IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Voi ei, Siida. :cry: Voimia teille tästä pettymyksestä toipumiseen ja hurjan paljon parempaa onnea seuraavaan PASiin sitten kun se aika koittaa - toivottavasti pian.

AdeliinaJosefiinalle tarrasukkia ja vauvaliimaa sekä kylmiä hermoja piinailuun! (y) Toive*, tsemppiä tikutteluun, kohta sullakin on taas kyytiläinen. :love:

ON: puntiossa käyty ja saldona 13 munasolua eli tismalleen sama määrä kuin kahdella edelliselläkin kerralla. Biologin mukaan vaan osa oli tälläkin kertaa aika pieniä (ja todennäköisesti siis raakoja), joten toiveet ei ole kovin korkealla. :cautious:
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/2.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/7.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo # 1.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Ravishing # 7/16 # 1. # munajohtimet tukossa # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
AdeliinaJosefiina 7.9 (5pv/24.8)


Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS (kem)
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa. Tervetuloa uusille palstailijoille; toivottavasti visiittinne on lyhyt. Harmikseni täällä on edelleen tuttuja nimiä ja sitten meitä hetken plussanneiden puolella käyneitä 'paluumuuttajia'.
Pahoittelut heti alkuun Siidalle menetyksestä.

Meillä käynnistyi hoidot nyt elokuussa eli kyseessä 2 IVF/ICSI. En oikein tiedä miten pitäisi suhtautua... Piikitykset aloitin 18.8 Puregonilla ja nyt maanantaista alkaen mukana Olgalutran. Meillä samainen ongelma kuin viimeksi, että folleja tulee liikaa ja sitä kautta laatu taas varmaan yhtä sekundaa kuin viimeksi. Muutoksena tähän hoitoon ei tehty muuta kuin vähennettiin puregon annos 150 yksiköstä 125. Ekassa ultrassa näkyi toisella puolella muistaakseni parikymmnentä ja toisella viistoista follia. Kaikki oli kyllä olemattoman pieniä... samalla annostuksella jatketaan kun ei uskalleta nostaa. Eli saattaa tulla pitkät piikittelyt. Toivottavasti kuitenkin ens viikolla olis punktio. Tuoresiirrosta taitaa olla turha haaveilla taaskaan.

En tiedä mistä taas jaksais kaivaa kärsivällisyyttä ja positiivisuutta näihin hoitoihin. No toki jos jotain hyvää, niin kevään kahdesta kaavinnasta ei ollut jäänyt mitään näkyvää kohtuun eli jotain positiivista kuitenkin.

Mut vois lisäillä listoille, jos vaikka innostuis taas kirjoittelemaan.
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI
 
Voi ei Siida :cry: Ei taaskaan löydy sanoja millä lohduttaa... Rutkasti voimia vaan voin toivottaa.

Roxanne, toivottavasti vaikka puolet olis kelvollisia! Siinähän on jo ihan hyvät mahikset onnistua. Peukut pystyssä (y)

Meille suunniteltiin toinen hoito, synarela + menopur 350 IU ja hedelmöitys icsillä. Mä olen ymmärtänyt, että menopur on ihan vihoviimeistä sontaa huonosti folleja tuottavalle yksilölle. Insseissäkään sillä ei saatu juuri mitään vastetta, ja se kyllä lukee mun tiedoissa. Haluaako ne pilata koko hoidon heti alkuunsa?

Ja sitä menopuria on yhdessä pullossa 600 IU, eli pulloja menee varmaan 7 ja ne saatanan piikit on niin hankalia, wäääh! Miksi pitää mennä muuttamaan lääkitystä jos puregonilla sai sen vaadittavat kolme solua? En käsitä! :mad: Ärrrrsyttää. No, onneksi nyt saa olla pari kuukautta ilman piikittämistä, sitä ei ole ikävä ollenkaan.

