IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

Ankkalinna # 09/2012 # toinen # ? / vähän pco:ta / kohtutulehdus/ ikä? # 1.IVF
Bridge # 5/2015 # ensimmäinen # matala AMH+ikä # 3. IVF
Darni73 # 9/12 # eka yhteinen # simpat # 1.icsi
Domi # 4/ 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 1. PAS
Elika # hoidoissa 2013 # ensimmäinen # selittämätön # 2.ICSI/IVF

epätoivoista yritystä # 10/07 # ensimmäinen # selittämätön/autoimmuunisairaudet/ikä # 3.icsi 5.pas (7.siirto)
haavetta pienestä
# 4/2014 # ensimmäinen # selittämätön (kilpparin vajaatoiminta) # 1.IVF
Hipsunpöpsy
# 11/11 # toinen # helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: # 2015 # ensimmäinen # siittiöt # 2. ICSI
ilo2010
# 2012 # 2. # pco,ei muuta löytynyttä vikaa kummasakaan # 2.IVF
Jasmina20
# 12/2013 # ensimmäinen # siittiöt # 1.ICSI 1.PAS
JONPA77
# 2004 # ensimmäinen (2 sijaislasta on) # selittämätön #
1.IVF
Juru27 # 2013 # ensimmäinen # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 # ensimmäinen yhteinen (7-v aijemmasta suhteesta) # endo,pco # 4.IVF/ICSI (tulossa 3/4-16)

kiia-s # 11/2011 # ensimmäinen # pcos # 1.IVF
Magda78 # 01/2012 # toinen # alhainen amh # 1. IVF

Mamido # n 1,5v # toinen # siittiöt # 1.ICSI
Mar80 # 2012 # ensimmäinen # selittämätön # 1.IVF/ICSI

Mari32 # ensimmäinen # siittiöt &endo # 5.ICSI
Misericordia
: # hoidoissa 08/2013 # toinen # selittämätön # 2IVF/1.PAS
Nappeus
# 2014# ? # PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nempula
# 11/2015 # ensimmäinen # steri # 1.IVF/1.PAS
Nennalii
# 2012 # ensimmäinen #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu # 1.ICSI/3.PAS (ei tuore siirtoa)
Nenna81 # 3/2013 # tuhoutuneet johtimet # 3.(1.yhteinen) # 2.IVF 1.PAS
Orapihlaja #ensimmäinen #siittiöt #1.IVF

Pirunpelto # 1/2013 # ensimmäinen # oma ikä + simpat # 1.ICSI
Pupuska81 #3/ 2013 # ensimmäinen lapsi # pco+heikot siittiöt # 1.ICSI/2.PAS
Pussipiru # 2012 # ensimmäinen # azoospermia + endo # 2.ICSI
Päivän paisteessa # 7/2012 # ensimmäinen # huonot siittiöt, alhainen amh, heikkolaatuiset munasolut # 4.ICSI

Reuna # 2013 # ensimmäinen # pco,ovuloimattomuus ja simpat?# 1.IVF
Rizu
# 1/2016 # toinen # selittämätön/kilpirauhasen vasta aineet # 1. IVF/2.PAS
ronja81
# 2007 # toinen # selittämätön # 3.IVF 3 PAS
Roxanne # 12/2014 # ensimmäinen # ikä/siittiöt # 1.IVF/ICSI

Saaga76
# 7/2012 # ensimmäinen # toinen johdin tukossa, selittämätön #1.IVF/3.PAS
Sphinx
# 06/2013 # ensimmäinen yhteinen # selittämätön+endo # 1.IVF 12/2015
Tiituli
# 2014 # ensimmäinen # selittämättömiä/ikä # 2.IVF
Timjami77 # 7/2013 # oma 2. miehen 3. # selittämätön/ikä/simpat # 5.ICSI73.PAS
Toive* # 7/013 # ensimmäinen # johtimet tukossa # 1.IVF
Tupsuli # 1/2016 # 4.IVF (1.saanut alkunta 3.IVF:n tuoresiirrosta) # selittämätön

virvatulia # ? # toinen # siittiöt + pco # 1.ICSI / 4.PAS
Wawwi # 05/2015 # ensimmäinen # alhainen Amh,korkea Fsh # 1.IVF
Yrittäjä J # 01/2013 # ensimmäinen yhteinen # endo ja selittämätön # 1.IVF/ICSI 01/2016

"eläköityneet"::unsure:
Tammityttö# kolmas # soluissa vikaa #hoitojakso: yht.14v jonka aikana 2 hoidoilla saatua

Piinailijat::whistle:
JONPA77:
testipv. 26.2(testi) (2kpl 2pv siirretty 12.2)
Nennalii: testipv 29.2. (2pv siirretty)
Magda78:3.2 (siirretty 17.2)
Elika: testipv 7.3. (3pvä siirretty 24.2.)
Yrittäjä J: testipva 10.3. (3pv siirretty 25.2.)
Nappeus: testipv 10.3. (siirretty 25.2.)
Ankkalinna: testipv 14.3. (26.2. siirretty 3pv)

