IVF/ICSI/PAS syyskuussa

MÖÖÖÖÖÖ!!!! Sain just veritestin tuloksen ja se oli vaivaiset 8,9. Joten se siitä! :'( Kontrolliveritesti viikon päästä varmuuden vuoksi, mutta luget saa lopettaa... Puhuivat biokemiallisesta raskaudesta, joka ilmeisesti on yhtä kuin negatiivinen tulos. Meni vähän ohi mitä selittivät, kun olin pahas paikas ja piti yrittää pitää pokka koossa... Niin lähellä, mutta silti niin kaukana...
:hug: kohtalotovereille!!!
Ja himputisti tarrasukkia ja plussaonnea piinailijoille!!!
Marakatti vetäytyy nuolemaan haavojaan :p ... Ja miettimään pakkasukon kohtaloa... Tähän kiertoon ei PAS:ia tehdä, koska tulos ei ollut selkeä nega, nyyh...

:headwall: :'( :headwall: :'(
 
PeePee, Tao, Marakatti: :'( :hug: Niin kovin täällä taustalla toivon lisää plussia tähän pinoon ja harmistuneena luen huonoja uutisianne. Isot halaukset teille kaikille ja jaksamista tuleviin hoitoihin. :heart:

(.) Niistä aiemmin kuvailemistani oireista taas osa selittyi. Ne aiemmin "raskausoireina" mainitsemani "kuukautiskivut" selvisivät. Vatsakivut ovat pahentuneet koko ajan ja eilen sitten kyllästyin pähkäilemään, et onko kivut normaaleja vai eivät. Kävin lääkärissä yksityisellä ja siellähän sitten tuli diagnoosiksi Hyperstimulaatio. Kohdun sivulla on kuulemma aika reippaasti nestettä ja se säteilee kipuna kohdun kohdalle. Vatsa on ollut koko hoitojen ajan turvoksissa ja ennen siirtoa vähän epäilin Hyperiä, mut en sitten maininnut mitään lääkärille ettei siirto olisi peruuntunut. Ymmärsin lääkärin puheista sen nesteen poistuvan itsekseen sieltä ajan kanssa. Ultrasta sain sitten lausunnon julkisen puolen 1. ultraa varten, jossa luki: "alkiopussi, jossa jo hento sisäkaikua ruskuaispussista". Eli kyllä siellä pikku kyytiläinen taitaa olla mukana. :)
Kaikkien näiden 4,5 puolen vuoden yrityksen aikana olen kuvitellut, että raskaustestin näytettyä olisin onneni kukkuloilla, mut toisin kävi. Nyt on jatkuva pelkotila päällä, et kestääkö tämä onni ja autuus varmasti ensi kesään asti.

Paljon plussapuhureita piinailijoille! Puuuh ++++++++++++++++++++++++
Taustalla olen myötäelämässä ja lukemassa teidän kaikkien uutisia.
 
Moikka kaikille!

Onnittelut kaikille onnistuneille ja voimarutistukset muille :heart: :hug:

Olen yrittänyt käydä nopeasti lukemassa kuulumisia, kun töitä on niin paljon ettei ole oikein mahdollisuutta kirjoitella. Siirryn aikanaan tuonne loka-/marraskuisten pinoon, joten tavataan siellä! Hyvää ja aurinkoista syksyä kaikille!
:)
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa torstaina 2.10.2008:[/color]


hoitsuäippä 2. IVF:n 3. PAS, siirto 18.9. Testipäivä 2.10. pp 14

seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 10

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 8

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 8

Soleil76: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. Testipäivä 10.10. pp 6

MinzuS 1.IVF?, 3.PAS, siirto 30.9. Testipäivä 13.10. pp 3

Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipäivä 15.10. pp 1

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipäivä 16.10.pp 0

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Kris: 3.IVF, punktio syyskuu, siirto?? pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

Tiger: ICSI lokakuussa pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43





[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71 [/quote]
PeePee77 [/quote]
kira
marakatti72
 
Kovin lohduttoman näköiseksi on pinomme muuttunut. Lohtuhalaukset Kiralla, Marakatille ja Hoitsuäipälle! Mimin kuulumisia vielä odottelemme... Toivottavasti tulet plussapinoamme kartuttamaan!