Pahoittelut tästä valituksen määrästä, puskee pms päälle :D
 
Nimi # yritys aloitettu # mones lapsi # syy # mones hoito meneillään:)

AdeliinaJosefiina # 04/2015 # 2. # 2.ICSI/2.PAS
Adelmiina_ #2012 #1. # vähän endoa/tuhoutunut johdin # 2.IVF/7.PAS
Bridge # 5/15 # 1. # matala AMH, ikä # 4.IVF/ICSI
Darni73 # 9/12 #1. yht # simpat # 4.ICSI/1.PAS
Domi # 4/12 #1. # selittämätön # 3.IVF/ICSI (syksyllä)
Ellemiinu # 2013 #1. # pco epäily+endo # 1.IVF
Hipsunpöpsy #11/11 #2.# helpompi kertoa mitä ei ole vikana # 1.IVF
icsi mamako #2015 # 1.# siittiöt # 2.ICSI
Ilo2010 # 06/12 # 2. # selittämätön # 3.IVF
Karhuemo75 # 2013 # 2. # johtimet tukossa # 2.IVF/4.PAS
Kerttu80 #11/14 # 2. # selit.#1.IVF
Lia_#2012#2.(1 enkelivauva)#3.ICSI
love- #2014 # 1. # siittiöt # 1.ICSI/4.PAS
marrasmai # 2015 #1 # simpat + luteaalivaihe 8-11pv # 2.ICSI

mishala # 2016#1.#mies steril.#1.IVF/1.PAS
Nappeus #2014 # ? #PCO/siittiöiden vaihteleva määrä # 1.IVF
Nennalii #2012 #1. #selittämätön/siittiöiden laadun vaihtelu# 1.ICSI/5.PAS (ei tuoresiirtoa)
Nyu # 2012#1.#selittämätö/siittiöt# 2.IVF
pipa84 #04/15#1.yht #azoospermia #2.ICSI
Ravishing # 7/16 # 1. # munajohtimet tukossa # 1.IVF
Roxanne # 12/14 # 1. # ikä/siittiöt # 4.IVF/ICSI
SalamaT # 5/14 # 1. (2 km) # endo, matala AMH, ikä # 3.IVF
shelterme # 2012 # 1. # simpat # 1.IVF
Siukku87 # ? # 3. #lievä pco, endo ym. # 1.IVF/ICSI
Sphinx # 06/13 # 1. yht # selittämätön+endo # 2.IVF/2.PAS

Toive* # 7/13 # 1. # johtimet tukossa # 2.IVF/1.PAS
Toiveikas81 # 2014 # 1. #endo,siittiöt # 1.ICSI/1.PAS

Toivo2016 #3/13 #1. #pco # 3.IVF/1.PAS
Valois #2013#1. #matala amh, kork. fsh (POF-epäily) # 2.IVF
Vilijonkka_ #2012 #1. #monta syytä # 2.IVF/ICSI

vipe1986 # 2013 #1. yht. # siittiöt # 1.IVF
Yrittäjä J # 1/13 # 1. yht. # endo/selittämätön #
2.IVF/ICSI


Piinailijat::whistle:

(testipäivä)
AdeliinaJosefiina 7.9 (5pv/24.8)


