Joulukuiset 2019

Ollaan suvitty ryhmässä että noin max 50 otetaan ryhmään ja vielä mahtuu mukaan jonkin verran mä käytän tätä kaksplussan palstaa aika vähän mulle jotenkin hankala mutta tulen aina tarkistelemaan viestejä ja kysyn jos joku muukin ryhmässä tulee ylläpitoon niin saisi myös lisäiltyä ketkä mukaan haluaa.
 
Heippa! Täällä yksi yllättäen plussannut, en edes osannut ajatella tätä vaihtoehtoa. Mutta kunhan nyt alkaa alkushokki olla ohi, fiilikset ovat hyvät ja luottavaiset.

Huonosti ehdin täällä foorumilla olla, joten olisiko mahdollista päästä mukaan fb-ryhmään? :)
 
Heippa kaikille!
Varovaisesti ilmoittaudun mukaan joulukuisiin.
Laskurin mukaan LA olisi 25.-27.12. :love:
Mulla 1 tyttö ja 1 enkelipoika ❤

Faceryhmä myös kiinnostais, mutta mietiskelen sitä vielä hetken liittyisinkö mukaan jo näinkin pian :giggle:

Isot onnet kaikille plussanneille!:love:
Ja paljon paljon voimia niille, joilla mennyt kesken! ❤ tiedän sen tunteen hyvin..:cry:
 
Heips kaikki,
Onko muilla ollut pientä vuotoa tai tuhrua?
Minulla oli tänään puolentoista tunnin metsäretkeilyn jälkeen. Vähän ruskeaa pikkuhousunsuojassa. Ja nyt ei mitään. Seksin jälkeen oli myös, ja siitä soitettiinkin polille varmuudeksi. Mutta sanovat vain, että ihan rauhassa vaan, ei hätää. Kun ei kerran ole kipuja. Ei kyllä tarvitse ajatella ennen ultraa petipuuhia sen pelästyksen jälkeen. Vaikkei ole eka lapsi, mutta 6v. sitten en muista, että olisin vuotanut yhtään positiivisen testin jälkeen. Tää on varsinainen piinapääsiäinen, kun ultra siirtyi sen vuoksi ensi viikolle.. Onnen ja pelon sekaisia tunteita..
Mulla tuli kans eilen ja toissapäivänä toooodella todella vähän rusehtavaa tuhrua. Tänään ei oo tullu enää mitään.
Mut sekin tuhruilu alkoi just silloin kun kuukautisten olis pitäny normisti alkaa. Toki pelästyin eka sitä tuhruilua kun aiemmissa raskauksissa ei ole ollut mitään tollasta! :eek:
Nyt vaa koitan olla rauhaksiin ja välttää turhaa stressiä... pahoinvointi tänään kuitenkin voimistunut :sick::X3:
 
  • Tykkää
Reactions: WishingUponAStar
@Pilvinentaivas tuleeko paljonkin verta? Toivottavasti laantuisi siitä ja kaikki olis kuitenkin kunnossa.

Huono olo menee ihan aalloissa, tänään on ollu aika kamala olo, sitä ennen taas oli pari ihan hyvää päivää. Vielä olis viikko pahenemista tiedossa ja sit sitä muutama viikko :sick: Ja ens viikolla eka neuvola. Eipä oikein oo suuria odotuksia, juurihan siellä kävin esikoista odottaessa eikä mitkään suositukset oo muuttunu mihinkään :whistle:

Mitenkäs muiden olot, onko pahoinvointia?:)
 
Ei taida käydä kuitenkaan hyvin..nyt tummempaa verta ja useammin. Kesken taitaa mennä vaikka syke nähty ja vastasi viikkoja :( ei auta kuin odotella. Mieli aika maassa ja tosi stressaavaa tämä on.
Toivon parasta teille! ❤

Mulla oli ekassa raskaudessa jonkin verran vuotoja. Yhdessä vaiheessa jopa luulin menneen kesken, kun alkoi vuotaa ihan kunnolla, tuli siis jonkin verran verta paperiin. Sitten se kuitenkin loppui, miksi lie vuoti.
 