Plussat 2016: :love:
Tammikuu:
Salama T 2.IVF (kkm)
Misericordia 2.IVF/1.PAS
Helmikuu:
JONPA77 1.IVF/1.tuoresiirto
Orapihlaja 1.IVF

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin meidän listää hieman. Täällä on niin paljon tapahtunut kaikkea, että varmaankin jonkun tiedot jäi uupumaan :rolleyes:

Ja toinen juttu, että tossa viestissä on tullut merkkiraja vastaan, niin tein nyt niin, että otin vuoden 2015 plussanneet pois:unsure: Olishan se kiva, että ne olis siinä ollut, se ainakin itselle luo toivoa, kun kattelee ko. listaa, mutta jos mitään ei poista niin ei pysty pahemmin enää lisämään esim uusia ihmisiä.

Juru oon kovin pahoillaan, niin väärin :(

Huomenna taitaa olla muutamilla siirto, tsempiä siihen :love:
Ja ihanaa, kun on jo viime päivinä saatu lisää piinailijoita (y)

Jasminalle varoivaiset onnittelut, käy täällä ilmoittelemassa mitä se aamun testi näyttää :)
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin meidän listää hieman. Täällä on niin paljon tapahtunut kaikkea, että varmaankin jonkun tiedot jäi uupumaan :rolleyes:

Ja toinen juttu, että tossa viestissä on tullut merkkiraja vastaan, niin tein nyt niin, että otin vuoden 2015 plussanneet pois:unsure: Olishan se kiva, että ne olis siinä ollut, se ainakin itselle luo toivoa, kun kattelee ko. listaa, mutta jos mitään ei poista niin listaa ei pysty pahemmin enää listaan lisämään esim uusia ihmisiä.

Juru oon kovin pahoillaan, niin väärin :(

Huomenna taitaa olla muutamilla siirto, tsempiä siihen :love:
Ja ihanaa, kun on jo viime päivinä saatu lisää piinailijoita (y)

Jasminalle varoivaiset onnittelut, käy täällä ilmoittelemassa mitä se aamun testi näyttää :)
olisitko ihana ja päivittäisit minutkin piinailijoihin? oisin ainakin hetken mukana jännäämässä joko menkkoja tai jotain muuta :D Eli siis tää oli 3.PAS ja testipäivä olis maanantai 29.2. Siirretty kaksipäiväinen alkio :)
 
Hei. Paljon piinailijoita. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille :love:
Erityis tsempit ja halaus heille jotka ei päässyt piinailemaan ollenkaan, parempaa onnea ensikerralle
(y)

Meille ei tärppiä tullut joten edessä hoitotauko ja aikaisintaan kesäkuussa hoitoon tai sitten kesäloman jälkeen elo-syyskuussa. Hassu yhteen sattuma että viimeksi oli samalla aikataululla hoito jutut, eli helmikuussa lähete, kesäkuussa soitteli et täsmäisikö kierto vapaana oleviin aikoihin.Ei täsmänny joten elokuussa alko sumut ja punktio oli syyskuussa ja lokakuussa sitten tuoresiirrosta plussa. Samaan tähdätään
:D

isci mamako viitsitkö poistaa minut piinailijoista ja listalta kokonaan.
 
Vaikka itse onkin nyt tauolla, jännättävää riittää täällä palstalla! Mahtavaa, kun tulee plussia ja onnistumisia, niitä tarvitaan että pysyy toivo hereillä meillä muillakin. Onnea kaikille plussanneille! (y)

Itse odottelen seuraavia kuukautisia, että pääsen taas ilmoittautumaan hoitoon. Jos kierto pysyy ennallaan ja kaikki sujuu, niin huhtikuussa ollaan taas "in action", sumuttelemassa jne.

Oliko täällä muuten muita NKL:lla hoidossa olevia?
 
  • Tykkää
Reactions: ilo2010
Mä en ole listalla, jossain viestissä ne tiedot olivat, mutta ehkei mua nyt tarvi laittaa, en ole kuitenkaan täällä kuin hetken enää. Muutama piinapäivä! Emme nimittäin jatka hoitoja tämän yrityksen jälkeen, ainakaan pitkään toviin. Joten hengaan täällä tällee incognito ;)

Ja dääm piru mua, kun aloitin sitten testauksen KUITENKIN!! Vaikka TIEDÄN, että Pregnyliä on hyvinkin vielä kropassa. Eli tulihan sieltä selkeää haamua One Stepillä (ei mikään viivanpaikka), mutta mulla on edellisestä pregnyl-boostista vain viikko. Määrä oli 1500iu eli ei paljon, mutta irrottamispiikistä on lähes 2 viikkoa ja se oli iso määrä, 10000iu, joten kyllähän nämä yhdessä varmaan vielä melko varmasti näkyvät.