Plussat 2016: :love:
Maalis:
Jasmina20 1.ICSI/1.PAS (3pv)
Kiia-s 1.IVF/1.PAS (3pv)
Rizu 1.IVF/3.PAS (3pv)
Madga78 1.IVF
Elika 2.ICSI/IVF (3pv)
RooRoo1 1.IVF (3pv)
Yrittäjä J 1.IVF/ICSI (kem)
Mari32 5.ICSI/1.PAS (3pv)
Nenna81 2.IVF/3.PAS (kkm)
Tupsuli 4.IVF (2pv)
Domi 2.IVF/ICSI 2.PAS (kem)
Huhti:
SalamaT 2.IVF/1.PAS (km)
mar80 1.IVF/ICSI 1.PAS (5pv)
Siida 1.ICSI/6PAS (kkm)
Emmiina85 1.IVF (kem)
mamido 1.IVF/1.PAS (km)
cerezah 1.IVF (3pv)
Bridge 3.IVF/1.PAS (tm)
Touko:
Pirunpelto 1.ICSI/1.PAS (3pv)
narana85 1.IVF/ICSI (2x3pv)
Janne91 1.IVF (4pv)
Jenifer 1.IVF (3pv)
Sphinx 2.ICSI (kkm)
Ankkalinna 1.IVF/1.PAS (2x3pv)
Emmiina85 2.IVF (3pv)
Mimmi_83 2.ICSI/1.PAS (5pv)
Kesä:
piipa85 2.IVF (2x5pv)
CherryPie85 3.IVF (2pv)
Xesca 1.ICSI/1.PAS (5pv)
ilo2010 2.IVF/1.PAS (km)
IirisL 1.IVF/1.PAS (5pv)
Elo:
Mamido 2.IVF/ICSI (2pv)
Siida 1.ICSI/7.PAS (kem)
Jos haluat muokata listaa, klikkaa postauksen alta VASTAA ja poista alusta sekä lopusta [ QUOTE ] tekstit, niin muotoilu säilyy. Kiitos :)
 
Voi ei Siida. Pahoittelut ettei kuitenkaan jaksanut tarrata tarpeeksi lujaa :cry: tsemppiä asian käsittelyyn ja voimien keräilyyn jatkoa varten. Vilijonkalle tervetuloa takaisin, vaikka kukapa tänne tahtoisi..
AdeliinaJosefiinalle hyvää piinailua. Hyvä saldo Roxanne peukut pystyssä että on myös monia laadukkaita. Moni päivänen teillä olis tarkoitus siirtää?
 
Täälläkin valitettavasti yksi paluumuuttaja. Vaikka alkuraskauden ultrassa kaikki näytti hyvältä ja vahva syke löytyi, oli raskaus mennyt kesken joskus 8. viikon lopussa. Diagnoosina keskeytynyt keskenmeno, huomattiin vasta np-ultrassa. Hoitona kaavinta. Vaikka raskausoireita jonkin verran olikin, oli se liian hyvä olotila merkki keskenmenosta. Pahin shokki alkaa olla takana, mutta on tämä vaikeaa. Seuraava PAS todennäköisesti vielä tämän vuoden puolella, mutta sitä ennen pitäisi vähän pohdiskella lääkärin kanssa mahdollisia syitä tälle keskenmenolle. Lähinnä siis mikäli vika ei ollutkaan alkiossa vaan tarvitaan jokin muutos lääkitykseen seuraavaan kokeiluun.
 
Voi kurjuus, Xesca, että teillekin kävi noin. :cry: Voimia kovasti toipumiseen. Toivottavasti löydetään joku sellainen syy, joka pystytään seuraavalla kerralla korjaamaan!

ON: Tänään tuli puhelu klinkalta... Ilmeisesti tällä kertaa saatiin enemmän kypsiä soluja kuin aiemmin, mutta lääkärin ehdotuksesta icsattiin niistä vain puolet ja loput kokeiltiin laittaa maljalle (aiemmin meillä kaikki kypsät solut on icsattu). No, tämä ei sitten ollutkaan kovin hyvä idea, sillä maljalla olleista soluista yksikään ei hedelmöittynyt. :( Kuudesta icsi-solusta hedelmöittyi sentään kolme, mutta eipä tuossa saaliissa taaskaan hurraamista ole. Ja näin jälkikäteen voi tietysti jossitella, mitä olisi käynyt jos kaikki solut olisi valittu icsiin... :confused:

Kai meille nyt kokeillaan myös pitkää viljelyä, mutta olen kyllä täysin varma, ettei tuosta joukosta yksikään jaksa viisipäiväiseksi asti, sen verran iso kato on lyhyemmässäkin viljelyssä käynyt. En ole edes viitsinyt merkata maanantaille kaavailtua siirtoaikaa kalenteriini, kun olen niin varma ettei sinne asti päästä. :notworthy:

