***Joulukuun Pikkutontut JOULUKUUSSA*** ? Nyt on meidän kuukausi ?

heissan jälleen!

kovasti onnea vauvautuneille!

mulla aikas iso maha..toissa viikolla kohdunpohja mitta oli 34(reilu),viimeviikolla se oli jo 37(reilu)! :O ja sen teki 2 eri terkkaa. mikä sieltä oikein tulee???nyt perjantaina on taasen ultra,tekevät painoarvion uudelleen.edellinen syntymäpainoarvio oli 3900kg. maha on tosi alhaalla,eikä potkuja ole tuntunut lainkaan kylkiluissa,vaan massun keskivaiheilla vain,outoa.kuinkahan se masuasukki siel oikein majailee..

joulua en edelleenkään ole saanut laitettua,enkä lahjoja ostettua,väsymys on ollut hurja,HB 116,alimmillaan se on ollut 114.yöllä herään vessaan keskimäärin 3 kertaa,pikkuinen painaa rakkoa aika mukavasti,ehkä noissa yöheräilyissä on suurin syy väsymykseeni,eikä toi HB.
kävely ja seisominen aiheuttaa tuskaa,siis kaikki liikkuminen alkaa olla pannassa =( mutta kohtahan tästä mahasta pääsee ;)
kaikki varmaan ovat täällä laittaneet tulevalle pienokaiselleen sängyt,vaatteet yms valmiiksi?sekä sairaalakassikin pakattu ? mulla ei ole tehty edes niitäkään.. =( noh,saa mies sitten askarrella niitä,jos en itse ehdi/jaksa.

edelleen toivottelen rauhallista joulun ja vauvan odotusta kaikille <3

mie ja poikuli <3 37+3 <3
 
Tervetuloa uusille :)!

HUI kun kauhistuin tuota että synnytystapa-arviossa kokeillaan jotain takapuolenkin kautta, apuaaaaaa :( sattuvaista, auts! Enpä oo mäkään kuullut tuosta aikaisemmin joten olipa hyvä että sanoit niin osaa varautua... Mitähän sieltä oikein kokeillaan?

Mulla on torstaina toi synnytystapa-arvio ja mua jotenkin kauheasti on alkanut pelottaa että onko kaikki hyvin kun siitä on jo 4kk kun sinne on viimeksi "päässyt kurkkamaan"... kauhea huoli päällä :( Ja kun mieskin on työreissulla niin ei pääse tueksi ja turvaksi... ja pelottaa että jos ahtaanpaikankammoisena joudun magneettiin jne jne.... apua :(

Anteeksi vuodatus!!!!!!!!! Mutta jo tuntuu helpommalta kun sai tuon ulos, kiitos mammakamut :heart:

Eli siis onko se nyt siis niin että 38+0 on vasta täysaikainen, eikä 37+0?

Miimau&Masuasukki 36+6
 
Miimau Ilmeisesti sitä, että antaako häntäluu periksi...Multa ei sitä kyllä pepangerin kautta kokeiltu, mielestäni emättimen kautta vaan...Ei erityisen mukavaa, mut ei se niiiin kovasti sattunut :) Hiukan tuli sen tutkimuksen jälkeen verta, kun olen muutenkin aika herkkä vuotelemaan.. :)
 
Täällä taas yökukkujana, tulee mentyä myöhään nukkumaan kun on nyt tolla miehelläkin ollut pitkä viikonloppu (la-ti), jos sitä kohta kömpisi nukkumaan.

Käytiin äsken koiran iltalenkki, käveltiin reippaasti kunnon lenkki, vähän oli sellainen paineen tunne tuolla alhaalla, mutta siihen se jäi. Hemmetti kun ei mistään tule suppareita.
Pikkukaveri on ehkä vähän rauhoittunut, monesti on aamupäivän iisisti, mutta illalla pitää kyllä kunnon myllerrykset sitten.