Tänään tuli TAYS:lta lausunto punktiosta ja siirrosta. Ihan mielenkiintoista luettavaa, vaikka osittainkin olikin sellaista hepreaa josta en oikein mitään ymmärtänyt. Olivat viljelleet TOP alkiota pidempään ja käsittääkseni vain kaksi olivat sitten lopulta pakastaneet. Ihmetyttää hieman, sillä alunperin hyviä alkioita oli kuusi. Ärsyttävää, jos olemme jossain kokeilussa ja siinä sitten hukkaavat alkioita myös. Lääkäri selitti jotain, että vähän pidemmälle viljellyt selviäisivät paremmin sulatuksesta. Toisaalta se tuntui ristiriitaiselta, sillä toinen lääkäri oli edelliskerralla sanonut päinvastaista...
 
:hug: kaikille huonoja uutisia saaneille, muistakaa ettei yrittänyttä laiteta kyllä se onnistuminen sieltä vielä tulee!

Onnittelut plussaneille!

Minulla oli tänään alkionsiirto, toissapäiväisestä punktiosta saadusta 15 munasolusta 10 oli hedelmöittynyt. Top-alkioita oli 6 eli saatiin viisi vielä pakkaseen. :)

Lääkärin mukaan kaksi solua oli lähtenyt jakautumaan hitaasti ja 2 tullut hedelmöiteyksi useammalla kuin yhdellä siittiöllä...nämä kuitenkin menee suoraan roskiin..harmi. Olisimme valmiit toivottamaan tervetulleeksi tuplatkin..;)

Nyt vaan toivotaan että kaveri pysyy kyydissä mukana!




 
kira, hoitsuäippä, marakatti :hug: ja jaksamista muillekin epäonnisille... olen huonosti palstaa lukenut ,joten en ihan perillä ole tapahtumista :ashamed:

melia :flower: onnea!

olen jo itse siirtynyt tuonne lokakuun pinoon... Kira, siellä nähdään?

soja

ps. pitäkää pientä toivon kipinää yllä sinne pp16 asti.... tiedän kyllä kokemuksesta että ei oo helppoa, enemmänkin se tuntuu vaan itsensä kiusaamiselta.... mutta ihmeitä tapahtuu ja meillä kaikilla taitaa raskautuminen olla pieni ihme?
 
Uskomatonta mutta totta! Plussa sieltä tuli, elämäni eka. Ensin haamu eilisestä aamutestistä ja tänään positiivinen verikokeesta. Kyllä nyt on onnekas olo, ollaan aivan puusta pudonneita.
Täytyy sanoa että en tuntenut minkäänlaista kiinnittymiskipua eikä tullut vuotoa. Ainoa oire oli rintojen kipeys joka alkoi jo alkionsiirtopäivänä (ajattelin johtuvan lugeista ja ehkä johtuikin). Nyt huippaa hienoisesti koko ajan. Toivotaan että ötökkä viihtyy matkassa!