No ei auta! En tullut hullua hurskaammaksi. Nyt on sitten pakko testata joka aamu, mutta sehän toisaalta tarkoittaa, että jo varmaan sunnuntaina tiedän suunnan. Jos vahvistuu, näyttää hyvältä, jos heikkenee, ei näytä hyvältä. Simppeliä!

MaiMei pp8
 
  • Tykkää
Reactions: Tupsuli
JONPA77 jihuu!!!! tuo on tömäkkä viiva!!! :D

Siirto tehty, mukana on nyt kolmepäiväinen palleroinen. Yrittäjä J mulla on sikälikin sama tilanne että kaksi varmaa pakastukseen menevää ja yhtä seurataan vielä laitetaanko sekin.

Testipäivä on mulla jostain syystä vasta maanantai 14.3.!!! Ja kuulemma samana päivänä pitää soittaa klinikalle kun olen testannut. Eli tässä on iäisyys odoteltavana. No kaikissa OI:ssa (x10) ja insseissä (x4) on menkat tulleet jo lugejen läpi, joten kuulemma saa testata jo aiemmin jos vuoto alkaa ennen tuota 14.3. Mutta jos ei niin sitten vasta testipäivänä tietysti. Tällä kertaa tukena tosin Crinone.

Odotellaan Päivän paisteessa ja RooRoo1 siirtokuulumiset ja päivitetään sitten tuo lista piinailijoiden osalta? Onko muuten joku joka vastaa listan päivittämisestä, vai voiko sen tehdä kuka vaan? Eikös Domi hoitanut listaa aiemmin? Onko vastuu nyt icsi mamalla?

Ankkalinna: testipv 14.3. (26.2. siirretty 3pv)
 
Toivottavasti Maimei ei olisi enää pregnylistä (y) siis onko näissä rfsu testeissä nyt jotain vikaa??? Aamulla kun tein tuon niin siinä ei näkynyt ei mitään ja nyt aivan selvä haalea viiva :eek: jooo oli pakko tehdä toinen :LOL: vai onko se jotenkin mulla että päiväpissaan erittyy hcg enemmän? Sama juttu viime kerralla :eek: laitan kuvan kunhan testi vähän kuivuu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tupsuli
Mä oon joskus testannut Pregnyl 5000, ja mulla katos se 7 vrk päästä testistä. Mut toki sulla MaiMei oli tuo boosti, että toivotaan viivan vahvistuvan!

Jasmina20 sulla on niin alussa, että virtsan laimeus varmaan tosi paljon vaikuttaa. Toivottavasti viiva lähtee vielä vahvistumaan! Itse kyllä aikanaan ajattelin, että tulis edes hailura, kemiallinen kiinnittymisyritys, että tiedän edes, että voin tulla raskaaksi, mutta tietysti kun se viiva sitten tulee niin tottakai sitä toivoo, että se pysyy. Nämä nykyajan testit on niin hyviä, että pienetkin kiinnittymisyritykset näkyy, seuraan ahkerasti Himotestaajien palstaa tuolla kuumeilijoiden puolella ja siellä se konkretisoituu, että tosi monet naiset saa hailakkaa viivaa ennen menkkoja, joka sitten vahvistuu tai ei.

Mut pidetään peukut pystyssä, että teillä viivat lähtis vahvistumaan ja muutkin pääsisivät piinailemaan ja nähtäis kuvia tuplaviivoista täällä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jasmina20
Jasmina hyvältä näyttää! Hento plussa tuo on <3 Mä muistelinkin että sulla oli viimeksi sama tilanne, että aamupissa oli laimeempaa.

Ankkalinna kiva kuulla ja onnea kyytiläisestä :) Mä alan testaamaan jo ensi viikolla. Ei puhettakaan että odottaisin testipäivään :ROFLMAO: Huomenna kokeilen näkyykö Pregnyl enää.

MaiMei
jatka vaan testailua, peukut pystyssä (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Jasmina20; noi rfsu:n testit on tosi huonoja. Mä oon saanu haamuplussaa niillä joskus pari vuotta sitten. Hae joku luotettavampi niin saat huokaista. Kovasti tuo plussalta kuitenkin näyttää :) mä tein eilen illalla sen apteekista saatavan herkän testin, pitäis näkyä jo 6 päivää ennen menkkoja. Negojen nega! Ja eilen pp8. Sanokaa ny joku ettei se pidä paikkaansa!? :'( niin ja mäkin käyn naikkarilla, joku sitä kysyi..
 
Jasmina hieno haamulainen :love: Mäkin muistan, että viimeksi sulla oli se aamupissa huonompi vaihtoehto dippailulle. Ostapas PC/apteekin oma seuraavaksi, siellähän voi olla vaikka kuinka värikäs viiva jo! Ja tee vaikka varmuuden vuoksi tokasta pissasta :LOL:

Tosiaan flunssa ei kiinnittymistä estä. Jos raskaudut nyt niin joku kova influenssatartunta voi lisätä vähän keskenmenon riskiä alussa, mutta ei senkään kiinnittymistä pitäisi estää.
 

Yhteistyössä