Tuleekohan jollekkin itsenäisyyspäivän vauvaa? :)

Tämä mamma kömpii nyt iltapalalle ja nukkumaan. Josko sitten huomenna tapahtuisi jotain.. Kyllä sitä on alkanut joka ilta ennen nukkumaan menoa miettimään että jokohan tänä yönä, ja aina aamulla herää tiiviisti yhtenä kappaleena :D

Susimieli ja Pieni 39+2
 
Täysiaikaisuudesta ja nimityksistä taidetaan sanoa että ennen 37+0 syntynyt on ennenaikainen. Normaaliraskaus kestää 38+0-42+0 viikkoa. Yliaikainen raskaus on vasta rv 42+0-->

Synnytystapa-arviota ei ole tehty edes esikoisen kohdalla takapuolen kautta. Ilmeisesti sen voi myös tuntea emättimen kautta koittaessa.

Tänään pitäisi sitten laittaa ihan kaikki valmiiksi huomista varten. Pikasiivouskin olisi vielä hyvä tehdä. Saa nähdä koska kotiudutaan sitten vauvan kanssa. Toivon kyllä että osastolla on tilaa, eli ettei käynnistys siirry torstaille. Oon sen verran ja henkisesti asennoitunut huomiseen... Läppärin aion ottaa mukaan, jos / kun käynnistys voi tunnetusti pitkittyä niin on sitten jotain tekemistä osastolla. Jos ei suoraan päästä saliin niin varmasti laitan välipäivityksiä myös tänne =). Oma veikkaus on että jos tabletteja saan niin aikaisintaan to-iltapäivällä syntyy. Jos suoraan saliin niin sitten jo vähän aiemmin. Mutta sitten sen näkee miten menee, en edes oleta että heti keskiviikkona tapahtuisi mitään pienehköjä suppareita lukuunottamatta.

Poppeliini ja tyttönen edelleen hyvin kasassa 40+1
 
pakko oli tulla kommentoimaan tota synnytystapa-arviointia mulle ei ole koskaan sitä tehty, ei esikon eikä tämän toisenkaan kohdalla.. Kaipa se olettamus on ollut että alakautta tullaan ja siitä ei sitten keskustella vaikka olis minkä kokoinen vauva. Esikon ennuste oli se 4kg ja eikä sanallakaan keskusteltu miten tyyppi saadaan ulos. Joten multa tuo "lysti" on jäänyt kokematta.

LA aika häämöttää tulevaisuudessa! Saa nähdä miten käy.. paljonko mennään yli! kaipa ne ennen joulua käynnistää ?? tiedä sitä sitten. Noh, huomenna neuvolaan :popcorn:

39+4
 
Tänään olis erinomaisen hyvä päivä syntyä! Täytän huomenna vuosia, joten olis oiva synttärilahja. (Ja mulla on huomenna menoja, jotka ei huvittais yhtään, mutta en voi niitä peruakaan. :))

MiMa86, mun proteiinit ovat olleet yhdellä plussalla jo viikkoja ja turvotuskin kohtalaista, mutta paineet on tosi hyvät. Terkan mielestä plussa tulee valkovuodosta ja niin kauan kuin verenpaineet eivät ole koholla, niin mitään ongelmaa ei ole.

Tänään on supistellut ekaa kertaa moneen viikkoon, jei! Harkkoja varmaan vaan, mutta ihan kivaa, että edes jotain. Mies tosin pyysi tuossa keikalle lähtiessään pakkaamaan jo laukun valmiiksi. :)

Mein toinen kissa lötköö taas mun mahan päällä ja kehrää todella kovaa. Tätä kehräystähän pitää kyllä äänittää jo sairaalaan mukaan, vauva nimittäin rauhoittuu aina kun kissa saapuu paikalle ja pistää moottorin käyntiin. :D
 
Hei!

Viikko aika laskettuun päivään!!!! Viime yönä heräsin ensimmäisen kerran siihen, kun oli todellinen supistus! Siis ihan tajuttoman kipeä supistus oli! Mie ajattelin, et nytkö se lähtö tuli. Niitä tuli muutaman kerran, mutta heikkenivät sitten samoihin mittapuihin kuin mitä aikasemmin on olleet, eli siedettäviksi. Eilen käveltiin noin kolme kilsaa ja matkaan meni reilu tunti, vauhti kohdallaan.:)

Synnytystapa-arviota ei ole tehty minullekaan koskaan. Esikoisesta olisi ollut 38+0 lääkärille aika varattu, mut tyttö syntyi 37+1. Ei siis keritty tehdä mitään arvioita. Svo:lla kokeilivat mahan läpi vain, että sopisi tulemaan.