Toivotan tehokkaita plussatuulia kaikille palstaajille! :hug: :heart: :heart: :heart:
 
Kukkasia ja suuronnittelut onnistuneille! :flower:

Ja valtavan isot lohdutushalit pettyneille. :hug:

Mun ei ainakaan tarvi missään vaiheessa alkaa mietiskellä raskausoireita, kun tuntuu, että niitä on ollut koko hoidon ajan. =) Rinnat on olleet superarat lääkkeiden takia koko ajan. Pieni normaalitila oli piikityksen lopettamisen ja lugejen aloituksen välillä. Ehkä. Ja mä oon niin superturvonnut, koko maha on ihan pallo! Ja alavatsaan sattuu edelleen... Ilmeisesti kyse on jostain tulehduksesta. Argh, ei millään jaksaisi taas mennä lääkäriin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimi79:
Uskomatonta mutta totta! Plussa sieltä tuli, elämäni eka. Ensin haamu eilisestä aamutestistä ja tänään positiivinen verikokeesta. Kyllä nyt on onnekas olo, ollaan aivan puusta pudonneita.
Täytyy sanoa että en tuntenut minkäänlaista kiinnittymiskipua eikä tullut vuotoa. Ainoa oire oli rintojen kipeys joka alkoi jo alkionsiirtopäivänä (ajattelin johtuvan lugeista ja ehkä johtuikin). Nyt huippaa hienoisesti koko ajan. Toivotaan että ötökkä viihtyy matkassa!

Toivotan tehokkaita plussatuulia kaikille palstaajille! :hug: :heart: :heart: :heart:
Onnittelut :flower: :hug:

Ja sitten voimahalit kaikille ketkä eivät tässä "kierrossa" plussanneet :hug:
 
Suuret onnittelut plussanneille :heart: ja paljon voimia neganneille. :hug:

Meidän pieni alkio siirrettiin tänän mun kohtuun :heart: en ihan muista miten ne luokitukset meni (osaako joku selventää, että mikä on priimaa jne?) lääkäri sanoi, että se näytti tosi hyvältä. Niistä 19 munasolusta 1 oli ollut raaka. Kaikkiin 18 munasoluun oli tehty mikroinjektio, ja kaikki oli hedelmöittynyt. Yksi oli lähtenyt heti ihan metsään, ja muutama oli vähän hitaampia jakautumaan, mutta hyviä silti. Lopputulos oli, että saatiin hyin siirrettyä tämä paras alkio nyt kohtuun, ja jäi pakkaseen vielä 5 olkea, joissa kussakin 2 alkiota, osa näistä oli oikein hyviä myös, osa vähän huonompia. Meille sanottiin, että jos raskaus ei ala, niin ei aloiteta siinä kierrossa PASia vaan vasta seuraavien kuukautisten jälkeen. Äsken väestöliitosta soitettiin, että olin unohtanut pakastussopimukset ja sairaslomatodistukset sinne vessaan. joku asiakas oli löytänyt. No onneksi löytyi. Lupasivat laittaa postisa tlemaan. Olen ihan sekaisin. Mun sisällä voi kasvaa vauva. Mieskin lähti ihan sekavana töihin.

Vähän jännitän sitä hyperstimulaatiota, olen nimittäin ollut ihan sänkypotilaana ja kipeänä punktiosta lähtien. Eipä tässä auta kuin lepäillä. Testipäivä olis sitten 16.10 torstaina. Miten tässä mahtaa nahoissaan pysyä.
 
hopottitar: :flower:

haltia: Onneksi olkoon hyvästä saldosta! Meilläkin on viisi tyyppiä vielä pakkasessa. Meillä oli kaikki alkiot top-luokkaa, eli ykkös- tai kakkosluokkaa. Siirretty oli nelisoluinen ja pakkasessa on kolme nelisoluista ja kaksi kaksisoluista. Meillä oli punktio viikko sitten keskiviikkona ja mä oon edelleen ihan kipeä... :( Aika menee niiiiiin hitaasti, kun ei voi oikein tehdä mitään....
 
Alkuperäinen kirjoittaja hopottitar:
Tsemppiä piinailijat :heart: :flower: =)
Pahoittelut neganneille :'( :hug:

Verikokeen tulos, hcg hiukan yli 900. Tänään rv 5.
Eka ultra 17.10, jospa kaikki olisi ok.
Onnittelut sinulle :heart:
Meillä on eka ultra 14.10. ja vieläkin on sellainen olo jottei tästä uskalla hiiskua juuri kenellekkään saatikka liittyä mihinkään palstalle esim kesämassut 09.
No ehkä ultran jälkeen olo on hieman rohkeampi.