Mies oli kyllä ihana, kun sille näitä uutisia tiedottelin. Vastasi että on tämä kuitenkin edistystä aiempiin kertoihin ja aina ollaan vähän viisaampia ja kyllä tämä tästä vielä. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: karhuemo75
Hei.
Haluaisin liittyä mukaan jos sopii:) 1. ivf tehty -13 josta tuoresiirrosta poika-14. 1.pas helmikuussa ei tuottanut tulosta joten seuraava hoito alkaa tästä kierrosta ja tarkotus ois tehä icsi lyhyellä kaavalla. syytä ei oo kummastakaa löytynyt. Sitten oiski kysymys et onko kellää kokemusta bemfolasta? mulle on määrätty kp 2-6 5mg letrozol ja kp5, ja 7 bemfola 150 iui, voiko nuin vähällä määrällä saada mitään aikaseksi? (n) Koitan päästä kärryille missä kukakin menossa mutta näin alkuun pahoittelut siidalle ja xescalle :(
 
Viime perjantaina ultrassa löyty kaksi sopivan kokoista munasolua ja muutamia liian pieniä. Eilen ihan jäätävän kamalassa keräyksessä löytyikin 6kpl sopivan kokoisia o_O Tänään koitin soittaa IVF hoitajan numeroon ja varattua se tuuttas koko saakelin tunnin mitä ne vastailee. No eivät soittaneet sieltä suunnalta mulle, joten oletan että siellä on ainakin yksi lähtenyt jakaantumaan. Hitto nää päivät on kamalia. Pahempaa, kuin se piikittely. Munasolujen keräys oli kamalampaa mitä odotin. Huomenna olisi siirto. Saa nähä miten tämän parin käy. :sick:
 
Voi Siida, ei löydy sanoja :cry: eipä taida paljon tsemppitoivotukset auttaa mutta jokatapauksessa lähetän lämpimiä ajatuksia sinne suunnalle! Aivan kamalaa :(

Xesca ihan helvetin epäreilua!! :cry: ei löydy sanoja myöskään sinulle! Oon aina sanonut että toi on ehkä paskinta ja epäreiluinta ikinä että hoitoalkuiset menee kesken, kun on ylipäätän niin vitun vaikeaa saada sitä raskautta edes aluille niin sitten se vielä menee kesken!! Kyllä pistää niin vihaksi!


Välillä mietin uskaltaako sitä itsekään edes toivoa plussaa kun mikä todennäköisyys on senkään jälkeen että kaikki menisi hyvin... tuntuu niin pieneltä tsäänssiltä :unsure:

Mä soitin tänään klinikalle perään tuosta eilisestä oudosta kohtunestehommasta, koska jotenkin menetin heti toivoni tämän Pas:in onnistumiselle... en kestä mitään tälläisiä outoja pointteja. Puhelimeen vastannut hoitaja oli kuitenkin todella ihana, ja selitti juurta jaksaen tuota asiaa ja hänen mielestä niin ei ollut mitään hätää, joissain kierroissa kuulemma sitä nestettä vaan tulee ja se on ihan luonnollista. Eikä kuulemma vaikuta raskautumiseen, tai no joo vaikuttaisi jos siellä olisi nestettä siirtohetkellä, mutta siksi se imetään pois. Ja ei sitä kuulemma mitenkään sinne voi uudelleen kertyä siirron jälkeen, koska se kertyminen liittyy tiettyyn kierron vaiheeseen, usemmiten ovulaatioon. Ja tämä hoitaja myös sanoi että yhtään alkiota ei heidän klinikalla siirretä epävarmoihin olosuhteisiin, että jos olisi sellaiset eilen ollut niin alkio olisi pakastettu uudelleen ja olisin lähtenyt kotiin ilman kyytiläistä. Mutta koska päätettiin siirtää niin tilanne on kuulemma ollut hyvä. Mieli rauhoittui huomattavasti tuosta puhelusta!! Mutta ihme lääkäri taas se eilinen, miksei se voinut selittää tätä kaikkea kun kerta kysyin asiasta ja varmasti lääkäri huomasi että olin pelokas ja epävarma. Huoh näitä lääkäreitä.
 