Ai niin se tärkein onne taas niille, jotka ovat nyyttinsä kainaloon jo saaneet!!!!! :flower:

simuli 39+0
 
Aika vaan kuluu ja kuluu vaikka suurimmaksi osaksi päivät olen yksin kotona tekemättä mitään, mutta nyt tänään poksui viikko 38+0!! JES. Nyt pitäis vaan olla miettimättä sitä että koska se lähtö tulee ku muuten aika menee tosi hitaasti ja varsinki jos yli menee :) Esikoinenhan tämä on nii voi mennä :) Kaverini synnytti tasan laskettuna päivänä se oli hurjaa :) Toivottavasti omaki syntyis joko ennen tai muutamapäivän jälkee ettei ihan pari viikkoa yli menis. Täällä supistelee oikeestaa aina ku kävelee ja välillä iltaisin. Viimeset pari yötä on onneks saanu nukuttua hyvin.
Jännittää tässä eniten se että mihin aikaa se lähtö sinne sairaalaan tulee yöllä vai päivälläm toisaalta väliä sillä ei ole mies pääsee lähtemään töistä milloin vain ja on kymmenessä minuutissa kotona. :) Ja myös se jänskättää onko kaikki nyt sitten valmiina vauvan tuloa varten. Joitaki vaatteita on kyllä pesemättä ja ne ajattelin tälläviikolla pestäkkin :)
Tämä pyhäpäivä on niin tyhmä ku ei mikään oo auki ja huvittais jotain tehä :(
Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!
Baarbi rv 38+0
 
Heipsan kaikille pitkästä aikaa!! :)

Tyty pitää niin kiireisenä et ei ehi enää kirjottelemaan :) Neiti on melkoinen sylivauva eikä viihy juuri itekseen muuta ku nukkuessa :) Meillä sujuu päivät ja yöt tosi hyvin tytöllä on kyllä hyvin pysyny tuo rytmi joka oli jo masussa asustellessa :) Kaks kertaa yössä herätään syömään ja aamullaki saa nukkua jopa 11 asti :)

Nyt äkkiä suihkuun ku tyty vielä nukkuu :)

Höyhen ja Hemmu 2 vkoa 1 pvää :heart:
 
Meillä taas menossa päivän rauhallisin hetki kun pienimmät nukkuu ja isompi pelaa tällä kertaa miehen puhelimella autopeliä kun isäntä ite kattoo tuntematonta... :)

Me leivottiin heti aamusta pipareita ja vauvan 2 vko "synttäreiden" kunniaks ulkoiltu :) Vähän kesti tuossa pukemisessa kun välillä piti vielä vähän tankata maitoa ja välillä piti mun pukea keskimmäiselle ja itelle, ettei kenenkään tarvis oottaa kamalan kauaa paksuissa vaatteissa. Itkuhälytin on kyllä ihan huippu homma, 15 min pidin vauvaa vaan nyt ulkona ja sitten vein jatkamaan unia itkarin kanssa sisälle ja sitten sai vielä olla isompien kanssa pihalla, kun tuo 4v. voi olla yksinkin pihalla, mutta tuota vajaata pari vuotiasta kun ei voi sinne jättää niin ei tarvi aina siltä jättää ulkoilua välistä tai sen tarvi tulla sisälle heti :)

Tuntuu, että alkaa rönsyilemään tää mun teksti niin ettei siitä kohta saa mitään selvää :D

Höyhenen kuulumisia oli kiva kuulla :)
Ja Poppeliinille iiiiso tsemppi huomiselle =)

Hilipatuinen ja vauva 2vko :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miimau
höyhen voi miten mukava kuulla teistä:)

Hilipatuinen ihana lukea kuulumisia:)Meilläkin tänään leivottiin pipareita:)Tosin "vain" itsenäisyyspäivän kunniaksi.

Synnytystapa arviosta mulle sitä ei oo ikinä tehty täällä se ei ole tapana eikä ole kyllä kukaan tunkeutunut tuolla b-rapun puolellekkaan onneksi.

Poppeliini zemppiä huomiseen :)

m0308 on varmasti sairaalassa nuuskimassa vauvaa kun ei ole mitään kuulunut:attn::)Kuulumisia odotellaan...

sf-mitasta mulla se oli rv37 34cm ja siis siellä pitäisi lymytä 4kg vauvaa+vedet ja istukat...

