IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ette ikinä usko! Saatiin meidän vuokranantajalta kolmio viereisestä talosta. Takuita ei tarvitse uusia ja sopimus alkaa 1.6.2015. Me ollaan asuttu tässä kaksiossa nyt vuosi, mutta tässä on huono pohjaratkaisu sekä vessassa on kylpyamme, joka ei mahdollisen vauvan kanssa toimi. Plus se on paremmassa kunnossa kuin tämä nykyinen ja kaiken lisäksi vesineen edullisempi! (y):LOL::D:p
 
Kai tämä on nyt sitten virallinen päivä tänään. Viiva on haalea eikä ole vahvistunut. Pitänee soittaa klinikalle jos pääsisi veritestiin. Tilastollisesti varmaan voi laittaa plussalistan jatkoksi, jos joku vain viitsii, mutta ei tämä nyt kyllä hyvältä näytä. Mutta vuoto ei ole alkanut kuitenkaan. Toki olen iloinen siitä että jonkinlaista kiinnittymistä on tapahtunut! Älkää nyt minua listalta kuitenkaan poistako, hyvänen aika. Ei ole yhtään sellainen tunne että tämä nyt onnistaisi. Ja kaikille siis tiedoksi, on tätä yritetty jo tuolta jostain vuodesta 2011 asti.

Anteeksi skeptisyyteni.
 
Darni joko polttelee testit kaapissa? :)

Pirtsi kiitos kysymästä, mutta täällä ei ole tarvetta :) Mulla Lutinukset käytössä.

Se on totta ettei pelkoja saa pois nappulasta painamalla. Jokainen tavallaan :love: Mä luulen nää on myös luonteenpiirrejuttuja. Mä olen vähän sellainen toivotaan toivotaan- kaikki tai ei mitään- ja soitellen sotaan-tyyppi :D Yrittäjä kun olen niin lähden kaikkeen täysillä ja suljen silmät ja toivon, että kaikki menee hyvin :barefoot: Sitten kun isku tulee vasten kasvoja, niin pettymys on valtava ja suru suuri, mutta se on sen ajan murhe.
 
Oh, Ankkalinnalle tsemppiä!

Ja Jannelle tervetuloa, ihan mahtavaa saada miehiä mukaan! Oon monesti miettinyt, miksei miehet innostu juttelemaan, en ole kylläkään katsonut, onko miehille esim. jotain omaa babyketjua, mut ei ole tullut vastaan ainakaan. Mulla muuten hyvä ystävä saa ihan pian (ja piiiiiitkän lapsettomuustaistelun jälkeen) luovutetuilla siittiöillä inssillä alkuun laitetun lapsen, ja miehellä on ollut omat kipuilunsa asian suhteen, mutta kuulemma hyvin omalta vauva jo tuntuu. Itse voisin tehdä lapsen luovutetuilla munasoluilla, ja uskon, että ihan yhtä oma sekin muksu olisi. Tietty naisella vähän eri, kun itse kasvattaa vauvan vatsassa. No, itsehän adoptoisin myös tosi mielellään.

Mutta, punktio oli tänään ja meni taas ihanan autuaallisesti. Oijoi, ne mömmöt sopivat mulle! Must on niin ihanaa maata siinä laverilla ja kellua pumpulissa ja miettiä kivoja asioita :) Ei taas sattunut yhtään, kanyyli nipistää mutta that's it. Nyt on turvonnut vatsa ja janottaa kovasti, muttei suurempia kipuja.

Me saatiin tälle kokeelliselle hoitomuodolle hyvä tulos, 7 munasolua, 10 follia tyhjennettiin. Mutta emmä silti osaa iloita, kun muistaa, miten se viimeksi meni. Silloin tais olla 8, ja raakoja oli sitten kuitenkin iso määrä, ja kypsistä vain yksi hedelmöittyi. No, huomenna lääkäri soittaa hedelmöittymisestä ja ylihuomenna jakautumisesta. Terot aloitan huomenna, kun nyt ei ole tuoresiirtoa. 10 päivää niitä, sitten menkat. Soluja viljellään vain 2 päivää eli ylihuomenna saa samalla tietää, mitä pistetään pakkaseen. Voi kun jotain ees... Jälkitarkastuksessa ens viikolla sitten mietitään PAS-asioita.