Kiitos domi kun päivitit mut listoille.

Xesca voi ei mikä kohtalo ja vielä noin myöhäisillä viikoilla. On tämä vaan niin epäreilua. Toivotan jaksamista ja toivottavasti kaavinta toimii kerralla.

Yrittäjä pian taas säkin täällä jännittämässä. Kuukausi menee nopeasti. (y)

Ravishing hienoa että tulos oli odotettua parempi. Harmi, että punktio oli kivulias
Oliko itse toimenpide vai sen jälkeinen kipu? Ps. Mä olin varmaan ainakin yksi joka piti hoitajaa varattuna (muistelisin että ollaan samassa paikassa)..

AJ hyvä että sait asiaan selvyyden. Nyt piiiiinailemaan :)

(.) Olo on just noin turvonnut että sulut piti laittaa noin päin :sneaky:. Huomenna ultra ja jos kasvua ei ole tapahtunut, niin on sitten kumma. Alkaa jo nyt olla jännät tuntemukset ja aika arat munaasarjat, niin saas nähdä mitä se sitten on jos joutuu vielä kauan odottamaan punktiota. Pakko sen on olla ens viikolla...
 
Nyt en erikseen lähde erittelemään pahoittelujani, joten tässä yleisesti voimia teille suruun, jotka olette kokeneet vastoinkäymisen. Julmaa, niin julmaa on tämä! Voimia. Olette kaikki vahvoja naisia!

Vilijonkka
täällä turvottaa myös, vaikka mulla ei ookkaan sellaista saalista kun sulla. Turvotus ja kipu paukahti sitten heti kerralla tänään oikein kunnolla. Tuntuu, että kohta mä halkeen. Huomenna ois kans sitten vika ultra (jännittää taas yks etappi) ja jos nyt kaikki menee niinku pitää ni maanantaiksi oli se punktio kaavailtu.

Kukaan ei ollut lääkärissä sitten mulle viitsinnyt mainita, että mun veriryhmä pitää selvittää. Oma kannasta vaan sellaisenkin tiedon sitten bongasin. Soittelin eilen sitten ivf-hoitajalle ja se sanoi, että lri laittanut labralähetteen jo viime viikolla et nyt alkaa tulla kiire. Lupasivat faksata meidän tk:hon ja ylläri tänään ku kävin niin eihän sitä oltu faksattu. Onneks homma hoitu puhelimella, kunhan nyt vaan sitten näyte tutkitaan ja tiedot menee sinne kuin pitäis.
 
Moi! Kiitos teille myötäelämisestä! Nyt alkaa olemaan jo parempi fiilis ja eihän se auta ku mennä eteenpäin...Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä :) Mutta tulipa kyllä näihin fiiliksiin parempaa sävyä, kun taas soitin Tayssin ja sain niin hyvää palvelua. Keskiviikkona ekan kerran soitin raskaustestin tuloksesta ja kerroin, että näyttää viivat haalenevan, tämä hoitaja laittoi heti päivystyksenä lähetteen verikokeeseen ja kun menin, pääsin heti sisään, siis odotin ehkä 5min, ja paikka oli ihan täynnä väkeä jonottamassa, mutta ilmeisesti päivystyspyyntönä laitettu lähete meni jonojen ohi. Tänään sitten soitin polille ku menkat alkoi ja suunniteltiin jatkoa ja keskusteltiin hcg arvosta.... tämä ihana hoitaja halusi laittaa verikokeeseen vielä uudelleen maanantaina ja varmistaa arvon lasku. Ti lääkäri soittaa mulle ja jutellaan jatkosta, tarviiko pitää välikiertoa ja mitä nyt tähän viimeiseen siirtoon voisi vielä kokeilla lisätueksi...haluaisin kokeilla minidisperiiniä tai kortisonia, jos mulla kuitenkin on jotain tukostaipumusta tai mitä lie, kun on kuitenkin jo 3kemiallista ja kaksi keskenmenoa. Sitten luulin, että jos hoitoja vielä jatketaan, niin toista ICSIä joutuu jonottamaan, niin hoitaja sanoi, että ei meillä jonoteta ku ainoastaan ensikäynnille...sen jälkeen on heille kunnia-asia, ettei asiakas joudu jonottamaan.
Aina on kaikki toiminut niin hyvin. En tiedä onko teillä muilla tayssissa kävijöillä samoja kokemuksia, mutta julkiseksi poliksi annan kyllä isot pisteet.