Tänään leivoin pipareita kun on itsenäisyyspäivä.Miten te vietätte itsenäisyyspäivää?
Meillä ei sen kummemmin,mies on töissä ja illalla tehdään jotain herkkuruokaa ja sitten katsotaan linnanjuhlia ja märsytään hirveä kasa herkkuja niin että ollaan kaikki ähkyssä:D:x
Mulla hormoonit tuntuu heittelevän todella paljon.Onneksi oon saanut suurimman osan ajatuksistani pysymään omana tietonani,ainakin toistaiseksi.
Mulla on jo ainakin kuukauden ajan ollut todella vahva tyttö olo josta en oo kertonut kenellekkään tutulle taikka kaverille.Haluaisin silti enemmän pojan ja se tyttöolo vaivaa tuolla takaraivossa eikä tunnu hyvälle :|
Pari viikkoa oon jo kuopuksen kanssa tapellut rattaiden kanssa kun hän ei niissä halua istua ei sitten millään.Oon hyvin hyvin tyytyväinen päätökseen ettei hankittu tuplia kun niille ei ois ollut yhtään käyttöä.Nyt kun tänne on satanut lunta niin olen ottanut kuopukselle pulkan käyttöön missä istuu suhteellisen tyytyväisenä ja rattaista muutin vauvalle vaunut:)
Huomenna taas viikot poksuu ja perjantaina neuvolaan jossa on sijainen (tuttu onneksi) ja siksi sinne on pitkästä aikaa mukava mennä:)Toivottavasti se ei vaan hoksaa sitä KYSin käyntiä tai tajua alkaa puhua synnytyksestä kun mä en yhtään haluais puhua koko aiheesta.
Eilen oli ihan kummallista kun istui kuopus sylissä sohvalla niin tuli 10 aika hyvän napakkaa supistusta ehkä noin 5-10min välein :O Olin ihan ihmeissäni kun sellaisia ei oo ennen ollut ja sitten illalla kun menin sänkyyn unta odottelemaan niin taas tuli supistus :O
Mielenkiintoisinta oli kyllä yöllä kun havahduin siihen että miespomppaa ylös sängystä kun kuopus alkoi itkemään ja mä muistan joko että näin unta jossa ajattelin että "nää on vaan harjoitus supistuksia eikä saa mitään aikaan" tai sitten ajattelin näin ihan oikeasti juuri ennen kuin kunnolla havahduin miehen ylös pomppaamiseen.Mutta tälläkään hetkellä en tiedä onko mua supistanut yöllä ja olen tokkurassa ajatellut noin vai oliko se kaikki unta... kummallista.
Sunnuntai aamuna kun heräsin ja nousin istumaan sängynlaidalle niin jotain valahti housuihin,no sitten hipsin vessaan mahdollisimman nopeasti ja ihmettelin että ei kai multa voinut pissaa tulla housuun kun ei edes pissata ja syy selvis heti vessassa,kunnon loraus valkovuotoa.No tänä aamuna sama juttu paitsi että vielä pyyhkiessä tuli oikein kunnon klöntti valkovuotoa,yök!:x
Vaikka oon henkeen ja vereen kunnon jouluihminen niin nyt ei ole vielä iskenyt yhtään jouluhepakka päälle vaikka luntakin on ollut jo pari päivää ja tänään tuli paistettua ja syötyäkin pipareita mut tunnelma on vielä kadoksissa:/Joulukoristeitakin oon laittanut vaan sen vuoksi kun niin oon tehnyt aiempinakin vuosina mutta ei ne oikein vaan iske... lahjatkin on hankittu,paketoitu ja piilotettu eli kaikki valmistelut on hyvässä vauhdissa,mutta se tunnelma...

Hormoonihirmu metsätähti ja jättiläisvauva 38+6
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Huomenna mulla olis ollu LA ja tänään tyttö on jo tasan 3 viikkoa, aika hurjaa ajatella et olisin voinu olla raskaana vielä toiset 2 viikkoa, tosin RD:n takia oltais varmaan viimeistään nyt alettu käynnistämään.

Täysaikasuus Munkin mielestä vauva on täysiaikainen 37+0, ja sen mukaan tyttö oli 3 tuntia ennenaikanen.:)

Poppeliinille tsemppiä huomiselle.