Nyt taas tovin toiveikas olo! :) Muille samaa!
 
Mulla on yksi 8 soluinen 1. luokan kaveri matkassa! En kestä. Limis oli 10mm. (Viime siirrossa 2. luokan matkalainen ja limis vaan 7.3mm) testipäiväksi tuli 29.5.

6 samanlaista yksilöö saatiin vielä pakkaseen. Taas voi hetkeksi hengähtää :D

Onko teillä jotain erityistä mitä teette alkion siirron jälkeen? Tai mitä ette tee? Luin jostain että jotkut lämmittelee vatsaa yms.
 
Oh, Ankkalinnalle tsemppiä!

Ja Jannelle tervetuloa, ihan mahtavaa saada miehiä mukaan! Oon monesti miettinyt, miksei miehet innostu juttelemaan, en ole kylläkään katsonut, onko miehille esim. jotain omaa babyketjua, mut ei ole tullut vastaan ainakaan. Mulla muuten hyvä ystävä saa ihan pian (ja piiiiiitkän lapsettomuustaistelun jälkeen) luovutetuilla siittiöillä inssillä alkuun laitetun lapsen, ja miehellä on ollut omat kipuilunsa asian suhteen, mutta kuulemma hyvin omalta vauva jo tuntuu. Itse voisin tehdä lapsen luovutetuilla munasoluilla, ja uskon, että ihan yhtä oma sekin muksu olisi. Tietty naisella vähän eri, kun itse kasvattaa vauvan vatsassa. No, itsehän adoptoisin myös tosi mielellään.

Mutta, punktio oli tänään ja meni taas ihanan autuaallisesti. Oijoi, ne mömmöt sopivat mulle! Must on niin ihanaa maata siinä laverilla ja kellua pumpulissa ja miettiä kivoja asioita :) Ei taas sattunut yhtään, kanyyli nipistää mutta that's it. Nyt on turvonnut vatsa ja janottaa kovasti, muttei suurempia kipuja.

Me saatiin tälle kokeelliselle hoitomuodolle hyvä tulos, 7 munasolua, 10 follia tyhjennettiin. Mutta emmä silti osaa iloita, kun muistaa, miten se viimeksi meni. Silloin tais olla 8, ja raakoja oli sitten kuitenkin iso määrä, ja kypsistä vain yksi hedelmöittyi. No, huomenna lääkäri soittaa hedelmöittymisestä ja ylihuomenna jakautumisesta. Terot aloitan huomenna, kun nyt ei ole tuoresiirtoa. 10 päivää niitä, sitten menkat. Soluja viljellään vain 2 päivää eli ylihuomenna saa samalla tietää, mitä pistetään pakkaseen. Voi kun jotain ees... Jälkitarkastuksessa ens viikolla sitten mietitään PAS-asioita.

Nyt taas tovin toiveikas olo! :) Muille samaa!
En oo ainakaan löytänyt miehille erikseen olevaa ko aiheen foorumia. Mutta mä oonkin tällänen morderni mies, kun puhun ja pussaan. :ROFLMAO:Mutta kiitos.
 
Toivo 2016, oon tosi pahoillani että teille kävi noin. :cry: Lämmin halaus ja voimia pettymyksestä toipumiseen. Toivottavasti jaksatte vielä jatkaa hoitoja sitten kun sen aika taas on. Ankkalinnalle pidän edelleen peukkuja. Toivon mukaan pääset pian veritestiin ja saat selvyyttä tuohon raastavaan epävarmuuteen. <3

Emmiinalle ja Jannelle paljon onnea, hieno satsi alkiota molemmilla! :) MaiMeille myös onnittelut hyvästä punktiosaaliista. Mulla on itse asiassa ollut ihan samanlainen kokemus punktioista. Se on ihana tunne, kun ne mömmöt alkaa vaikuttaa, olo on raukean euforinen ja koko huone pyörii silmissä. Ja sit punktion jälkeen tuntee itsensä ihan hemmotelluksi, kun saa vaan maata sängyssä ja aamupala tuodaan tarjottimella eteen. :D

