ensimmäinen piinailu alkion siirrosta, niin ei ole edes mitään mihin verrata.. No mutta aika näyttää, pitää yrittää ajatella positiivisesti. :)

Palaan ensi viikon alussa tarkemmin muiden kuulumisten pariin, nyt sunnuntain viettoon puolison kanssa. :love: mukavaa sunnuntaita kaikille ja muistakaa siirtää kelloja! :D

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 1
    • List
  8. maikkukoo

maikkukoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.1970
    Saadut tykkäykset:
    11
    @Jasmina20 mulle siirrettiin nyt 6-päiväinen kuudentena päivänä ovulaatiosta, eli just sen Alkion ikä määrää siirtopäivän (y)
    Kiitos kaikille ketjuun pääsystä, ihanaa kun pääsee johonkin purkamaan ajatuksia :love:
    En tiedä miks, mutta mulla on jotenkin paljon luottavaisempi olo tähän siirtoon kuin 5 vuotta sit tehtyihin, ehkä toi Alkion ikä tekee sen (n)
    Hyvillä mielin siis täällä, vasta pp2 menossa ja odottelen jo oireita :D
    Myötäelän teidän olojanne, joten kertokaa vaan kaikki mitä mieleen juolahtaa!
    Missä teidän siirrot tehtiin ja oliko monella blastokysti? Kokemuksia niistä kaipaisin, kun itsellä ekaa kertaa pitkälle viljelty kyydissä (y)

Edit. Mulla siirroissa tyks

9. Ellinoora38

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    118
    @maikkukoo mulle siirrettiin nyt pakkasesta kuusipäiväinen blasto viidentenä päivänä. Minulle sanottiin, että kuusipäiväistä ei voi siirtää kuudentena päivänä, koska kohdun aikaikkuna siirrolle on jo mennyt ohi ja siksi siirretään viidentenä päivänä. Oletko varma että sulle siirrettiin kuudentena päivänä? Mä hoidossa Dextralla Helsingissä. Tsemppiä oireiden odotteluun. Mulla ne alkoi selkeästi pp5. Mutta siis testiähän en ole vielä tehnyt, joten mikään ei ole selvää mistä ne johtuu.

Mulla tosi oireetonta tänä aamuna ja siksi tietysti taas mietityttää. No menkkaoloa ei ainakaan ole ja lievää turvotusta kyllä ja satunnaista vihlontaa tällä kertaa selkeästi vasemmalla puolella. Mistähän tuokin puolien vaihtelu oikein johtuu, kun välillä vihloo oikealla ja välillä vasemmalla. Siitä olen kyllä nyt varma että tällaisia oireita eli näin selkeää viiltävää vihlontaa ei ole ollut yhdessäkään kierrossa elämäni aikana, joten jos nega tulee, niin korkealta tiputaan...taas.

Edit: oireet saattoikin alkaa vasta pp6. En nyt ole enää satavarma.

Viimeksi muokattu: 27.10.2019
  10. Jasmina20

Rekisteröitynyt:
    20.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    196
    @maikkukoo täällä myös tyksiläinen :)
    Kiitos vastauksista! Niinhän se meni kuten arvelinkin.. :whistle::D

11. maikkukoo

maikkukoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.1970
    Saadut tykkäykset:
    11
    @Ellinoora38 Juu kyl mä niin laskin, kun mun ovishymy tuli 18.10 ja lopulta siirto oli 25.10 (n)
    Noh, toivottavasti ei oo ikkuna sulkeutuu sit :cry:
    Nyt ollaan tääl Myllys shoppailees ja on ollu vähän jotain ihmeellisiä nopeita nippailuja/minivihlomisia alavatsalla, olispa ny kiinnittymistä (y)
    @Jasmina20 oiiii!! Siirsikö sulle Antti vai Varpu? En tiiä siirtääkö muut, itselle aina nää on siirtäneet :)

12. Ellinoora38

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    118
    @maikkukoo no eiköhän ne tiedä mitä tekee. Ja ehkä jotain eroa voi tehdä vaikka lääkityskin. Pisti vaan silmään kun mulle nimenomaan sanottiin ennen tuoresiirtoa, että jos ei kehity blastoksi viidentenä päivänä, niin viljellään kuudenteen, mutta ei voida enää siirtää vaan pitää pakastaa, koska aikaikkuna on menny ohi. No mutta hyvältä kuulostaa sun nippailut joka tapauksessa. Pidetään peukkuja (y)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  13. maikkukoo

maikkukoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.1970
    Saadut tykkäykset:
    11
    @Ellinoora38 mulla on aina laitettu luonnolliseen kiertoon, eli lääkitystä ei oo kun toi lugesteron.. Aika jännä miten ne ammattilaiset on noin eri mieltä noista o_O