Fantaihana ja prinsessa tasan 3 viikkoa.
 
Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Eilisessä neuvolassa kaikki hyvin, painokin tippunut puoli kiloa viikon aikana, sf-mitta saman kuin viikko sitten eli 32cm. Mutta unettomuuden takia sain lähetteen svo:lle päivystykseen jossa vierähtikin monta tuntia odotellessa lääkärille pääsyä. Kaikki tosin oli odottamisen arvoista, lääkäri(mies) oli tosi empaattinen, ammattitaitoinen ja kiireetön. Sain lääkkeet nukkumista varten ja niiden avulla nukuin viime yönä 9h yhdellä veesareissulla. Olihan aamulla pökkyräinen olo mutta aivan loistavaa että sain avun unettomuuteeni. Kohdunsuu sormelle auki, kanavaa 2,5cm muta vauva lähtökuopissaan kiinnittyneenä. Taisi edelliskertaisella lääkärilla tulla painoarvio yläkanttiin sillä siroa vauvaa tämä lääkäri lupaili, painoarvio eilen 3,1kg:heart:

Ihanaa odottaa viimeset viikot vielä vauvan syntymää ja tulevaa joulua kun tietää että unettomuus on taakse jäänyttä elämää=)

äitsy ja muru 38+0:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Hilipatuinen
Hyvää itsenäisyyspäivää äitykät!

Täällä ei ihmeempiä seremonioita oo tälle päivälle, kynttilöitä on polteltu vähän normaalia enemmän. Lunta oli tullut joitain senttejä yöaikaan, joten ulkoiltu on, pojat ovat ottaneet kaiken irti taas lumesta. Tossa kattelin että räystään alla vaan sitkeästi orvokki kukkii nurmikaistaleella kymmenen sentin päässä "lumirajasta" :D Uusi vauva putkahti sukuun aamulla, sitäkin tässä on herkistelty :) Linnanjuhlia odotellessahan tää päivä on mennyt :D

Synnytystapa-arviossa ei kyllä täälläkään oo tehty mitään b-rapun tutkielmaa, emättimen kautta kokeili mitä tarvis kokeilla sillon kun poikia odotin. Oon kyllä kuullut noistakin että on joka reikä ronkittu mutta onneks sitä ei täällä tehty.

Aika väsynyt olo on täällä ollut, neuvolakin on vasta ens maanantaina, vähän kiinnostais tietää hempat kun ei oo mitattu aikoihin. Sitten keskiviikkona ois vielä se äitipoliaika, periaatteessa jos tahtoisin välttämättä sektion niin sen voisi sitten tehä ens viikon perjantaina jos ois aikoja :D Mutta ehkä tässä nyt vielä ootellaan jos alkais jotain tapahtua, mitä kyllä epäilen koska vauva vaihtelee paikkaansa sen verran että ei oo laskeutunut eikä kiinnittynyt. Miehen kanssa vähän kyllä puhuttiin että jos ei ole joulunpyhien jälkeen tullut niin ehkä voitas harkita sitä sektiota välipäiville, kun sektio on edessä jokatapauksessa jos menee yli eikä ala itse syntyä. Ei oikein kiinnostais oottaa ihan viimeseen maholliseen päivään jos ei oo mitää merkkiäkään syntymisestä.

Hirveesti on alkanu ärsyttää kovat äänet, en meinaa yhtään sietää tota pojista kumpuavaa meteliä. Se jatkuva kovaan ääneen huutelu ei niinkään ärsytä mutta kaikki paukutus ja nokkahuilun vinguttaminen ja vastaava käy hermoon tosi paljon. Sen nokkahuilun kyllä piilotin jo ;) mutta ei noista hiljasia saa silti :D

Sain vihdoin pakattua pojille hoitokassin. Oman sairaalakassinkin pakkaamisen aloitin, mutta dödöt sun muut hygieniatarvikkeet pitää pakata sit lähtiessä kun en kehtaa kaksia ostaa yhtä sairaalareissua varten. Ja jos tulee kiire lähtö niin tuokoon sit ukko jälkikäteen mitä puuttuu, sairaalassa kuitenkin on pesuaineet sun muut mitä nyt ehkä saattaa siinä ekan vuorokauden aikaan tarvita.