Toivon hyviä saaliita punktioon meneville!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Roxanne
Hui, nyt jänskättää. Ma on nyt sitte punktio. Vasen puolikin oli ottanut kiinni kasvussa ja kyllä sieltäki jotain saadaa. Oikealla isoin oli jo 21mm. Lääkäri kyseli vointia ja kerroin lääkärille et vatsa on TOOOOSI kipee ja hirvee päänsärky, en oo saanu nukuttua. Lri totesi olevan normia tässä vaiheessa. Sitten sain liikuntakiellon ja käskettiin muutenkin välttää äkkinäisiä liikkeitä. Pyysin saikkua tästä päivästä, kerroin et olen fyssari ja et en kykene työhöni. Arvatkaa mikä oli vastaus!? Ei hän voi kirjoittaa!! Olin ihan et mitä häh!? Onko julkisella puolella jotku korkeamman tahon säätelemät säännöt lääkäreille et mistä saavat kirjoittaa saikkua ja mistä eivät? Mielestäni en kyllä työni huomioiden ole mitenkään työkykyinen. Noh, soitin työterveyteen ja sieltä hoitaja kirjoitti saikun pelkän puhelun perusteella. Työterveys on yksityisellä, siellä kaikki toimii paremmin. Vaikka en suoranaisesti julkista ala haukkumaan, mutta kun vertaa miten kohdeltiin yksityisellä niin sai siellä kyllä niin paljon "lämpimänpää", empaattisempaa ja "olen oikeasti kiinnostunut sinusta ja haluan, että onnistutte"-tyyppistä palvelua.
 
Shelterme...hyvä kun saikulle pääsit. Kylläpä kuulostaa oudolta, ettet saanu saikkua!?! Onneksi työterveydestä antoivat. En tiedä missä julkisella oot hoidoissa ollu, mutta itse oon yllättynyt tosissaan siitä, miten empaattisesti on suhtauduttu....en tietenkään oletakkaan, että suhtautuminen yltäisi yksityiselle tasolle. Pakkohan asiakkaan on saada kalliille hoidolle erinomaista palvelua joka suhteessa, mutta kun suhteuttaa juurikin siihen, mitä julkinen maksaa....pidän sitä ihan ilmasena, jos siirrosta maksaa polikäynnin 35€ ja sama hinta on joka käynnillä, niin palvelu on ollu huippua.
 
Taustalta pahoitteluhalit Siidalle ja Xescalle!

Onko kellään venynyt ja venynyt PAS:iin pääsy? Täällä on nyt toukokuun lopusta saakka yritetty, ei vaan skulaa. Lääkkeellistä yritetään ja aina on jotain häikkää, omat follit kasvaa tai tulee kesken kaiken verta tai kesäloma. Alkaa hermo mennä!!! Nyt yritetään lamata kaikki mahdollinen eli pari viikkoo olen vetäny Synarelaa ja kp2 saakka 3x Zumenonia. Silti on säryistä päätellen taas se olo, että oma hormonitoiminta sieltä puskee. Nyt on vasta kp5 eli kai sieltä voi vielä follinalkuja surkastua, TOIVOTTAVASTI! Mutta outoa kyllä, jos Synarelakaan ei toimi! Onneks en saa siitä mitään oireita, mutta on se nyt helvettiä vetää lääkkeitä kuukausia putkeen, eikä edes pääse siirtoon. Miksei jo yritetä luonnolliseen kiertoon? Ellei tämäkään kierto onnistu, niin vaadin luonnollista. Ens ke on ultra, sitten nähdään. HUOH! Lisäksi tässä oli yksi välikierto, jossa tietty oli heiveröinen luomukemiallinen...
 