Emmiina, mä vaan keskityin ottamaan suht rauhallisesti muutaman päivän alkionsiirron jälkeen. Rauhallinen kävely ym. on kuitenkin varmasti OK ja parantaa kohdun verenkiertoa. Sithän on vielä se "kiinnittymisviini", jota monet ottaa lasillisen oletettuna kiinnittymispäivänä (alkio 6-päiväinen) tai jo vähän aiemminkin... Mä ainakin otin :p
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Hei! Terkkuja sohvanpohjalta! Nyt iski kovat kivut ja turvotus, onneksi vajaa 2vrk punktioon. Soitin jo klinikalle ja kysyin että mitä särkylääkkeitä saa syödä, ei mielellään kuulemma kolmiolääkkeitä. Ja sitten hoitsu kysyy, että onko sulla kovatkin kivut? No eeeii, ihan vaan huvikseni soittelen...:D

Ja ku tästä nyt jotain huumoria pitää repiä niin mehän saatiin totaalinen aikataulukaaos keskiviikkoaamuksi. Mies haluaisi hoitaa ns. oman osuuden kotona ennen klinikalle lähtöä, joten meikäläisen pitää sitten viedä mukula etuajassa päivähoitoon. Kuvittelen jo,keskistelun siellä: "Niin mä tuon nyt tän tänään etuajassa kun miehen piti jäädä kotiin vetämään kät-" :D Ja kun tämä saatiin sovittua niin eikö taloyhtiön korjausukko halua tulla heti aamusta katsomaan meidän risoja kaapinovia.ei sovi tulla iltapäivällä. Sen sitten mies voi heittää pihalle samalla fraasilla: voitko nyt mennä että pääsen rauhassa runkk--"

Että näin meillä tänään, kiitos ja anteeksi.
Kerttu, T-40 tuntia
 
  • Tykkää
Reactions: Emmiina85
Itsekin siidan kohtaloa seurailin tuolta plussanneista, aivan kamalaa että tuollaisen joutuu kaiken tämän jälkeen vielä kohtaamaan! ööh, voiko joku parempi muistinen tai ees toinen yhtä huono muistinen ;) varmistaa et olihan tuo siida kielan uus nimimerkki.. etten väärälle vaan mene päivittämään surullista kohtaloa..
Onnittelut kyytyläisistä ja hyvistä punktio/hedelmöitys tuloksista! Ja Ankkalinnalle tietty plussasta!:love: Mishalalle pahoittelut että tuli pettymys!
Mua oli säikytetty polilta soittamalla!!! Helvetti, tietty luulin et molemmat jo sulatukseen kuollut!!! En meinannut uskaltaa töissä lukea viestiä, mutta olikin taas vaan kyse siitä et pitäs to aikaa vaihtaa!!!! Hohhoi.. ja olin tietty niin järkkäillyt työt et pääsen aamulla.. no onneks sain sit järkättyy et kävisi yksi niiden ehdottama aika, mutta joudun siis menee töihin jo ennen siirtoa (minä pääsen siirtoo, minä pääsen siirtoon, pakko päästä) ja sitten meen takas sen jälkeen.. buu.. tai ei ne viellä sitä kyllä varmistanit, mutta parempi olis kun sen niin järkkäsin, muut ajat ei käynyt mitenkään niistä mitä ehdottivat.. tulis jo torstai..
Toivottavasti Kertulla on kivut hellittäneet ja toivotaan että mies saa ke tehdä "käsitöitä" rauhassa ilmat et huoltomies kurkkii olantakaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Täältä myös lämmin halaus Siidalle, jos tätä palstaa vielä luet. <3 Niin, niin surullista tuollainen. Munkin muistini mukaan aiempi nimimerkki oli Kiela. Onpas muuten aika murheellinen tuo huhtikuun tilasto, kun seitsemästä plussasta vain kaksi on jatkunut tähän päivään asti. :cry:

Kertulle tsemppiä huomiseen, että saatte kaikki hommat hoidettua. :D Ja Domi, kamalaa kun menevät tolla lailla säikäyttelemään! Hyvä että siirtoaika järjestyi, ihan kohta säkin pääset taas piinailemaan (y)
 