14. MyMa

MyMa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    170
    @Silmu75 hei sori nyt mä sekoitin asiat, kun aloit lauantaista puhumaan. Juurihan sä vasta sitä aikaa olit varaamassa, eli aika nopeasti olisi päivät menneet :D Hyvä kun ei Progynovasta tullut mitään oireita! Eiköhän ne ensipäivien aikana tulisi, jos on tullakseen. Saatko helposti nukahdettua yöllä kun oot ottanu lääkkeen?

@Jasmina20 En valitettavasti osaa sanoa mitään tuohon siirtopäivä-asiaan, kun mulla tehty kaikki aina täyslääkkeelliseen kiertoon eikä yhtään tuoresiirtoa. Mutta täällä oli viisaampia onneksi (y)

@maikkukoo Näissä hoidoissa ja hoitolinjoissa todellakin on eroa. Eihän se välttämättä huono asia ole, ja toisaalta eihän me voida tietää mitä eroavaisuuksia lääkärit meissä näkee ja osaa ajatella, me täällä palstalla kuitenkin tiedetään vaan pieni raapaisu toistemme tilanteista vaikka hoidot aina tarkkaan käydään läpi. Ihan varmasti sun kohdalla tuo siirtopäivä on mietitty ihan ajatuksella :) Niin ja mulla siis myös 5-pvä blasto siirretty neljä kertaa viidestä siirrosta, se siirto josta poika syntyi oli kyllä 4-päiväisellä alkiolla. Meidän klinikalla aina jatkoviljellään jos se on mahdollista. Eli nytkin tämän hetken kyytiläinen sulatettiin D4 ja siirrettiin D5 varhaisena blastona.

@Nuttu92 no vielä on tosi aikaista, vasta 4 päivää siirrosta. Ei mullakaan kyllä edellisessä raskaudessa ollut kiinnittymisestä mitään tuntemusta, että ei sitä välttämättä tule ollenkaan. Nyt vaan pitkää pinnaa sinulle (myös:D), kyllä ne oireet ehtii vielä tulla jos on tullakseen(y)

Joku kyseli muuten aiemmin siitä 5-soluisesta alkiosta, en nyt enää löytänyt kuka se oli. Mutta siis mun käsityksen mukaan tosiaan yleensä alkiot on parillisilla solumäärillä, mutta jos joku soluista tippuu viljelyn aikana kyydistä niin se ei silti ole hylkäysperuste. Se hieman alentaa alkion luokitusta, mutta eihän kaikki siirretyt, raskauteen ja lapseen johtaneet alkiot olekaan olleet mitään top-luokkaa. Eli tuo yhden solun jääminen pois on kuitenkin ilmeisesti hyväksyttävä puute. Olisivat varmasti sanoneet, jos olisi jotenkin erityisen heikko tapaus muuten :)

@Ellinoora38 Ei vitsi että mua jännittää sun puolesta yhtä paljon kuin omasta :ROFLMAO: Kuulostaa tosi samankaltaiselta kuin itselläkin. Eilen oli tosi hiljainen päivä, vasta illalla oli vähän paineen/nipistelyn tunnetta alavatsalla. Tänään ollut taas ihan selvästi enemmän, mutta jostain syystä aamupäivisin tai esim. aamulla herätessä ei tunnu miltään. Ihan kokonaan oireetonta päivää ei tosin ole ollut, mutta vaihtelu suurta. Mitään uusia oireita ei ole ilmennyt, rinnatkin ihan samat lörpöt kuin normaalistikin ;)

Ja senkin suhteen samat ajatukset kuin Ellinoora, että jos nää oireet ei tarkoita edes tyyliin kemiallista kiinnittymisyritystä, niin sitten oon kyllä ihan pihalla että mitä oma keho mulle puhuu ja mitä se tarkoittaa... Noh vielä 4 päivää ja sitten selviää :cool: onko sulla @Ellinoora38 veritesti vai tikku?