Vilijonkka_ se punktio oli kamalan kivulias. Ei oikeen kipulääkkeet vaikuttanut. Ei se enään sen loputtua niin paha ollut. Kolmen päivän aikana otin vain ensimmäisenä iltana punktion jälkeen särkylääkettä nukkumaan mennessä. Muuten pärjäsin ilman.

Nyt on "vauva" massussa. Klo 10.30 alkio siirretty. Kaksi pakkaseen. 9.9. arvauskeskukseen raskaustestiverikokeeseen. Jännät ajat. Mä olen nyt sit kolmannella viikolla raskaana :D Niin joo ja mä en oo enään läski, vaan olen raskaana. Nyt vaan sormet ristissä, että homma sujuu loppuun asti mallikkaasti.
 
Apua! Onko muilla ovis liuskatestit näyttänyt yhtenä päivänä tosi lähelle positiivista ja seuraavana päivänä jo selkeästi vaaleempaa? :eek: Mulle kävi niin ja soitin polille että mitä tehdään. Sieltä käskettiin jatkamaan testailua viikonlopun yli ja palaamaan maanantaina asiaan. Lääkäri kyllä keskiviikon ultrassa oli sitä mieltä, että viikonlopulle menee ovis. Viimeksi testi näytti positiivista vasta kp 18 vaikka kierto on vaan 24 tai 25 päivää ja nyt kp 14..

Onnea matkaan Ravishing! (y)
 
Toive* Mulla tekee lähes aina noin ja vaikka tiedän, että se ei vielä mennyt, niin aiheuttaa se vahvempi viiva aina pienen paniikin. Sitte kun se oikeasti tulee, niin pysyy vahvana parikin päivää. Luottavaisin mielin vain odotat vielä hetken :)
 
  • Tykkää
Reactions: Toive*
Ole hyvä :)

Xesca.....kohtalotoveri, tiedän mitä käyt läpi. Mulla kävi sama alkukesällä rv10...4päivää aiemmin ehin vielä käymään neuvolassa ja äänet kuulin...sitte spontaani km yhtäkkiä. Voimia paljon ja lämmin halaus!
 
Siida, hienoa kuulla että mieli on jo parempi ja että sait noin hyvää palvelua. Nyt vain kaikki apukeinot mukaan seuraavaan siirtoon, jotta saadaan homma maaliin asti! (y)

Deseo, tervetuloa mukaan pulisemaan! :) Mulla ei ole kokemusta Bemfolasta, mutta eikös se ole Gonal-f:n rinnakkaisvalmiste? Tuo hoitosuunnitelma kuulostaa niin mielenkiintoiselta, että kiinnostaisi tietää oletteko hoidoissa julkisella vai yksityisellä puolella?

Ravishing, onnea kyytiläisestä, pysyköön hän matkassa seuraavat yhdeksän kuukautta!

ON: Mun palleroni majailee vielä lämpökaapissa. Tänään sain huojentavan tiedon, että kaikki kolme alkiota on lähteneet jakautumaan. :love: Edelleen olen hyvin skeptinen sen suhteen, selviävätkö ne pitkässä viljelyssä maanantaihin asti - piinaavia päiviä siis tiedossa... Mutta hei, ekassa hoidossa meillä oli tässä vaiheessa nolla alkiota, tokassa yksi, kolmannessa kaksi ja nyt kolme, joten on tässä sentään pientä edistystä tapahtunut! :)
 

Yhteistyössä