Domi, olen entinen Kiela, nykyinen Siida. Vaihdoin nimimerkkiä, koska jostain syystä vanhalla en päässyt kirjautumaan kun laitoin uuden puhelimen, tai ehkä olin vain lahjaton foorumin käyttäjä, mutta tällä mennään. Mulle kävi niinku kävi, tuolta plussanneista sen voi lukea. Kkm kuin salama kirkkaalta taivaalta. Nyt pidän kesän taukoa ja josko sitten uskaltaisi ja olisi valmis elo-syyskuussa suunnittelemaan seuraavaa passia. Onnea teille kaikille matkaan ja nauttikaa kesästä ja plussanneet, yrittäkää nauttia raskaudesta, meitä on nyt ollu niin monta epäonnistujaa tässä lähikuukausina, että hirvittää, jospa se kiintiö olisi nyt täynnä.
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Niin muistelinkin Siida (tulee lueskeltua plussanneittenkin puolta), varmistin vaan vielä, tsemppiä sulle/teille tästä selviytymiseen, toivottavasti syksyllä tai joskus on voimia jatkaa.. Vaihdan sen kielan toho siidaan niin jos et entisellä nimellä kuitenkaan enää "pääse" kirjautumaan..
 
Ja lämmin kiitos teille myötäelämisestä. Onneksi meillä on tuo rakas päivänpaiste, jonka akusta riittää meille vanhemmillekkin voimaa. Niin moni teistä on kokenut myös erittäin kovia pettymyksiä. Aika parantaa, mutta aikaa se ottaa.
 
Huh tuota säikyttelyä, Domi! Minä jo säikähdin, kun työpuhelimeeni oli tullut vieraasta numerosta soitto, mutta aika pian tajusin ettei ne klinikalla edes tiedä työnumeroani. :LOL: Tämmöstä puhelimen äärellä säpsyilyä tämä nyt on... Ahdistavaa, olisipa jo torstai!

Pahoittelut Siida! Seurailin myös toisesta ketjusta tilannettasi, inhottavia nämä surulliset loput..
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2. IVF 5.PAS
Ankkalinna # 9/12 #2. # vähän pco:ta/ kohtutulehdus/ ikä # 1.IVF/1PAS
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.icsi
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 2.IVF/ICSI, 4.PAS
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo #1.IVF
Emmiina85 #2006 #1. #pco+mahd.vikaa johtimessa #2.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako
: #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
IirisL.
# 7/13 # 1.# selit.# 1.IVF
ilo2010
#2012 #2. # pco/selittämätön # 2.IVF
Janne91 # 2014 # 1. # siittiöt # 1.IVF
Juru27 #2013 # 1. # siittiöt # 2.ICSI
Kielon-kukka # 2013 #1.yht # endo,pco # 4.IVF/ICSI
Kerttu80 #11/2014# 2. # selit.#1.IVF

Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#2.ICSI/1.PAS
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4PAS
Mamido # 7/14 # 2. # siittiöt # 2.ivf/icsi
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 1. ICSI
Mimmi_83 # 5/13 # 2. siittiöt # 2.ICSI/1.PAS
mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii
#2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/4.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Plussamamma # 2014 #1.#selittämätön #1.IVF
Reuna # 2013 # 1. # pco,ovuloimattomuus ja simpat # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 3.IVF/ICSI
Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 1.IVF/1PAS
toive-94 # 2014 # 1. # lapsena saidastettu syöpä/alhainen AMH

Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS
Toivo2016 #3/13 #1. #pco #2.IVF/2.PAS
vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön # 1.IVF/ICSI/2.PAS


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
Toivo2016 17.5 (2x5pv/4.5)
Darni73 22.5 (6pv/12.5)
Janne91 30.5. (4pv/16.5.)
Emmiina85 29.5 (3pv/16.5)
Plussat 2016: :love:
Helmi:
JONPA77 1.IVF
Orapihlaja 1.IVF
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5. ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (3pv)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (5pv)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)

Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos (y)
 

Yhteistyössä