Pitäis noita joulukoristeitakin alkaa laitella, mut metsätähden tavoin täälläkin ootellaan sitä innostusta. Tänään oli suunnitelmissa laitella enempi mut eipähän sit kiinnostanu pätkän vertaa. Onneks on mullakin jo lahjat paketoitu. Kai tässä pitäs sit ruveta ressaamaan kaikkia lasten isovanhempien, isoisovanhempien ja omien ja miehen sisarusten lahjoja. Ärsyttää sekin kun ei oikein jaksais ostaa niille kellekään mitään kun kaikkea on ja itekään en odota keltään mitään saavani. Musta riittää ku oon jo omille ja kummilapsille ja ukolle lahjat ostanu, jaksais enää miettiä mitä ostaa muille joilla jo kaikkee on, puhumattakaan siitä et just nyt viittis jotain ite tehä. Ärh.

Joo, taidan lähteä valumaan sohvaa kohti, johan ne kemut kohta alkaa :)
 
Huomenna neuvola, enpä olisi uskonut vielä näillä viikoilla neuvolassa asioivani, sen verran paljon toi neuvolan kätilö ja sijaisensa kaikki lupailivat että "kyllä se ennen laskettua aikaa syntyy" :D
Noh, kai se jotenkin tuolla alempana on taas, etenemistä siis taitaa tapahtua, ylen hitaasti, mutta varmasti. Onhan tässä vielä viisi päivää laskettuun, ehtii tapahtua vaikka mitä :)

Linnanjuhlia yritin katsoa mutta alkoi ärsytttää kun juontajat puhuu koko ajan toistensa päälle. Katson sitten huomenna netistä koosteen makeimmista puvuista.

Tunteet on taas pinnassa, melkoisen äkkipikainen olen ja loukkaannun herkästi sydänjuuria myöden. Ukkoparka :ashamed:

Susimieli ja Pieni 39+2
 
Linnanjuhlat Mua kanssa ärsytti,kun juontajat puhui toistensa päälle ja aika hyvin sekoilivat noissa nimissäkin.

Höyhen Kiva oli kuulla kuulumisia.

Poppeliini Tsemppii huomiselle!

Tänään olisi tosiaan ollut hyvä päivä syntyä,koska meillä kihlapäivä. Mut eipä tuolta masusta oo mihinkään kiirettä.

Tänne eteläänkin saatiin eilen lunta. JEE!! Tyttö oli aamulla ihan ihmeissään.

Aamulla neuvolakeikka. =)

millis ja vertti 39+3
 
Sairaalakassi nyt täysin pakattuna, hoito-ohjeet tehtynä isovanhemmille ja koti muutenkin kunnossa. Suikussa käyty myös. Vielä kun uni tulisi niin en olisi huomenna niin väsynyt |O. Pikkasen alkanut jännittämään huominen, tai oikeastaan eniten jännitän soittoa synnärille eli onhan siellä varmasti tilaa. Itse käynnistys ei niin hirvitä kun jo 2 aiempaakin käynnistetty.

Poppeliini ja tyttönen 40+1 :heart:
 
Poppeliinille mukavaa päivää ;) Toivottavasti teille on tilaa tälle päivälle.

Mua niin väsyttää! Ja ärsyttää. |O
Eilen illalla harrastettiin sitä mukavinta ässää, tosin ei niinkään häätömielessä. Anyway, johtuiko siitä vai muusta mutta supisteli jonkun verran, vähän napakamminkin, lisäksi vessassa sai ravata useampaan kertaan kun maha oli löysällä. Ja jos noi ei tarpeeksi häirinneet unen saantia niin mun sydän hakkasi koko yön ihan tarpeettoman kovaa! En siis saanut unta, ja lopulta aloin aatteleen että ehkä tästä jotain seuraa, kun supistellutkin on aika kauan. Noh. Loppuihan ne puoli viideltä, en saanut enää unta ja nyt olo on kauhea.
En ehdi enää oikein nukkua tässä aamulla kun tänään on neuvola, ja hissiremonttimiehetkin taitavat vetäistä koneet käytiin tunnin kuluttua, ja siinä melussa on mahdotonta nukkua. Ilta kuuteen pitää siis jaksaa.
Eniten harmittaa kun ehdin jo asennoitua niin että tästä voi tulla vähän pidempi ja kivuliaampikin päivä, mutta nyt tuntuu että yö tuli valvottua ihan turhaan.
Ukonkin sain suuttumaan itselleni kun olin äkäinen aamulla. Hieno päivä tulossa.