Jäi paperiin ihan reilusti useamman kerran. Ja siteeseen todella vähän eilen. Ei auta kun odotella et miten käy :(
Minulla eilen illalla vuoti taas, kun olin huhkinut katonrajassa ruuvimeisselin ja vasaran kera hiki hatussa. En huomannut koko asiaa kuin nukkumaan mennessä. Pikkuhousunsuoja oli sekä ruskeaa että ihan verta ja kun käytän lugesteronia niin semmoista lugemössöä.. kipuja ei ole. Nukuin yön levottomasti ja nyt aamulla ei tule taas mitään. Keskiviikkona kuulee totuuden. On tämä melkoista. Oletan, että olen jo 7.:llä viikolla - joten jos kesken menee vuotamalla, niin luulisi tulevan sitten rajusti ja kunnolla. Koitan olla ajattelematta asiaa - ehkä pitää yrittää ottaa rauhaksiin; en vain ole tottunut olemaan paikoillaan ja yhdet juhlat tässä tehtävänä vielä maanantaiksi. Tsemppiä, toivotaan, että tämä vielä iloksi kääntyisi.
 
@WishingUponAStar nyt jäänyt ihan vähän vaalpun. Et just erottaa. On tämä kyllä. Huoh. Sitä mieki mietin et luulis et rupeis vuotamaan kunnolla, mut voiko tehä tuota nyt hetken ja sit hanat aukee. Ärsyttävää odottelua vaan. Toivon että kaikki hyvin sinullakin <3 varmaan tiistaina soitan taas neuvolaan ja kyselen taas mitä tehdään. Kauhee stressi koko ajan. Ei kiva :(
 
  • Tykkää
Reactions: WishingUponAStar
Hei!
Pahoittelut kaikille ikävän uutisen kokeneille ja suuret tsempit kaikille jännittäjille. ❤

Täällä olisi vielä joulukuisia toiveikkaita. La kierron mukaan sattuisi jouluaatolle, saapa nähdä kuinka käy! Kolmatta lasta odotetaan ja juttu- ja jännitysseuraa kaipaisin, joten mielellään fb-ryhmään liittyisin, mikäli sinne vielä mahtuu. Laitan viestiä @PiKKuiNeN-
 
Heeei ooon laittanut tänne ohjeet teille kuinka ryhmään pääsee ja kertonut että käytän tätä harvoin ni laittakaa jooko kerralla selkeät tuntomerkit ja nimi kun haluatte mukaan niin en unohtele teidän viestejä moneksi päiväksi ja tarvitse sitten laittaa monen montaa turhaa viestiä täällä (y):)
 
@WishingUponAStar tsemppiä odotukseen. Ja lugemössöihin, mulla oli ne esikoisen yritysaikana hetken käytössä ja se tihkuva tahna oli kyllä vähän epämiellyttävää. Mut toisaalta mitäpä sitä ei tekisi raskauden ja lapsen hyväksi :love:

Uskaltaiskohan sitä jo liittyä fb ryhmään :cautious: mua vähän jännittää vielä, mut esikoisestakin taisin liittyä varhaisultran jälkeen..ja pääseehän sieltä vähin äänin pois jos jotain käviskin :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: WishingUponAStar
Moikkaa! Ryhdyin toiseksi ylläpitäjäksi fb-ryhmään, eli mulle voi myös laittaa viestiä!

Meidän kuulumisia: käytiin torstaina varhaisultrassa, syke näkyi selvästi ja viikot varmistuivat. LA edelleen 6.12. Eli tänään 7+0. Kohtu ilmeisesti todella edessä, piti hulluna taitella asentoa, ennenkuin kohtu löytyi, sanoi että varoiksi kannataa erityisesti varoa iskuja vatsaan/saattaa maha näkyä aikaisin.

Blue-bell
 
Hei kaikille!
Varovasti ilmottaudun mukaan ryhmään..
Myös fb-ryhmä kiinnostaa, mutta lueskelen ensin täältä meininkiä ja ohjeita

Eli seitsemättä kertaa mentäs, yllärinä tämä kerta, jotenkin en yhtään osannut ajatella että tärppi olisi käynyt kun yhden kerran, suojaamatonta harrasteltiin , mutta niinpä vaan menkkoja ei näkynyt ja iski huonot olot ja väsytys..
L.a olisi 4.12, mutta luulen että vähän siirtyy (aina on siirtynyt).

Kuopus on vähän reilu vuoden ikäinen joten mun mielialat sekä fiilikset muutoinkin on tässä aikamoista kuperkeikkaa heittänyt..
Nyt alan lukemaan ketjua
 
  • Tykkää
Reactions: WishingUponAStar

Yhteistyössä