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  15. Ellinoora38

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    118
    @MyMa no mulla taas tänään tosi hiljainen päivä ollu oireiden suhteen ja taas epäilyttää että josko nämä johtuukin vaan lääkkeistä tms. Menkat nyt ainakin pysyy poissa. En kyllä edes tiedä miten ne yleensä alkaa siirrosta kun ymmärsin, että mun omat alko tuoresiirron jälkeen tosi aikaisin kun alko pp7. Mulla yleensä alkaa menkat dpo12. Mä teen siis kotitestin ja jos se näyttää plussaa niin varmistetaan veritestillä klinikalla, että miltä tilanne näyttää. Jännittää... miten sulla yleensä siirtojen jälkeen tullut vuoto?

16. Jasmina20

Rekisteröitynyt:
    20.11.2013
    Saadut tykkäykset:
    196
    @maikkukoo jos en nyt ihan väärin muista, niin musta mulle viimeks teki siirron sama ketä oli nyt hoitosopparia tekemässä ja siitä tosiaan kohta 4v aikaa ja hän oli sanna s. :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. Ellinoora38

Rekisteröitynyt:
    31.01.2019
    Saadut tykkäykset:
    118
    Noniin en malttanut odottaa ja testasin tänään jo. Täysin vitivalkoinen testi eli ilmeisesti lääkkeistä johtunut kaikki mun oireet. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä... No mukavampi testata se nega tälleen illalla kuin aamulla ennen töihin lähtöä, niin ehtii nukkua yön yli. Virallinen testipäivä olis siis tiistai mutta kyllähän se nyt olis jo pitänyt näkyä pp9 jos jotain odotettavissa olis. Toivottavasti muilla piinailijoilla parempi onni matkassa.

• En tykkää En tykkää x 8
    • List
  18. Silmu75

Silmu75 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    188
    Voi harmi! :( Oireet kuulostivat lupaavilta, mutta eihän niistä koskaan tiedä. Toivottavasti pääset pian yrittämään uudelleen!

19. MyMa

MyMa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    170
    @Ellinoora38 voi kurjuuksien kurjuus, että sieltä nyt nega tuli kuitenkin oireista huolimatta:confused::unsure: on kyllä petollista näköjään, miten voikin tulla noin hämääviä oireita eikä silti mitään tulosta :cry: Oon tosi pahoillani, tsemppiä itsensä keräilyyn sulle (n):notworthy:❤️

20. Solunen

Solunen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    15.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    39
  21. maikkukoo

maikkukoo Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    01.01.1970
    Saadut tykkäykset:
    11
    @Ellinoora38 ❤️❤️❤️

Itse sain just viestin, ettei viimeinen alkio me enää jaksanut uudelleen pakkaseen, joten tämä muru on nyt meidän viimeinen mahdollisuus.. Tänään tuli meidän suhteen 10 vuotispäivä täyteen, voi hurja mitä ollaan läpi käyty..
    Jos haluutte tarkemmin tietää meidän tarinaa, niin ruudusta löytää meidän "toisenlaiset äidit" - jakson ilmaiseksi. 2.kausi jakso 10
    Ohjelmassa syntynyt Väinö vammautui pahasti synnytyksessä ja sai vakavan aivovaurion.. Vieläkin itkettää katsoa se jakso, silloin en tästä vammautumisesta ollut vielä tietoinen. Mutta en silti hänen elämästään päivääkään pois vaihtaisi, helpomman elämän olisin silti hänelle toivonut
    Mut Väinö on maailman positiivisin tyyppi, joka on opettanut meille mikä tässä elämässä oikeasti on tärkeää
    Huh, mielialat sahaa ylös alas, luget!!

Pp3/pp10

• Tykkään Tykkään x 2
    • Ihana! Ihana! x 2
    • List
  22. Rusakkonen

Rusakkonen Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.12.2017
    Saadut tykkäykset:
    607
    Taustalta huutelen (kirjoittelen talla hetkella tuonne alkionsiirroista plussanneiden palstalla), etta kannattaa kuitenkin varmasti jatkaa laakkeita ja testaamista loppuun asti. Taalla on ollut ainakin yksi, jolla oli ensin negaa ja sitten onnistunut raskaus nakyi testeissa vasta pp14. Tsemppia eteenpain joka tapauksessa!

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  23. Tuutikki84

Tuutikki84 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    09.09.2019
    Saadut tykkäykset:
    20
    Täällä on taas tapahtunut paljon ihan muutamien päivien aikana, kun itse oon ollut vähän laiska kirjoittelun suhteen :whistle:

@Maris83 paljon onnea plussasta! :)

@Ellinoora38, harmi jos nyt taas kävi noin :( toivotaan nyt että vielä kääntyisi plussaksi, ei sitä koskaan tiedä...