Kaiken lisäksi, edelleen juimii tonne alaselkään aina välillä, mutta koitan olla miettimättäkään asiaa kun ei tossa ole mitään säännönmukaisuutta ja enimmäkseen ei tunnu mitään.

Parempaa päivää teille muille!

Väräällä jalalla noussut Susimieli ja Pieni 39+3
 
Taas huonosti nukuttu yö takana. Hajoon oikeesti tähän kutinaan ja ihottumaan :stick:! No olenkin kohta menossa käymään arvauskeskuksessa, mutta en kovin luottavaisin mielin avunsaannin suhteen :(

Poppeliinille tsemppiä käynnistykseen!

Toivottavasti te muut voitte hyvin ja pystytte vielä nauttimaan ihanista vapaapäivistä!

joululahja2011 38+6

muoks: olipa susimieli kirjoittanut samansävyisen viestin sillä aikaa kun väänsin omaani... Jaksamisia!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Susimieli
Hurjasti onnitteluja pikkuisista:heart:

Pitkään aikaan ei ole tullut kirjoitettua, seuraamassa olen käynyt keskusteluja säännöllisesti, jokin lomalaiskuus iskenyt sormiin :ashamed:

Tänään äippäpolille ja toivottavasti käynnistävät, viimeviikolla jo miettivät, mutta oli sen verran ruuhkaa että päättivät vielä muutaman päivän odotella.

Olo ollut mitä mainion, mitä nyt malttamattomana odottaa että saa tonttusen syliin. Onneksi en taida olla ainoa malttamaton ;)

Jouluvalmistelut on lahjojen hankinnan verran edistyneet, muut aion ehtiä tekemään kunhan kotiudun.

Synnytystapa-arvioista oli ollut puhetta. Aikoinaan kun ensimmäisen tein, vuonna-92, *kröhm* niin minulta otettiin röngtenkuvat lantiosta, ei taida olla nykyään enään tapana. Jännä on ollut huomata kuinka neuvolakäytännöt on näinä melkeen 20 vuoden aikana muuttuneet :whistle:

Poppeliinille kovasti tsemppiä tällepäivää ja kaikille muillekin ihanaa loppuodotusta...:hug:

-Tinker ja tonttutyttö 40+3
 
Poppeliinille onnea nyytin hakuun :)

Itsenäisyyspäivä meni ohi että hurahti ja samalla miehen veikkaus vauvan syntymästä :whistle: Perjantaina laskettu ja ei merkkiäkään- toisaalta kuka "hullu" haluaisi tulla lämpimästä mahasta tänne "sirkuksen" keskelle kiireellä :D
Perjantaina äippäpolin käynti, voihan olla että olen viisaampi sen jälkeen, joten odotellaan ja odotellaan- niin niitä muiden vauvoja :xmas:

Pikkuinen 39+5 :heart:
 
Poppeliinille tsemppiä tälle päivälle ja Tinkerbellille myös=) Kohta saadaan lisää niitä uutisi ihanimpia!

Jaksuja Susimielelle ja Joululahjalle2011:lle väsymyksen kanssa:hug: Ja hakekaa apua jos unettomuus on jokaöistä!

Täällä eilen havaittu limatulppa eli kyllä tämä meidän pikkutonttu ehkä kolmen viikon sisään tulee meidän ihasteltaviksi:heart:

äitsy ja muru 38+risat:heart:
 
Osastolla oli tilaa, joten täällä nyt odotellaan lääkärinkiertoa ja päätöksiä. Toivottavasti olisi paikat kypsyneet lisää viikon takaisesta. No, parin tunnin sisällä varmasti selviää enemmän =) Tällä kertaa varauduin siis läppärin ja nettitikun kanssa tulevaan, eipähän tule aika liian pitkäksi odotellessa :D. Eilisillan jälkeen tullut vähän vaaleanpunaista vuotoa pienen limatulpan kanssa, joten ehkä sitä ollaan myös fyysisesti jo valmistautumassa itsekseen-

Poppeliini ja tyttönen vielä kasassa 40+2
 

Yhteistyössä