Haltia: henkisiä voimia tuohon piinailuun :hug:
 
[/url]
[color=Green3]Mukana menossa torstaina 2.10.2008:[/color]


seiskaseiska: PAS, siirto 22.9. pp 10

Ellastiina: 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 8

nipsu08 : 1.IVF, punktio 22.9., siirto 24.9. Testipäivä 8.10. pp 8

Soleil76: 1.IVF, punktio 24.9., siirto 26.9. Testipäivä 10.10. pp 6

MinzuS 1.IVF, 3.PAS, siirto 30.9. Testipäivä 13.10. pp 3

Toiveikas72
: 1.IVF, punktio 29.9., siirto 1.10. Testipv 15.10. pp 1

haltia: 1.IVF/ICSI, punktio 30.9. ja siirto 2.10. Testipäivä 16.10.pp 0

kirsmo: 2.IVF/ICSI, punktio ja siirto vko 40 pp--

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10 pp--

Angelina: 2.IVF/ICSI, PAS siirto vko 40 pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto syys/lokakuu pp--

Aitiliini83: 1.icsi 2.pas vko 43





[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:



[color=Green3]Plussanneet:[/color]

lintu: 1.IVF
Hopottitar: 3.IVF
Hobelix: 1.IVF
melia: 1.IVF
Jeps1: 1.IVF
Mimi79

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]

Maricce
Jäyhis
Saara10
RouvaP
Tuomenmarja
Joanna78
SaanaS
nasu29
Tao74
Tanya???
Janski71 [/quote]
PeePee77 [/quote]
kira
marakatti72
hoitsuäippä
 
Onnittelut Mimi! Oliko tämä ensimmäinen IVF?

Olen hieman olettanut, että lokakuussa punktioon menevät ovat siirtyneet loka-marraskuun pinoon. En ole niitä tietoja niin tarkkaa päivittänyt enää. Toivottavasti tämä ei ole aiheuttanut kenellekään mielipahaa... :(
 
Hei Ellastiina,'
Onko tarkoitus, että tuohon itse jotenkin lisätään pvt. vai oletko sinä lisännyt ne vai häh? :whistle:
Mun kohdalla siirto ja punktio ajat puuttuvat, mutta aika on jo käsillä. Punktio on 3.10 ja siirto 6.10, mikäli kaikki menee hyvin.
Jos ne joteskin itse tuohon lisätään, niin valaisetko vähän asiassa, että miten?? :eek:
 
menkat alkoi tänään :'(
Mä siirryn nyt syrjään, en enään jaksa tätä rumbaa en ainakaan heti. Ja jos kolme pakkasessa samassa oljessa olevaa joskun siirretään, en puhu kenellekkään mitään, niin koville tää ottaa...

Mutta onnea plussaajille!
 
Hoitsuäippä Voimia! :hug:

Kris Päivittää voivat kaikki, jotka haluavat. Painetaan "lainaa" nappulaa ja sitten poistetaan "quote" merkinnät tekstistä (siis tekstin alusta ja lopusta). Sitten vain päivitetään tiedot. Lokakuulaisille tuli uusi pino, joten sen takia en ole itse enää niin tarkkaa päivittänyt niitä, koska olen olettanut, että useimmat ovat siirtyneet jo sinne toiseen pinoon. Mutta toki täälläkin saa olla, jos tuntee olonsa kotoisammaksi. :) Onhan tämä jo käynyt aika hiljaiseksi pinoksi. :(

).( Kuukautismaista vihlontaa on välillä kovastikin -- ajoittain, ei siis koko aika. Välillä vihlaisee. Toiveikkaalla mielellä toistaiseksi.
 

Yhteistyössä