Kaikille muille piinailijoille vielä tsemppiä! :love:

Mulla oli ensimmäinen ultra tänään, alotin tosiaan pistelyt viime keskiviikkona. Eipä siellä ollut kasvua juuri tapahtunut :confused: No, sen kyllä arvasinkin, ei noin pienillä annostuksilla mitään tapahdu - ehkä ois tapahtunut silloin kun olin vielä 20 kiloa kevyempi, mutta painolla on kuitenkin aika paljon merkitystä. Munarakkuloita on kyllä paljon, mutta ei niillä mitään tee jos ne ei kasva tarpeeksi. Nyt nostettiin sitten annostusta 175:een, ja jarrupiikki huomisesta alkaen. Torstaina uus ultra ja silloin päätetään, mikä päivä ensi viikolla ois punktio... veikkaan kyllä että loppuviikkoon menee.

24. Nuttu92

Nuttu92 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    23.08.2018
    Saadut tykkäykset:
    42
    @Ellinoora38 Pahoittelut negasta. :(Varmasti on todella kurja olo nyt, mutta kuten muut jo tuossa aiemmin neuvoi, niin yritä pitää jonkinlaista toivon kipinää yllä viralliseen testipäivään saakka. Jaksamista kuitenkin. <3

@Tuutikki84 Toivotaan, että lääkenostolla olisi toivottuja vaikutuksia ja follit ottaisi kunnon spurtin loppua kohti kasvussa. Tsemppiä! (y)

@MyMa Minä se olin, joka kyseli siitä 5-soluisesta alkiosta. Oli jotenkin todella inhottavaa, kun lääkäri ei kommentoinut alkion tilannetta siirron yhteydessä mitenkään. Omakannasta luin, että alkio oli luokiteltu s5gr3/1, mitähän tuo nyt sitten mahtaa tarkoittaa.. Sen tiedän, että pakastaessa on ollut TOP. Ja Felicitaksella ollaan siis hoidossa. Seuraavan siirron kohdalla vaadin kyllä lääkäriä kommentoimaan alkiota tarkemmin, ettei tarvitse itse arvailla. o_O

Täällä edelleen oireettomuus jatkuu, nyt pp5. Jotenkin sellainen olo tästä siirrosta, että puihin menee. :unsure:

25. MyMa

MyMa Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.06.2017
    Saadut tykkäykset:
    170
    @maikkukoo voi harmi että teidän toinen alkio ei selvinnyt enää takaisin pakkaseen (n) Eli nyt toiveet tähän tämän hetken kyytiläiseen! Tsemppiä mielialojen heilahteluun, se on kyllä viheliäistäo_O

@Nuttu92 Joo on kyllä kurja kun ei ole mitään mainittu alkion laadusta. Ja toi kirjainyhdistelmä nyt ei kauheasti mitään maallikolle kerro:ROFLMAO: Luulis nyt että olis mainittu jos top-luokasta olis hirveesti huonontunut, mutta välillä tuntee kyllä olevansa niin liukuhihnalla siellä pedillä että.. :confused: Hitsi viekööt jos sulla on täysin oireetonta:unsure: Toivotaan kovasti että sieltä ne tuntemukset alkaisi! Tai selviäisivät oireettomana kokonaan;)

@Tuutikki84 eli itsehän sä tätä jo uumoilit etukäteen että ei se annostus riitä. Kuuntelisivat nyt joskus potilastakino_O On onneksi täällä palstallakin paljon niitä, joilla rakkuloiden koko on tosi nopeastikin kirinyt isommaksi! Torstaihin mennessä ehtii tapahtua vaikka mitä:)(y)

Omat olot samat edelleen. Iltapäivää kohden alkaa mahan kivistely, nyt on myös vähän munasarjojen kohdalla tuikkinut. En tiedä kuvittelinko jotain muutaman sekunnin kuvotuksen aaltoja tänään pari kertaa. Tää on tosi petollista kun aivan täysin ylianalysoi ihan kaikkea. No kello tikittelee hitaasti torstaita kohti... Niin ja jollain vanhalla palstalla oli joku listannut elohiirenkin raskausoireisiin, sekin multa löytyy:LOL::ROFLMAO:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri